1.Ұйымдастыру
Психологиялық
ахуал. Шырылдады
қоңырау,
Біз сабақты
бастаймыз.
Жаңа білім
алуға,
Алға қадам
бастаймыз.
- «Қазақстанның болашағы, білімді ұрпақтың
қолында» деген елбасымыз
Н.Ә.Назарбаев
- Ендеше білімді ұрпақ
кімдер?
- Біздер!
- Білімімізді көрсетуге дайынбыз
ба?
- Дайынбыз!
- Көңіл-күйіміз
қандай?
- Ке-ре-мет!
2.Үй тапсырмасын
пысықтау.
«Дұрыс»,
«бұрыс» белгісі арқылы сұраққа жауап
беру.
1.Шеңбер дөңгелектің шегарасы
ма? /д/
2. Симметрия осі фигураны тең екіге
бөлмейді./б/
3.Дөңгелек- жазық
фигура./д/
4. Су,құм,күн сағаттар өмірде
болмаған./б/
5.Қазақ халқының бұрынғы аудан
бірлігі-шөмеле./б/
6.Тіктөртбұрыштың ауданын табу үшін, оның
ұзындығын еніне көбейтеміз./д/
3.
Өзектендіру.
«Мені тап»
ойыны.
Сынып ішінің әр жеріне
фигураларды тығып қойып іздету,бес
балаға.
-Тапқандарың не
нәрсе?
-Фигуралар
4.Мақсат
қою.
«Мені
тап
Тақырып:«Фигуралар салу»
Ежелгі уақытта ұзындықты қалай
өлшеген?
-Әртүрлі фигураларды
салуды,фигуралардың қиылысу және бірігу аймағын табуды
үйренесің.(41бет)
5.Жаңа
сабақ
Сен нені
үйрендің?
№1. Оқулықпен
жұмыс.
Үш тілде ұзындық өлшемін айту.
(қолдың қары,ярд,аршин) елі, сүйем
ұғымдары.
Бейнекөрініс.
«Қазақы өлшем
атаулары»
Жұппен
жұмыс.
|