Материалдар / тәрбие жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

тәрбие жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
методикалық көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Лабай жалпы орта мектебі



10 сынып жетекшісі

Д.Апуовтың 2018-2019 оқу жылына

арналған сынып оқушыларымен жүргізілетін

тәрбие жұмысының жоспары



Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 22 сәуірдегі № 227 санды бұйрығымен бекітілген «Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері» негізінде құрылды.





2018/2019 оқу жылы





Бекітемін ___________ Келісемін : ____________

Мектеп директоры : Х.Ахмалиева Тәрбие ісінің меңгерушісі : Қ.Құлшар

«_____» ____________ 2018 ж

Көкейтесті мәселем:Адамгершілікті өзіндік жетілдіру

Мақсаты: 1.Айнала ,қоршаған орта, өмір жайлы және оның даму заңдылықтары жайлы білім беру.

2.Ғылымның кәсіптік қызметінің заңдылықтарын білу,моральдік,адамилық зардаптарына қарамастан,оларды тәжірибеде қолдана білуге дағдыландыру.

3.Қазақстанның бүгінгі таңдағы жағдайы.Оны қалыптастыру үшін мәдени ошақтарын сақтап қалуға,өз туған елін, Отанын жерін қадірлеу,табиғат байлықтарын өз қажетіне тиімді пайдалану жолдарына тәрбиелеу.

Міндеттер:ынтымақтастықпен,өзара жәрдемдесумен ,жауапкершілік және дербестілікпен байланысты мінез- құлықты жетілдіру;

Субьективті адамгершілік қарама-қайшылықтармен байланысты мнез-құлық сәйкессіздік түрлерін жеңе білу;

Нақты өмірде басшылыққа алатын өзінің адамгершілік қағидаттарын,сенімі мен құндылықтарын аңғара білу;

Өзінің әлеует мүмкіндіктерін дәлме-дәл бағалау;

Жеке басының «Мен»-тұжырымдамасын өзара әрекет және қарым-қатынас жағдайларында нығайта түсу ,өзіндік тиімді реттеудің дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:.Ұрпақтар арасында байланысты орнату.Ата-анамен бала арасындағы байланысты нығайту.Денсаулықты нығайту.Адамгершілік қасиетіне тәрбиелеу.Шығармашылық қабілеттерін дамыту





Түйінді мәселесі:

Оқушыны «Мен Қазақстан Республикасының азаматы» деген рухта тәрбиелеп шығару. Нәтижеге

бағдарланған көпмәдениетті, көптілді, ізденімпаз, бәсекеге бейім, құзыретті тұлғаны қалыптастыру.

 

Тәрбие жұмысының мақсаты:

 Үздіксіз білім беру жүйесінде білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін – өздері танытуларына, әлеуметтенуіне, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау.


Тәрбие жұмысының міндеттері:


1.Денсаулығы зор, рухани дүниесі бай, адамгершілікті, тәуелсіз жеке тұлғаны қалыптастыру;

2. Оқушыларды азаматтылыққа, отансүйгіштікке, зиялылылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарын, мемелекеттік рәміздер мен ұлттық дәстүрлерді сыйлауға тәрбиелеу;

3.Өзінің және қоғамның, болашақ ұрпақ алдында әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы өз іс – әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілікті сезінуде гуманнистік дүниетанымды қалыптастыру.

4.Мемелекеттік тілді және басқа тілдерді үйрену арқылы ұлттық мәдениетті игерулеріне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдинетін білуге тәрбиелеу.

5.Оқушылардың танымдық қызғушылығын, олардың шығармашылық қабілеттері мен дарындық қасиеттерін ашу.

 

Күтілетін нәтиже:

Рухани және адамгершілік деңгейі жоғары,болашақ қоғамның жанашыры бола білетін білімді,тәрбиелі ұлттық бәсекеге қабілетті ұрпақ қалыптасады.












2015-2016 оқу жылы бойынша тәрбие жұмысының қорытындысы.

Лабай жалпы орта мектебінің 2015-2016 оқу жылы «Ұлт мұрасы» тәрбие жұмыстарының аймақтық кешенді бағдарламасын іске асыруда іс-шара жоспарын құрып сол негізде 4 сыныбында жоспарына сәйкес төмендегідей жұмыстар атқарылды. Сыныпта 10 оқушы бар.Оның 6-ы ұл, 4-еуі қыз бала.Сыныпта қиынға бейім оқушы болған жоқ.Барлығы да өз үйлерінен келіп оқыды. Оқу жылының каникул кезінде қабілетті оқушылармен жұмыс, оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалану мақсатында олимпиадаға, шығармашылық байқауларға, спорттық сайыстарға, түрлі үйірмелер мен қоғамдық ұйымдар жұмыстарына дайындық жұмыстары ұйымдастырылды. 1 қыркүйек Білім күніне орай сыныпта «Қазақстан - 2050 стратегиясы: бір халық – бір ел – бір тағдыр» тақырыбында сабақ өтті. Оқушылардың кешкі мезгілдерде себепсіз жүрмеулерін бақылау мақсатында «Балалар түнгі ауылда» рейдінің кестесі шығарылып, жергілікті жасөспірімдер инспекторымен, жас ұстаздармен бірлесе отырып рейдтер ұйымдастырылды, қорытындысында кешкі мезгілдерді көшеде бос жүрген оқушылар болған жоқ.Оқушылардың күнбе – күн сабаққа қатысы тексеріліп, сабаққа келмеген оқушылар сынып жетекшілер көмегімен анықталып отырады. Мектеп бойынша себепсіз сабаққа келмей отырған оқушылар жоқ. 1-ші Президент күніне арналған «Президенттілік мемлекет болғанның белгісі» атты сынып сағаты ұйымдастырылды. 16 желтоқсан Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік мерекесіне арналған«Тұғыры мығым, туы биік – Тәуелсіздік» атты мерекелік іс-шаралар жоспарланды.Тәуелсіздік мерекесін жоғары деңгейде атап өту мақсатында мектеп директорының бұйрығымен іс-алқа құрылып, жоспарлы жұмыстар жүргізілді. Ел тәуелсіздігінің мерекесіне байланысты бағдарлама ұйымдастырылып, оқушылардың бойында Отанға деген сүйіспеншілікті арттырып, елге, жерге құрметпен қарау, патриоттық рухта тәрбиелеу мақсатында жұмыстар жасалды. Сыныпта «Тәуелсіздік - тұғырың» тақырыбында баяндама оқылды. Оқушыларды тәуелсіз елін шексіз сүюге баулу, ынтымақ, бірлігі жараса шалқыған елдің көптеген ұлт өкілдеріне алтын бесік болған мемлекеттің ұланы екенін мақтанышпен сезіне білуге тәрбиелеу мақсатында барлық сыныпта «Тәуелсіздік – ел тірегі» атты сынып сағаты ұйымшылдықпен өткізілді. «Тілім менің – қазынам, қасиетім» тақырыбында Тілдер апталығы өтті. Апталықтың жоспарына сай қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пән мұғалімдері өздерінің тәрбие шараларын өткізді.«Тіл мәртебесі – ел мерейі» тақырыбында сыныпта сынып сағаты өтті. Ұстаздар мерекесі қарсаңында «Ұлылықтың басында ұстаз тұрар» мерекелік апталық. өтті. Апталық барасында сыныпта «Ұстазы жақсының ұстамы жақсы» тақырыбында сынып сағаты өтті.«Төрлет, елге кел, жылым! Бақытыңды бер жылым!» тақырыбымен жаңа жылдық ертеңгіліктер мен жоғары сынып оқушыларының «Көгілдір алау» кеші жоғары деңгейде ұйымдастырылып, өткізілді.

Оқушылардың қысқы,көктемгі демалыс кезіндегі бос уақытын тиімді ұйымдастыру мақсатында демалыс жоспары жасақталып, түрлі бағыттағы тәрбиелік шаралар жоспарланды.8 наурыз мерекесі қарсыңында «Құтты болсын мерекең, «ана деп ән салам мен!» тақырыбында мерекелік шара ұйымдастырылды. «Наурыз- думан» тақырыбында сынып сағаты әсерлі өтті. Сонымен қатар қазақ хандығына -550 жылдығы, «Қазақстан халқы ассамблеясына 20 жыл», «ҚР Конституциясының 20-жылдығы», «Ұлы жеңістің 71 жылдығы» атаулы мереклерге сынып оқушылары белсене қатысып,марапаттарға ие болды.



Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты

Бағыт реті

Бағыттың атауы

Мақсаты


І

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие


Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру.


ІІ

Рухани-адамгершілік тәрбие


Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.

ІІІ

Ұлттық тәрбие


Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау.

ІY

Отбасы тәрбиесі


Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру.


Y

Еңбек, экономикалық және эколологиялық тәрбие


Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту.


YІ

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі


Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.


YІІ

Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие


Тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру.

YІІІ



Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты



Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.



IX


Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес


Сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу жолдарында оқушылардың бойында түсінік қалыптастыру.


Айы

Тұжырымдама бағыттары

Тәрбие шаралары

Мақсаты

Жеке оқушымен жұмыс

Ата – аналармен жұмыс

Пән мұғалімдерімен жұмыс

Кітапханамен жұмыс

Психологпен жұмыс

Қоғамдық ұйымдармен жұмыс

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Қыркүйек

1-8

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие



Рухани-адамгершілік тәрбие



Білім күні.

Мен елімнің –патриотымын..

01.09.



Сынып сағаты

«Мәңгілік ел » идеясын насихаттау, білім күнінің мазмұнын ашу

Сынып жиналысы

1. «Білім-теңіз, жүзем онда демеңіз

Білімділіктен жасалмаса кемеңіз» 3.09

Оқушыларды пән мұғалімдерімен таныстыру

Ата – аналарды

Білім күні мерекесіне қатыстыру.

01.09.

Пән мұғалімдермен таныстыру

Оқушылар

ды түгел оқулықпен қамтамасыз

ету

29.08.

Әлеуметтік карта жасақтау

05.09.

Мектепішілік

қоғамдық ұйымдардың жиналысын өткізу.

04.09.

Қыркүйек

10-15

Отбасы тәрбиесі




Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты

Ақыл-ой сабағы

Сынып сағаты

7.09

Оқушылар мен ата-аналарды қайырымдылық іс-әрекеттерге тарту

Өзінің арына парызына адамгершілік сезім білдіру

Күнделік толтыруды қадағалау

«Ана тілі дарыған ана сүтімен»

Сынып ата-аналар жиналысы


Жас мамандармен сөйлесу.

3.09.

Оқулықтардың қапталуын

тексеру.

7.09

«Мен және менің отбасым» проективті тест


«Қыз тәрбиесі – қоғам тәрбиесі» акцияға қатысу

Қыркүйек

17-22

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие

«Экология-балалар көзімен»

Сынып сағаты

14.09



Әдептілікке,мейірімділікке тәрбиелеу

Сабаққа дайындықты қадағалау



Жалпы ата-аналар жиналысы 15.09


«Жас қаламгер» газетін шығару

Тарих пәні мұғалімімен кездесу

«Жас қаламгер» газетін шығару

Ата-аналарды сауалнамаға қатыстыру.

«Үш тілдің үндесуі» интел. ойын

17.09

Қыркүйек

24-29

Ұлттық тәрбие

Көпмәдениетті және

көркем эстетикалық тәрбие

«Ана тілім – бал тілім»

Сынып сағаты

21.09

Тілдер апталығы

Ана тілді және мемлекеттік тілді құрметтеуге тәрбиелеу.


Оқушылар күнделігін тексеру

Сайыстарға қатысуды қадағалау

«Отбасы – ұлағат ұясы»

24.09

Аата-анамен кездесу


Орыс тілі мұғалімімен кездесу

Тілім барда тірімін мен такырыптық кеші

22.09.

Мұғалімнің дарынды балалармен жұмыс қабілетін анықтау.

Сауалнама.20.09.

«Өмірдегі ұмытылмас ұлы тұлғалар»

Ұстаздар туралы деректер жинақтау.

17-22.09.

1

2

3


5

6

7

8

9

10

Қазан

1-6

Рухани- адамгершілік тәрбие


Көпмәдениетті және

көркем эстетикалық тәрбие

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

«Қарты бар ел – қазыналы ел» сынып сағаты

28.09




Өз ата-анасына, Отан, қоғам алдындағы парызын ұғындыру


Шығармашылық ой мен қиялға ұмтылыс таныту







Оқушылардың апталық кезекшілктерін бақылау


Үлгерімі төмен

оқушылардың

үйіне барып ата-аналары-мен пікірлесу


Т арих пән мұғалімдерімен пікірлесу

29.09

Сабаққа қатысуларын қадағалау

27.09

Оқушы оқулықтарын тексеру

1.10

Қариялар,Ұстаздар,Мүгедектер күніне орай өтетін шараларға қатыстыру


Қазан

8-13

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие


Ұстазы жақсының,ұстамы жақсы

5.10


Мен және менің отбасым

Сынып сағаты 12.10


Шығармашылық ой мен қиялға ұмтылыс таныту



Қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты, патриотты, саясы тұлғаны даярлау



«Таза мектеп ауласы»

сенбілік

7.10

Себепсіз сабақ қалдырған оқушының ата-анасымен сөйлесу



Жаратылыс-

тану пән мұғалімімен пікірлесу

8.10

«Менің сүйікті кейіпкерім»

пікірлесу

Оқушылардың кітапханамен байланысы

Қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды қадағалау

Қазан

15-20

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салтыҚазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

Денсаулық – зор байлық!

Сынып сағаты

19.10

Дені сау ұрпақ тәрбиелеу


Күнделік тексеру

«Ашық есік» күні

11.10

Биология пән мұғалімімен пікірлесу

«Мен елімнің патриотымын» сауалнама


Құтқарушылар күніне мерекелік іс-шараға қатыстыру

15.10

Қазан

22-27

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбие

Ойлы болсаң озып көр

Сынып сағаты

26.10

Оқушылардың ой ұшқырлығын дамыту

Сабаққа дайындықтарын қадағалау

Үлгерімі нашарлап кеткен оқушылардың ата-анамен пікір лесіп,сабаққа қа

Тарих пән мұғалімімен кездесу

«Сіз қандай тәрбиешісіз?»

20.10 ата-анаға

Қыл қаламмен сырласайық

22.10


Қазан



29-3

Отбасы тәрбиесі

Көпмәдениетті және

көркем эстетикалық тәрбие

«Жалғастырар ата-бабам арманым..» сынып сағаты

2.11

өз отбасында адамгершілік қағидаларды қолдауға ұқыпты қарау

«Алтын күз» байқауына қатысу,каникул кезіндегі мектеп байланыс

Үлгерімі төмен

оқушылардың

үйіне барып ата-аналары-мен пікірлесу

Информатика пән мұғалімімен пікірлесу

Сабағында олқылығы бар оқушылармен жұмыс

«Қош келдің Алтын күз!» көрме

Қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды қадағалау

Қараша

5-10

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие



Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен Сынып сағаты

9.11

Оқушыларды жақсылыққа,еңбекке тәрбиелеу.

Оқушылар күнделігін тексеру


Ата-аналар үйлерін аралау

6.11

Ағылшын пән мұғалімімен пікірлесу

Оқу үлгерімдерін бақылау

8.11

Денсаулық бұрышын шығару

9.11

Қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды қадағалау

Қараша

12-17

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие

Табиғатты аяла!

Сынып сағаты

16.11

Қоршаған табиғатты қорғау,еңбекке баулу

Мен қандаймын

Сауалнама

16.11

Ата-аналар жиналысы

17.11

Орыс тілі пән мұғалімімен пікірлесу


Психологиялық зерттеу

«Ұлттық валюта» қабырға газетін шығару

Ұлттық валюта-теңге күні іс-шараға қатыстыру

15.11

Қараша

19-24

Рухани- адамгершілік тәрбие

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Мейірімділік-асыл қасиет

23.11

Өмірдегі жақсы мен жаманды ажырата білуге үйрету

Оқушылардың апталық кезекшілктерін бақылау


Түсінік жұмыстары

Бейнелеу пән мұғалімен пікірлесу

«мен қандаймын» тест 23.11





Оқырмандар бұрышы

23.11


Қараша

26-1

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

«Елдің жүрегі-Елбасы»

Сынып сағаты

30.11

Денсаулықты күту.Зиянды әдеттерден аулақ болу тәрбиелеу

Қолданбалы курстарға қатыстарын қадағалау

Үлгерімі нашарлап кеткен оқушылардың ата-аналарымен пікірлесіп, сабаққа қатыстыру



Алгебра пән мұғалімімен пікірлесу

«Менің өмірдегі орным»

тренинг 30.11



Аудандық сайыстарға қатыстандыру


Желтоқсан

3-7

Рухани- адамгершілік тәрбие

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Имандылық жарасады ұл – қызға

Сынып сағаты

7.12

Тазалық күні

9.12

Имандылыққа,ізеттілікке тәрбиелеу.

Сайыстарға қатысуды қадағалау

«Отбасы-шағын мемлекет» тест

Орыс тілі,әдебиет пән мұғалімдерімен пікірлесу


«1 желтоқсан -Елбасы күні» қабырға гаэеті

Балалар құқығы туралы конвенция  мекішілік шараға қатыс

Желтоқсан

10-15

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

«Тәуелсіздік-қазақтың сан ғасырлық арманы»  сынып сағаты 14.12



Құқықтық білімге, заңдылық хәне сыбайлас жемқорлыққа қарсы жүріс-тұрысты үйрету

Спорттық сайыстарға қатысты қадағалау

Апталыққа қатыстарын қадағалау

Жаратылыстану пән мұғалімімен пікірлесу

Кітпханаға қатыстарын қадағалау

Тәуелсіздік  күніне арналған қабырға газеті 12.12

Ертеңгілікке қатыстыру

Желтоқсан

17-22

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие

ХХІ ғасыр көш басшысы

21.12

ҚР Конституциясына, заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау

Пән апталыққа белсенді қатысуын қадағалау 17-22.12

Себепсіз сабақ қалдырған оқушының ата-анасымен сөйлесу


Биология пән мұғалімімен пікірлесу

Өзіңді-өзің тану тану-ең қиын іс,Мен кіммін (псих-қ тренинг)

21.12

Эссе жазу

Мерекелік шараларға қатысу, ұйымдастыру

Желтоқсан

24-29

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты

Көпмәдениетті және

көркем эстетикалық тәрбие

Кітап- сарқылмас қазына

21.12


Төрлет, Жаңа жыл, Жаңа жыл-2019!

28.12 көңілді кеш

Кітап-білім көзі.Кітапты таза ұстау,қастерлеу

Сабаққа дайындық қадағалау

Бала денсаулығына көңіл бөлу

Информатика пән мұғалімімен пікірлесу

Сабаққа қатыстары жайлы хабарлау

26.12

Қабырға газеті «Балалық шақтағы жаңа жыл» 27.12

Жаңа жыл-2019ж. 5-8 сыныптар (мерекелік кеш) 28.12

Қаңтар 9-12

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие


Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Сынып сағаты 11.01

Апталық жұмыстармен танысу

Балалар мен жастар арасында қатыгездік, зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру

Мектеп бойынша жоспарланған шаралармен танысу, қатысу

Оқушылардың апталық кезекшілктерін бақылау


«Отбасында балалардың танымдық қызуғышылығың дамыту» ата-аналар кеңесі

Тарих мұғалімімен кездесу

«Сократтан қалған сөз»

Оқулықтар ұсталуын тексеру

Мерекелік шараларға қатысу, ұйымдастыру

Қаңтар 14-19

Рухани-адамгершілік тәрбие

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

Тіршілік базары

Сынып сағаты 18.01


Теріс ағымдар туралы түсінік беру

Пән апталыққа белсенді қатысуын қадағалау

Бала денсаулығына көңіл бөлу

География пән мұғалімімен пікірлесу

Кітапханамен байланыстарын тексеру

Білімінде олқылығы бар оқушыларды қадағалау

Аудандық сайыстарға қатыстандыру


Қаңтар 21-26

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты


«Өмір – қымбат сый»

25.01.

сынып сағаты

Шынайы бақытқа бөлену немесе өз өміріңді дұрыс арнаға бұру,өз қолыңда екенін ұмытпа!

Сайыстарға қатысуды қадағалау

Үлгерімі нашарлап кеткен оқушылардың ата-аналарымен пікірлесіп, сабаққа қатыстыру


пән мұғалімімен пікірлесу

Стресс деген не? Психол/лық кеңес

«Дені саудың – жаны сау» 25.01

пікірталас


Ақпан 28-2

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие

Глобустың «бөркі»неге ақ?

1.02 сынып сағаты

Интернеттегі девиантты мінез-құлыққа қарсылық білдіру

Пән апталыққа белсенді қатысуын қадағалау

«Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыз ба?» сауалнама

Ағылшын пән мұғалімімен пікірлесу

Оқушылардың сабаққа қатысы

Кітапханамен байланыс

Мектепішілік іс шараға

Ақпан 4-9

Ұлттық тәрбие

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие


«Жан-жануарлар қысқа қалай қамданады?»

сынып сағаты 4.02

жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра алатын ұлтжанды тұлғаны тәрбиелеу.

Сынып активтері жұмысы

Себепсіз сабақ қалдырған оқушының ата-анасымен сөйлесу

пән мұғалімімен пікірлесу

Көркем шығарма оқу дағдыларын тексеру

Оқулықтар ұсталуын тексеру

Аудандық сайыстарға қатыстандыру


Ақпан 11-16

Отбасы тәрбиесі

Көпмәдениетті және

көркем эстетикалық тәрбие

«Шаңырағым – шаттығым» тәрбие сағаты 11.02

Ата-ананы сыйлауға, қадірлеуге, татулыққа тәрбиелеу

Қолданбалы курстарға қатыстарын қадағалау

Ата-аналардың мектепке қатысы

Тарих пән мұғалімімен пікірлесу

«Есте сақтаудың кейбір заңдылықтары» психол/лық кеңес

Өзара көмек

Қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды қадағалау

Ақпан 18-23

Рухани адамгершілік тәрбие

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты




«Қыздырайық денені»ойын жаттығулары

22.02

сынып сағаты

Мәдени нанымдардың бірлігін, дәстүр, әдет-ғұрып ты насихаттау

Пән апталыққа белсенді қатысуын қадағалау

Ашық есік күніне қатысты қадағалау

География пән мұғалімімен пікірлесу

«Зиянды әдеттер» сауалнама

«Адам болам десеңіз ...»

Ой талқы

Апталықтарға қатысы


Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие



«Қызық екен..»

сынып сағаты 1.03

Интернет-сауаттылықты арттыру

Оқушылар күнделігін тексеру


Үлгерімі нашарлап кеткен оқушылардың ата-аналарымен пікірлесіп, сабаққа қатыстыру

Биология пән мұғалімімен пікірлесу


«Бар сұлулық аналардан жаралған» әдеби кеш 5.03

Мерекелік шараларға қатысу, ұйымдастыру

Наурыз 4-8

Рухани-адамгершілік тәрбие

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие


Ана өмірдің – шуағы

Сынып сағаты 7.03


Сынып тазалығы

Оқушыларды ананың еңбегін ақтауға, анаға деген сүйіспеншілікке, ананы құрметтеп, сыйлауға тәрбиелеу


Сабағында олқылығы бар оқушымен жұмыс

Аналарға тарту.Оқушылардың шығармашылық жұмыстарынан сыйлық

Қазақ тілі пән мұғалімімен пікірлесу

Мерекелік құттықтау

Қабырға газеті аналар күніне

Мерекелік шараларға қатысу, ұйымдастыру

Наурыз 11-16

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты

Ұлттық тәрбие









Қош келдің ,әз-Наурыз!

сынып сағаты 15.03


Өмірдегі жақсы-жаманды ажырата білуге үйрету. Бақытқа жетелейтін адам бойындағы қасиетті қалыптастыру




Оқушылардың апталық кезекшілктерін бақылау


Себепсіз сабақ қалдырған оқушының ата-анасымен сөйлесу


Технология пән мұғалімімен пікірлесу

Қолөнер бұйымдарын жасау,көрме ұйымдастыру

Қош келдің – әз Наурыз! көрме

Мерекелік шараларға қатысу, ұйымдастыру

Сәуір 2-6


Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие

Рухани-адамгершілік тәрбие



«Кел,күлейік»

5.04 сынып сағаты


өздігінен білім алуға, өмір ьойы білім алуға бейімдеу


Пән апталыққа белсенді қатысуын қадағалау


«Сіздің өміріңізде бала қандай орынға ие?» сауалнама 6.04


Сызу пән мұғалімімен пікірлесу


Мемлекеттік емтиханға дайындық психологиялық көмек


Кітаптар көрмесі


«Жайдары күлкі – жан азығы» күлкі күніне КТК қойылымдар

Сәуір 8-13

Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Көпмәдениетті және

көркем эстетикалық тәрбие


Ғарыш әлеміне саяхат

сынып сағаты 12.04

Кәсіби білім мен өнімді еңбекке, еңбек қызметінде мақсатқа қол жеткізуге үйрету

Қолданбалы курстарға қатыстарын қадағалау

Ата-анаға қатыс

Информатика пән мұғалімімен пікірлесу

психологиялық зерттеу

Оқулықтар ұсталуын тексеру

Мектепішілік іс-шара.

Сурет байқауына қатыстыру

Сәуір 15-20

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты

Ұлттық тәрбие


Шынықсаң,шымыр боларсың

сынып сағаты 19.04

Жат қылықтардан аулақ болуға баулу

Сабағында олқылығы бар оқушымен жұмыс

Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. /байқау 20.04

Ағылшын тілі пән мұғалімімен пікірлесу

Ата-ана мейірімі

сауалнама

Кабинет тазалықтары

Аудандық сайыстарға қатыстандыру


Мамыр 2-7

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдени тәрбие

«Отан үшін от кешкендер» сынып сағаты 3.05

Ерлер есімін ардақтау, жас ұрпаққа үдгі ету

Емтиханда қалай тапсыру керек?

Себепсіз сабақ қалдырған оқушының ата-анасымен сөйлесу

Тарих пән мұғалімімен пікірлесу

«Сенім – менің серігім» тренинг 3.05

Емтиханда қалай тапсыру керек? Емтихан бұрышы

Мерекелік шараларға қатысу, ұйымдастыру

Мамыр 6-11

Ұлттық тәрбие

Көпмәдениетті және

көркем эстетикалық тәрбие

Ер есімі-ел есінде!

10.05

сынып сағаты

Тұлғаны ұлттық және жалпыадамдық құндылыққа бағдарлау

Пән апталыққа белсенді қатысуын қадағалау

Мемлекеттік емтиханға дайындық жұмыстары

Орыс тілі пән мұғалімімен пікірлесу

Мемлекеттік емтиханға дайындық психологиялық көмек

Оқулықтар ұсталуын тексеру

Аудандық сайыстарға қатыстандыру


Мамыр 13-18

Рухани-адамгершілік тәрбие

Отбасы тәрбиесі

« Менің жетістігім» сынып сағаты 17.05

Өмірде кездесетін жағдайларды ажырата білуге үйрету

Сабағында олқылығы бар оқушымен жұмыс

Ата-аналар жиналысы

География пән мұғалімімен пікірлесу

«Емтихан! Сен оған дайынсың ба?» сауалнама

Оқулық тапсыру


Мамыр20-25

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие

Дене тәрбиесі, салаауатты өмір салты

«Сыңғырла, соңғы қоңырау!» линейкасы

Шығармашылық ой қиялға қызығушылықты ояту

Емтиханға дайындықты қадағалау

Марапаттау


Мемлекеттік емтиханға дайындық психологиялық көмек


Мерекелік шараларға қатысу, ұйымдастыру



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!