Материалдар / Тақырыбы: Шаршының қабырғаларын өлшеу

Тақырыбы: Шаршының қабырғаларын өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:25.12.2017 Сынып1 «а» Мұғалім: Ержан ТСабақтың тақырыбыШаршының қабырғаларын өлшеуСабақтың мақсатыҰзындықты анықтау мақсатында өлшеу жұмыс-тарын жүргізу, шаршының периметрін табуды меңгерту, заңдылықтарға сүйеніп шаршылар құрас-тырту; өткен сабақтардағы білімдеріне сүйене отырып, есептеу дағдысын дамыту.Бағалау критерийлеріБарлық оқушылар: геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шар-шы, тіктөртбұрыш) қабырғаларын өлшейді және салыстырады;Оқушылардың басым көпшілігі:Шамаларды өлшем бірліктерді (см, дм/кг/л) қол-данып өлшейді.Кейбір оқушылар: Өз бетімен жұмыс орындайды.

Тілдік мақсатШаршыҚұндылықтарды дарытуМұғалім мен білім алушы арасындағы ынтымақтастықты арттыруПәнаралық байланысКөркем еңбекАКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақтаАлдыңғы білімТіктөртбұрыштың қабырғасын өлшеуСабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріІс-әрекетРесурстарСабақтың басы

Ширату: «Айырмашылығын тап». Оқушыларға тіктөртбұрыш пен шаршының қабырғаларын табу үшін жұппен жұмыс жасатамын. Ол үшін жұптағы оқушылардың біреуіне қабырғалары 10 см және 20 см болатын тіктөртбұрыш таратып беремін. Оған тіктөртбұрыштың қабырғасын табуды тапсырамын Екінші оқушы оның әрекетін бақылап отырады. Бірінші оқушы тіктөртбұрыштың қа-бырғаларын өлшеп, оның ұзындығын табады. Тіктөрт-бұрыштың ұзындығын тапқан соң, оқушылар өздерінің жұбына сол тіктөртбұрышты үлкен қабырғасының ортасынан бүктеп береді. Келесі оқушы шыққан фигураның қабырғасын өлшеп табады. Шыққан нәтижелерін салыстырады.— Алғашында берілген фигура қалай аталады? (Тіктөртбұрыш.)— Тіктөртбұрыш екенін дәлелде. (Қарама-қарсы қабырғаларының ұзындықтары тең).— Үлкен қабырғасының ортасынан бүктегенде шыққан фигура қалай аталады? (Шаршы.)— Шаршы екенін дәлелде (Шаршының барлық қабырғаларының ұзындықтары бірдей.



ДорбаБілу, түсінуШаршыбарлық қабырғаларының ұзындығы бірдей тіктөртбұрыш. Оның қабырғаларын өлшеу арқылы оның барлық қабырғаларының ұзындығын тауып, атаулы сандармен амалдар орындау жұмыстары жүргізіледі.

Тақта, шаршыҚолдануШығарып көр. Тапсырманы топпен орындауды ұсыныңыз. Алдымен оқушылармен ақылдасып, ше-шімін өздері табуына уақыт беремін. Төмендегідей сұрақтар қоямын:— Суретте шаршы пішіндес қоршаудың тек бір жақ қабырғасы ғана тұр. Оның ұзындығына неше тақтай кетті? (10 тақтай.)— Егер қоршау шаршы пішіндес болса, оның неше қабырғасы болады? (Төрт.)— Шаршының тіктөртбұрыштан қандай айыр-машылығы бар? (Шаршыбарлық қабырғаларының ұзындығы бірдей тіктөртбұрыш.)— Ендеше қоршаудың әрбір қабырғасына неше тақтайдан кетеді? (10 тақтайдан.)— Қоршауға барлығы неше тақтай кетеді?Жауабы:қоршауға 40 тақтай кетеді.

Орындап көр. Берілген тапсырмада оқушылардың шаршының моделін таяқшаларды пайдаланып құрастыруын және оның периметрін есептеп табуын сұраймын. Бірінші шаршы қабырғасының ұзындығы бір таяқшадан, екінші шар-шы қабырғасының ұзындығы екі таяқшадан құрас-тырылғанын көріп, келесі шаршы қабырғасының үш таяқшадан жасалатынын табуға болады.Жауабыаршының бір қабырғасының ұзындығы — 3 таяқша. Барлығы 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ