Материалдар / Тақырыбы: "Қытай"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: "Қытай"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Қытай Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) ХІХ ғасырдың бірінші жатрысындағы Цин империясының саяси әлеуметтік және экономикалық дамуы,Синьхай революциясының тарихи маңызы Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: 1.Тақырып мазмұнымен танысады. 2.Топтық жұмысты бірлесе орындайды,Сұраққа жауап береді.өз бетінше жұмыс жасайды 3 Жаңа сөздермен жұмыс жасайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1.Тақырып бойынша түсінгенін оқиғалар арқылы көрсете алады,оқиғаларды талдау жасайды. Оқушылардың кейбір бөлігі орындайды: 1.Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
702
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:Күні:03.04.18жМұғалімі:Ж.Әбділова
Сынып :8 «А»Қатысқандар:20Қатыспағандар:2


















Сабақтың тақырыбы: Қытай
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)ХІХ ғасырдың бірінші жатрысындағы Цин империясының саяси әлеуметтік және экономикалық дамуы,Синьхай революциясының тарихи маңызы
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:1.Тақырып мазмұнымен танысады.2.Топтық жұмысты бірлесе орындайды,Сұраққа жауап береді.өз бетінше жұмыс жасайды3 Жаңа сөздермен жұмыс жасайды


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:1.Тақырып бойынша түсінгенін оқиғалар арқылы көрсете алады,оқиғаларды талдау жасайды.


Оқушылардың кейбір бөлігі орындайды:1.Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады
Сабақтың нәтижесі









Оқушылар орындай алады: Жеке,жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады



Тақырыпқа қатысты жаңа сөздер:контрибуция,тайпиндер,шэньши



Талқылауға арналған сұрақтар:Балалар,сендердің ойларыңша ,Ағылшындардың Қытаймен жүргізген соғыстары неліктен «апиын соғыстары» деп аталды?


Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді дәптерлеріне түсіреді.
Құндылықтарға баулу

Туған жердің тарихын білу,құрметтеу,сын тұрғысынан ойлау,топтық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметпен қарау,жауапкершілікті сезіну,білім алуға баулу.
Пәнаралық байланысӘдебиет,география
Алдыңғы оқуЖапония
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Білу











Сабақтың басы
3мин













4мин
Ұйымдастыру кезеңі1.Оқушылармен сәлемдесемін2.Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалаймын.3.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызып,туған айлары арқылы 3 топқа топтастырамын.



Үй тапсырмасын тексеру мақсатында «Конверт сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға үй тапсырмасын пысықтауға байланысты сұрақтар беріледі.Сол сұрақтар бойынша әр топ оқушылары жауап береді.Бағалау. «Көңіл –күй бумасы»арқылы бағалау.Сабақтың басында оқушыларға қызыл,көк түсті стикер таратылады.Үй тапсырмасын тексеріп болғаннан кейін оқушылар топ жауабы дұрыс болса сары түсті ,дұрыс емес болса көк түсті көтереді.













«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға ашық сұрақтар қоя отырып, жаңа сабақ тақырыбын анықтау.1Цинь империясында императордың жекебасы қалай дәріптелді?2 Тяньцзинь келісімдеріне Қытаймен қандай мемлекеттер қол қойды?3 Тайпиндер соғысының жеңілу себептері?( дәптермен жұмыс)







Бағалау. Топтар бірін-бірі «Қосу, алу қызықты»әдісі арқылы бағалайды.«Қосу» -оң әсер еткен фактілерді жазады.«Алу» -түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады.«қызықты» -деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады.


Сабақтың соңы

Сабақтың қорытындысы.Жеке жұмыс :Реформаның «жүз күні»дегенді қалай түсіндіңдер?Бағалау: Оқушылар өзін-өзі «Рефлексивті нысана» арқылы бағалайды. Мұғалім қорытындылайды.

Үйге тапсырма беру: №23 оқу Соңындағы кестені толтыруКері байланыс: «3 Қ» стратегиясы
  • -Бүгінгі сабақта не қызық болды?
  • -Бүгінгі сабақта не қиындық келтірді?
  • -Бүгінгі сабақта не қажет болды?







    Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, О.Шораяқұлы атындағы №30 орта мектеп, Тарих пәнінің мұғалімі Әбділова Жұлдыз Аманжолқызы









    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!