Бөлімі:
|
2А. 10 көлеміндегі
сандарды қосу мен азайту
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Ибрагимова
А.О.
|
Күні:
|
15
.11.2021ж Математика
|
Сыныбы:
|
1 «А»
|
Қатыспағандар
саны:0
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
8 ,9
cандарын қосу және
азайту
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
1.4.2.2
бірдей цмфрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептер
ребустар шешу
1 .2.1.1
санды өрнектерді қосынды, айырма құрастыру,жазу ,оқу
,ажырату.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
- бірдей
цмфрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептер ребустар
шешу
- санды
өрнектерді қосынды, айырма құрастыру,жазу ,оқуды ,ажырата
алады
|
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Қызығушылықты
ояту
0-7
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық
ахуал орнату.
Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап,
алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша,
қандай қуаныш!
|
Оқушылар мұғаліммен бірге
санамақты айтады
|
Мадақтау
|
Оқулық.
|
Cабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ
Бүгін
біз мысалдарды 9,8 сандармен қалай
құрастырылғанына қара
1+8
9+1
9-8
8+1
1+9
10
–
8
|
2,3 сандарын қосу кестесін
айтады.
|
Жұлдызшалар арқылы
|
«Асық
ойыны» ойыны.
|
7-10
|
1-тапсырма
«Миға шабуыл» стратегиясы.
Оқулықтағы
1-тапсырма орындау
ұсынылады.
8 және 9
сандарын қалай қосуды және азайтуды
есіңе түсір. Кестенің қалай құрылғанына назар
аудар.
|
ДЕСКРИПТОР
8 және 9
сандарын қалай қосуды және азайтуды
есіңе түсіреді.
Санды өрнектерді
қосынды, айырма құрастыру,жазу ,оқуды ,ажырата
алады
|
Оқушылардың
жұмысы «Шапалақтау»
әдісі бойынша
бағаланады.
|
Оқулық,
дәптер.
«Миға шабуыл»
стратегиясы
|
Мағынаны
тану
10-15
|
Есіңе
сақта!
9
сандарын азайтудың кестелік жағдайларын
қарастырамыз. Есептеуді орындайды.
Есіңде
сақта.
Сергіту
сәтті
|
Дескриптор
8 және 9 ,10
сандарын қосудың кестелік
жағдайларын есіңде сақтайды құрамын айта
алады
|
Жұлдызшалар арқылы
бағалау
|
Оқулық,
жұмыс
дәптер.
|
15-20
|
2-тапсырма
Қосу және азайтуға өзара
байланысты мысал құрастырады және жазады.
2+8=10 1+8=9
1+9=10
8+2=10 8+1=9
9+1=10
10-2=8 9-1=8
10-1=9
10-8=2 9-8=1
10-9=1
|
Дескриптор
Сандардың құрамын айтады.
Азайтуға мысалдар құрастырады жазады
|
«Фигуралар»
әдісі бойынша
бағаланады
|
Оқулық
жұмыс
дәптер.
|
20-25
|
№3
тапсырманы
Бірінші
қосылғыш –
1
Екінші
қосылғыш –
?
Қосындының мәні
– 9
Азайғыш -
9
Азайтқыш -
?
Айырманың мәні
-1
9-1=8 1+8=9
8+2=10 9-1=8
2+6=8 10-9=1
9-1=8 9-8=1
10-2=8 10-8=2
|
Дескриптор
Оқушылар қосылғыш, қосылғыш,
қосындының мәні, азайғыш, азайтқыш айырманың мәні сөздерімен айтып,
тапсырманы орындайды жазады
|
|
Оқулық,
дәптер.
|
25-32
|
№4
тапсырма
Сен
зерттеушілік
Теңсіздік орындалуы үшін бос
орынға қандай сандарды қоя аламыз?
Ол үшін қосындының мәнін
табамыз (5). Бос орынға қойылатын сан
5-тен кем кез келген сан
болады. Яғни
4, 3, 2, 1, 0.
|
Дескриптор.
Теңсіздік орындалуы үшін бос
орынға қойылатын сандарды анықтайды.
3+2>4
8–6>3
9–3<2
2+4<1
|
Өз білімін бағалау үшін
дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды.
|
жұмыс
дәптері
|
Рефлексия
32-35
|
Оқушылар «Еркін
микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері
байланысты ауызша орындайды.
|
Кері байланыста оқушылар
өзінің бүгінгі сабақтағы жетістігі мен кемшілігі туралы
айтады.
|
|
«Еркін
микрофон» әдісі
|
Саралау
тарсырмасы
|
«+; –;
қызықты» әдісі.
Оқушылардың жауабы келесі сабақтың мақсатын қоюға септігін
тигізеді.
|
Оқушылар бір жағында (+, -) белгісі бар,
қандай сұрақтарға жауап алғанын
жазады,
|
|
«+»;
«-«;
қызықты»
әдісі
|