Білім
саласы: Таным
.
Бөлімі: Қоршаған ортамен
таныстыру, математика.
Тақырыбы: Құстар –біздің
досымыз.
Мақсаты: Балаларға дала құстары туралы
түсінік беріп, оның ішінде торғаймен жақын
таныстыру.
Міндеттері: Балалардың құстар туралы
түсініктерін кеңейту.
2. Ой өрісін, логикалық
ойлауын, көлеміне қарай екі затты
салыстыруды, сөздік қорын, тілін
дамыту.
3. Табиғатты сүюге, аялай білуге
тәрбиелеу.
Сөздік
жұмыс: Құс, ұя,
жұмыртқа.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, жұмбақ шешу,
модульдік технологияны қолдану.
Мотивациялық қозғаушы күш.
Шаттық шеңбері: «Жылы
лебіздерін білдіру»
Ұйымдастыру – іздестіру
.
Төрт жыл мезгілінің суреттері
бойынша жұмыс.
-Балалар , қазір қандай
мезгіл?
- Неше жыл мезгілдері
бар?
Үн таспадан құстардың
дауыстары шығады. Балалар қызығушылық танытады. Тәрбиеші балаларға
сұрақтар қояды.
- Балалар, нелердің дауыстары.
Балалардың жауаптары
(құстардың).
- Балалар қазір мен сендерге
жұмбақ жасырамын. Зейін қойып тыңдаңдар.
Жұмбақ
Ала шапан
кигенi,
Сескенгiш болған
соң.
Қыпылықтап жүргенi.
(Сауысқан)
Қара түстi
қарқылдақ,
Ұшып-қонып
жалпылдап.
Қоқыстарды
шоқиды,
Жем iздейдi там-тұмдап.
(Қарға)
Құстардың ортақ қасиеті:
қанаты бар, ұшады, тұмсығы бар, шоқиды.
Құстардың айырмашылығы: әртүрлі дауыстайды. Түстері
әртүрлі.
Шымшық торғай мен суық
торғайды салыстыру,айырмашылығын айту.
Құстардың пайдасы: олар ағаштарды зиянды жәндіктерден
тазалайды.
-Балалар, менің қасымда екі
ағаш бар.
-Кім айтады көп құстар қандай
ағашта?
-Биік ағашта.(балалардың
жауаптары)
-Бір құс қандай
ағашта?
-Аласа ағашта. (балалардың
жауаптары)
-Биік ағашта үлкен құстарма
әлде кішкентай құстарма? Т.б сұрақтар.
-Дидактикалық ойын: «Құстар
қалай дауыстады»
Тыйым сөздер
: құстың ұясын бұзуға болама? т.б(Сұрақ-жауап)
көрнекілік бойынша жұмыс.
Дидактикалық ойын
:«Кішкентай құстарды құрастыр», «Үлкен
құстарды құрастыр».
Ойын:
«Торғай»
Ойын арқылы сабақты қорыту.
Торғай қонған бала сұраққа жауап береді.
Сұрақтар:
- Қандай құстарды
білесңдер?
- Бүгін қандай құспен
таныстыңдар?
- Торғай қалай дыбыстайды?
- Құстарға қандай қамқорлық жасаймыз.
-Құс: жарайсыңдар, балалар! Сабаққа жақсы қатысқандары үшін сыйлық
беріп,өзімен бірге табиғат аясында серуенге шақырады.
Күтілетін нәтижелер:
Құстарға қомқор болуды біледі.
Құстардың ортақ қасиеттері, айырмашылықтарын
ажыратады игереді.
Тапсырмаларды түсініп
орындайды. Көп»,
«бір»,
заттардың көлемін,
биіктігін сөзбен белгілеуді;
биіктігіне
(биік-аласа), (үлкен-кіші)
ұғымдарын меңгереді.