Материалдар / Тақырыбы: "Шамалар және олардың қасиеттері" 1 сынып

Тақырыбы: "Шамалар және олардың қасиеттері" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспары 1 сыныпқа арналған математикадан шамалар мен олардың қасиеттері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1187
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: МатематикаОрта мерзімді жоспар бөлімі:Бөлім 1С: Көлемдер және олардың өлшем бірліктері Күні:Сынып: 1-сыныпМектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбыШамалар және олардың қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.3.3** шамалар мәндерін: ұзындық (см / масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: есептердішығаруәдісін түсіндіреді.Көптеген оқушылар: септеудің жазбашатәсілдерін пайдаланады.Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Бағалау критерийлеріЗаттарды салыстырған кезде қолданылатын ұғымдарды пайдалануӨлшемдері ажырату: ұзындық/масса/көлем (сыйымдылығы)Заттарды өлшеу және салыстыру (ұзындығы, салмағы, сыйымдылығы бойынша), олардың өлшемі үшін әдістер мен құралдарды таңдау Өлшем бірліктерін пайдалану арқылы өлшемдерді өлшеу: см/кг/л Ұзындық көлемінің мәндерін салыстыру: см,/ салмақ: кг/ көлем (сыйымдылық): л және өлшем мәндерін қосу мен азайту амалдарын орындау
Тілдік мақсаттарБұған кіреді:ұзындық, сыйымдылық, салмақ;• қарағанда көбірек …;қарағанда азырақ …; бірдей,шамамен, қарайлас;• салыстырыңыз; салыстыраотырып тексеріңіз; байқап көріңіз; көрсетіңіз.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарМузыка, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
РесурстарТопқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білімОқушылар балабақшада үйренген сандар мен санау тәжірибесіне жүгіну қажет
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЖаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңберіБалалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойыладыәр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайдыЖұмыс ережесін келісу
  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
  • Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)Тест.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау








    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
    Сабақтың ортасыШирату тапсырмасы.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Дескриптор:
  • есептердішығаруәдісін түсіндіреді.
  • септеудің жазбашатәсілдерін пайдаланады.
  • оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
  • ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.







    Белсенді оқу тапсырмалары.





    Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Кері байланыс парақшасы.





























    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.









    Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.









    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?




























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ