Қысқамерзімді жоспар
№8-сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді.».
|
Бөлім: |
Координация және реттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Астемесова Г |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.1 - жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін біледі.: Диффузды жүйке жүйесін сипаттап бере алады. Түтікше тәрізді жүйке жүйесі қай жануарларға тән екенін айтып бере алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам ДК экраны |
||
|
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.Жүйке жүйесі дегеніміз не? 2.Жануарларда жүйке жүйесі қандай рөл атқарады? 3. Жүйке жүйесінің типтерін ата? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық жұмыс дәптер |
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жүйке жүйесінің типтерін талдайды. |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып жүйке жүйесі туралы видеороик көреді. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма Жүйке жүйесінің түйінді типтеріне түсініктеме береді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырманы орындайды |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-Тапсырма Түтікше тәрізді жүйке жүйесіне мысал келтіріп, ерекшелігін сипаттайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды. 2.Тақырыпқа байлнысты сұрақтарға жауап береді. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырып: Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді
Тақырып: Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді
Қысқамерзімді жоспар
№8-сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді.».
|
Бөлім: |
Координация және реттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Астемесова Г |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.1 - жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін біледі.: Диффузды жүйке жүйесін сипаттап бере алады. Түтікше тәрізді жүйке жүйесі қай жануарларға тән екенін айтып бере алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам ДК экраны |
||
|
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.Жүйке жүйесі дегеніміз не? 2.Жануарларда жүйке жүйесі қандай рөл атқарады? 3. Жүйке жүйесінің типтерін ата? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық жұмыс дәптер |
|
Сабақтың ортасы 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жүйке жүйесінің типтерін талдайды. |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып жүйке жүйесі туралы видеороик көреді. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма Жүйке жүйесінің түйінді типтеріне түсініктеме береді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырманы орындайды |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-Тапсырма Түтікше тәрізді жүйке жүйесіне мысал келтіріп, ерекшелігін сипаттайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды. 2.Тақырыпқа байлнысты сұрақтарға жауап береді. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз
















