Білім беру саласы: Қатынас.Таным.
Бағдарлама тараулары: Сауат ашу және жазу.
Тақырыбы:Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
Мақсаты: Сөз туралы ұғымдарын пысықтау, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату. Есту қабілетін жетілдіру.
Құрал-жабдықтар: текшелер дауысты, дауыссыз, т.б.
Сөздік жұмысы: көк текше, қызыл текше.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
аудару.Есік қағылып, қонақтар кіреді. Олар дауысты, дауыссыз дыбыстар екен. Өздерімен тапсырмалар ала келіпті. |
|
|
Іздену – ұйымдастырушылық |
құрастыру, сөздерді буынға бөлу.
дыбыстарды ажырату.
тақырыпты ашу.
ойнату |
құрастырады.
дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.
тапсырмалар орындайды.
бірге орындайды.
|
|
Рефлексивті корригиялық |
Қорытынды. Жақсы қатысқан балаларды мақтап, бағалау. |
Бағаланады, мадақталады.. |
Болжамды нәтиже:
-
Білу керек:Сөздерді буынға бөледі, дауысты, дауыссыз
дыбыстарды ажырату.
Қалыптасқан әдет:Бой жазу, ойындар ойнату.
Істей біледі:тапсырмаларды мұқият орындайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы:Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
Тақырыбы:Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
Білім беру саласы: Қатынас.Таным.
Бағдарлама тараулары: Сауат ашу және жазу.
Тақырыбы:Дауысты және дауыссыз дыбыстар.
Мақсаты: Сөз туралы ұғымдарын пысықтау, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату. Есту қабілетін жетілдіру.
Құрал-жабдықтар: текшелер дауысты, дауыссыз, т.б.
Сөздік жұмысы: көк текше, қызыл текше.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
аудару.Есік қағылып, қонақтар кіреді. Олар дауысты, дауыссыз дыбыстар екен. Өздерімен тапсырмалар ала келіпті. |
|
|
Іздену – ұйымдастырушылық |
құрастыру, сөздерді буынға бөлу.
дыбыстарды ажырату.
тақырыпты ашу.
ойнату |
құрастырады.
дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.
тапсырмалар орындайды.
бірге орындайды.
|
|
Рефлексивті корригиялық |
Қорытынды. Жақсы қатысқан балаларды мақтап, бағалау. |
Бағаланады, мадақталады.. |
Болжамды нәтиже:
-
Білу керек:Сөздерді буынға бөледі, дауысты, дауыссыз
дыбыстарды ажырату.
Қалыптасқан әдет:Бой жазу, ойындар ойнату.
Істей біледі:тапсырмаларды мұқият орындайды.
шағым қалдыра аласыз













