Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары
«БІЛІМДІ ҰЛТ» САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021-2025 жылдарға арналған 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысымен бекітілген
Тәрбие жұмысының тақырыбы: Тәрбие – ұрпақты биік мұратқа жетелейтін сапалы білімнің тұғыры
Тәрбие жұмысының мақсаты: Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды, рухани-адамгершілік,
еңбексүйгіштік пен отаншылдық құндылықтарды бойына сіңірген ұрпақ тәрбиелеу
Тәрбие жұмысының міндеттері:
-
Ата-ананың өсиетін тыңдауға, отбасы татулығы мен берекесін қадірлеуге, перзенттік парызын өтеуге тәрбиелеу
-
Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және ел бірлігін
сақ тауға, отаншылдық пен мемлекетшілдікке тәрбиелеу
-
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлы болуға, ар-ұждан, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру
-
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу
-
Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу және
еңбекқорлыққа баулу.
Күтілетін нәтижелер:
-
Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді, «қарашаңырақ», «жеті ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын бағалайды, отбасы татулығы мен берекесін қадірлейді
-
Отаншыл, мемлекетшіл, намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп санайды және ұлттық мәдениетті құрметтейді, салт- дәстүрлерді біледі, оны сақтайды
-
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құр мет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды.
-
Жан мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді, эмоционалды жай-күйін басқарады
-
Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстай ды, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарайды, табиғатқа жанашыр және туған жердің қайталанбас ерекшелігін және оның бірегей болмысын таниды және адал еңбекті жоғары бағалайды.
|
№ |
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ АТАУЫ |
АЯҚТАУ НЫСАНЫ |
ЖАУАПТЫЛАР |
ОРЫНДАУ МЕРЗІМІ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
I. ТӘРБИЕНІ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.1 |
«Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы; |
БҰҰ Конвенциясындағы «Бала құқығы туралы» бөлімдері мен баптары сақталады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.2 |
Қазақстан Республикасының Конституциясы; |
ҚР Конституциясының I бөліміндегі азаматтары мен оның бостандықтары туралы ережелері сақталады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.3 |
«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі; |
«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі сақталады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.4 |
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы; |
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы; |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.5 |
«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІY Заңы; |
«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІY Заңы басшылыққа алынады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.6 |
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VI Заңы; |
Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы VI Заңы назарға алынады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.7 |
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы; |
Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңының бөлімдері мен баптары сақталады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.8 |
«БІЛІМДІ ҰЛТ» САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021-2025 жылдарға арналған 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысы |
БІЛІМДІ ҰЛТ» САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021-2025 жылдарға арналған 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысы басшылыққа алынады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.9 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері басшылыққа алынады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері. |
ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық Негіздері сақталынады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.1 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері назарға алынады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.2 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздері |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық негіздері назарға алынады |
Г.Тілегенова Сынып жетекшілер |
2023-2024 оқу жылында |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2.3 |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар
жоспары
«БІЛІМДІ ҰЛТ» САПАЛЫ БІЛІМ
БЕРУ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН БЕКІТУ
ТУРАЛЫ
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021-2025
жылдарға арналған 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысымен
бекітілген
Тәрбие жұмысының
тақырыбы: Тәрбие – ұрпақты биік мұратқа
жетелейтін сапалы білімнің тұғыры
Тәрбие жұмысының
мақсаты: Жалпы адамзаттық және ұлттық
құндылықтарды,
рухани-адамгершілік,
еңбексүйгіштік пен отаншылдық құндылықтарды
бойына сіңірген ұрпақ тәрбиелеу
Тәрбие жұмысының
міндеттері:
Ата-ананың өсиетін тыңдауға, отбасы татулығы мен
берекесін қадірлеуге, перзенттік парызын өтеуге
тәрбиелеу
Ұлттық мұраны қастерлеуге, қазақ тілін,
мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, татулық, келісім, ынтымақ және
ел бірлігін
сақ тауға, отаншылдық пен
мемлекетшілдікке
тәрбиелеу
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлы
болуға, ар-ұждан, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен
әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін
қалыптастыру
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын
ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа
баулу
Табиғатқа, табиғи мұраға ұқыптылықпен қарауға
және табиғи ресурстарды үнемді әрі тиімді қолдануға тәрбиелеу
және
еңбекқорлыққа баулу.
Күтілетін
нәтижелер:
Ата-анасын сыйлайды, перзенттік парызын түсінеді,
«қарашаңырақ», «жеті ата», «тектілік» ұғымдарының маңызын
бағалайды, отбасы татулығы мен берекесін
қадірлейді
Отаншыл, мемлекетшіл,
намысшыл, халқына адал қызмет етуді, мемлекет тәуелсіздігін және
елі мен жерінің тұтастығын қорғауды борышым деп санайды және ұлттық
мәдениетті құрметтейді, салт-
дәстүрлерді біледі, оны
сақтайды
Әр
ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді,
сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құр мет көрсетеді,
ар-ұятты жоғары бағалайды.
Жан
мен тән тазалығын сақтайды, дұрыс тамақтану мәдениетін түсінеді,
эмоционалды жай-күйін басқарады
Тұратын үйін, ауласын, қаласын
таза ұстай ды, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен
қарайды, табиғатқа жанашыр және туған жердің қайталанбас
ерекшелігін және оның бірегей болмысын таниды және адал еңбекті
жоғары бағалайды.
№ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ
АТАУЫ АЯҚТАУ НЫСАНЫ ЖАУАПТЫЛАР ОРЫНДАУ МЕРЗІМІ
1 I. ТӘРБИЕНІ НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ
ЕТУ
1.1 «Бала құқығы туралы» БҰҰ
Конвенциясы; БҰҰ
Конвенциясындағы «Бала құқығы туралы» бөлімдері мен баптары
сақталады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.2 Қазақстан Республикасының
Конституциясы; ҚР
Конституциясының I бөліміндегі азаматтары мен оның бостандықтары
туралы ережелері сақталады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.3 «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы»
Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV
Кодексі; «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы»
Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV
Кодексі сақталады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.4 «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары
туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345
Заңы; «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары
туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345
Заңы; Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.5 «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы»
Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІY
Заңы; «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы»
Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІY Заңы
басшылыққа алынады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.6 «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын
тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018
жылғы 02 шілдедегі №169-VI Заңы; Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын
тигізетін ақпараттан қорғау туралы VI Заңы назарға
алынады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.7 «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007
жылғы 27 шілдедегі Заңы; Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі
«Білім туралы» Заңының бөлімдері мен баптары
сақталады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.8 «БІЛІМДІ ҰЛТ» САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН
БЕКІТУ ТУРАЛЫ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021-2025
жылдарға арналған 2021 жылғы 12 қазандағы №726
қаулысы БІЛІМДІ ҰЛТ» САПАЛЫ БІЛІМ БЕРУ» ҰЛТТЫҚ ЖОБАСЫН
БЕКІТУ ТУРАЛЫ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021-2025
жылдарға арналған 2021 жылғы 12 қазандағы №726 қаулысы басшылыққа
алынады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
1.9 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен бекітілген
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері басшылыққа
алынады Г.Тілегенова
Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
2. ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен
бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың
тұжырымдамалық негіздері. ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен
бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың
тұжырымдамалық Негіздері сақталынады Г.Тілегенова
Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
2. ІІ. Ғылыми-әдістемелік
және ақпараттық қамтамасыз ету
2.1
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген
«Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері назарға алынады Г.Тілегенова Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
2.2 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген,
Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық
негіздері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы №525 бұйрығымен бекітілген,
Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық
негіздері назарға алынады Г.Тілегенова
Сынып жетекшілер 2023-2024
оқу
жылында
2.3 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













