Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тақырыбы: Ынтымақтастық оқытудағы тренингтердің маңызы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тақырыбы: Ынтымақтастық оқытудағы тренингтердің маңызы
Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен ІІІ деңгей бағдарламасы бойынша оқығандағы алған тәжірибе қорыммен бөлісу. Ой- пікірлерін, ұсыныстарын білу. Оқытудағы қандай да болсын жаңа тәсілдердің тиімді қолданылуы жайлы олардың көзқарастарын ортаға салу. Ынтымақтастық оқытудағы тренингтердің маңызы жайлы талқылау. Бүгінгі өмірмен байланыстыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ақтөбе қаласы №17 «Шұғыла» МДҰқазақ тілі пәні мұғаліміКурамысова Жансая АдилгалиевнаМұғалімдермен тәжірибе алмасу.Тақырыбы: Ынтымақтастық оқытудағы тренингтердің маңызы
Түінді идея: -Тау, биікпін деме, бір күні құм боларсың,-Терең теңіз,тепсініп, тәккаппар болма, суың кетсе, соларсың. Ең бастысы- ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ. Ізденіп, ісіңе ақ адал болсаң- АДАМ боларсың! Мақсаты: Әріптестеріммен ІІІ деңгей бағдарламасы бойынша оқығандағы алған тәжірибе қорыммен бөлісу. Ой- пікірлерін, ұсыныстарын білу. Оқытудағы қандай да болсын жаңа тәсілдердің тиімді қолданылуы жайлы олардың көзқарастарын ортаға салу. Ынтымақтастық оқытудағы тренингтердің маңызы жайлы талқылау. Бүгінгі өмірмен байланыстыру. Нәтижеге қол жеткізу.І. КіріспеТопқа бөлу. Мазайкалар арқылы төрт топқа бөлінеді. Әріптестеріме төрт жабайы аңдардың суреті бар қиындылар беріледі. Қиындыларды біріктіру арқылы ынтымақтасады. Сұрақтартарға сыни ойлау арқылы жауап іздеумен тақырыптың қандай екенін өздері табады. Суреттегі аңдардың кейіпіне еніп, топ мүшелеріне лебіздерін білдіреді.Track 17 – 17 музыкаасын фонға жәймен қою арқылы «Тек, жақсылыққа жаным құмар!»тренинг жүргізіледі:Көзімізмізді жұмамыз, қолымызды созып, құшағымызды кең далаға жаямыз, «көкірек көзімізді» ашып алтын күннен берік қуат аламыз! Мойнымыз тек жақсылыққа ғана бұрсын! Көзіміз берекелі нәтижелі, жемісін берген істерді ғана көрсін! Ауызымызмыз ұлағатты сөздер айтсын, құлағымыз қуанышты хабарлар естісін. Қолымызды игі істерге ғана жұмсайық, мәртебелі орындарда отырайық, сауап істерді істеуге асығайық! АЛАШ мәңгі асқақтасын! ҚАЗАҚ ЕЛІ жасасын! АЛҒА, АЛҒА, АЛҒА! Тренингтің әсірмен бөлісу.ІІ. Негізгі бөлімТоптарға араналған тапсырмаларҚозғалатын бірінші мәселе:Ынтымақтастық оқыту бізге не үшін қажет?Қозғалатын екінші мәселе: Тренингтердің маңызы бар ма? Қозғалатын үшінші мәселе:Тренингті сабаққа кірістірудің өзіндік ережелерін құрыңыз.Қозғалған үш мәселе бойынша:Ортаға ой тастау. Пікір алысу. Бағалау. Сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырма. Берілген дөңгелектерден сурет салу.«Образға ену» тренинг Асылбек Енсеповтың «Адай күйі» ойналады. Барынша арқа қоздырарлықтай образға енуі қажет. Мақсаты: Қиын тапсырмалардан кейінгі шаршауды басу, жігерлендіру ынтаны ояту, келесі тапсырмаға құлшындыру.Тренингтің әсерімен бөлісу.«Тренинг» бұл -кірме сөз. Қазақша баламасы оқыту және тәрбие деген ұғымды білдіреді. Біз сабағымызға қандай тренинг алсақ та оның бізге берер тәрбиесі мол болуы қажет.«Тренинг»-материалдың теориялық бөлігі аз қарастырылатын, негізінен дағдылар мен біліктертердің тәжірибеде қолдануына аса мән беретін оқыту формасы болып табылады. Тренинг мақсаты - нақты тапсырманы орындауға қажетті білім, шеберлік және бағытпен қамтамасыз ету.Тренингде өзгеріс нәтиже бірден көрінеді. Осы міндеттерді шешу кезінде ұйымдастырылатын тренинг түрлері де ерекшеленеді. Рольдік тренинг, видео тренинг, қарым –қатынас тренинг, мәдениетаралық өзара әрекет, ойындар,практикалық ситуацияларды талдау, топтық пікірталастар кеңінен қолданылады. Тренинг принципіне жататындар:
Белсенділік принципі.
Зерттеу және шығармашылық қатынасындағы прицип.
Мінез –құлық обьективтілік приципі
Қарым қатынаста субьекті, субьектілік принципі
Шындық принципі.
Қазір осы жерде.
Видео тренигтерді көрсету. Фильм. Фистиваль көрсету.Кері байланыс: «Шикі ет (ештеңе ұғынған жоқпын, ет тартқыш (ой елегінен өткіземін), бешбармақ (аларым көп, тойып жегім келіп тұр)ІІІ. ҚорытындыМенің түйген ойым!Келген мұғалімдер алған әсерлері жайлы ой толғайды. «Тәрбиесіз берген білім бұл- адамзаттың қас жауы» - деп Бауыржан атамыз айтқандай шынында да тренинг бұл тұнып тұрған тәрбие. Сондықтан да «Оқушы үніне » құлақ салайық. Ынтымақтастықты дамытайық! Көңіл бөліп, келгендеріңізге рахмет!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз