түркістан облыстық білім басқармасы
№8 колледж «МКҚК»
КЕЛІСЕМІН БЕКІТЕМІН
дир.ТІЖ орынбасары №8 колледж директоры
А.Қ.Естаев Е.К.Қойбеков

Мамандығы: 1401000 «Үйлер мен ғимараттарды салу және пайдалану»
Біліктілігі: 1401032 «Құрылыс столяры»
Тобы: №15
Топ жетекшісі:Қалдиева Д.Б.
Өндірістік оқыту шебері:Серикбаев Ж.М.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ МЕЙРАМДАРЫ
Қазақстан Республикасының мерекелері ҚР Президентінің 1998 жылы 20 қантардағы №3827 Жарлығымен оған 2003 жылы 15 карашадаенгізілген өзгерістерге сәйкес заңды түрде белгіленген ұлттық, мерекелік және кәсіби мерекелер жүйесі. Ұлттық мерекелер — Қазақстан Республикасындағы жаңа оқиғаларға, оның ішінде жеке мемлекет болып қалыптасудағы тарихи жағдайларға байланысты белгіленеді. Қазақстан Республикасында ұлттық мерекенің ең бастысы — 16 - 17 желтоқсанда аталып өтетін Тәуелсіздік күні. Айтулы күн 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің «Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігі турапы» конституциялық заңын қабылдауымен байланысты. Осы күні республика өзінің тәуелсіз демократиялық және құқықтық мемлекет екендігін жариялады. Өз аймағындағы барлық билікке иелік етіп, ішкі және сыртқы саясат жүргізетін болды. Қоғамдық - саяси мәндегі оқиғаларға орай Қазақстан Республикасы азаматтарының дәстүрлі мемлекеттік мерекелері белгіленген. Олар:
1-2-қаңтар -Жаңа жыл
8-наурыз - Халықаралық әйелдер күні.
22-наурыз - Наурыз мейрамы.
1-мамыр - Қазақстан халқының бірлігі күні
7 мамыр - Отан қорғаушы күні
9-мамыр-Жеңіс күні. Кеңестер Одағы халқының 1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысындағы Жеңіс күні.
6-шілде - Қазақстанның Елордасы – Астана күні
30-тамыз - Қазақстан Республикасының Конституциясы күні
16-17-желтоқсан - ҚазақстанРеспубликасыныңұлттықмейрамы. Тәуелсіздік күні
17-желтоқсан - Қазақстан Республикасының Демократиялық жаңару күні
КӘСІБИ МЕРЕКЕЛЕР МЕН АТАЛЫП ӨТІЛЕТІН КҮНДЕР
НАУРЫЗ
1 наурыз – Дүниежүзілік
азаматтық қорғаныс күні.
Алғыс айту күні
23 наурыз - Дүниежүзілік метеорология күні
24 наурыз - Туберкулез ауруына дүниежүзілік күрес күні
27 наурыз - Халықаралық театр күні
30 наурыз - Жердіқорғаукүні
СӘУІР
1 сәуір - Күлкі күні
1 сәуір - Құстар күні
2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні
7 сәуір - Дүниежүзілік денсаулық күні
11 сәуір- Фашистік концлагерьлер тұтқындарын азат етудің халықаралық күні
12 сәуір - Дүниежүзілік космонавтика және авиация күні
18 сәуір – Тарихи және сәулет ескерткіштерінің халықаралық күні
23 сәуір –Дүниежүзілік кітап және авторлық құқық күні
24 сәуір – Халықаралық жастар ынтымағы күні
26 сәуір – Халықаралық санаткерлік меншік күні
29 сәуір – Халықаралық би күні
30 сәуір – Бауырлас қалалардың дүниежүзілік -күні
МАМЫР
3 мамыр – Дүниежүзілік баспасөз күні
4 мамыр – Халықаралық СПИД құрбандарын еске алу күні
5 мамыр – Халықаралық мүгедектер құқын қорғау күні
7 мамыр - Радио күні
7 мамыр - Дүниежүзілік Қызыл Крест және жарты ай күні
12 мамыр - Медицина бикелерінің ынтымақ күні
15 мамыр – Халықаралық отбасы күні
17 мамыр – Халықаралық мұражайлар күні
21 мамыр – Халықаралық мәдени даму күні
31 мамыр – Саяси қуғын сүргін – құрбандарын еске алу күні
МАУСЫМ
1 маусым - Халықаралық балаларды қорғау күні
4 маусым - ҚР мемлекеттік рәміздерінің күні
5 маусым - Дүниежүзілік тіршілік өрісін сақтау күні
17 маусым – Дүниежүзілік қуаңшылық және шөлейттенуге қарсы күрес күні
20 маусым – Дүниежүзілік босқындар күні
23 маусым - Халықаралық Олимпия күні
26 маусым - Нашақорлық пен наша бизнесіне қарсы халықаралық күрес күні
26 маусым – Баспасөз күні
27 маусым – Дүниежүзілік балықшылық күні
28 маусым – Баспасөз күні
ШІЛДЕ
1 шілде - Дүниежүзілік сәулет күні
6 шілде - Астана күні
ТАМЫЗ
6 тамыз - Ядролық каруға тыйым салу жолындағы дүниежүзілік күрес күні
12 тамыз – Халықаралық жастар күні
13 тамыз - Спорт күні
14 тамыз – Құрылысшылар күні
ҚЫРКҮЙЕК
1 қыркүйек – Білім күні
5 қыркүйек – ҚР халықтарының тілдері күні
8 қыркүйек – Дүниежүзілік бейбітшілік күні
8 қыркүйек – Халықаралық журналистер ынтымағы күні
16 қыркүйек - Озон қабатын қорғаудың халықаралық күні
27 қыркүйек - Дүниежүзілік туризм күні
28 қыркүйек - Дүниежүзілік теңіз күні
30 қыркүйек - Дүниежүзілік сәбилер күні
ҚАЗАН
1 қазан - Халықаралық қарттар күні
3 қазан - Халықаралық музыка күні
5 қазан - Халықаралық дәрігерлер күні
5 қазан - Мұғалімдер күні
9 қазан – Дүниежүзілік пошта күні
14 қазан – Халықаралық стандарттау күні
18 қазан – Рухани келісім күні
22 қазан – Бүкіл дүниежүзілік ақпараттар тарату күні
24 қазан - Халықаралық БҰҰ күні
ҚАРАША
9 қараша - Дүниежүзілік сапа күні
10 қараша-Дүниежүзілік жастар күні
13 қараша - Халықаралық зағиптар күні
14 қараша – Дүниежүзілік диабетке (сусамыр) қарсы күрес күні
15 қараша - Ұлттық валюта- теңге күні
17 қараша – Халықаралық студенттер күні
19 қараша - Шылымқорлықтан бас тартудың халықаралық күні
26 қараша - Дүниежүзілік ақпарат күні
ЖЕЛТОҚСАН
1 желтоқсан - СПИД- пен дүниежүзілік күрес күні
3 желтоқсан - Халықаралық мүгедектер күні
10 желтоқсан - Адам құқықтары күні
17 желтоқсан - Демократиялық жаңару күні
Топ жетекшісіне қатысты мәліметтер
-
Аты – жөні:
-
Туған жылы:
-
Білімі:
-
Бітірген оқу орны:
-
Мамандығы:
-
Осы мекемедегі пед. өтілі:
-
Жалпы еңбек өтілі
-
Санаты:
-
Марапаты:
-
Мекен-жайы:
-
Байланыс тел:
Топтың өндірістік оқыту шеберіне қатысты мәліметтер
-
Аты – жөні:
-
Туған жылы:
-
Білімі: жоғары
-
Бітірген оқу орны:
-
Мамандығы:
-
Осы мекемедегі пед.өтілі:
-
Жалпы еңбек өтілі:
-
Санаты:
-
Марапаты:
-
Мекен-жайы:
-
Байланыс тел:
Колледж әкімшілігі туралы мәлімет
-
№
Қызметі
Аты – жөні
Байланыс тел.
1
Колледж директоры
Е.К.Қойбеков
8 702 288 60 35
2
Директордың оқу өндірістік ісі жөніндегі орынбасары
Н.Халиков
8 705 685 24 46
3
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
М.А.Таменова
8 747 89264 50
4
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
А.Қ.Естаев
8 702 342 87 91
5
Әдіскер
Н.Б.Рахимова
8 705 548 22 84
6
Педагог - психолог
Ж.Тиленова
8 705 799 86 86
7
Әлеуметтік педагог
Ш.Темірбаева
8 771 348 38 72
8
Аға шебер
С.Донбаев
8 702 294 73 73
9
Топ шебері
Топқа сабақ беретін пән оқытушылары туралы мәлімет
|
№ |
Пәні |
Оқытушының аты - жөні |
Мекен - жайы |
Телефоны |
|
1 |
Қазақ тілі |
|
|
|
|
2 |
Қазақ әдебиеті |
|
|
|
|
3 |
Орыс тілі |
|
|
|
|
4 |
Орыс әдебиеті |
|
|
|
|
5 |
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
6 |
Кәсіби қазақ тілі |
|
|
|
|
7 |
Кәсіби орыс тілі |
|
|
|
|
8 |
Кәсіби ағылшын тілі |
|
|
|
|
9 |
Іс қағаздарын жүргізу |
|
|
|
|
10 |
Математика |
|
|
|
|
11 |
Қазақстан тарихы |
|
|
|
|
12 |
Дүние жүзі тарихы |
|
|
|
|
13 |
Қоғамтану |
|
|
|
|
14 |
Химия |
|
|
|
|
15 |
Физика |
|
|
|
|
16 |
Биология |
|
|
|
|
17 |
География |
|
|
|
|
18 |
Сызу |
|
|
|
|
19 |
Еңбекті қорғау |
|
|
|
|
20 |
АӘД |
|
|
|
|
21 |
Дене шынықтыру |
|
|
|
|
22 |
Информатика |
|
|
|
|
23 |
Арнайы пән |
|
|
|
|
24 |
Экономика |
|
|
|
|
25 |
Материалтану |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
Топ тізімі
|
№ |
Жеке іс қағаз № |
Студенттің аты - жөні |
Туылған күні, айы, жылы |
Ұлты |
Ата – анасының аты жөні |
Ата – анасының жұмыс орны |
Мекен - жайы |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топ белсенділері
|
№ |
Міндеттері |
Студенттің аты - жөні |
|
1 |
Топ басшысы |
|
|
2 |
Оқу секторы |
|
|
3 |
Тазалық секторы |
|
|
4 |
Спорт секторы |
|
|
5 |
Мәдени көпшілік жұмыс секторы |
|
Топ студенттерінің әлеуметтік жағдайы туралы мәлімет
|
№ |
Мазмұны |
Саны |
Студенттің аты - жөні |
|
1 |
Тұл жетім |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
2 |
Әкесі жоқтар |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
3 |
Анасы жоқтар |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
4 |
Тәрбиесі қиын, колледждің ішкі есебіне алынуы тиіс студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
5 |
Денсаулығына орай дене тәрбиесі пәнінен босатылған студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
6 |
Мүгедектік жәрдемақы алатын студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
7 |
Сәтсіз отбасы балалары: А) ата – анасы ішетін Ә) балаға көңіл бөлмейтін Б) баласын бағындыра алмайтын |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
8 |
Ата – анасы мүгедек студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
9 |
Аз қамтамасыз етілген отбасынан шыққан студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
10 |
Көп балалы отбасынан шыққан студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
11 |
Оралман студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
ІІБ тіркелген студенттер туралы мәлімет
|
№ |
Аты - жөні |
Туған жылы, айы, күні |
Ата – анасы туралы мәлімет |
Мекен – жайы |
Есепке тіркелу себебі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Студентпен жүргізілетін апталық, айлық жиналыстарының жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Өтілу түрі |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
Ата – аналармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Өтілу түрі |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
Жұмыс жоспары
2018 – 2019 оқу жылы
|
Тәрбие бағыттары |
Мақсаты мен міндеті |
Өтілетін мерзімі |
Тақырыбы |
|
Білім күні |
|
|
|
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие |
Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмұны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру; |
|
Менің Отаным - Қазақстан |
|
|
«Бейбіт өмір сыйлаған-Ата Заң» |
||
|
|
Мемлекеттік тіл-менің тілім |
||
|
|
«Мемлекеттік рәміздер - біздің еліміздің, тәуелсіздігіміздің ажырамас бөлігі» |
||
|
Рухани адамгершілік тәрбиесі |
Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру; |
|
Рухани адамгершілік тәрбие-қоғамның төзімділігінің негізі |
|
|
Жауапкершілік дегеніміз не? |
||
|
|
«Өмірдің мәні неде?» |
||
|
|
Адамның жақсы өмір сүруіне негіз бола алатын адами қасиеттер |
||
|
Отбасы тәрбиесі |
Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату. |
|
Халықтың қартын сыйлауы – елінің салтын сыйлауы |
|
|
Тәртіптің ең тамаша мектебі-отбасы |
||
|
|
«Ең бақытты отбасы» презентация |
||
|
|
Ақ жүрек әке – күншуақ, ақ жүрек ана – ақбұлақ |
||
|
Ұлттық тәрбие |
Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзінің көзқарасын жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру. Адам – адам, адам - қоғам, адам - техника, адам - табиғат жүйесіне терең білім қалыптастыру; |
|
Салт – дәстүр ұлттық құндылық негізі |
|
|
Ұлыстың ұлы күні – 22 наурыз! |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз ету. |
|
Менің ғаламшарым |
|
|
Адамды адам еткен - еңбек |
||
|
|
Экологиялық жаршы |
||
|
|
Туған қаламның экологиясы |
||
|
Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
Рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыру. |
|
Екі жұлдыз |
|
|
Халықаралық ескерткіштер мен тарихи орындарды қорғау күні |
||
|
|
Қазақстанның өнер шеберлері |
||
|
|
|
||
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиелену-шілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асыру. |
|
19 - қараша Халықаралық шылым шегуден бас тарту күні |
|
|
Нашақорлық-ғасыр дерті |
||
|
|
«Зиянды заттарға жол жоқ!» |
||
|
|
Елдің мықты тірегі –дені сау ұрпақ |
||
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті дамыту |
білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, негізгі құндылықтарды және осы заманғы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; |
|
Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ |
|
|
Әлемде талай қызық бар |
||
|
|
Не? Қайда? Қашан? |
||
|
|
|
Жұмыс жоспары
2019 – 2020 оқу жылы
|
Тәрбие бағыттары |
Мақсаты мен міндеті |
Өтілетін мерзімі |
Тақырыбы |
|
Білім күні |
|
|
|
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие |
Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмұны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру; |
|
«Айбыны асқақ, тұғыры биік Тәуелсіз Қазақстан» |
|
|
Президент жолдауы - халықтың қолдауы |
||
|
|
«Ынтымағы жарасқан, туған өлкем- Қазақстан» |
||
|
Рухани адамгершілік тәрбиесі |
Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру; |
|
Толеранттылық сағаты «Біз бәріміз бірдейміз» |
|
|
«Имандылық - жүрекке ұяласа» |
||
|
|
|
||
|
Отбасы тәрбиесі |
Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату. |
|
Қарттарым – асыл қазынам. |
|
|
Отан отбасынан басталады. |
||
|
|
«Ең бақытты отбасы» презентация |
||
|
Ұлттық тәрбие |
Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзінің көзқарасын жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру. Адам – адам, адам - қоғам, адам - техника, адам - табиғат жүйесіне терең білім қалыптастыру; |
|
Біздің Елбасымыз |
|
|
"Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтаныш" |
||
|
|
Сөйлеу мәдениетінің қоғамда алатын орны |
||
|
|
Халықаралық ескерткіштер мен тарихи орындарды қорғау күні |
||
|
|
Қазақстанның өнер шеберлері |
||
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз ету. |
|
Экологиялық жаршы |
|
|
Кішіпейілділік көңіл кеңдігі |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
Рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыру. |
|
Әдеп ережелері.Телефонмен сөйлесу, достық диалог, амандасу мәдениеті. |
|
|
«Қарым – қатынас мәдениеті дегеніміз не?» |
||
|
|
«Үнемі оқитын адам-табысты адам» |
||
|
|
Дебат «Компьютер дос немесежау?» |
||
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиелену-шілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асыру. |
|
Халықаралық шылым шегуден бас тарту күні |
|
|
Нашақорлық-ғасыр дерті |
||
|
|
«Зиянды заттарға жол жоқ!» |
||
|
|
Елдің мықты тірегі –дені сау ұрпақ |
||
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті дамыту |
білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, негізгі құндылықтарды және осы заманғы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; |
|
«Нарық еліне саяхат» |
|
|
«Болашақ және бизнес» (жаңа формат) |
||
|
|
Бизнес және мен: ақша – уақыт тынысы |
Жұмыс жоспары
20 – 20 оқу жылы
|
Тәрбие бағыттары |
Мақсаты мен міндеті |
Өтілетін мерзімі |
Тақырыбы |
|
Білім күні |
|
|
|
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие |
Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмұны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру; |
|
Менің Отаным – Қазақстан |
|
|
Менің Қазақстаным – менің болашағым |
||
|
|
Ел боламын десең, бесігіңді түзе |
||
|
Рухани адамгершілік тәрбиесі |
Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру; |
|
|
|
|
Сәлем түзелмей,әлем түзелмейді |
||
|
|
|
||
|
Отбасы тәрбиесі |
Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату. |
|
Шаңырақ сыны сайысы |
|
|
Ардақта – ата - анаңды |
||
|
|
«Өзін-өзі бағалау және оның ықпалы» |
||
|
|
Жастай берген тәрбие, жас шыбықты игендей |
||
|
|
|
||
|
Ұлттық тәрбие |
Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзінің көзқарасын жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру. Адам – адам, адам - қоғам, адам - техника, адам - табиғат жүйесіне терең білім қалыптастыру; |
|
Қарттары көп ел-қазыналы ел |
|
|
«Адами қарым-қатынастар ізгіліктері» |
||
|
|
«Жер тағдыры – ел тағдыры» Шығарма |
||
|
|
«Дәстүрді дәріптейік» |
||
|
|
«Қазақ қызы қандай болу керек?» Пікір алмасу |
||
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз ету. |
|
«Кәсіпкерлік және бизнес» Д. үстел |
|
|
Нарық заманына бейімделу бүгінгі күн талабы |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
Рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыру. |
|
«Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда, Үлкен арман керек екен адамға » |
|
|
«Ұстаз болу – жүректің ұлылығы» |
||
|
|
1-желтоқсан-Президент күні |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиелену-шілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асыру. |
|
«Мен білетін жалғыз ғана сұлулық бар, ол денсаулық» |
|
|
Бақытым да, байлығым да- денсаулық |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті дамыту |
Білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, негізгі құндылықтарды және осы заманғы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; |
|
Тіл тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз |
|
|
«Сыйласаң сыйлы боласың» Д. үстел |
||
|
|
Білесің бе,Елорданың тарихын? |
||
|
|
|
||
|
|
|
№ топ ата – аналар жиналысының №1 хаттама шешімімен бала тәрбиесінің жауапкершілігі туралы топ жетекші, өндірістік оқыту шебері және ата-аналар арасында түзілген
КЕЛІСІМ ШАРТ
2018-2019 о/ж.
ҚР Түркістан облысы, Төлеби ауданы Ленгер қаласы №8 колледж МКҚК
Төмендегі қол қойып шарт жасаушылар:
Біз, төмендегі қол қоюшы бірінші жағы №8 колледждің топ жетекшісі , өндірістік оқыту шебері , екінші жағы ата – ана
(ата-ананың аты-жөні)
Студент
(студенттің аты-жөні)
болып келісім шарт жасауының мазмұны:
1.№8 колледж МКҚК ҚР-ның "Білім туралы заңы" бойынша ТжКБ бағдарламасына сәйкес студентке білім береді және тәрбиелейді.
2. Колледжде жүрген студентке жұмыс уақытысында қандай жағдай болса да толық жауап береді.
1. Ата-ана сабақ аяқталып колледж қабырғасынан шыққаннан кейін, колледжден тыс уақытта, демалыс кезінде, мереке күндерінде, түнгі мезгілде студенттің өмір қауіпсіздігін сақтауда жауапкершілікті толық мойнына алады.
2. Тосын оқиғалар болған жағдайда, тәртіп бұзғанда баласына қарамағаны үшін жауапты болады.
3. Қ.Р. Баланың құқықтары туралы. Қ.Р. Заңының 16 бап 4 тармағына сәйкес баланы маусымдық жұмыстарға тартуға тыйым салынады. Қ.Р.Б.Т.Заңының осы бабын бұзған жағдайда ата-аналар жауапты болады.
4. Білім беру ұйымында белгіленген киім формасын қатаң сақтауға міндетті;
5. Ата – аналар жиналысының №1 хаттама шешімімен, студенттердің сабақ үстінде ұялы телефон пайдалануына тиым салынады.
Келісім шарт ұзақтығы 3 жыл мерзімге жасалды.
Тараптар осы келісім шартта қаралған барлық шарттарды орындауға міндетті.
Келісім шарт 2 данада мемлекеттік тілде жасақталған: біреуі колледж әкімшілігінде, екіншісі топ жетекшінің іс -қағазында сақталады.
Келісім шарт қол қойылған күннен бастап күшіне енеді және заң күші бар құжат болып есептеледі.
|
№8 колледждің жетекшісі: |
Ата-ана_____________________________ _________________________________ |
|
Ө/о шебері: _________________________________ Қолы _______________ |
төлқұжат номері _________________________________ Қолы___________________ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие жоспары
Тәрбие жоспары
түркістан облыстық білім басқармасы
№8 колледж «МКҚК»
КЕЛІСЕМІН БЕКІТЕМІН
дир.ТІЖ орынбасары №8 колледж директоры
А.Қ.Естаев Е.К.Қойбеков

Мамандығы: 1401000 «Үйлер мен ғимараттарды салу және пайдалану»
Біліктілігі: 1401032 «Құрылыс столяры»
Тобы: №15
Топ жетекшісі:Қалдиева Д.Б.
Өндірістік оқыту шебері:Серикбаев Ж.М.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖӘНЕ ҰЛТТЫҚ МЕЙРАМДАРЫ
Қазақстан Республикасының мерекелері ҚР Президентінің 1998 жылы 20 қантардағы №3827 Жарлығымен оған 2003 жылы 15 карашадаенгізілген өзгерістерге сәйкес заңды түрде белгіленген ұлттық, мерекелік және кәсіби мерекелер жүйесі. Ұлттық мерекелер — Қазақстан Республикасындағы жаңа оқиғаларға, оның ішінде жеке мемлекет болып қалыптасудағы тарихи жағдайларға байланысты белгіленеді. Қазақстан Республикасында ұлттық мерекенің ең бастысы — 16 - 17 желтоқсанда аталып өтетін Тәуелсіздік күні. Айтулы күн 1991 жылы 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесінің «Қазақстан Республикасының мемлекеттік тәуелсіздігі турапы» конституциялық заңын қабылдауымен байланысты. Осы күні республика өзінің тәуелсіз демократиялық және құқықтық мемлекет екендігін жариялады. Өз аймағындағы барлық билікке иелік етіп, ішкі және сыртқы саясат жүргізетін болды. Қоғамдық - саяси мәндегі оқиғаларға орай Қазақстан Республикасы азаматтарының дәстүрлі мемлекеттік мерекелері белгіленген. Олар:
1-2-қаңтар -Жаңа жыл
8-наурыз - Халықаралық әйелдер күні.
22-наурыз - Наурыз мейрамы.
1-мамыр - Қазақстан халқының бірлігі күні
7 мамыр - Отан қорғаушы күні
9-мамыр-Жеңіс күні. Кеңестер Одағы халқының 1941-1945 жылдардағы Ұлы Отан соғысындағы Жеңіс күні.
6-шілде - Қазақстанның Елордасы – Астана күні
30-тамыз - Қазақстан Республикасының Конституциясы күні
16-17-желтоқсан - ҚазақстанРеспубликасыныңұлттықмейрамы. Тәуелсіздік күні
17-желтоқсан - Қазақстан Республикасының Демократиялық жаңару күні
КӘСІБИ МЕРЕКЕЛЕР МЕН АТАЛЫП ӨТІЛЕТІН КҮНДЕР
НАУРЫЗ
1 наурыз – Дүниежүзілік
азаматтық қорғаныс күні.
Алғыс айту күні
23 наурыз - Дүниежүзілік метеорология күні
24 наурыз - Туберкулез ауруына дүниежүзілік күрес күні
27 наурыз - Халықаралық театр күні
30 наурыз - Жердіқорғаукүні
СӘУІР
1 сәуір - Күлкі күні
1 сәуір - Құстар күні
2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні
7 сәуір - Дүниежүзілік денсаулық күні
11 сәуір- Фашистік концлагерьлер тұтқындарын азат етудің халықаралық күні
12 сәуір - Дүниежүзілік космонавтика және авиация күні
18 сәуір – Тарихи және сәулет ескерткіштерінің халықаралық күні
23 сәуір –Дүниежүзілік кітап және авторлық құқық күні
24 сәуір – Халықаралық жастар ынтымағы күні
26 сәуір – Халықаралық санаткерлік меншік күні
29 сәуір – Халықаралық би күні
30 сәуір – Бауырлас қалалардың дүниежүзілік -күні
МАМЫР
3 мамыр – Дүниежүзілік баспасөз күні
4 мамыр – Халықаралық СПИД құрбандарын еске алу күні
5 мамыр – Халықаралық мүгедектер құқын қорғау күні
7 мамыр - Радио күні
7 мамыр - Дүниежүзілік Қызыл Крест және жарты ай күні
12 мамыр - Медицина бикелерінің ынтымақ күні
15 мамыр – Халықаралық отбасы күні
17 мамыр – Халықаралық мұражайлар күні
21 мамыр – Халықаралық мәдени даму күні
31 мамыр – Саяси қуғын сүргін – құрбандарын еске алу күні
МАУСЫМ
1 маусым - Халықаралық балаларды қорғау күні
4 маусым - ҚР мемлекеттік рәміздерінің күні
5 маусым - Дүниежүзілік тіршілік өрісін сақтау күні
17 маусым – Дүниежүзілік қуаңшылық және шөлейттенуге қарсы күрес күні
20 маусым – Дүниежүзілік босқындар күні
23 маусым - Халықаралық Олимпия күні
26 маусым - Нашақорлық пен наша бизнесіне қарсы халықаралық күрес күні
26 маусым – Баспасөз күні
27 маусым – Дүниежүзілік балықшылық күні
28 маусым – Баспасөз күні
ШІЛДЕ
1 шілде - Дүниежүзілік сәулет күні
6 шілде - Астана күні
ТАМЫЗ
6 тамыз - Ядролық каруға тыйым салу жолындағы дүниежүзілік күрес күні
12 тамыз – Халықаралық жастар күні
13 тамыз - Спорт күні
14 тамыз – Құрылысшылар күні
ҚЫРКҮЙЕК
1 қыркүйек – Білім күні
5 қыркүйек – ҚР халықтарының тілдері күні
8 қыркүйек – Дүниежүзілік бейбітшілік күні
8 қыркүйек – Халықаралық журналистер ынтымағы күні
16 қыркүйек - Озон қабатын қорғаудың халықаралық күні
27 қыркүйек - Дүниежүзілік туризм күні
28 қыркүйек - Дүниежүзілік теңіз күні
30 қыркүйек - Дүниежүзілік сәбилер күні
ҚАЗАН
1 қазан - Халықаралық қарттар күні
3 қазан - Халықаралық музыка күні
5 қазан - Халықаралық дәрігерлер күні
5 қазан - Мұғалімдер күні
9 қазан – Дүниежүзілік пошта күні
14 қазан – Халықаралық стандарттау күні
18 қазан – Рухани келісім күні
22 қазан – Бүкіл дүниежүзілік ақпараттар тарату күні
24 қазан - Халықаралық БҰҰ күні
ҚАРАША
9 қараша - Дүниежүзілік сапа күні
10 қараша-Дүниежүзілік жастар күні
13 қараша - Халықаралық зағиптар күні
14 қараша – Дүниежүзілік диабетке (сусамыр) қарсы күрес күні
15 қараша - Ұлттық валюта- теңге күні
17 қараша – Халықаралық студенттер күні
19 қараша - Шылымқорлықтан бас тартудың халықаралық күні
26 қараша - Дүниежүзілік ақпарат күні
ЖЕЛТОҚСАН
1 желтоқсан - СПИД- пен дүниежүзілік күрес күні
3 желтоқсан - Халықаралық мүгедектер күні
10 желтоқсан - Адам құқықтары күні
17 желтоқсан - Демократиялық жаңару күні
Топ жетекшісіне қатысты мәліметтер
-
Аты – жөні:
-
Туған жылы:
-
Білімі:
-
Бітірген оқу орны:
-
Мамандығы:
-
Осы мекемедегі пед. өтілі:
-
Жалпы еңбек өтілі
-
Санаты:
-
Марапаты:
-
Мекен-жайы:
-
Байланыс тел:
Топтың өндірістік оқыту шеберіне қатысты мәліметтер
-
Аты – жөні:
-
Туған жылы:
-
Білімі: жоғары
-
Бітірген оқу орны:
-
Мамандығы:
-
Осы мекемедегі пед.өтілі:
-
Жалпы еңбек өтілі:
-
Санаты:
-
Марапаты:
-
Мекен-жайы:
-
Байланыс тел:
Колледж әкімшілігі туралы мәлімет
-
№
Қызметі
Аты – жөні
Байланыс тел.
1
Колледж директоры
Е.К.Қойбеков
8 702 288 60 35
2
Директордың оқу өндірістік ісі жөніндегі орынбасары
Н.Халиков
8 705 685 24 46
3
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
М.А.Таменова
8 747 89264 50
4
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
А.Қ.Естаев
8 702 342 87 91
5
Әдіскер
Н.Б.Рахимова
8 705 548 22 84
6
Педагог - психолог
Ж.Тиленова
8 705 799 86 86
7
Әлеуметтік педагог
Ш.Темірбаева
8 771 348 38 72
8
Аға шебер
С.Донбаев
8 702 294 73 73
9
Топ шебері
Топқа сабақ беретін пән оқытушылары туралы мәлімет
|
№ |
Пәні |
Оқытушының аты - жөні |
Мекен - жайы |
Телефоны |
|
1 |
Қазақ тілі |
|
|
|
|
2 |
Қазақ әдебиеті |
|
|
|
|
3 |
Орыс тілі |
|
|
|
|
4 |
Орыс әдебиеті |
|
|
|
|
5 |
Ағылшын тілі |
|
|
|
|
6 |
Кәсіби қазақ тілі |
|
|
|
|
7 |
Кәсіби орыс тілі |
|
|
|
|
8 |
Кәсіби ағылшын тілі |
|
|
|
|
9 |
Іс қағаздарын жүргізу |
|
|
|
|
10 |
Математика |
|
|
|
|
11 |
Қазақстан тарихы |
|
|
|
|
12 |
Дүние жүзі тарихы |
|
|
|
|
13 |
Қоғамтану |
|
|
|
|
14 |
Химия |
|
|
|
|
15 |
Физика |
|
|
|
|
16 |
Биология |
|
|
|
|
17 |
География |
|
|
|
|
18 |
Сызу |
|
|
|
|
19 |
Еңбекті қорғау |
|
|
|
|
20 |
АӘД |
|
|
|
|
21 |
Дене шынықтыру |
|
|
|
|
22 |
Информатика |
|
|
|
|
23 |
Арнайы пән |
|
|
|
|
24 |
Экономика |
|
|
|
|
25 |
Материалтану |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
|
Топ тізімі
|
№ |
Жеке іс қағаз № |
Студенттің аты - жөні |
Туылған күні, айы, жылы |
Ұлты |
Ата – анасының аты жөні |
Ата – анасының жұмыс орны |
Мекен - жайы |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топ белсенділері
|
№ |
Міндеттері |
Студенттің аты - жөні |
|
1 |
Топ басшысы |
|
|
2 |
Оқу секторы |
|
|
3 |
Тазалық секторы |
|
|
4 |
Спорт секторы |
|
|
5 |
Мәдени көпшілік жұмыс секторы |
|
Топ студенттерінің әлеуметтік жағдайы туралы мәлімет
|
№ |
Мазмұны |
Саны |
Студенттің аты - жөні |
|
1 |
Тұл жетім |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
2 |
Әкесі жоқтар |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
3 |
Анасы жоқтар |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
4 |
Тәрбиесі қиын, колледждің ішкі есебіне алынуы тиіс студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
5 |
Денсаулығына орай дене тәрбиесі пәнінен босатылған студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
6 |
Мүгедектік жәрдемақы алатын студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
7 |
Сәтсіз отбасы балалары: А) ата – анасы ішетін Ә) балаға көңіл бөлмейтін Б) баласын бағындыра алмайтын |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
8 |
Ата – анасы мүгедек студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
9 |
Аз қамтамасыз етілген отбасынан шыққан студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
10 |
Көп балалы отбасынан шыққан студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
11 |
Оралман студенттер |
|
|
|
|
|||
|
|
ІІБ тіркелген студенттер туралы мәлімет
|
№ |
Аты - жөні |
Туған жылы, айы, күні |
Ата – анасы туралы мәлімет |
Мекен – жайы |
Есепке тіркелу себебі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Студентпен жүргізілетін апталық, айлық жиналыстарының жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Өтілу түрі |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
Ата – аналармен жүргізілетін жұмыс жоспары
|
№ |
Тақырыбы |
Өтілу түрі |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
Жұмыс жоспары
2018 – 2019 оқу жылы
|
Тәрбие бағыттары |
Мақсаты мен міндеті |
Өтілетін мерзімі |
Тақырыбы |
|
Білім күні |
|
|
|
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие |
Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмұны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру; |
|
Менің Отаным - Қазақстан |
|
|
«Бейбіт өмір сыйлаған-Ата Заң» |
||
|
|
Мемлекеттік тіл-менің тілім |
||
|
|
«Мемлекеттік рәміздер - біздің еліміздің, тәуелсіздігіміздің ажырамас бөлігі» |
||
|
Рухани адамгершілік тәрбиесі |
Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру; |
|
Рухани адамгершілік тәрбие-қоғамның төзімділігінің негізі |
|
|
Жауапкершілік дегеніміз не? |
||
|
|
«Өмірдің мәні неде?» |
||
|
|
Адамның жақсы өмір сүруіне негіз бола алатын адами қасиеттер |
||
|
Отбасы тәрбиесі |
Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату. |
|
Халықтың қартын сыйлауы – елінің салтын сыйлауы |
|
|
Тәртіптің ең тамаша мектебі-отбасы |
||
|
|
«Ең бақытты отбасы» презентация |
||
|
|
Ақ жүрек әке – күншуақ, ақ жүрек ана – ақбұлақ |
||
|
Ұлттық тәрбие |
Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзінің көзқарасын жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру. Адам – адам, адам - қоғам, адам - техника, адам - табиғат жүйесіне терең білім қалыптастыру; |
|
Салт – дәстүр ұлттық құндылық негізі |
|
|
Ұлыстың ұлы күні – 22 наурыз! |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз ету. |
|
Менің ғаламшарым |
|
|
Адамды адам еткен - еңбек |
||
|
|
Экологиялық жаршы |
||
|
|
Туған қаламның экологиясы |
||
|
Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
Рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыру. |
|
Екі жұлдыз |
|
|
Халықаралық ескерткіштер мен тарихи орындарды қорғау күні |
||
|
|
Қазақстанның өнер шеберлері |
||
|
|
|
||
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиелену-шілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асыру. |
|
19 - қараша Халықаралық шылым шегуден бас тарту күні |
|
|
Нашақорлық-ғасыр дерті |
||
|
|
«Зиянды заттарға жол жоқ!» |
||
|
|
Елдің мықты тірегі –дені сау ұрпақ |
||
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті дамыту |
білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, негізгі құндылықтарды және осы заманғы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; |
|
Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ |
|
|
Әлемде талай қызық бар |
||
|
|
Не? Қайда? Қашан? |
||
|
|
|
Жұмыс жоспары
2019 – 2020 оқу жылы
|
Тәрбие бағыттары |
Мақсаты мен міндеті |
Өтілетін мерзімі |
Тақырыбы |
|
Білім күні |
|
|
|
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие |
Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмұны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру; |
|
«Айбыны асқақ, тұғыры биік Тәуелсіз Қазақстан» |
|
|
Президент жолдауы - халықтың қолдауы |
||
|
|
«Ынтымағы жарасқан, туған өлкем- Қазақстан» |
||
|
Рухани адамгершілік тәрбиесі |
Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру; |
|
Толеранттылық сағаты «Біз бәріміз бірдейміз» |
|
|
«Имандылық - жүрекке ұяласа» |
||
|
|
|
||
|
Отбасы тәрбиесі |
Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату. |
|
Қарттарым – асыл қазынам. |
|
|
Отан отбасынан басталады. |
||
|
|
«Ең бақытты отбасы» презентация |
||
|
Ұлттық тәрбие |
Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзінің көзқарасын жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру. Адам – адам, адам - қоғам, адам - техника, адам - табиғат жүйесіне терең білім қалыптастыру; |
|
Біздің Елбасымыз |
|
|
"Мемлекеттік рәміздер - ұлттық мақтаныш" |
||
|
|
Сөйлеу мәдениетінің қоғамда алатын орны |
||
|
|
Халықаралық ескерткіштер мен тарихи орындарды қорғау күні |
||
|
|
Қазақстанның өнер шеберлері |
||
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз ету. |
|
Экологиялық жаршы |
|
|
Кішіпейілділік көңіл кеңдігі |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
Рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыру. |
|
Әдеп ережелері.Телефонмен сөйлесу, достық диалог, амандасу мәдениеті. |
|
|
«Қарым – қатынас мәдениеті дегеніміз не?» |
||
|
|
«Үнемі оқитын адам-табысты адам» |
||
|
|
Дебат «Компьютер дос немесежау?» |
||
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиелену-шілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асыру. |
|
Халықаралық шылым шегуден бас тарту күні |
|
|
Нашақорлық-ғасыр дерті |
||
|
|
«Зиянды заттарға жол жоқ!» |
||
|
|
Елдің мықты тірегі –дені сау ұрпақ |
||
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті дамыту |
білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, негізгі құндылықтарды және осы заманғы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; |
|
«Нарық еліне саяхат» |
|
|
«Болашақ және бизнес» (жаңа формат) |
||
|
|
Бизнес және мен: ақша – уақыт тынысы |
Жұмыс жоспары
20 – 20 оқу жылы
|
Тәрбие бағыттары |
Мақсаты мен міндеті |
Өтілетін мерзімі |
Тақырыбы |
|
Білім күні |
|
|
|
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие |
Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмұны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру; |
|
Менің Отаным – Қазақстан |
|
|
Менің Қазақстаным – менің болашағым |
||
|
|
Ел боламын десең, бесігіңді түзе |
||
|
Рухани адамгершілік тәрбиесі |
Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру; |
|
|
|
|
Сәлем түзелмей,әлем түзелмейді |
||
|
|
|
||
|
Отбасы тәрбиесі |
Қазақстандық қоғамның жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату. |
|
Шаңырақ сыны сайысы |
|
|
Ардақта – ата - анаңды |
||
|
|
«Өзін-өзі бағалау және оның ықпалы» |
||
|
|
Жастай берген тәрбие, жас шыбықты игендей |
||
|
|
|
||
|
Ұлттық тәрбие |
Өзін-өзі тану жастарға қоршаған ортаны түсінуге, оған өзінің қатыстылығын саналы сезінуге, қоршаған ортаға өзінің көзқарасын жалпы адамзаттық құндылық ұстанымында жүйелеу, өзінің өмірлік ұстанымын анықтауға көмек беру. Адам – адам, адам - қоғам, адам - техника, адам - табиғат жүйесіне терең білім қалыптастыру; |
|
Қарттары көп ел-қазыналы ел |
|
|
«Адами қарым-қатынастар ізгіліктері» |
||
|
|
«Жер тағдыры – ел тағдыры» Шығарма |
||
|
|
«Дәстүрді дәріптейік» |
||
|
|
«Қазақ қызы қандай болу керек?» Пікір алмасу |
||
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Экологиялық тәрбиенің негізі алдымен, қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғауды, елімізде экологиялық жағдай туралы халықты ақпаратпен қамтамасыз ету. |
|
«Кәсіпкерлік және бизнес» Д. үстел |
|
|
Нарық заманына бейімделу бүгінгі күн талабы |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие |
Рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыру. |
|
«Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда, Үлкен арман керек екен адамға » |
|
|
«Ұстаз болу – жүректің ұлылығы» |
||
|
|
1-желтоқсан-Президент күні |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, оның қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиелену-шілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асыру. |
|
«Мен білетін жалғыз ғана сұлулық бар, ол денсаулық» |
|
|
Бақытым да, байлығым да- денсаулық |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті дамыту |
Білім алушылардың белсенді ойлау қызметінің дамуын, негізгі құндылықтарды және осы заманғы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру; |
|
Тіл тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз |
|
|
«Сыйласаң сыйлы боласың» Д. үстел |
||
|
|
Білесің бе,Елорданың тарихын? |
||
|
|
|
||
|
|
|
№ топ ата – аналар жиналысының №1 хаттама шешімімен бала тәрбиесінің жауапкершілігі туралы топ жетекші, өндірістік оқыту шебері және ата-аналар арасында түзілген
КЕЛІСІМ ШАРТ
2018-2019 о/ж.
ҚР Түркістан облысы, Төлеби ауданы Ленгер қаласы №8 колледж МКҚК
Төмендегі қол қойып шарт жасаушылар:
Біз, төмендегі қол қоюшы бірінші жағы №8 колледждің топ жетекшісі , өндірістік оқыту шебері , екінші жағы ата – ана
(ата-ананың аты-жөні)
Студент
(студенттің аты-жөні)
болып келісім шарт жасауының мазмұны:
1.№8 колледж МКҚК ҚР-ның "Білім туралы заңы" бойынша ТжКБ бағдарламасына сәйкес студентке білім береді және тәрбиелейді.
2. Колледжде жүрген студентке жұмыс уақытысында қандай жағдай болса да толық жауап береді.
1. Ата-ана сабақ аяқталып колледж қабырғасынан шыққаннан кейін, колледжден тыс уақытта, демалыс кезінде, мереке күндерінде, түнгі мезгілде студенттің өмір қауіпсіздігін сақтауда жауапкершілікті толық мойнына алады.
2. Тосын оқиғалар болған жағдайда, тәртіп бұзғанда баласына қарамағаны үшін жауапты болады.
3. Қ.Р. Баланың құқықтары туралы. Қ.Р. Заңының 16 бап 4 тармағына сәйкес баланы маусымдық жұмыстарға тартуға тыйым салынады. Қ.Р.Б.Т.Заңының осы бабын бұзған жағдайда ата-аналар жауапты болады.
4. Білім беру ұйымында белгіленген киім формасын қатаң сақтауға міндетті;
5. Ата – аналар жиналысының №1 хаттама шешімімен, студенттердің сабақ үстінде ұялы телефон пайдалануына тиым салынады.
Келісім шарт ұзақтығы 3 жыл мерзімге жасалды.
Тараптар осы келісім шартта қаралған барлық шарттарды орындауға міндетті.
Келісім шарт 2 данада мемлекеттік тілде жасақталған: біреуі колледж әкімшілігінде, екіншісі топ жетекшінің іс -қағазында сақталады.
Келісім шарт қол қойылған күннен бастап күшіне енеді және заң күші бар құжат болып есептеледі.
|
№8 колледждің жетекшісі: |
Ата-ана_____________________________ _________________________________ |
|
Ө/о шебері: _________________________________ Қолы _______________ |
төлқұжат номері _________________________________ Қолы___________________ |
шағым қалдыра аласыз













