Тақырып: ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ.
|
Педагогтің аты-жөні |
Абдикаримова Наргиза Муминжановна |
|
|
Күні: |
14.11.2024ж. |
|
|
Тобы: 11-241 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Топ сағатының тақырыбы |
Буллингтен қорған! «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Өмірге салауатты қадам. №1 (10 минут) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-Буллинг және оның түрлері туралы ақпарат беру, буллингтен қорғану жолдарын үйреу; - оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. |
|
|
ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
||
|
3-апта дәйексөзі: |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
|
|
Құндылық |
әділдік және жауапкершілік заң және тәртіп |
|
|
Индикаторлар |
• Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы • Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу |
|
Сабақтың барысы
|
Сынып сағат кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Рес урс тар |
|
Басы 10 мин |
Психологиялық дайындық
Мұғалімнің кіріспе сөзі: -Балалар, сендер мектепке келген күннен бастап қоғам деген не екенін, әрбір адам сол қоғамның мүшесі екенін білесіңдер. Қоғамда өмір сүретін әрбір адамның пайда-ланатын құқықтары мен орындай-тын міндеттері бар. Сонымен бірге біз өмір сүретін ортада белгілі бір тәртіп ережелерін сақтау керегін де білесіңдер. Мысалы: көшеде жүру ережесі , қоғамдық орындарда өзіңді дұрыс ұстау, мектеп ережесі, отба-сындағы сыйластық, айналаңдағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасау керектігі туралы үнемі айтамыз. Ендеше өзіміз білетін ақпараттарды ортаға салайықшы:
Топтық жұмыс Постер жаса Суреттер мен сызбаларды пайдала-нып постер жаса және сұрақтарға жауап бер.(әр топқа дайын суреттер мен сызбаларды және сұрақтарды таратып беру керек) 1-топ. Қоғам деген не? Қоғамдағы тәртіп ережелерін сақтау не үшін қажет? (көшеде жүру ережесі, қоғамдық орында өзін дұрыс ұстау)
2-топ.Құқықтарың мен міндеттеріңе мысал келтір.(Қандай құқықтарыңды пайдаланып, қандай міндеттеріңді орындап жүрсіңдер?) 3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарыңмен) дұрыс қарым-қатынас жасау не үшін қажет? (отбасындағы сыйластық, мектеп ережесін сақтау)
|
Күздің күні терезеден Бізге күле қарапты. Сондай жақсы көңіл-күймен Бастайық бұл сабақты.
Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтады. Топтық жұмыс Балалар топқа бірігіп суреттер мен сызбаларды пайдаланып постер жасайды, сұрақтарға жауап береді. Өз жұмыстарын қорғайды.
1-топ.Қоғам дегеніміз бізді қоршаған ортадағы бізбен бірге өмір сүретін адамдар. Барлық адамдар белгілі бір тәртіпке бағынып өмір сүру керек. Мысалы көшеде жүргенде жолда жүру ережесін сақтау керек, қоғамдық орындарда әдептілік пен мәдениеттілікті сақтау керек. Ондай болмаған жағдайда адамдардың өмір сүруі қиындайды. Адамдардың арасында ұрыс-керіс болады, дау- жанжал туындайды. 2-топ. Менің құқықтарым Менің міндеттерім Біз мектепте тегін білім аламыз және отбасында ата-анамыздың қамқорлығында өсіп келеміз. Ал ауырып қалсақ дәрігерге тегін қаралып, емделеміз. Сонымен қатар, еліміздің рәміздерін құрметтеп, табиғатты аялау керектігін білеміз,ал үлкен болып өскенде елімізді қорғаймыз.
3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарымызбен) дұрыс қарым –қатынас жасау адамдардың өмір сүруін жеңілдетеді. Мысалы, біз отбасында сыйластықты сақтасақ, ал мектепке келгенде мектеп ережелерін сақтасақ барлық адамның көңіл-күйі жақсы болар еді. Ал керісінше айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл-күйімізді түсіріп, ренішті жағдайларға әкеледі.
|
Сурет Тер
Сызба Лар
Суреттер
Сызбалар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы 25 мин |
Мұғалім: -Балалар, жаңа ғана өздерің айтқандай айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл- күйімізді түсіріп, ренішті жағдайға әкеледі екен. Ендеше бүгінгі сабақта буллинг туралы білетін боламыз және буллингті болдырмау жолдарын қарастырамыз. Буллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллинг дегеніміз не? Зорлық-зомбылық көрсету Физикалық немесе сөзбен қорлау, қауіп төндіру. Қысым көрсету Басқа адамдардың пікірлерін, әрекеттерін бақылауға тырысу. Қорқыту Қорқу сезімін тудыру, қауіп төндіру арқылы бағындыру. Кибербуллинг дегеніміз – біреуді цифрлық технологиялардың көмегіменқудалау. Кибербуллинг әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде, ойын платформалары мен ұялы телефондарда орын ала алады. Бұл – қудалау нысанына айналған адамды қорқыту, ашуландыру немесе масқаралауды көздейтін мақсатты мінез-құлық үлгісі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін Сұрақ-жауап (Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылау, қорытынды жасау) -Суретте кімдерді көріп тұрсыңдар? -Балалардың қандай дұрыс емес-әрекетін байқадыңдар? - Буллингке, кибербуллингке ұшыраған баланың көңіл-күйі қалай өзгерді? - Бұл балалардың әрекетіне қандай баға берер едіңдер? -Ал жәбірленген балаға қандай ақыл-кеңес бересіңдер? - Ол кімнен көмек сұраса болады?
Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдары қандай болады? Деген сұрақты жұп болып талқылайды.
Буллинг немесе кибербуллинг күнделікті өмірде
Сұрақ: -Балалар, сендер күнделікті өмірде буллингке (қорлау, жаман сөздер айту, итеріп жіберу, мазақтау, кемсіту, шеттету, ауыр соққы жасау) немесе кибербуллингке ұшыраған сәттерің болды ма? 1.Отбасында 2.Көшеде 3.Мектепте -Сендер бұл туралы кімге айттыңдар? Кімдерден көмек сұрадыңдар? -Осындай сәттерде сендерге кім көмекке келді? -Кімнен көмек сұрауға болады деп ойлайсыңдар? -Кейін ол жағдай қайталанды ма?
Есте сақта! Буллинг, кибербуллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс.
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. -Бүгінгі сабақта қауіпсіздік ережелерін және төтенше қызметтердің телефон нөмірлерін білетін боламыз. Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс. Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама! 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар. • ӨРТ ҚЫЗМЕТІ. Оның негізгі міндеттері: өрттің алдын алуды ұйымдастыру, өрт кезінде адамдар мен мүлікті құтқару, өртті сөндіру, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу. • ПОЛИЦИЯ (құқық қорғау жүйесі). Оның негізгі міндеттері: қала көшелері мен қоғамдық орындардағы тәртіпті қамтамасыз ету, қылмыстардың алдын алу және жедел ашу, құқықбұзушылыққа кінәлі тұлғаларды ұстап, бөлімге жеткізу. • ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ (денсаулық сақтау жүйесі). Оның негізгі мақсаттары: науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу. • ГАЗ. тұрғын үйлердегі газдың қауіпсіз пайдаланылуын бақылауды, тұрақты түрде әртүрлі тексерулерді жүргізуді және газ жабдықтарының ақауларын жоюды міндеттейді. • Төтенше жағдай кезінде жедел көмек көрсету үшін арнайы қызмет ұйымдастырылады. Кезекшілік-диспетчерлік қызметі, оның құрамына: өрттен қорғау, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі, төтенше жағдайларды жою қызметі кіреді. БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». «112» қызметінің негізгі міндеті: оператордың оқиға туралы хабарламасын алу, бұл ақпаратты әрекет ету үшін тиісті төтенше жағдайлар қызметтеріне беру, қауіп төнген адамдарға консультация және психологиялық көмек көрсету және тиімді қамтамасыз ету. |
Балалар буллинг туралы түсінік алады және оның түрлерімен танысады. Осы әрекеттер қай жерлерде, қандай жағдайларда орын алатынын айтады.
Буллингтің түрлері
Психологиялық шабуыл: қорлау, жаман сөздер айту, мазақтау, кемсіту, шеттету. физикалық шабуыл итеріп жіберу , ауыр соққы жасау
Сұрақ-жауап Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылайды, қорытынды жасайды. -Балалар, екінші баланы мазақтады, кемсітті, жаман сөздер айтты, шеттетті, ойынға, ортаға қоспай қойды. -Ол баланың көңіл-күйі түсті, жылады, өзін жалғыз сезінді. -Бұл балалардың әрекеті дұрыс емес. -Жәбірленуші балаға осындай жаман іс-әрекеттер болып жатқаны туралы ұстазыңа, ата-анаңа, достарыңа айтып көмек сұра. Өзіңді қорға! Қорқып үндемей қалма деп кеңес берер едім. Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдарын жұп болып талқылайды
Балалар мұғалімнің қойған сұрақтары бойынша отбасында, көшеде, мектепте болған өзіне қатысты жағдайларды , ол жағдайларды шешуге кімнен көмек сұрағанын, кім көмекке келгенін , кімнен көмек сұрауға болатынын айтады.
Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді, төтенше қызмет нөмірлерімен танысады. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»
Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз.
|
Сызба Лар
Сурет Тер
.
https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
суреттер
Кестелер
суреттер
|
||
|
Соңы 5 мин |
Мұғалім: -Буллинг болмау үшін әр адам өз бойына жақсы қасиеттерді сіңіріп, жаман қылықтардан аулақ болу керек. Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды біле жүрейік. Жұптық жұмыс Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендір. Мұғалім қорытындылайды Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллингке қарсы күрес әдістері 1. Ересектермен сөйлесің Мұғалім, ата-ана немесе сенімді адаммен бөліс, көмек сұра, үндемей қалма. 2. Қорғаныс стратегиясын қолдан Өзіңді қорғау үшін жақсы әрекеттер жасауды үйрен. 3. Өзіңді қорғауға тырыс Өзіңе сен, өз ойыңды айт, басқалардың жаман әрекеттеріне қарсы тұр. |
Жұптық жұмыс Балалар жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендіреді, жақсы қасиеттерді дәптерге жазып алады, жаман қылықтың соңы неге әкелетінін түсіндіреді Жауапкершілік, мазақтау, өтірік айту, мейірімділік, адалдық, Жақсы қасиет жаман қылық өсек айту, қатігездік, әділдік, жанашырлық , мақтану |
Сөздер
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырып: ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ.
Тақырып: ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ.
Тақырып: ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ.
|
Педагогтің аты-жөні |
Абдикаримова Наргиза Муминжановна |
|
|
Күні: |
14.11.2024ж. |
|
|
Тобы: 11-241 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Топ сағатының тақырыбы |
Буллингтен қорған! «ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Өмірге салауатты қадам. №1 (10 минут) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
-Буллинг және оның түрлері туралы ақпарат беру, буллингтен қорғану жолдарын үйреу; - оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. |
|
|
ҚАРАША – ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК АЙЫ |
||
|
3-апта дәйексөзі: |
Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
|
|
Құндылық |
әділдік және жауапкершілік заң және тәртіп |
|
|
Индикаторлар |
• Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы • Өзінің және басқалардың іс-әрекеттерін олардың моральдық нормаларға сәйкестігі тұрғысынан талдай білу |
|
Сабақтың барысы
|
Сынып сағат кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Рес урс тар |
|
Басы 10 мин |
Психологиялық дайындық
Мұғалімнің кіріспе сөзі: -Балалар, сендер мектепке келген күннен бастап қоғам деген не екенін, әрбір адам сол қоғамның мүшесі екенін білесіңдер. Қоғамда өмір сүретін әрбір адамның пайда-ланатын құқықтары мен орындай-тын міндеттері бар. Сонымен бірге біз өмір сүретін ортада белгілі бір тәртіп ережелерін сақтау керегін де білесіңдер. Мысалы: көшеде жүру ережесі , қоғамдық орындарда өзіңді дұрыс ұстау, мектеп ережесі, отба-сындағы сыйластық, айналаңдағы адамдармен дұрыс қарым-қатынас жасау керектігі туралы үнемі айтамыз. Ендеше өзіміз білетін ақпараттарды ортаға салайықшы:
Топтық жұмыс Постер жаса Суреттер мен сызбаларды пайдала-нып постер жаса және сұрақтарға жауап бер.(әр топқа дайын суреттер мен сызбаларды және сұрақтарды таратып беру керек) 1-топ. Қоғам деген не? Қоғамдағы тәртіп ережелерін сақтау не үшін қажет? (көшеде жүру ережесі, қоғамдық орында өзін дұрыс ұстау)
2-топ.Құқықтарың мен міндеттеріңе мысал келтір.(Қандай құқықтарыңды пайдаланып, қандай міндеттеріңді орындап жүрсіңдер?) 3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарыңмен) дұрыс қарым-қатынас жасау не үшін қажет? (отбасындағы сыйластық, мектеп ережесін сақтау)
|
Күздің күні терезеден Бізге күле қарапты. Сондай жақсы көңіл-күймен Бастайық бұл сабақты.
Балалар шаттық шеңберіне тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтады. Топтық жұмыс Балалар топқа бірігіп суреттер мен сызбаларды пайдаланып постер жасайды, сұрақтарға жауап береді. Өз жұмыстарын қорғайды.
1-топ.Қоғам дегеніміз бізді қоршаған ортадағы бізбен бірге өмір сүретін адамдар. Барлық адамдар белгілі бір тәртіпке бағынып өмір сүру керек. Мысалы көшеде жүргенде жолда жүру ережесін сақтау керек, қоғамдық орындарда әдептілік пен мәдениеттілікті сақтау керек. Ондай болмаған жағдайда адамдардың өмір сүруі қиындайды. Адамдардың арасында ұрыс-керіс болады, дау- жанжал туындайды. 2-топ. Менің құқықтарым Менің міндеттерім Біз мектепте тегін білім аламыз және отбасында ата-анамыздың қамқорлығында өсіп келеміз. Ал ауырып қалсақ дәрігерге тегін қаралып, емделеміз. Сонымен қатар, еліміздің рәміздерін құрметтеп, табиғатты аялау керектігін білеміз,ал үлкен болып өскенде елімізді қорғаймыз.
3-топ. Айналаңдағы адамдармен (достарымызбен) дұрыс қарым –қатынас жасау адамдардың өмір сүруін жеңілдетеді. Мысалы, біз отбасында сыйластықты сақтасақ, ал мектепке келгенде мектеп ережелерін сақтасақ барлық адамның көңіл-күйі жақсы болар еді. Ал керісінше айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл-күйімізді түсіріп, ренішті жағдайларға әкеледі.
|
Сурет Тер
Сызба Лар
Суреттер
Сызбалар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы 25 мин |
Мұғалім: -Балалар, жаңа ғана өздерің айтқандай айналамыздағы адамдардың дұрыс емес іс-әрекеті біздің көңіл- күйімізді түсіріп, ренішті жағдайға әкеледі екен. Ендеше бүгінгі сабақта буллинг туралы білетін боламыз және буллингті болдырмау жолдарын қарастырамыз. Буллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллинг дегеніміз не? Зорлық-зомбылық көрсету Физикалық немесе сөзбен қорлау, қауіп төндіру. Қысым көрсету Басқа адамдардың пікірлерін, әрекеттерін бақылауға тырысу. Қорқыту Қорқу сезімін тудыру, қауіп төндіру арқылы бағындыру. Кибербуллинг дегеніміз – біреуді цифрлық технологиялардың көмегіменқудалау. Кибербуллинг әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде, ойын платформалары мен ұялы телефондарда орын ала алады. Бұл – қудалау нысанына айналған адамды қорқыту, ашуландыру немесе масқаралауды көздейтін мақсатты мінез-құлық үлгісі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін Сұрақ-жауап (Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылау, қорытынды жасау) -Суретте кімдерді көріп тұрсыңдар? -Балалардың қандай дұрыс емес-әрекетін байқадыңдар? - Буллингке, кибербуллингке ұшыраған баланың көңіл-күйі қалай өзгерді? - Бұл балалардың әрекетіне қандай баға берер едіңдер? -Ал жәбірленген балаға қандай ақыл-кеңес бересіңдер? - Ол кімнен көмек сұраса болады?
Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдары қандай болады? Деген сұрақты жұп болып талқылайды.
Буллинг немесе кибербуллинг күнделікті өмірде
Сұрақ: -Балалар, сендер күнделікті өмірде буллингке (қорлау, жаман сөздер айту, итеріп жіберу, мазақтау, кемсіту, шеттету, ауыр соққы жасау) немесе кибербуллингке ұшыраған сәттерің болды ма? 1.Отбасында 2.Көшеде 3.Мектепте -Сендер бұл туралы кімге айттыңдар? Кімдерден көмек сұрадыңдар? -Осындай сәттерде сендерге кім көмекке келді? -Кімнен көмек сұрауға болады деп ойлайсыңдар? -Кейін ол жағдай қайталанды ма?
Есте сақта! Буллинг, кибербуллинг - бұл жаман әрекеттер, олар басқа адамдардың эмоциялық және физикалық жағдайына зиян тигізеді. Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс.
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы 1. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). 2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. -Бүгінгі сабақта қауіпсіздік ережелерін және төтенше қызметтердің телефон нөмірлерін білетін боламыз. Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс. Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама! 3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар. • ӨРТ ҚЫЗМЕТІ. Оның негізгі міндеттері: өрттің алдын алуды ұйымдастыру, өрт кезінде адамдар мен мүлікті құтқару, өртті сөндіру, авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу. • ПОЛИЦИЯ (құқық қорғау жүйесі). Оның негізгі міндеттері: қала көшелері мен қоғамдық орындардағы тәртіпті қамтамасыз ету, қылмыстардың алдын алу және жедел ашу, құқықбұзушылыққа кінәлі тұлғаларды ұстап, бөлімге жеткізу. • ЖЕДЕЛ ЖӘРДЕМ (денсаулық сақтау жүйесі). Оның негізгі мақсаттары: науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу. • ГАЗ. тұрғын үйлердегі газдың қауіпсіз пайдаланылуын бақылауды, тұрақты түрде әртүрлі тексерулерді жүргізуді және газ жабдықтарының ақауларын жоюды міндеттейді. • Төтенше жағдай кезінде жедел көмек көрсету үшін арнайы қызмет ұйымдастырылады. Кезекшілік-диспетчерлік қызметі, оның құрамына: өрттен қорғау, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі, төтенше жағдайларды жою қызметі кіреді. БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». «112» қызметінің негізгі міндеті: оператордың оқиға туралы хабарламасын алу, бұл ақпаратты әрекет ету үшін тиісті төтенше жағдайлар қызметтеріне беру, қауіп төнген адамдарға консультация және психологиялық көмек көрсету және тиімді қамтамасыз ету. |
Балалар буллинг туралы түсінік алады және оның түрлерімен танысады. Осы әрекеттер қай жерлерде, қандай жағдайларда орын алатынын айтады.
Буллингтің түрлері
Психологиялық шабуыл: қорлау, жаман сөздер айту, мазақтау, кемсіту, шеттету. физикалық шабуыл итеріп жіберу , ауыр соққы жасау
Сұрақ-жауап Суреттердегі балалардың іс-әрекеттерін талқылайды, қорытынды жасайды. -Балалар, екінші баланы мазақтады, кемсітті, жаман сөздер айтты, шеттетті, ойынға, ортаға қоспай қойды. -Ол баланың көңіл-күйі түсті, жылады, өзін жалғыз сезінді. -Бұл балалардың әрекеті дұрыс емес. -Жәбірленуші балаға осындай жаман іс-әрекеттер болып жатқаны туралы ұстазыңа, ата-анаңа, достарыңа айтып көмек сұра. Өзіңді қорға! Қорқып үндемей қалма деп кеңес берер едім. Жұптық жұмыс Буллингтің немесе кибербуллингтің салдарын жұп болып талқылайды
Балалар мұғалімнің қойған сұрақтары бойынша отбасында, көшеде, мектепте болған өзіне қатысты жағдайларды , ол жағдайларды шешуге кімнен көмек сұрағанын, кім көмекке келгенін , кімнен көмек сұрауға болатынын айтады.
Оқушылар бейнебаянды мұқият тыңдайды және әңгімелейді, төтенше қызмет нөмірлерімен танысады. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»
Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз.
|
Сызба Лар
Сурет Тер
.
https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
суреттер
Кестелер
суреттер
|
||
|
Соңы 5 мин |
Мұғалім: -Буллинг болмау үшін әр адам өз бойына жақсы қасиеттерді сіңіріп, жаман қылықтардан аулақ болу керек. Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды біле жүрейік. Жұптық жұмыс Жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендір. Мұғалім қорытындылайды Өзіңді қорғау үшін буллинг туралы біліп, оны тоқтатуға тырыс. Буллингке қарсы күрес әдістері 1. Ересектермен сөйлесің Мұғалім, ата-ана немесе сенімді адаммен бөліс, көмек сұра, үндемей қалма. 2. Қорғаныс стратегиясын қолдан Өзіңді қорғау үшін жақсы әрекеттер жасауды үйрен. 3. Өзіңді қорғауға тырыс Өзіңе сен, өз ойыңды айт, басқалардың жаман әрекеттеріне қарсы тұр. |
Жұптық жұмыс Балалар жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды бөліп ,тиісті бағанға сәйкестендіреді, жақсы қасиеттерді дәптерге жазып алады, жаман қылықтың соңы неге әкелетінін түсіндіреді Жауапкершілік, мазақтау, өтірік айту, мейірімділік, адалдық, Жақсы қасиет жаман қылық өсек айту, қатігездік, әділдік, жанашырлық , мақтану |
Сөздер
|
|
|
шағым қалдыра аласыз




























