Тексерді:__________
Әдіскер: ________
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық
картасы
Білім беру
саласы: Қатынас.
Бөлімі:
Тіл
дамыту.
Тақырыбы:
Тазалық – таза баланың
досы.
Мақсаты:
тазалық бұйымдарымен таныстыру. Сүлгі, сабын
сөздерін қатыстыртып, 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрастыра білуге
үйрету. Балаларды таза жүруге
үйрету.
Керекті құрал – жабдықтар: қуыршақ, үлестірмелі суреттер, тазалық заттары: сабын, сүлгі, тарақ, айна.
Сөздік жұмыс: сүлгі, сабын, тарақ
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық –қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Балаларды жартылай шеңберге отырғызып, С.Қалиұлының «Үлгі» өлеңін оқып береді: Кім жек көрер пысықты, «Ылғи бетін жуады», - Деп, тәтеміз мысықты Бізге үлгі қылады. Үлгі сөзіне сөздік жұмыс жасайды. Дыбыстық жаттығу. Ү-ү – үлгі. Балалар, мысық ылғи бетін жуады, тазалықты сақтайды. Ал, сендер тазалықты жақсы көресіңдер ме? Таңертең жуынасыңдар ма? Тістеріңді жуасыңдар ма? Шаштарыңды тарап, айнаға қарайсыңдар ма? Таза болғыларың келеді ме? Дұрыс, таза болуымыз керек. Таза жүрсек ауырмаймыз. |
Өлеңді қызыға тыңдайды. Өлеңді түсінуге тырысады. Сұрақтарға жауап беруге талпынады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Ғажайып сәт. Қолында сөмкесі бар қуыршақ қонаққа келеді. Қуыршақ өзін Әйгерім деп таныстырады. Қуыршақтың сөмкесінде не бар екен деп қызықтырады. Тазалық заттары: сабын, сүлгі, тарақ, айна бар екен деп олардың аттарын, түсін, құрылысын, не үшін керек екенін сипаттауды тапсырады. Сабынмен жуынамыз, тарақпен шашымызды тараймыз, сүлгімен сүртінеміз т.б. айтып түсіндіреді. Сергіту сәті. Таңертең тұрамын, Бетімді жуамын. Тісімді тазалаймын, Шашымды тараймын, Тап – таза боламын. «Не артық?» дидактикалық ойыны. Шарты: Артық затты табады. Не себепті артық екенін айтады. |
Балалар қуыршаққа, оның сөмкесіне қызығушылық танытады. Тазалық заттарымен танысады. Оларды сипаттауға ұмтылады. Тәрбиешінің көрсетуімен қимыл – қозғалыстар жасайды. Балалар ойнауға қызығушылық танытады. |
|
Рефлексивті - жөндеуші |
Балалар тазалық туралы сұрақтар беріп, қорытындылайды, сипаттағандарын бағалайды. |
Балалар сипаттауға үйренеді. |
Болжамды
нәтиже:
1.Қабылдайды: тазалық туралы қабылдайды;
2.Түсінеді: таза жүруді түсінеді;
3.Қолданады: тазалық заттарын
қолданады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тақырыбы: "Тазалық таза баланың - досы
тақырыбы: "Тазалық таза баланың - досы
Тексерді:__________
Әдіскер: ________
Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық
картасы
Білім беру
саласы: Қатынас.
Бөлімі:
Тіл
дамыту.
Тақырыбы:
Тазалық – таза баланың
досы.
Мақсаты:
тазалық бұйымдарымен таныстыру. Сүлгі, сабын
сөздерін қатыстыртып, 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрастыра білуге
үйрету. Балаларды таза жүруге
үйрету.
Керекті құрал – жабдықтар: қуыршақ, үлестірмелі суреттер, тазалық заттары: сабын, сүлгі, тарақ, айна.
Сөздік жұмыс: сүлгі, сабын, тарақ
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық –қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Балаларды жартылай шеңберге отырғызып, С.Қалиұлының «Үлгі» өлеңін оқып береді: Кім жек көрер пысықты, «Ылғи бетін жуады», - Деп, тәтеміз мысықты Бізге үлгі қылады. Үлгі сөзіне сөздік жұмыс жасайды. Дыбыстық жаттығу. Ү-ү – үлгі. Балалар, мысық ылғи бетін жуады, тазалықты сақтайды. Ал, сендер тазалықты жақсы көресіңдер ме? Таңертең жуынасыңдар ма? Тістеріңді жуасыңдар ма? Шаштарыңды тарап, айнаға қарайсыңдар ма? Таза болғыларың келеді ме? Дұрыс, таза болуымыз керек. Таза жүрсек ауырмаймыз. |
Өлеңді қызыға тыңдайды. Өлеңді түсінуге тырысады. Сұрақтарға жауап беруге талпынады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Ғажайып сәт. Қолында сөмкесі бар қуыршақ қонаққа келеді. Қуыршақ өзін Әйгерім деп таныстырады. Қуыршақтың сөмкесінде не бар екен деп қызықтырады. Тазалық заттары: сабын, сүлгі, тарақ, айна бар екен деп олардың аттарын, түсін, құрылысын, не үшін керек екенін сипаттауды тапсырады. Сабынмен жуынамыз, тарақпен шашымызды тараймыз, сүлгімен сүртінеміз т.б. айтып түсіндіреді. Сергіту сәті. Таңертең тұрамын, Бетімді жуамын. Тісімді тазалаймын, Шашымды тараймын, Тап – таза боламын. «Не артық?» дидактикалық ойыны. Шарты: Артық затты табады. Не себепті артық екенін айтады. |
Балалар қуыршаққа, оның сөмкесіне қызығушылық танытады. Тазалық заттарымен танысады. Оларды сипаттауға ұмтылады. Тәрбиешінің көрсетуімен қимыл – қозғалыстар жасайды. Балалар ойнауға қызығушылық танытады. |
|
Рефлексивті - жөндеуші |
Балалар тазалық туралы сұрақтар беріп, қорытындылайды, сипаттағандарын бағалайды. |
Балалар сипаттауға үйренеді. |
Болжамды
нәтиже:
1.Қабылдайды: тазалық туралы қабылдайды;
2.Түсінеді: таза жүруді түсінеді;
3.Қолданады: тазалық заттарын
қолданады.
шағым қалдыра аласыз













