Ұйымдастыру
Сабақтың басы
(5
минут)
|
Оқушыларды
түгендеу.Оқушылар назарын сабаққа аудару, сабақ тақырыбымен ,
мақсатымен таныстыру
|
Оқушылар сабаққа
қатысып отырғанын айтады.Амандасады.
|
|
Слайд
|
Сабақ
ортасы (20
минут)
|
Өткен сабақты еске түсіру
«Ботақан» әнін караокемен
орындау
https://www.youtube.com/watch?v=gRi4V78KDeY
Ырғақ дегеніміз-ұзақ және қысқа
дыбыстардың реттілігі.Ырғақ ноталық жазбамен
жазылады.
Үш
тілде ырғақ сөзін айтып үйренейік!
Ырғақ-ритм-rhythm(қазақша, орысша,
ағылшынша)
Кәне, балалар мына өлеңді буынға бөліп, шапалақпен
көрсетейік.
Кел,
ба-ла-лар,
Ша-па-лақ-тап а-ла-қан-ды
ұ-ра-лық,
Ла-ла-ла-ла, ба-ла-қан,
Ла-ла-ла-ла, а-ла-қан.
Аспаптардың атын есіңде сақта!
(Аспаптардың аталуын буынға бөле отырып айтады,
қол шапалақтайды.)
Ән
үйренейік:
«Жәй
және жылдам» әні
«You
tube» желісінен (https://www.youtube.com/watch?v=hO7Td2MU_C4)
Оқулықтың 37 бетіндегі берілген суретпен
жұмыс
«Жай»
және «тез» сөздеріне ырғақпен шапалақ соғу.
Дж.Кервеннің қол қимылы жүйесімен ноталарды көрсете
отырып ,әнді орындау.
|
Төрттік пен сегіздік ноталарды шапалақпен ұрып ұзақтығын
санай алады. «Ботақан» әнін караокемен орындай
алады.
Ырғақ
сөзімен танысады.
Үш
тілде қайталап айтады.
Оқушылар өлеңді буынға бөліп оқып әр буынға шапалақ
соғады.Ырғақ қалыптастырады
Аспаптардың аталуын буынға бөле отырып айтады,
әр буынға қол соғады.
«Жай және жылдам» әнін үйренеді,
орындайды. Кервеннің қол қимылы
жүйесімен ноталарды көрсете отырып ,әнді
орындау.
|
|
Видео, аудио,
оқулық
|