Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тақырыбы: Сабақ Температура. Температураны өлшеу тәсілдері.Температуралық шкалалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Сабақ |
Температура. Температураны өлшеу тәсілдері.Температуралық шкалалар |
|
|||||||||||||||||||||
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Нурсадыкова Альмира Дусупкановна |
|
|||||||||||||||||||||
8 сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|
||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.3 Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 8.3.1.2 температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу; |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Температураны өлшеу жолдарын, олардың түрлі шкалаларын және оларды шкалада қолдана отырып, ауыстыру жолдарын үйренеді. |
|
|||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Энергиялар туралы мәліметтерді жеткізе отырып, ішкі энергия туралы мысалдар келтіру, энергия туралы білімдерін нығайтады. |
|
||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Дененің жылулық күйін сипаттайтын негізгі физикалық шама ретінде енгізу, өлшем бірлігін және өлшеу әдістерін біледі. |
|
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Өз бетімен еңбектене отырып, жаңа тақырыптың мағынасын түсінеді. Жаңа тақырыпты өз бетімен талдай отырып, ойын қорыта алады.. Салыстырмалы түрде температуралар шкаласымен жұмыс жасай алады. Салыстырмалы түрде температуралар шкаласымен жұмыс жасай алады. Тапсырмаларды орындауда ережелерді қолдана білу дағдысы қалыптасады, физикалық терминдік тілде сөйлейді. Жаңа тақырыптың мазмұнын қосымша көмек арқылы ұғады, салыстырмалы түрде температура шкалаларын ажырата алмайды, тап-сырмаларды орындауда ережелерді дұрыс қолдана білмейді. Жеке, жұптық, топтық жұмыстарды орындауда топ мүшелерімен көп араласа бермейді. Қосымша берілген тапсырмаларды көмек көрсету арқылы орындайды. |
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
температура,оны өлшеу тәсілдері,термометрлердің түрлері және температураның шкаласы туралы териндерді ажыратады |
|
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
|
|||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
|||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
PowerPoint таныстырылымы. |
|
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы(2-5 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу. «Өрмекші» тренингі арқылы үй жұмысын сұрау. Цельсий, Келвин, Фарингейт, Реомюр арқылы төрт топқа бөлу. Амандасады. Стратегияға белсене қатысады. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. Топтарға бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру: Қызығушылықты ояту: «. Жылулық қозғалыс дегеніміз не? 2. Броундық қозғалыс дегеніміз не? 3. Кімнің құрметін броундық қозғалыс деп аталған және не себепті? 4. Диффузия дегеніміз не? 5. Диффузияға мысал келтір. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
. Топтық жұмыс «Ассоциация құру
Температура
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (6-40 минут) |
Стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру) Арқылы тақырыптың идеясын түсіну Мағынаны тану Топтық жұмыс Сабақтың барысында негізгі идеяны ашу үшін оқушыларға бағыт беру,түрткі болу,жаңа тақырыпты талдауға,ой қорытуға,нәтижеге жетуге жетелеу. Экранда көрсетілген суретті көрсету арқылы эксперименттік талдау жасапсабақтың мағынасын ашады. Бізді қоршаған ортадағы
жылулық құбылыстар - температураның өзгеруіне байланысты
құбылыстар. Салқын және жылы денелер. Температура - дененің жылулық
күйін сипаттайтын физикалық шама.
Температура дене бөлшектерінің орташа кинетикалық
энергиясының өлшеуіші. Температура скаляр шама. Жылу алмасу - екі
дене жанасқанда, жылу берілу жолымен энергияның қатты қыздырылған
денеден азырақ қыздырылған денеге өту процесі. Жұмыс туралы
алған білімдерін жинақтайды Топтарға тапсырма
беру. §2 сұрақтарын талдау.
Қандай да бір уақыт мезетінде ауадағы отгегінің бір молекуласы 900м/с жылдамдықпен, ал екінші молекула 1200 м/с жылдамдықпен қозғалады. Екінші молекуланың температурасы жоғары деген ұйғарым дұрыс бола ма? Топтарға тапсырма беру. Сәскестендіру кестесі
Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Оқулық .3: Қосымша тапсырма:1.2.
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы( 41-45мин) |
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Жұптар формуланы қолдана отырып мысал есеп шығарады.
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру Температура дегеніміз не? Кельвин шкаласынан Цельсий шкаласына айналдыратын формуланы жаз? Күн бетінің температурасы 6000 К-ге дейін қызады. Осы температураны Цельсий шкаласына айналдыр? Кельвин шкаласы мен Цельсий шкаласын салыстыр? Суретті қысқаша түсіндір? Адам баласының өмірі үшін температураның маңыздылығы қаншама? Кері байланыс Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
|