Математика \3 сынып\
Тақырыбы:Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері.
Мақсаты:1. Теңдеуді шешудің жаңа тәсілдерін игерту,білім-білік
дағдыларын,пысықтау,тиянақтау.
2.Ауызша,жылдам,дұрыс есептеу дағдыларын жетілдіре түсу,
логикалық ойлауын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру.
3.Ұқыптылыққа,алғырлыққа, тапқырылыққа, өз бетінше
тапсырмаларды орындап, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу.
Типі: қайталау
Түрі: саяхат сабағы.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап,ойын,СТО,өзіндік жұмыс,топпен жұмыс
Көрнекілігі:«Автобус» макеті, кесте, схема, слайдтар,карточкалар,интерактивті
тақта, семантикалық карта .
Пәнаралық байланыс: ана тілі,дүниетану, қазақ тілі.
Барысы:
1. Қызығушылығын ояту кезеңі.
а. Оқушылардың түгіндеп,зейіндерін сабаққа аудару.
- Балалар бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр.Қонақтармен амандасайық.
Қонақ күту салтымыз,
Оқып-біліп жатырмыз.
Келген қонақ сіздерге
Сәлем бердік жалпымыз.
ә.Сабақтың мақсаты мен міндетін хабарлау.
Балаларды 3 топқа бөлу .
- Қазір жылдың қай мезгілі?\көктем\
-Көктемде қандай гүлдер гүлдейді?\бәйшешек,қызғалдақ,сарғалдақ\
2.Өткен материалды еске түсіру.
а.Үй тапсырмасын тексеру.
ә. «Ыстық орындық»әдісі.
Бүгінгі сабағымызда саяхатқа шығамыз.
-Ол үшін неге отыру керек?\автобусқа\.Саяхатқа шығатын жолдың схемасымен таныстыру.Біз бүгін Бурабайға барамыз.Ал Бурабайға бару үшін көп жүреміз,ал біздің қаламыз алыстау.Енді автобустың ішінде бекер отырмай,жол қысқарту үшін тапсырмаларды орындау керек.6 аялдамаға тоқтаймыз.
3. Мағынаны ашу кезеңі.
1.аялдама:«Гүл егу» ойынын ойнаймыз.
2. аялдама:Көпірден өту үшін Сөзжұмбақты шешіп,бүгінгі сабақтың
тақырыбын тауып аламыз.Теңдеу.\Өзіндік жұмысы\№1.бет79.
3 аялдама: Оқулықпен жұмыс№3 бет78.\топпен жұмыс\ Есептерді әр топ
оқып өздері шешуін тауып жазады.
4 аялдама: Демалыс.\жайлау\
5 аялдама:Шағын станцияға келу.\Кенесары станциясы қысқаша мәлімет
беру.\
1 топ: Суреттегі үшбұрыштың периметрі 11 см.
Оның белгісіз қабырғасын тап.
х 3см
5см
2 топ:Тік төртбұрыштың ұзындығы 8см, ал ені ұзындығынан 4 есе
кем. Оның периметрі мен ауданын тап.
3 топ: Текшенің өлшемдері 5см,5см,5см. Оның көлемін тап.
Оқушылар тапсырманы бірінші өз беттерімен орындайды,одан кейін топтан бір бала шығып ауызша түсіндіреді.
6 аялдама:Таудан өту.1\Амалдарды орындау.
84:2 91:13 232*2 646:2
90:15 81:27 131*3 242:2
48:12 85:17 323*2 864:4
2\Бос тор көзді толтыру.
1топ: 1сағ5мин= мин 2топ: 2сағ16мин = мин
1сағ 38 мин = мин 3сағ 20мин = мин
1тәул.18 сағ= сағ 2тәул.16 сағ= сағ
2сағ 10мин = мин 1мин 30с = с
3топ: 1сағ 27мин= мин
1сағ13мин= мин
2мин 50с= с
3мин 30с= с
3\Семантикалық картамен жұмыс.
|
|
89 |
17 |
59 |
39 |
|
15*3+42:3 |
|
|
|
|
|
72:12*10-3*7 |
|
|
|
|
|
75:5*3+44 |
|
|
|
|
|
84:21*5-63:21 |
|
|
|
|
6.Қорытынды. Бағалау.
7. Үйге:№7,8 78бет.
8. Рефлексия.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы:Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері.\математика 3-сынып\
Тақырыбы:Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері.\математика 3-сынып\
Математика \3 сынып\
Тақырыбы:Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері.
Мақсаты:1. Теңдеуді шешудің жаңа тәсілдерін игерту,білім-білік
дағдыларын,пысықтау,тиянақтау.
2.Ауызша,жылдам,дұрыс есептеу дағдыларын жетілдіре түсу,
логикалық ойлауын дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын
арттыру.
3.Ұқыптылыққа,алғырлыққа, тапқырылыққа, өз бетінше
тапсырмаларды орындап, нәтижеге жете білуге тәрбиелеу.
Типі: қайталау
Түрі: саяхат сабағы.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап,ойын,СТО,өзіндік жұмыс,топпен жұмыс
Көрнекілігі:«Автобус» макеті, кесте, схема, слайдтар,карточкалар,интерактивті
тақта, семантикалық карта .
Пәнаралық байланыс: ана тілі,дүниетану, қазақ тілі.
Барысы:
1. Қызығушылығын ояту кезеңі.
а. Оқушылардың түгіндеп,зейіндерін сабаққа аудару.
- Балалар бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр.Қонақтармен амандасайық.
Қонақ күту салтымыз,
Оқып-біліп жатырмыз.
Келген қонақ сіздерге
Сәлем бердік жалпымыз.
ә.Сабақтың мақсаты мен міндетін хабарлау.
Балаларды 3 топқа бөлу .
- Қазір жылдың қай мезгілі?\көктем\
-Көктемде қандай гүлдер гүлдейді?\бәйшешек,қызғалдақ,сарғалдақ\
2.Өткен материалды еске түсіру.
а.Үй тапсырмасын тексеру.
ә. «Ыстық орындық»әдісі.
Бүгінгі сабағымызда саяхатқа шығамыз.
-Ол үшін неге отыру керек?\автобусқа\.Саяхатқа шығатын жолдың схемасымен таныстыру.Біз бүгін Бурабайға барамыз.Ал Бурабайға бару үшін көп жүреміз,ал біздің қаламыз алыстау.Енді автобустың ішінде бекер отырмай,жол қысқарту үшін тапсырмаларды орындау керек.6 аялдамаға тоқтаймыз.
3. Мағынаны ашу кезеңі.
1.аялдама:«Гүл егу» ойынын ойнаймыз.
2. аялдама:Көпірден өту үшін Сөзжұмбақты шешіп,бүгінгі сабақтың
тақырыбын тауып аламыз.Теңдеу.\Өзіндік жұмысы\№1.бет79.
3 аялдама: Оқулықпен жұмыс№3 бет78.\топпен жұмыс\ Есептерді әр топ
оқып өздері шешуін тауып жазады.
4 аялдама: Демалыс.\жайлау\
5 аялдама:Шағын станцияға келу.\Кенесары станциясы қысқаша мәлімет
беру.\
1 топ: Суреттегі үшбұрыштың периметрі 11 см.
Оның белгісіз қабырғасын тап.
х 3см
5см
2 топ:Тік төртбұрыштың ұзындығы 8см, ал ені ұзындығынан 4 есе
кем. Оның периметрі мен ауданын тап.
3 топ: Текшенің өлшемдері 5см,5см,5см. Оның көлемін тап.
Оқушылар тапсырманы бірінші өз беттерімен орындайды,одан кейін топтан бір бала шығып ауызша түсіндіреді.
6 аялдама:Таудан өту.1\Амалдарды орындау.
84:2 91:13 232*2 646:2
90:15 81:27 131*3 242:2
48:12 85:17 323*2 864:4
2\Бос тор көзді толтыру.
1топ: 1сағ5мин= мин 2топ: 2сағ16мин = мин
1сағ 38 мин = мин 3сағ 20мин = мин
1тәул.18 сағ= сағ 2тәул.16 сағ= сағ
2сағ 10мин = мин 1мин 30с = с
3топ: 1сағ 27мин= мин
1сағ13мин= мин
2мин 50с= с
3мин 30с= с
3\Семантикалық картамен жұмыс.
|
|
89 |
17 |
59 |
39 |
|
15*3+42:3 |
|
|
|
|
|
72:12*10-3*7 |
|
|
|
|
|
75:5*3+44 |
|
|
|
|
|
84:21*5-63:21 |
|
|
|
|
6.Қорытынды. Бағалау.
7. Үйге:№7,8 78бет.
8. Рефлексия.
шағым қалдыра аласыз













