тақырыбы: "Тазалық таза баланың - досы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

тақырыбы: "Тазалық таза баланың - досы

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне ашық сабақ ретіндееееееееее
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерді:__________

Әдіскер: ________


Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы 

Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Тазалық – таза баланың досы.
Мақсаты: тазалық бұйымдарымен таныстыру. Сүлгі, сабын сөздерін қатыстыртып, 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрастыра білуге үйрету. Балаларды таза жүруге үйрету.

Керекті құрал – жабдықтар: қуыршақ, үлестірмелі суреттер, тазалық заттары: сабын, сүлгі, тарақ, айна.

Сөздік жұмыс: сүлгі, сабын, тарақ


Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық –қозғаушылық

Шаттық шеңбері.

Балаларды жартылай шеңберге отырғызып, С.Қалиұлының «Үлгі» өлеңін оқып береді:

Кім жек көрер

пысықты,

«Ылғи бетін жуады», -

Деп, тәтеміз мысықты

Бізге үлгі қылады.

Үлгі сөзіне сөздік жұмыс жасайды.

Дыбыстық жаттығу.

Ү-ү – үлгі.

Балалар, мысық ылғи

бетін жуады, тазалықты сақтайды. Ал, сендер тазалықты жақсы көресіңдер ме?

Таңертең

жуынасыңдар ма?

Тістеріңді жуасыңдар

ма?

Шаштарыңды тарап,

айнаға қарайсыңдар ма?

Таза болғыларың

келеді ме?

Дұрыс, таза

болуымыз керек. Таза жүрсек ауырмаймыз.

Өлеңді қызыға тыңдайды.




Өлеңді түсінуге тырысады.

Сұрақтарға жауап беруге талпынады.

Ұйымдастыру-іздестіру

Ғажайып сәт.

Қолында сөмкесі бар қуыршақ қонаққа келеді. Қуыршақ өзін Әйгерім деп таныстырады. Қуыршақтың сөмкесінде не бар екен деп қызықтырады. Тазалық заттары: сабын, сүлгі, тарақ, айна бар екен деп олардың аттарын, түсін, құрылысын, не үшін керек екенін сипаттауды тапсырады. Сабынмен жуынамыз, тарақпен шашымызды тараймыз, сүлгімен сүртінеміз т.б. айтып түсіндіреді.

Сергіту сәті.

Таңертең тұрамын,

Бетімді жуамын.

Тісімді тазалаймын,

Шашымды тараймын,

Тап – таза боламын.

«Не артық?» дидактикалық ойыны.

Шарты:

Артық затты табады. Не себепті артық екенін айтады.


Балалар қуыршаққа, оның сөмкесіне қызығушылық танытады.










Тазалық заттарымен танысады. Оларды сипаттауға ұмтылады.







Тәрбиешінің көрсетуімен қимыл – қозғалыстар жасайды.


Балалар ойнауға қызығушылық танытады.

Рефлексивті -

жөндеуші


Балалар тазалық туралы сұрақтар беріп, қорытындылайды, сипаттағандарын бағалайды.

Балалар сипаттауға үйренеді.



Болжамды нәтиже:


1.Қабылдайды: тазалық туралы қабылдайды;

2.Түсінеді: таза жүруді түсінеді;

3.Қолданады: тазалық заттарын қолданады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
1572
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі