
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
«Атамекен» бөбекжайы» ЖБҚ МКҚК-нің тәрбиешісі
Алиева Калима Мугалбаевна
Білім беру саласы: «Қатынас». «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет. Құрастыру.
Тақырыбы:Бағдаршам
Мақсаты: Өлеңді суреттер бойынша айту. Сөздік шығарманың
ұқсастығының алғашқы түрлерін қалыптастыру. Шығарманы тыңдай білуге
тәрбиелеу. Балалардың бағдаршам туралы білімдерін бекіту. Сенсорлық
- аналитикалық әрекетті дамыту. Құрастырушылық дағдыларды дамыту.
Кеңістікте бағдарлаудың әдіс - тәсілдерін білуді
үйрету.
Қажетті
құрал-жабдықтар: Автобус макеті, көлік түрлері, жол белгілері, ала жолға
қажетті қағаздар, интерактивті тақта.
Билингвалды
компонент: Бағдаршам - светофор - traffic light. қызыл - красный -
red, сары - желтый - yellow, жасыл - зеленый -
green
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғалушылық |
- Кәне,
балалар, амандасайық. |
Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдірі, апайлармен амандасады |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
- Балалар міне бәріміз
«Бағдаршамдар еліне» келдік. Бұл барлық адамдармен қатар балалардың
да жол қозғалыс ережелерін біліп, оны күнделікті қолдану елі.
Айтыңдаршы, жол қозғалыс ережесі не үшін және кімдерге керек? |
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Балалар жолда жүру ережесін айтады Сұраққа жауап береді Ойынды қызыға ойнайды Сергіту сәтін қимылымен жасайды Бағдаршамды құрастырады |
|
Рефлексифті-түзетушілік |
- Енді сабақты
қорытындыламас бұрын. мен сендерге жұмбақ жасырамын. Ал оның шешуін
тауып, үш тілде айтайық, жарай ма? |
Сұрақтарға жауап береді Қуанады, шаттанады |
Күтілетін
нәтиже
Біледі: «Кішкентай жүргіншілер ережесінің» мағынасын
Түсінеді: Бағдаршамның үш түрлі көзінің не үшін жанатынын
Қолданады: Бағдаршам құрастыруда әртүрлі тәсілдермен жұмыс
жасауды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы:Бағдаршам
Тақырыбы:Бағдаршам

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы
«Атамекен» бөбекжайы» ЖБҚ МКҚК-нің тәрбиешісі
Алиева Калима Мугалбаевна
Білім беру саласы: «Қатынас». «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет. Құрастыру.
Тақырыбы:Бағдаршам
Мақсаты: Өлеңді суреттер бойынша айту. Сөздік шығарманың
ұқсастығының алғашқы түрлерін қалыптастыру. Шығарманы тыңдай білуге
тәрбиелеу. Балалардың бағдаршам туралы білімдерін бекіту. Сенсорлық
- аналитикалық әрекетті дамыту. Құрастырушылық дағдыларды дамыту.
Кеңістікте бағдарлаудың әдіс - тәсілдерін білуді
үйрету.
Қажетті
құрал-жабдықтар: Автобус макеті, көлік түрлері, жол белгілері, ала жолға
қажетті қағаздар, интерактивті тақта.
Билингвалды
компонент: Бағдаршам - светофор - traffic light. қызыл - красный -
red, сары - желтый - yellow, жасыл - зеленый -
green
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғалушылық |
- Кәне,
балалар, амандасайық. |
Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдірі, апайлармен амандасады |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
- Балалар міне бәріміз
«Бағдаршамдар еліне» келдік. Бұл барлық адамдармен қатар балалардың
да жол қозғалыс ережелерін біліп, оны күнделікті қолдану елі.
Айтыңдаршы, жол қозғалыс ережесі не үшін және кімдерге керек? |
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Балалар жолда жүру ережесін айтады Сұраққа жауап береді Ойынды қызыға ойнайды Сергіту сәтін қимылымен жасайды Бағдаршамды құрастырады |
|
Рефлексифті-түзетушілік |
- Енді сабақты
қорытындыламас бұрын. мен сендерге жұмбақ жасырамын. Ал оның шешуін
тауып, үш тілде айтайық, жарай ма? |
Сұрақтарға жауап береді Қуанады, шаттанады |
Күтілетін
нәтиже
Біледі: «Кішкентай жүргіншілер ережесінің» мағынасын
Түсінеді: Бағдаршамның үш түрлі көзінің не үшін жанатынын
Қолданады: Бағдаршам құрастыруда әртүрлі тәсілдермен жұмыс
жасауды.
шағым қалдыра аласыз













