«Октябрь
мектеп-балабақша кешені»КММ
Жаратылыс
тану
Тақырыбы: «Қоянның туған
күні»
Тәрбиешісі:Абдрахманова.Ш.А
2018-2019 оқу
жылы
II кіші тобына
ұйымдастырылған оқу
қызметі
Білім беру
саласы: «Таным», «Коммуникация», «Денсаулық»,
«Әлеумет»
Бөлімі: «Жаратылыстану»
Тақырыбы: «Қоянның туған
күні!».
Мақсаты: ЖИПТО алаңында өтпелі тақырыптарды
қорытындлау.
Міндеттері:
Білімділік: еңбек құндылығы туралы түсініктерін одан әрі
жетілдіру. Өзара сыйластық , достық, сүйспеншілік туралы түсініп
беру.
Дамытушылық: өзара сыйластық қарым- қатынасын
дамыту.
Тәрбиелік: бір- бірімен тату, дос болуға
тәрбиелеу.
Үштілдік
компоненті: дос- друг- friend, достық-
дружба- friendship, құстар- птицы- birds, жанұя- семья- family,
нан-хлеб- bread,
Демонстрациялық
материал: үлестірмелі суреттер,
тапсырмалы геометриялық пішіндер, жан жануарлардың
дыбыстары
Үлестірмелі
материал: әр түрлі геометриялық
пішіндерге ұқсас заттардың карточкалары, үлестірмелі
карточкалар.
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
әрекеті
|
Балалардың
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушылық
|
Көтеріңкі көңіл-күй (КВИК –
настройка):
-
Балалар, оқу қызметіміз сәтті
өтсің!
-
Бүгінгі оқу қызметімізде, мен
сендерге көтеріңкі көңіл күй, қуаныш сыйлағым
келеді.
-
Сендер, тапқыр, белсенді
балалар екендеріне сенемін!
Үш тілде амандасуын
ұсынады.
Шаттық
шеңбері:
Күніміз шуақты
болсын
Жасымыз ұзақ
болсын
Тамағымыз тәтті
болсын
Сабағымыз сәтті
өтсін
|
-
Сәлеметсізбе
-
Здраствуйте!
-
Good
morning!
Сөздерді
қайталайды.
|
Ұйымдастыру
ізтестіру
|
Кіріспе
әңгіме:
Балалар бүгін біз
сендермен қоянның туған күніне барамыз ол үшін біз сендермен ЖИПТО
ойының ойнаймыз .
Бұл ойының бастапқы
мақсаты алдарына тұрған кедергілерден өту. Бұл ойында бәріміз
жануарлар боламыз. Бірақ біз топтан жануарлар әлеміне түсу үшін
мына сиқырлы есіктен өтуіміз
керек.
Балалар қарайықшы
туған күнің дастарханы
боспа?
-Бос
екен!
-Ал дастарханды
жасау үшін ең алдымен бізге не керек
?
- Дұрыс айтасындар балалар!
Туған күнге дастархан жасау үшін ең алдымен дүкенге баруымыз керек.
Енді барлығымыз дүкенге аттанайықшы. Балалар біз дүкеннен заттарды
алу үшін мына тапсырмаларды орындауымыз керек
екен.
Тапсырма
1:
Жемістер: Алма-
эпл
Жүзім-грейп
Өрік -
пич
Алмұрт-пейа
Көкеністер:
Қияр-
Сәбіз-
кэрот
Картоп -
потейто
Қызанақ-томато
-
Өте жақсы енді
баріміз қолымызға дастарханға керек заттарды алып бірінші белестен
өтейік.
-
Енді балалар тағы
туған күн иесіне не беруге болады? Алдымызда нені көріп
тұрмыз?
-
Дұрыс айтасындар
шар!
-
Бірақ бұл шарды да
жайдан алмаймыз бұл шарды алу үшінде тапсырмасын орындауымыз
керек.
-
Қазір мына столға
барлығымыз келіп пішіндеге байланысты тапсырманы
орындаймыз.
Тапсырма
2. Геометриялық пішіндерге
байланысты тапсырма.
Сергіту
сәт
Тапсырма
3.
-
Бәріміз мұқият
тыңдайықшы, бұл қандай жануарлардың дыбысы
екен?
-
Маймыл
-
Піл
-
Жылан
-
Қасқыр
-
Аю
-
Жақсы балалар бір қадам алдыға
жылжимыз.
Тапсырма
4. Сыйлық
сыйлау
Хэппи бөздей диә
френд
Хэппи бөздей ту
ю
-Балалар енді қайта
сиқырлы есіктің көмегімен тобымызға
оралайық.
|
Бос
Қызығушылықтары
оянады.
Дүкенге бару
керек
.
Тапсырманы
орындайды.
Шар.
Тапсырманы
орындайды.
Қайталайды.
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
|
Рефлексивті
түзету
|
|
-Қол ұстасып
тұрайық
Шеңберді біз құрайық
.
Көріскенше күн
жақсы.
Сау саламат
болайық!
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу
керек: түстерді түрлерін
ажыраттып, жануарлардың
дыбыстарын.
Болу
керек: матаматикалық
тапсырмалар,
Істей білу
керек:
ойындардың мақсаттын
түсініп ойнай білуді, тапсырманы тиянақты орындай
алуды.
