Тақырып: Мамандықтың бәрі жақсы. Фетрден дәрігер сөмкесін жасау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырып: Мамандықтың бәрі жақсы. Фетрден дәрігер сөмкесін жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып: Мамандықтың бәрі жақсы. Фетрден дәрігер сөмкесін жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан республикасы Оқу-ағарту Министрлігі

атындағы орта мектеп МДШО”КИИ

Қысқа мерзімді жоспар

Тақырып: Мамандықтың бәрі жақсы. Фетрден дәрігер сөмкесін жасау


Бөлім:

Мамандықтар әлемі


Педагогтің аты-жөні:



Күні:

04.12.2025ж


Сынып

4 б

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

Мамандықтың бәрі жақсы. Фетрден дәрігер сөмкесін жасау


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.1.1 материал түрлерін жіктей білу;

4.1.1.3 материал қасиеттерінің сипаттамасына (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі, түсі, пішіні, көлемі) мысал келтіру.


Сабақтың мақсаты

Фетрден дәрігер сөмкесін жасайды.


Құндылықтар

Апта дәйексөзі: «Бірлік пен ынтымақ айы»

Сабақ мақсаты: Бірлігі күшті ел озады»



Сабақтың барысы


Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

5минут

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушылармен сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

  3. Психологиялық ахуал орнату.

«Тілек шамы» әдісі

Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту, сондай-ақ оқушылар арасындағы ынтымақтастықты нығайту, жағымды ахуал қалыптастыру үшін бір-бірлеріне шамды беріп, тілектерін айтады.

Оқушылар сабаққа назар аударады. Бір-біріне тілек айту арқылы оқушылардың көңіл күйлері көтеріледі, бауырмалдығы артады

Жарайсыңдар!


Оқулық



суреттер


Сабақтың ортасы

35минут









Балалар, бүгін «Мамандықтар әлемі» бөлімімен танысамыз. Сендер бөлімде «Мамандықтың бәрі жақсы. Фетрден дәрігер сөмкесін жасау»,

«Кәсіптік мамандық. Жас шаштараз»,

«Дизайнер мамандығы. Әдемі гүлшоғын жасау», «Атакәсіп. Қошақан бейнесін жасау» тақырыптары бойынша дәстүрлі және дәстүрлі емес материалдарды пайдаланып, материал түрлерін ажырата білесіңдер. Әртүрлі мамандық иелеріне қатысты бұйым түрлерін жасауды үйренесіңдер.

Балалар, бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбына байланысты сендерге бірнеше сұрақ қоямын.

«Фишбоун» әдісі

Балалар бүгінгі сабақта жаңа мәліметті, идеяларды сұрақ-жауап арқылы жаза отырып, қорытынды ойларын жинақтайды.

Балалар, жұмбақ шешу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын білетін боламыз.

Жұмбақ шешейік!

  1. Өрнектеп, сәндеп, Тігістерін бүгетін. Солпысын жөндеп, Кім көйлек тігетін?

(Тігінші)

  1. Қалпағы ақ қарасаң, Дәрігер емес, бірақ ол. Дәм мәзірін қаласаң, Алға ұсынып тұрады ол.

(Аспаз)

  1. Өскен шашты жаратпайтын, Қайшысы бар жалақтайтын.

(Шаштараз) Балалар, әртүрлі мамандық иелері туралы берілген жұмбақтарды дұрыс шештіңдер.

  1. Мамандық дегеніміз не?

  2. Қандай мамандық түрлерін білесің?

  3. Суретке назар аудар. Саған қай мамандық түрлері таныс?

Оқулықпен жұмыс.

Мұғалім немесе оқушылар мәтінді оқиды.

Әр адамның таңдаған мамандығы болады. Бірі – дәрігер, бірі – мұғалім, бірі инженер, енді бірі өнер саласының маманы болғысы келеді. Мамандықтың бәрі жақсы. Ең бастысы – мамандықты дұрыс таңдай білу. Себебі әр адам өз ісін жақсы көрсе, мықты маман болады.

Болашақта сен де өзіңе ұнайтын мамандықты таңдай біл!

    1. Материал түрлерін жікте. Тәжірибе жасап, материалдарды қасиеті мен ерекшеліктеріне қарай (қалыңдығы, жұмсақтығы немесе қаттылығы, түсі, бүктелуі т.б.) сипатта.

    2. Қай мамандық иелерінің сөмкесі екенін айт. Материалдарды қасиетіне қарай сипатта.

(ЕББҚ) Материалдарға назар аудара отырып, оларды қасиеттеріне қарай сипаттап, қандай материал екенін қолмен ұстап, умаждап, түрлеріне қарай ажыратып, жіктеп, атаңдар.

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

Жұмыстың орындалу реті

Қажетті құрал-жабдықтарды дайындап ал. Сөмке жасау үшін ені 30 см, ұзындығы 40 см етіп фетр қиып ал.

Фетрді бүкте. Сөмкенің бауын жапсыр.

Group 1 Қызыл крест белгісін желімде.

Дайын сөмке үлгісі







ЕББҚ (ерекше білім беруді қолдау) қажет ететін оқушылар практикалық жұмысты мұғалімнің көмегімен орындайды. Олар

қағазды бүктеу арқылы сөмке жасайды.

  • Материалдар қасиеттеріне қарай қандай болып келеді?

  • Сөмкені тағы қандай материалдардан жасауға болады?

Қандай мамандық иелеріне қажетті құрал-жабдықтарын салатын сөмке дайындар едің?

Оқушылар оқулықтың жаңа бөлімімен және бөлім тақырыптарымен танысады



Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, тапсырмасын орындайды.




Оқушылар мұғалім жасырған жұмбақтардың шешуін табады

(тігінші, аспаз, шаштараз, ұстаз, дәрігер).




Оқушылар жұмбақтарды шешу арқылы өздеріне таныс мамандық иелері туралы айтады.




Отбасындағы адамдардың қандай мамандық иелері екенін айтып, ой бөліседі. Талқылау сұрақтарына жауап береді.



Оқушылар бүгінгі сабақта қандай оқу мақсатына қол жеткізгендерін біледі.


Оқушылар оқулықтағы суреттерге қарап, мамандық туралы әңгімелейді.

Материалдарды қасиеттеріне қарай сипаттайды. Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді.


ЕББҚ қажет ететін оқушылар тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.


Мұғалімнің нұқсаулығымен оқушылар жұмысты рет-ретімен орындайды. Дәрігерге арналған сөмке дайындайды.



ЕББҚ қажет ететін оқушылар дәрігер сөмкесін қағазды бүктеу арқылы жасайды.


Сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор.


Жаңа тақырыпты меңгереді.

Жұмбақты шешеді.

Ойларын қорытындылайды.

Сұрақтарға жауап береді.






Жарайсыңдар!











Дескрипторы:

Аралас (қарапайым және күрделенген) тәсілдер арқылы материалдарды өңдей (өлшеу, белгілеу, қию, формасын және түсін келтіру, жинақтау) алады.

Жабыстырады, қияды, желімдей алады.

Фетрге тәжірибе жасайды.




























Дескриптор:

Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша
өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды


Оқулық






































































Сабақтың соңы

5 минут


IV.Сабақты қорытындылау

Үй тапсырма : аяқлашмиған жұмыстарын аяқтау

Кері байланыс береді.

Кері байланыс береді.

Кері байланыс береді.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2025
15
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі