Білім саласы: Таным .Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру, математика.Тақырыбы: Құстар –біздің досымыз.Мақсаты: Балаларға дала құстары туралы түсінік беріп, оның ішінде торғаймен жақын таныстыру.Міндеттері: Балалардың құстар туралы түсініктерін кеңейту. 2. Ой өрісін, логикалық ойлауын, көлеміне қарай екі затты салыстыруды, сөздік қорын, тілін дамыту.3. Табиғатты сүюге, аялай білуге тәрбиелеу.Сөздік жұмыс: Құс, ұя, жұмыртқа.Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, жұмбақ шешу, модульдік технологияны қолдану.Мотивациялық қозғаушы күш.Шаттық шеңбері: «Жылы лебіздерін білдіру»Ұйымдастыру – іздестіру .Төрт жыл мезгілінің суреттері бойынша жұмыс.-Балалар , қазір қандай мезгіл?- Неше жыл мезгілдері бар?Үн таспадан құстардың дауыстары шығады. Балалар қызығушылық танытады. Тәрбиеші балаларға сұрақтар қояды.- Балалар, нелердің дауыстары.Балалардың жауаптары (құстардың).- Балалар қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын. Зейін қойып тыңдаңдар.ЖұмбақАла шапан кигенi,Сескенгiш болған соң.Қыпылықтап жүргенi. (Сауысқан) Қара түстi қарқылдақ,Ұшып-қонып жалпылдап.Қоқыстарды шоқиды,Жем iздейдi там-тұмдап. (Қарға)Құстардың ортақ қасиеті: қанаты бар, ұшады, тұмсығы бар, шоқиды.Құстардың айырмашылығы: әртүрлі дауыстайды. Түстері әртүрлі.Шымшық торғай мен суық торғайды салыстыру,айырмашылығын айту.Құстардың пайдасы: олар ағаштарды зиянды жәндіктерден тазалайды. -Балалар, менің қасымда екі ағаш бар.-Кім айтады көп құстар қандай ағашта? -Биік ағашта.(балалардың жауаптары)-Бір құс қандай ағашта?-Аласа ағашта. (балалардың жауаптары)-Биік ағашта үлкен құстарма әлде кішкентай құстарма? Т.б сұрақтар.-Дидактикалық ойын: «Құстар қалай дауыстады»Тыйым сөздер : құстың ұясын бұзуға болама? т.б(Сұрақ-жауап) көрнекілік бойынша жұмыс.Дидактикалық ойын :«Кішкентай құстарды құрастыр», «Үлкен құстарды құрастыр».Ойын: «Торғай»Ойын арқылы сабақты қорыту. Торғай қонған бала сұраққа жауап береді. Сұрақтар: - Қандай құстарды білесңдер?- Бүгін қандай құспен таныстыңдар?- Торғай қалай дыбыстайды?- Құстарға қандай қамқорлық жасаймыз.-Құс: жарайсыңдар, балалар! Сабаққа жақсы қатысқандары үшін сыйлық беріп,өзімен бірге табиғат аясында серуенге шақырады.Күтілетін нәтижелер: Құстарға қомқор болуды біледі. Құстардың ортақ қасиеттері, айырмашылықтарын ажыратады игереді.Тапсырмаларды түсініп орындайды. Көп», «бір», заттардың көлемін, биіктігін сөзбен белгілеуді; биіктігіне (биік-аласа), (үлкен-кіші) ұғымдарын меңгереді.