Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі:Мүсіндеу .
Тақырыбы:Мысық жіп орамымен ойнайды.
Мақсаты: ермексаздың түсін ажырата білу
Білімділік мәні:саусақ арқылы жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Дамытушылық мәні:саусақ бұлшық еттерінің қимыл қозғалысын дамыту
Тәрбиелік мәні :тазалыққа,ұқыптылыққа,еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Құралы:үлгі суреті,ойыншықтар,жіп,мысық,ермексаз,тақтайша,су,сүлгі
Билингв.копм.:мысық-кот,жіп орамы-клубок
|
Оқу іс-әр/ң кезең/рі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Бала іс-әрекеті |
|
Мотивациялық кезеңі |
Шаттық шеңбері. -Сәлем берем үлкенге Көшелерден біз өткен Ата көрсем,жақын кеп Сәлем берем ізетпен Ассалаумағалейкум!-деп Алдан әже жолықса Бөгелемін әдейілеп: Сәлемдесем сол тұста: -Есеңсіз бе,әжей,-деп |
Шеңбер бойына тұрып,мұқият тыңдайды.Амандасудың ретін бірге қайталап айтады. |
|
Негізгі кезеңі |
-Балалар,бүгін аптаның қай күні? Тосын сәт:есік қағылады,ішке мысық,қолында тоқыма жібі бар кіреді. -Бізге қонаққа кім келді? Мысық балалармен амандасып,қастарына отырады. Тақтамен жұмыс:тақтада мысықтың жіп орамымен ойнап жүрген суреті ілініп тұр. -Мына суретте не көріп тұрсыңдар? -Мысық немен ойнап жүр? -Бізге қонаққа келген мысықтың да домалақ жібі бар. -Жібінің түсі қандай екен? -Мысықтың түрі қандай екен? -Балалар,бізге қонаққа келген мысыққа ермексазбен неше түрлі домалақ жіп жасап берейік. Мысықтың жасалу жолдарына назар аудару,түсіндіру. -Ермексазды жұмсартып,сопақтап,мысықтың денесін жасаймыз.Кішкене домалақ пішіннен басын жасап,денесіне орналастырамыз. Төрт кішкене бөліктерді сопақшалап аяқтарын жасаймыз.Бір кішкене бөлігін есіп,құйрығын орналастырамыз.Енді құлақтарын шымшу арқылы келтіреміз,басқа түсті ермексазбен көзін,мұртын,аузын жасаймыз. Сергіту сәті: «Жапырақ-ау,жапырақ» Жеке жұмыс жүргізу. Дайын болған мысыққа жіп орамын жасаймыз.Жіп орамын арқан сияқты есіп,орамыз.Мысықтың екі аяғына орналастырамыз. |
-Дүйсенбі -Мысық -Мысықты -Домалақ жіппен -Қызыл -Тарғыл Балалар үлгі суретке қарай отырып,тәрбиешінің нұсқауымен мысықтың дене мүшелерін жасауға кіріседі. Қимылын орындайды. Өздеріне ұнаған түстен жіп орамдарын жасайды. Жұмыс орындарын жинастырады. |
|
Қорытынды кезеңі |
Балалардың еңбектеріне баға беріп,мадақтау. |
Достарының жұмыстарын тамашалайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс:жануарлардың дене бөліктері мен геометриялық фигуралардың ұқсастығын.
Түсінігі:«жіп орамы» сөз тіркесінің дұрыс қолданылуын
Көрсете алуы:ермексазбен жұмыс істей білу тәсілдерін,жасау жолын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы:Мысық жіп орамымен ойнайды.
Тақырыбы:Мысық жіп орамымен ойнайды.
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі:Мүсіндеу .
Тақырыбы:Мысық жіп орамымен ойнайды.
Мақсаты: ермексаздың түсін ажырата білу
Білімділік мәні:саусақ арқылы жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Дамытушылық мәні:саусақ бұлшық еттерінің қимыл қозғалысын дамыту
Тәрбиелік мәні :тазалыққа,ұқыптылыққа,еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Құралы:үлгі суреті,ойыншықтар,жіп,мысық,ермексаз,тақтайша,су,сүлгі
Билингв.копм.:мысық-кот,жіп орамы-клубок
|
Оқу іс-әр/ң кезең/рі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Бала іс-әрекеті |
|
Мотивациялық кезеңі |
Шаттық шеңбері. -Сәлем берем үлкенге Көшелерден біз өткен Ата көрсем,жақын кеп Сәлем берем ізетпен Ассалаумағалейкум!-деп Алдан әже жолықса Бөгелемін әдейілеп: Сәлемдесем сол тұста: -Есеңсіз бе,әжей,-деп |
Шеңбер бойына тұрып,мұқият тыңдайды.Амандасудың ретін бірге қайталап айтады. |
|
Негізгі кезеңі |
-Балалар,бүгін аптаның қай күні? Тосын сәт:есік қағылады,ішке мысық,қолында тоқыма жібі бар кіреді. -Бізге қонаққа кім келді? Мысық балалармен амандасып,қастарына отырады. Тақтамен жұмыс:тақтада мысықтың жіп орамымен ойнап жүрген суреті ілініп тұр. -Мына суретте не көріп тұрсыңдар? -Мысық немен ойнап жүр? -Бізге қонаққа келген мысықтың да домалақ жібі бар. -Жібінің түсі қандай екен? -Мысықтың түрі қандай екен? -Балалар,бізге қонаққа келген мысыққа ермексазбен неше түрлі домалақ жіп жасап берейік. Мысықтың жасалу жолдарына назар аудару,түсіндіру. -Ермексазды жұмсартып,сопақтап,мысықтың денесін жасаймыз.Кішкене домалақ пішіннен басын жасап,денесіне орналастырамыз. Төрт кішкене бөліктерді сопақшалап аяқтарын жасаймыз.Бір кішкене бөлігін есіп,құйрығын орналастырамыз.Енді құлақтарын шымшу арқылы келтіреміз,басқа түсті ермексазбен көзін,мұртын,аузын жасаймыз. Сергіту сәті: «Жапырақ-ау,жапырақ» Жеке жұмыс жүргізу. Дайын болған мысыққа жіп орамын жасаймыз.Жіп орамын арқан сияқты есіп,орамыз.Мысықтың екі аяғына орналастырамыз. |
-Дүйсенбі -Мысық -Мысықты -Домалақ жіппен -Қызыл -Тарғыл Балалар үлгі суретке қарай отырып,тәрбиешінің нұсқауымен мысықтың дене мүшелерін жасауға кіріседі. Қимылын орындайды. Өздеріне ұнаған түстен жіп орамдарын жасайды. Жұмыс орындарын жинастырады. |
|
Қорытынды кезеңі |
Балалардың еңбектеріне баға беріп,мадақтау. |
Достарының жұмыстарын тамашалайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс:жануарлардың дене бөліктері мен геометриялық фигуралардың ұқсастығын.
Түсінігі:«жіп орамы» сөз тіркесінің дұрыс қолданылуын
Көрсете алуы:ермексазбен жұмыс істей білу тәсілдерін,жасау жолын.
шағым қалдыра аласыз













