Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тақырыбы:

    Сабақ

    Температура. Температураны өлшеу тәсілдері.Температуралық шкалалар


    Күні,айы:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурсадыкова Альмира Дусупкановна


    8 сынып

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.1.3 Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау;

    8.3.1.2 температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу;


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Температураны өлшеу жолдарын, олардың түрлі шкалаларын және оларды шкалада қолдана отырып, ауыстыру жолдарын үйренеді.


    Оқушылардың басым бөлігі:

    Энергиялар туралы мәліметтерді жеткізе отырып, ішкі энергия туралы мысалдар келтіру, энергия туралы білімдерін нығайтады.


    Кейбір оқушылар:

    Дененің жылулық күйін сипаттайтын негізгі физикалық шама ретінде енгізу, өлшем бірлігін және өлшеу әдістерін біледі.



    Бағалау критерийі

    Өз бетімен еңбектене отырып, жаңа тақырыптың мағынасын түсінеді. Жаңа тақырыпты өз бетімен талдай отырып, ойын қорыта алады.. Салыстырмалы түрде температуралар шкаласымен жұмыс жасай алады.

    Салыстырмалы түрде температуралар шкаласымен жұмыс жасай алады. Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады, физикалық терминдік тілде сөйлейді.

    Жаңа тақырыптың мазмұнын қосымша көмек арқылы ұғады, салыстырмалы түрде температура шкалаларын ажырата алмайды, тап-сырмаларды орындауда ережелерді дұрыс қолдана білмейді. Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды орындауда топ мүшелерімен көп араласа бермейді. Қосымша берілген тапсырмаларды көмек көрсету арқылы орындайды.


    Тілдік құзіреттілік

    температура,оны өлшеу тәсілдері,термометрлердің түрлері және температураның шкаласы туралы териндерді ажыратады


    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.


    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.


    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    PowerPoint таныстырылымы.


    Пәнаралық байланыс

    Математика


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы(2-5 минут)

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Амандасу. Түгендеу. «Өрмекші» тренингі арқылы үй жұмысын сұрау. Цельсий, Келвин, Фарингейт, Реомюр арқылы төрт топқа бөлу.

    Амандасады. Стратегияға белсене қатысады. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. Топтарға бөлінеді.

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Қызығушылықты ояту:

    «. Жылулық қозғалыс дегеніміз не?

    2. Броундық қозғалыс дегеніміз не?

    3. Кімнің құрметін броундық қозғалыс деп аталған және не себепті?

    4. Диффузия дегеніміз не?

    5. Диффузияға мысал келтір.

    Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

    1. Температура нені сипаттайды?

    2. Дене температурасын өлшеуде термометрдің маңызы қаншалықты?

    3. Судың қатаюы мен еруінде термометрдің қандай қатысы бар?

    . Топтық жұмыс «Ассоциация құру



    Shape1

    Температура



    Shape3 Shape2





    Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.


    Сабақтың ортасы (6-40 минут)

    Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

    Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

    Мағынаны тану

    Топтық жұмыс

    Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін оқушыларға бағыт беру,түрткі болу,жаңа тақырыпты талдауға,ой қорытуға,нәтижеге жетуге жетелеу. Экранда көрсетілген суретті көрсету арқылы эксперименттік талдау жасапсабақтың мағынасын ашады.

    Бізді қоршаған ортадағы жылулық құбылыстар - температураның өзгеруіне байланысты құбылыстар. Салқын және жылы денелер. Температура - дененің жылулық күйін сипаттайтын физикалық шама. Температура дене бөлшектерінің орташа кинетикалық энергиясының өлшеуіші. Температура скаляр шама. Жылу алмасу - екі дене жанасқанда, жылу берілу жолымен энергияның қатты қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге өту процесі.
    Жылулық тепе теңдік.
    Жылу алмасу денелер арасында жылулық тепе - теңдік орнағанға дейін жүреді.
    Дененің температурасын өлшеуге арналған құрал - термометр. Оның жұмыс істеуі денелердің жылулық ұлғаюына негізделген.
    Термометр - температурасы өлшенетін денемен жылулық байланыста болатын дене.

    Термометрлердің түрлері. I. Сұйық термометрлер.
    а) сынапты, өлшеу шегі - 38°С - тан 260 °С - ка дейін;
    б) спиртті термометр, өлшеу шегі
    в) термопара (- 269 °С - тан 2300 °С - қа дейін)
    г) термисторлар кедергісі температураның өзгеруіне негізделген құралдар.
    2. Газды термометрлер.
    Цельций шкаласы - негізгі екі нүктесі ретінде мұздың еру (0°С) және судың қайнау (100°С) температуралары алынған шкала.
    Абсолют нөл температура - табиғаттағы ең төменгі шекті температура ол - 273, 15 0°С - қа тең.
    Кельвин шкаласы - халықаралық бірліктер жүйесі бойынша қабылданған температураның абсолюттік термодинамикалық шкаласы. Бұл шкала бойынша есептеу - 273 0С - қа тең абсолют нөлден басталады.
    1 Кельвин - Цельций шкаласы бойынша температура бірлігіне, яғни 1 градусқа тең:
    1 К =1 °С.
    Цельций шкаласы бойынша температура 1°(С) мен абсолюттік температураның Т(К) арасындағы байланыс:
    Т = (t+273) К немесе t = (Т - 273) °С.
    Ремюр, Фарангейт шкалалары.
    Температураны өлшеу әдістері (тәжірибе көрсету)
    Термометрді қолда ұстап тұрып, ондағы сынап (спирт) бағанасының көтерілуін бақылау. Сынап (спирт) бағанасының көтерілу себебін айқындау. Сынап (спирт) бағанасы көтерілуін қашан тоқтатады? Термометр нені өлшейді? Термометрді температурасы өлшенетін ортадан алып қарауға бола ма? Неліктен? Түтікше бойымен көтерілген кезде сынап (спирт) молекулаларының орташа кинетикалық энергиясы жөнінде не айтуға болады?
    . Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
    §2 сұрақтарын талдау.
    1) Молекулалық теория негізінде жылы су мен салқын судың айырмашылығы неде екенін түсіндіріңдер.
    2) Абай болмаған жағдайда медициналық термометрді сындырып алуға болады. Неліктен бұл жағдайда төгіліп қалған сынапты бір түйір тамшысы қалмастай жинап алу қажет?
    Қандай да бір уақыт мезетінде ауадағы оттегінің бір молекуласы 900м/с жылдамдықпен, ал екінші молекула 1200 м/с жылдамдықпен қозғалады. Екінші молекуланың температурасы жоғары деген ұйғарым дұрыс бола ма?


    Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды Топтарға тапсырма беру. 
    Сәскестендіру кестесі 
    Еру 
    960 F 
    Қайнау 00 С 
    Адам денесінің темп 2120 F 
    Судың қайн.нүк 1000 С 

    §2 сұрақтарын талдау.

    1. Молекулалық теория негізінде жылы су мен салқын судың айырмашылығы неде екенін түсіндіріңдер.

    2. Абай болмаған жағдайда медициналық термометрді сындырып алуғаболады. Неліктен бұл жағдайда төгіліп қалған сынапты бір түйір тамшысы қалмастай жинап алу қажет?

    Қандай да бір уақыт мезетінде ауадағы отгегінің бір молекуласы 900м/с жылдамдықпен, ал екінші молекула 1200 м/с жылдамдықпен қозғалады. Екінші молекуланың температурасы жоғары деген ұйғарым дұрыс бола ма?

    Топтарға тапсырма беру.

    Сәскестендіру кестесі

    Еру

    Shape7 Shape6 Shape5 Shape4

    960 F

    Қайнау

    00С

    Адам денесінің темп

    2120 F

    Судың қайн.нүк

    1000С



    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

    Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.

    Бағалау кртитериі

    Дескриптор

    Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

    Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді



    Оқулық

    .3:

    Қосымша тапсырма:1.2.





    Сабақтың соңы( 41-45мин)

    Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

    Топ пікірлерін тыңдау.

    Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

    (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

    Жұптар формуланы қолдана отырып мысал есеп шығарады.

    Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

    Температура дегеніміз не?

    Кельвин шкаласынан Цельсий шкаласына айналдыратын формуланы жаз?

    Күн бетінің температурасы 6000 К-ге дейін қызады. Осы температураны Цельсий шкаласына айналдыр?

    Кельвин шкаласы мен Цельсий шкаласын салыстыр?

    Суретті қысқаша түсіндір?

    Адам баласының өмірі үшін температураның маңыздылығы қаншама?

    Кері байланыс

    Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

    Кейінгі тапсырмалар

    Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған қ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурсадыкова Альмира Дусупкановна
    18 Қараша 2021
    868
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тақырыбы: Сабақ Температура. Температураны өлшеу тәсілдері.Температуралық шкалалар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тақырыбы: Сабақ Температура. Температураны өлшеу тәсілдері.Температуралық шкалалар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 8.3.1.3 Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 8.3.1.2 температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу; Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Температураны өлшеу жолдарын, олардың түрлі шкалаларын және оларды шкалада қолдана отырып, ауыстыру жолдарын үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі: Энергиялар туралы мәліметтерді жеткізе отырып, ішкі энергия туралы мысалдар келтіру, энергия туралы білімдерін нығайтады. Кейбір оқушылар: Дененің жылулық күйін сипаттайтын негізгі физикалық шама ретінде енгізу, өлшем бірлігін және өлшеу әдістерін біледі.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тақырыбы:

    Сабақ

    Температура. Температураны өлшеу тәсілдері.Температуралық шкалалар


    Күні,айы:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурсадыкова Альмира Дусупкановна


    8 сынып

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.3.1.3 Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау;

    8.3.1.2 температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу;


    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Температураны өлшеу жолдарын, олардың түрлі шкалаларын және оларды шкалада қолдана отырып, ауыстыру жолдарын үйренеді.


    Оқушылардың басым бөлігі:

    Энергиялар туралы мәліметтерді жеткізе отырып, ішкі энергия туралы мысалдар келтіру, энергия туралы білімдерін нығайтады.


    Кейбір оқушылар:

    Дененің жылулық күйін сипаттайтын негізгі физикалық шама ретінде енгізу, өлшем бірлігін және өлшеу әдістерін біледі.



    Бағалау критерийі

    Өз бетімен еңбектене отырып, жаңа тақырыптың мағынасын түсінеді. Жаңа тақырыпты өз бетімен талдай отырып, ойын қорыта алады.. Салыстырмалы түрде температуралар шкаласымен жұмыс жасай алады.

    Салыстырмалы түрде температуралар шкаласымен жұмыс жасай алады. Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады, физикалық терминдік тілде сөйлейді.

    Жаңа тақырыптың мазмұнын қосымша көмек арқылы ұғады, салыстырмалы түрде температура шкалаларын ажырата алмайды, тап-сырмаларды орындауда ережелерді дұрыс қолдана білмейді. Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды орындауда топ мүшелерімен көп араласа бермейді. Қосымша берілген тапсырмаларды көмек көрсету арқылы орындайды.


    Тілдік құзіреттілік

    температура,оны өлшеу тәсілдері,термометрлердің түрлері және температураның шкаласы туралы териндерді ажыратады


    Құндылықтарды игерту:

    Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.


    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.


    АКТ-ны қолдану дағдылары:

    PowerPoint таныстырылымы.


    Пәнаралық байланыс

    Математика


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы(2-5 минут)

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Амандасу. Түгендеу. «Өрмекші» тренингі арқылы үй жұмысын сұрау. Цельсий, Келвин, Фарингейт, Реомюр арқылы төрт топқа бөлу.

    Амандасады. Стратегияға белсене қатысады. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. Топтарға бөлінеді.

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Қызығушылықты ояту:

    «. Жылулық қозғалыс дегеніміз не?

    2. Броундық қозғалыс дегеніміз не?

    3. Кімнің құрметін броундық қозғалыс деп аталған және не себепті?

    4. Диффузия дегеніміз не?

    5. Диффузияға мысал келтір.

    Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)

    1. Температура нені сипаттайды?

    2. Дене температурасын өлшеуде термометрдің маңызы қаншалықты?

    3. Судың қатаюы мен еруінде термометрдің қандай қатысы бар?

    . Топтық жұмыс «Ассоциация құру



    Shape1

    Температура



    Shape3 Shape2





    Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.


    Сабақтың ортасы (6-40 минут)

    Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

    Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

    Мағынаны тану

    Топтық жұмыс

    Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін оқушыларға бағыт беру,түрткі болу,жаңа тақырыпты талдауға,ой қорытуға,нәтижеге жетуге жетелеу. Экранда көрсетілген суретті көрсету арқылы эксперименттік талдау жасапсабақтың мағынасын ашады.

    Бізді қоршаған ортадағы жылулық құбылыстар - температураның өзгеруіне байланысты құбылыстар. Салқын және жылы денелер. Температура - дененің жылулық күйін сипаттайтын физикалық шама. Температура дене бөлшектерінің орташа кинетикалық энергиясының өлшеуіші. Температура скаляр шама. Жылу алмасу - екі дене жанасқанда, жылу берілу жолымен энергияның қатты қыздырылған денеден азырақ қыздырылған денеге өту процесі.
    Жылулық тепе теңдік.
    Жылу алмасу денелер арасында жылулық тепе - теңдік орнағанға дейін жүреді.
    Дененің температурасын өлшеуге арналған құрал - термометр. Оның жұмыс істеуі денелердің жылулық ұлғаюына негізделген.
    Термометр - температурасы өлшенетін денемен жылулық байланыста болатын дене.

    Термометрлердің түрлері. I. Сұйық термометрлер.
    а) сынапты, өлшеу шегі - 38°С - тан 260 °С - ка дейін;
    б) спиртті термометр, өлшеу шегі
    в) термопара (- 269 °С - тан 2300 °С - қа дейін)
    г) термисторлар кедергісі температураның өзгеруіне негізделген құралдар.
    2. Газды термометрлер.
    Цельций шкаласы - негізгі екі нүктесі ретінде мұздың еру (0°С) және судың қайнау (100°С) температуралары алынған шкала.
    Абсолют нөл температура - табиғаттағы ең төменгі шекті температура ол - 273, 15 0°С - қа тең.
    Кельвин шкаласы - халықаралық бірліктер жүйесі бойынша қабылданған температураның абсолюттік термодинамикалық шкаласы. Бұл шкала бойынша есептеу - 273 0С - қа тең абсолют нөлден басталады.
    1 Кельвин - Цельций шкаласы бойынша температура бірлігіне, яғни 1 градусқа тең:
    1 К =1 °С.
    Цельций шкаласы бойынша температура 1°(С) мен абсолюттік температураның Т(К) арасындағы байланыс:
    Т = (t+273) К немесе t = (Т - 273) °С.
    Ремюр, Фарангейт шкалалары.
    Температураны өлшеу әдістері (тәжірибе көрсету)
    Термометрді қолда ұстап тұрып, ондағы сынап (спирт) бағанасының көтерілуін бақылау. Сынап (спирт) бағанасының көтерілу себебін айқындау. Сынап (спирт) бағанасы көтерілуін қашан тоқтатады? Термометр нені өлшейді? Термометрді температурасы өлшенетін ортадан алып қарауға бола ма? Неліктен? Түтікше бойымен көтерілген кезде сынап (спирт) молекулаларының орташа кинетикалық энергиясы жөнінде не айтуға болады?
    . Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
    §2 сұрақтарын талдау.
    1) Молекулалық теория негізінде жылы су мен салқын судың айырмашылығы неде екенін түсіндіріңдер.
    2) Абай болмаған жағдайда медициналық термометрді сындырып алуға болады. Неліктен бұл жағдайда төгіліп қалған сынапты бір түйір тамшысы қалмастай жинап алу қажет?
    Қандай да бір уақыт мезетінде ауадағы оттегінің бір молекуласы 900м/с жылдамдықпен, ал екінші молекула 1200 м/с жылдамдықпен қозғалады. Екінші молекуланың температурасы жоғары деген ұйғарым дұрыс бола ма?


    Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды Топтарға тапсырма беру. 
    Сәскестендіру кестесі 
    Еру 
    960 F 
    Қайнау 00 С 
    Адам денесінің темп 2120 F 
    Судың қайн.нүк 1000 С 

    §2 сұрақтарын талдау.

    1. Молекулалық теория негізінде жылы су мен салқын судың айырмашылығы неде екенін түсіндіріңдер.

    2. Абай болмаған жағдайда медициналық термометрді сындырып алуғаболады. Неліктен бұл жағдайда төгіліп қалған сынапты бір түйір тамшысы қалмастай жинап алу қажет?

    Қандай да бір уақыт мезетінде ауадағы отгегінің бір молекуласы 900м/с жылдамдықпен, ал екінші молекула 1200 м/с жылдамдықпен қозғалады. Екінші молекуланың температурасы жоғары деген ұйғарым дұрыс бола ма?

    Топтарға тапсырма беру.

    Сәскестендіру кестесі

    Еру

    Shape7 Shape6 Shape5 Shape4

    960 F

    Қайнау

    00С

    Адам денесінің темп

    2120 F

    Судың қайн.нүк

    1000С



    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

    Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.

    Бағалау кртитериі

    Дескриптор

    Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

    Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді



    Оқулық

    .3:

    Қосымша тапсырма:1.2.





    Сабақтың соңы( 41-45мин)

    Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

    Топ пікірлерін тыңдау.

    Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)

    (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)

    Жұптар формуланы қолдана отырып мысал есеп шығарады.

    Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

    Температура дегеніміз не?

    Кельвин шкаласынан Цельсий шкаласына айналдыратын формуланы жаз?

    Күн бетінің температурасы 6000 К-ге дейін қызады. Осы температураны Цельсий шкаласына айналдыр?

    Кельвин шкаласы мен Цельсий шкаласын салыстыр?

    Суретті қысқаша түсіндір?

    Адам баласының өмірі үшін температураның маңыздылығы қаншама?

    Кері байланыс

    Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

    Кейінгі тапсырмалар

    Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған қ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 8 сынып
    18.11.2021
    868
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурсадыкова Альмира Дусупкановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации