Тақырыбы: «Үлкенге құрмет,кішіге
ізет»
Мақсаты: «Сыйластық», « құрмет»
ұғымдарының мәнін ашу.
Міндеттері:
- құрмет, ізет ұғымдарының
мағынасына түсінік беру.
- әдептілік дағдыларын қалыптастыру;
- сыйластыққа, құрметтей білуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар:
дәптер, сюжетті
суреттер.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
|
|
|
Іздену-ұйымдастырушы |
-Сыйлап үлкен
кішіні,
Автобус тоқтайтын аялдамаға
келдік.Көп ұзамай көк автобус келіп тоқтай қалды. Екі есігі бірден
ашылды. Адам көп. Бірі мінсе,бірі түсіп жатты.Алдыңғы есіктен мамам
екеуіміз кірдік
Анасы
балаларға не үшін рақмет айтты?
Кірпі» жаттығуы. |
-Үлкен кісілерге
көмектесу. -Үлкенге орын берген үшін Көмектесеміз Жол,орын береміз Момақанмын алайда, Тікенім көп абайла. Кіріп кетсе қолыңа, Өкпелеме жарайма! |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Сергіту сәті Орнымыздан тұрамыз Қолды белге қоямыз Иілеміз оңға бір Иілеміз солға бір Жоғары қолды созамыз Аяқтың ұшында тұрамыз Бір отырып, бір тұрып Біз тынығып аламыз
Суретке қарап әңгіме құрастыру. Суретті бояту.
Ғажайып сөздер
Жүректен-жүрекке
Балалар шеңберге жиналып
өздерінің үлкендерге қалай құрмет көрсететіндерін
айтады. |
-Балалар сергіту жаттығулары бойынша қимыл қозғалыс жаттығулары бойынша жасайды.
-Мен үлкендерге орын
беремін. |
Күтілетін нәтиже: Инабатылыққа,ибалыққа тәрбиелеу.
Білу керек: Үлкендерді құрметтеуді,сыйлауды үйрету.
Нені игерді: Әдептілік дағдыларды қалыптастыруды игерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: «Үлкенге құрмет,кішіге ізет»
Тақырыбы: «Үлкенге құрмет,кішіге ізет»
Тақырыбы: «Үлкенге құрмет,кішіге
ізет»
Мақсаты: «Сыйластық», « құрмет»
ұғымдарының мәнін ашу.
Міндеттері:
- құрмет, ізет ұғымдарының
мағынасына түсінік беру.
- әдептілік дағдыларын қалыптастыру;
- сыйластыққа, құрметтей білуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар:
дәптер, сюжетті
суреттер.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
|
|
|
Іздену-ұйымдастырушы |
-Сыйлап үлкен
кішіні,
Автобус тоқтайтын аялдамаға
келдік.Көп ұзамай көк автобус келіп тоқтай қалды. Екі есігі бірден
ашылды. Адам көп. Бірі мінсе,бірі түсіп жатты.Алдыңғы есіктен мамам
екеуіміз кірдік
Анасы
балаларға не үшін рақмет айтты?
Кірпі» жаттығуы. |
-Үлкен кісілерге
көмектесу. -Үлкенге орын берген үшін Көмектесеміз Жол,орын береміз Момақанмын алайда, Тікенім көп абайла. Кіріп кетсе қолыңа, Өкпелеме жарайма! |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Сергіту сәті Орнымыздан тұрамыз Қолды белге қоямыз Иілеміз оңға бір Иілеміз солға бір Жоғары қолды созамыз Аяқтың ұшында тұрамыз Бір отырып, бір тұрып Біз тынығып аламыз
Суретке қарап әңгіме құрастыру. Суретті бояту.
Ғажайып сөздер
Жүректен-жүрекке
Балалар шеңберге жиналып
өздерінің үлкендерге қалай құрмет көрсететіндерін
айтады. |
-Балалар сергіту жаттығулары бойынша қимыл қозғалыс жаттығулары бойынша жасайды.
-Мен үлкендерге орын
беремін. |
Күтілетін нәтиже: Инабатылыққа,ибалыққа тәрбиелеу.
Білу керек: Үлкендерді құрметтеуді,сыйлауды үйрету.
Нені игерді: Әдептілік дағдыларды қалыптастыруды игерді.
шағым қалдыра аласыз













