Материалдар / Тәрбие жоспары

Тәрбие жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
сынып жетекшілерге тәрбие жоспары бойынша көмек
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министірлігі

«Қалжыр орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



«Бекітемін»: «Қаралды» «Келісемін»:

Мектеп директорының Сынып жетекші Директордың тәрбие міндетін уақытша атқарушы бірлестігінің жетекшісі жөніндегі орынбасары

_________А.Б.Базарбекова ___________Жүрекбаева Г.М. _________ А.М. Мамырова




Shape1



7 – сынып


2018-2019 оқу жылына


Сынып жетекшісі: Зайнолдабекова Н.Қ.



Қалжыр ауылы

Сынып жетекшісінің өзекті тақырыбы:

«Қазіргі кезеңдегі инновациялық технологияларды тиімді пайдалану арқылы мұғалім мен оқушы арасындағы субъект-субъектілік қарым –қатынасты оқу- тәрбие үрдісінде іске асыру бағытында заман талабына сай өзін – өзі дамытуға ізденісі мол жеке тұлғаны қалыптастыру»





Тәрбие жұмысының мақсаты:

Қазақстандық елжандылық, азаматтық, ізгілік және жалпы азаматтық құндылықтар идеяларының негізіне тәрбиеленушінің жеке тұлға ретіндегі сапа қасиеттерін қалыптастыру.





Тәрбие жұмысының міндеттері:

  1. Әрбір балаға жеке тұлға ретінде қарап, ой-пікірін ескеру мақсатында педагогикалық-психологиялық зерттеу жұмыстарын жалғастыру

  2. Сынып жетекші – оқушы – ата-ана арасындағы сабақтастығының тиімді әдістерін пайдалану жолдарын іздеу.

  3. Жас ұрпақты өздігінен білім деңгейін көтеруге өзін-өзі тәрбиелеуге баулу.

  4. Дарынды балаларды анықтау, олардың қабілетін дамытуға жан-жақты жағдай жасауда басшылықты дамыту.

  5. Өнеге, тәрбие ісін дүние жүзілік ғылыми және рухани қазынасын ұлттық мұрамен жалғастыру



Shape2

Күнделікті атқаратын қызметтері:

  1. Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және кейбір оқушылардың сабаққа қатыспай қалған себептерін анықтау.

  2. Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру.

  3. Сынып кабинетінде кезекшілік ұйымдастыру.

  4. Оқушылармен жеке-дара жұмыс.


Апта сайын өткізілетін жұмыс:

  1. Оқушылардың күнделіктерін тексеру.

  2. Жоспар бойынша сыныппен іс-шара өткізу.

  3. Ата-аналармен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).

  4. Пән мұғалімдерімен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).

  5. Оқушылардың ауырып қалуына байланысты алған анықтамасы бойынша мектеп дәрігерімен кездесу.


Ай сайын:

  1. Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу.

  2. Мектеп психологымен кездесу.

  3. Ата-аналар комитетімен кездесу.

  4. Жұмыс жоспарлауға байланысты мәжіліске қатысу.




Тоқсан сайын:

  1. Тоқсан бойынша сынып журналын тексеру.

  2. Сынып жетекшілерінің оқуына (семинарына) қатысу.

  3. Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қорытындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу (қажет болса).

  4. Ата-аналар жиналысын өткізу.


Жылына 1 рет:

  1. Ашық іс-шара өткізу.

  2. Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.

  3. Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.

  4. Сыныптың статистикалық көрсеткіштері (1 қыркүйек күні).























Shape3



  1. «Білім беру туралы» ҚР заңын білуі керек;

  2. Бала құқығы туралы конвенцияны /1993/ білуі керек;

  3. Тәрбие тұжырымдамасын білуі керек;

  4. Балалар мен жасөспірімдердің психологиясын білуі керек;

  5. Әлеуметтік педагогика мен психологияны білуі керек;

  6. Мектеп гигиенасын білуі керек;

  7. Педагогтік этиканы білуі керек;

  8. Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білуі керек;

  9. Еңбек заңының негіздерін білуі керек.


















Сынып жетекшісінің диагностикалық

картасы


Сынып жетекшісінің аты -жөні: Зайнолдабекова Назерке Қанатқызы

Сыныбы: 7

Р.с

Әрекеттер мазмұны

Жақсы білемін

Аздаған қиындықтар бар

Көмек қажет етемін

1.

Баланың жас ерекшелігі туралы

+



2.

Оқушы тұлғасының психологиясы туралы


+


3.

Мұғалім мен оқушының өзара қатынасын түзеу

+



4.

Сынып жетекшісінің психологиялық – педагогикалық мінездемесін құруды



+


5.

Сыныпта ұйымшыл ұжым қалыптастыруды

+



6.

Сыныптағы өзін-өзі басқару мәселелерін

+



7.

«Қиын» оқушымен жұмысты


+


8.

Бала тұлғасын зерттеудің психологиялық әдістері


+


9.

Оқушылардың саналы тәртібін қалыптастыру

+



10.

Оқушыны мадақтау және жазалау әдістері

+



11.

Тәрбие жұмысының жоспарын құру

+



12.

Сынып сағатының тақырыбын таңдау

+



13.

Сынып сағатын өткізу формасын таңдау

+



14.

Оқушылармен тест, сауалнама жүргізу

+



15.

Сыныптың бос уақытын дұрыс жоспарлау теориясы мен практикасы

+



16.

Тәрбиедегі бала-бақша, бастауыш саты, орта буын арасындағы сабақтастық мәселелері

+



17

Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұны

+



18

Ата-аналар жиналысының тақырыптарын таңдау

+



19

Аутотренинг теориясы мен практикасы туралы

+



20

Жаңа педагогикалық әдебиеттер мен басылымдарды оқуы

+




Жақсы білемін: 16 * 100-80%

Аздаған қиындығы бар: 4* 100-400

Көмек қажет етемін: 0%














Shape4

Тәрбие жұмысының негізгі

бағыттары:




  1. Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие;

  2. Рухани-адамгершілік тәрбиесі;

  3. Отбасы тәрбиесі;

  4. Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру;

  5. Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру;

  6. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру;

  7. Экологиялық тәрбие;

  8. Эстетикалық тәрбие;

  9. Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру;

10.Еңбек және экономикалық тәрбие;

  1. Кәсіби-шығармашылық тәрбие;

  2. Интеллектуалъді мәдениетті дамыту.









ТӘРБИЕЖҰМЫСЫНЫҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ


Тәрбиенің қойған мақсатына және одан туындайтын міндеттерге сүйене отырып тәрбие жұмысының мынадай бағыттары айқындалады:

  1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие. Мақсаты: гуманизмге, қазақ халқының тарихы мен салтын, тілін сұю және құрметтеуге, оның таңдаулы дәстүрлерін сақтауға және оны дамытуға, Қазақстанның басқа халықтарының мәдениетін зерттеу және игеруге негізделген азаматтық ұстанымды және патриоттық сананы, құқықтық және полимәдениетті, қалыптасқан ұлттық өзіндік сананы, ұлт аралык мәдени қарым-қатынасты, әлеуметтік және діни тезімділікті қалыптастыруы тиіс. Қазіргі жағдайда тәрбиеленушілердің құқықтық санасын, олардың балалар мен жастар ортасында құқық бүзушыларға қарсы түруға дайындығын қалыптастыру аса маңызды мәселе. Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмүны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру;



  1. Рухани-адамгершілік тәрбие. Мақсаты: өзіндік сананы дамытуға жагдай жасауды, жеке тулғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыруды болжайды. Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты бідімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру;

  1. Ұлттық тәрбие. Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.





  1. Отбасы тәрбиесі. Мақсаты: адамдар арасындағы оңтайлы және эмоцияналды көңіл-құй қарым-қатынасы арқьлы адамгершілік, рухани және гуманитарлық құндылықтарға басымдық беруде әлеуметтік-тарихи тәжірибені таратудың анықтаушы құрамдас бөлігі болып саналады. Қазақстандық қоғамнық жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату.



  1. Еңбек және экономикалық тәрбие. Мақсаты: балалардың, жас өспірімдердің, және жастардың өзіне-өзі қызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын, еңбек қызметінің саналуан түрлсріне адалдықпен, шығармашылық және жауапкершілікпен қарап, үжымда, топта жұмыс істей білу икемдігін қалыптастырады; адамның жеке шеберлік, белсенді және болмысымен беріліп іс-әрекет жасау, қажетті ресурстарды жүмылдырып, істің мәнісін дұрыс багалап, өз іс-әрекетінің қажетсіз қалмауына мән беріп, олардың түпкілікті тиімділігін тиянақтап жаңа өндіріс және қоғам жасауды көздейді. Жастардың бойьшда еңбектің ең бірінші өмірлік қажеттілік, өмірлік табыстарга жетудің басты тәсілі мен жоғары құлдылық ретінде қалыптастыру.


  1. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі. Мақсаты: әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.


  1. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие. Мақсаты: тұлғаның жалпымәдени мінез құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетиклық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарынада көпмәдениетті орта құру.



  1. Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салты тәрбиесі. Мақсаты: Жастардың бойына психикалық тұрақтылықты және тиімді кәсіби қызмет қажеттілігін қамтамасыз ететін салауатты өмір салтын дарыту мен жеке түлғалық сапаны қалыптастыру мақсатын қояды. Оны іске асыруға алдын алушылық білімі кіреді. Салауатты өмір салтын калыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, онық қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиеленушілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асырылады.









Сынып жетекші туралы мәлімет



1

Аты-жөні:

Зайнолдабекова Назерке Қанатқызы

2

Атқаратын қызметі:

Тарих пәнінің мұғалімі және әлеуметтік педагог

3

Туған күні, айы, жылы:

22.04.1997 жыл

4

Ұлты:

Қазақ


5

Білімі:

Жоғары


6

Қашан, қайда бітірді:

С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті, 2014-2018 ж., 2018-2019 жж.

7

Педагогикалық стажы:

1

8

Сынып жетекшілік стажы:

1

9

Жетекшілік ететін сыныбы:

7-сынып

10

Мекен-жайы:

Күршім ауданы, Қалжыр ауылы









Сыныпқа мінездеме



Күршім ауданы , Қалжыр ауылы, «Қалжыр орта мектебі» КММнің 7-сыныбына 2018 – 2019 оқу жылының басында 19 оқушы қабылданды. 19 оқушының 4 оқушы озат, 5 оқушы жақсы, 10 оқушы орташа. Сынып оқушылары ұжым ішінде ұйымшыл, тәртіптері жақсы, көпшілік оқушының ұйымдастыру қабілеті жоғары дәрежеде. Мектепшілік, сынып аралық іс – шаралар мен ертеңгіліктерге бәрі белсене араласып, әр оқушы өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды ұйымдастыра біледі. Сыныптан тыс уақыттағы қоғамдық жұмыстарға араласа біледі. Еңбек ету, үлкенге ілтипат, жолдастық көмек, кішіге қамқорлық көрсету дағдылары әр баланың бойында жақсы қалыптасқан.Бұндай қамқорлық сияқты жақсы қасиеттер әр уақытта барлық оқушы тарапынан көрініп отырады, жолдастық көмек көрсетуге дағдыланған. Мектептен тыс үйірмелерге қатысып, танымдық қабілеттерін ұштап отырады.

Сонымен қатар сынып оқушыларының көпшілігі қоғамдық мүлікті ұстауы, бөлме өсімдіктерін күту, сынып тазалығына, мектеп ауласын көгалдандыру, көркейту кезеңдеріндегі жұмыстарға жауапкершілікпен қарап, ұқыптылықпен атқарады.









Shape5



Аты-жөні

Жұмыс орны, қоғамдық қызметі

Телефоны

1

Тотаева Лаура

«ҚОМ»КММқам.қызм.

87052828614

2

Саршанова Айжан

Декреттік демалыста

87051507283

3

Сарлханова Ардақ

Жұмыссыз

87773420191

4

Намазай Бақытгүл

Жұмыссыз

87029715600

















Ата-аналар жиналысын өткізу

Ата-аналар жиналысы не үшін керек? 

балалар туралы қысқа әрі нақты ақпарат алу үшін; 

сынып ішімен таныстыру, оқушылардың қандай кеңістікте білім алатынан көрсету; 

ата-аналарға балалары туралы толық ақпарат беру. Оның ішінде денсаулығы турасында, тәртібі, білім сапасы, сөйлеу мәдениеті мен өзін ұстау дағдысын айту үшін; 

демалыс кезінде бос уақытты тиімді пайдалану үшін пайдалы кеңестер алу үшін; 

оқушылар арасында орын алған қатыгездікке жол беретін жайттарды айта отырып талқылау, алдын алу үшін; 

балалардың жетістігі мен шығармашылығы туралы айту үшін; 

психологиялық тренинг ретінде өткізе отырып, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту үшін; 

Жиналысқа дайындалу: 

негізгі тақырыпты белгілеу, күн тәртібіндегі басты мәселені анықтау; 

уақыттың тиімділігін пайдалану; 

ата-аналарға шақырту жасау, сыпайы әрі мәдениетті жүргізуге дайындалу; 

ата-аналар келген кезде күтіп алу және олардың сырт киімдерін ілуге дейін дайындап қою; 

ақпараттық материалдарды дайындау; 

жиналыстың өту барысына қарай арнайы мамандар шақыру; 

ата-аналардың алдында өзіңізді жақсы жағыңыздан көрсету үшін, өзіңіздің сырт киіміңізге мән беріңіз. 

Ата-аналар жиналысын өткізуге арналған шағын жоспар:  Жиналыс белгіленген уақытта басталуы керек. Ата-аналарды кешікпеуге үйрету. Жиналыстың өту ұзақтығы – 1 не 1,5 сағат.  – Сынып жетекшісінің сөйлеу уақыты – 5 мин.  – ата-аналарға арналған сауалнама жүргізу – 5-7 минут.  – тақырып бойынша сөйлеу, ұстаз немесе маман – 10-20 минут.  – негізгі тақырыпты талдау – 20 минут. 

Ата-аналар жиналысын өткізуге арналған әдіс: 

үстелдерді жинап, орындықтарды шеңбер түрінде орналастыру. Бұл ата-аналардың бір-бірін көріп, танысып отыруына жақсы;

ата-аналардың аты жазылған парақша дайындау. Оны бір-біріне беріп танысу бұрышын жасау;

ата-аналарды міндетті түрде аты және тегімен атаңыз. «Арманның анасы» деу сыйластық емес;

– ата-аналармен топтық және жеке дара ойындар ұйымдастыру;

жиналыс болатын күнді есептеп барып қою. Сізге де ата-аналарға да ыңғайлы уақытқа табу керек;

уақытпен жұмыс істеуді ұмытпаңыз.

Shape6



Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

1

Химия

Қазақстан тарихы

Орыс тілі

Физика

Қазақстан тарихы

2

Ағылшын тілі

Биология

Қазақ тілі

Биология

Орыс тілі

3

Орыс тілі

Қазақ әдебиеті

Ағылшын тілі

Геометрия

Алгебра

4

Алгебра

Геометрия

Алгебра

Қазақ әдебиеті

Қазақ тлі

5

Қазақ тілі

Физика

Дүниежүзі тарихы

Дене шынықтыру

География

6

География

Өзін өзі тану

Көркем еңбек

Ағылшын тілі

Информатика

7

Дене шынықтыру

Мир русс.речи

Дене шынықтыру



8

Робототехника


Робототехника











Shape7



Сынып төреағалары:

Қалибекова Аяна

Айдынбек Өркен

Мәдениет төрағалары:

Ахметкәрім Жарқын

Дидарұлы Диас

Тазалық басшылары:

Тоқтаубайұлы Азамат

Сағынбекова Риза

Білім басшылары:

Молдағалиева Еркеназ

Қажыбеков Ақжан

Кітапханашылар:

Қанатов Мерей

Қабікен Шұғыла

Нәсіпхан Қырмызы

Спорт басшылары:

Айқынбек Дәурен

Саршанов Аман

Шаруашылық басшылары:

Қасымжанов Диас

Рахымов Рүстем

Аға кезекшілер:

Қуанбекова Талшын,

Мұхтарқызы Нұрай

Саяси хабарлама басшылары:

Абайханов Елдос

Қайсанова Аружан



«Қалжыр орта мектебі» КММ 7 - сынып оқушыларының тізімі

2018-2019 оқу жылы


Оқушының аты-жөні

Туған күні,айы,жылы

ЖСН

Жынысы


Баланың ата-анасы туралы

мәлімет

Ата-анасының жұмыс орны

Ұялы телефоны

1

Абайханов Елдос

2005.11.07

051107550479

Ұл


Тюлиндинов Дархан

Тюлиндинова Жанна

Жұмыссыз

Әкімшілік

87714373465

2

Айдынбек Өркен

2004.03.01

040301000084

Ұл


Зағат Айдынбек

Қапанқызы Жайнагүл

Жұмыссыз

Жұмыссыз

87779955709

3

Айқынбекұлы Дәурен

2006.06.21

060621550383

Ұл


Қабылаш Айқынбек

Намазай Бақытгүл

Жұмыссыз

Жұмыссыз


87787073185

4

Ахметкәрім Жарқын



2005.11.02

051102550570

Ұл


Бегалинов Ғабиден

Бегалинова Толқын

Жұмыссыз

Қалжыр ортамектебі»КММ

тәрбиеші

87777903568

5

Дидарұлы Диас

2005.10.19

051019551518

Ұл


Жылқышиев Дидар

Әбуғалиева Жадыра

«Қалжырортамектебі»сыпыру

ӘкімшілікӘлеум.педогог

87715499688

6

Қабыкен Шұғыла

2006.08.01

060801650893

Қыз


Чапатов Айбек

Чапатова Айжан

Жұмыссыз

«ЖОМ» мұғалім

87779929830

7

Қажыбеков Ақжан

2005.05.27

050527551478

Ұл


Мұхамадиев Жандос

Мұхамадиева Ақгүл

Учаскел.инспектор

ҚОМ КММ-Бас есепші

87779068570

8

Қайсанова Аружан

05.14.2006

0605146514335

Қыз


Байбатыров Социал

Байбатырова Гүлжиан

Жұмыссыз

шашатараз

87773183534

9

Қалибекова Аяна

2006.04.03

060403650909

Қыз


Исаев Ерболат

Исаева Назигүл

жұмыссыз

«ҚОМ»КММ Асханашы

87055409468

10

Қанатов Мерей

2005.08.24

050824550573

Ұл


Тотаев Қанат

Тотаева Лаура

жұмыссыз

«ҚОМ»КММқам.қызм.

87052828614

11

Қасымжанов Диас

2006.01.01

060101550811

Қыз


Ғадылбеков Данияр

Ғадылбеква Сәуле

ҚОМ»КММ.от жағушы

Тәрбиеші

87057525934

12

Қуанбекова Талшын

2005. 05.25

050525651532

Қыз


Қожаханов Мейіржан

Сарылханова Ардақ

Мал дәрігері

Жұмыссыз

87051717785

13

Молдағалиева Еркеназ

2005..10.16

051016651131

Қыз


Сахариев Молдағали

Сахариева Айгул

Жұмыссыз

пошташы

87779859246

14

Мұхтарқызы Нұрай

2006.02.07

060207651046

Қыз


Жақсыбаев Мұхтар

Жақсыбаева Айнаш

ЖШХ жұмысшы

Қамтушы қызметкер

87055287914

15

Нәсіпхан Қырмызы

2006.06.07

060607651857

Қыз


Зиядан Нәсіпхан

Шайырқызы Мазкен

Жұмыссыз

жұмыссыз

87771540233

16

Рахымов Рустам

2005. 10. 21

051021551003

Ұл

Саршанова Жанар (асыраушы)

Мұғалім

87055095136

17

Сағынбекова Риза

2006.04.03

060304650306

Қыз


Аубакиров Айтуған

Рамазанова Индира

Жүргізуші

Қам.қызметкер

87773315420

18

Саршанов Аман

205.28.03

050328551614

Ұл


Саршанов Қуаныш

Саршанова Алма

Жұмыссыз

жұмысыз

87778529523

19

Тоқтаубайұлы Азамат

2006.13.07

060713550492

Ұл


Қапан Тоқтаубай

Райхан Күлипа

Жұмыссыз

жұмыссыз

87055204797



Сынып жетекшісі: Зайнолдабекова Н.Қ.



















Ата-аналармен жұмыс


Іс-шара атауы

Уақыты

1

Білім күні салтанатына қатысу

3 Қыркүйек

2

Ағымды сынып ата-аналар жиналысына қатыстыру

Жыл бойы

3

Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысына қатыстыру

Жыл бойы

4

Ұйымдастырушылық қызмет

-сыныптың әлеуметтік төлқұжатын толтыру;

-оқушылардың тұрмыс жағдаймен танысу мақсатында олардың үйлеріне бару.


Қыркүйек

Қыркүйек

5

Сауалнама жүргізу және диагностика

-отбасындағы эмоционалдық атмосфераны, ата-аналардың психологиялық мәдениеті деңгейін, отбасы тәрбиесі ерекшелігін, ата-аналар мен балалардың өзара қарым-қатынас сиаптын анықтау үшін балалар мен ата-аналар арасында сауалнама жүргізу.

Жыл бойы

6

Психологиялық-педагогикалық ағарту

-баланың зиянды әдеттері. Оған калай қарсы тұруға болады;

-ата-аналар мен балалардың тұлғааралық қатынас мәдениеті;

-есірткі және жасөспірім.


Қараша

Қаңтар

Наурыз

7

Психологиялық-педагогикалық кеңес беру

-баланың ызақорлығының, өкпешілдігінің алдын алу;

-отбасы ішілік қарым-қатынас және оның салауатты өмір салтын қалыптастырудағы рөлі,

-ата-аналар мен оларды алмастырушыларға жеке отбасылық кеңес беру.


Қаңтар


Сәуір

Жыл бойы






Сынып жетекшісі : Зайнолдабекова Назерке

Оқушылар өмірінің қауіпсіздігінің алдын алу шаралары


Іс-шаралар атауы

Уақыты

Жауапты

1

Мектеп асханасындағы қауіпсіздік ережесімен таныстыру

Қыркүйек

Сынып жетекшісі

2

Жол-көлік оқиғасының алдын алу бойынша тәрбие сағаты

«Қауіпсіз жол»

Қыркүйек

Сынып жетекшісі


Компьютермен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

Қыркүйек

Сынып жетекшісі


Түнгі мезгілде көшеде жүрудің қауіптілігіне байланысты әңгіме өткізу

Қараша

Сынып жетекшісі

3

Өрт қаупсіздігі

-«Өрт сөндірудің алғашқы құралдары және оларды пайдалану »

- «Өрттің себептері»

- «Өрт қауіпсіздік шаралары»


Қараша


Наурыз

Мамыр

Сынып жетекшісі

4


Топсеруенге шыққан кезде болатын түрлі жағдайдың алдын алу

Қазан

Сынып жетекшісі

5

Табиғатта болып тұратын әр түрлі төтенше жағдайлармен таныстыру (жер сілкінісі)

Қараша

Сынып жетекшісі

6

Насыбай, темекі... зиянды заттарзардаптары туралыәңгіме өткізу

Қараша

Сынып жетекшісі

7

Қысқы мезгілде болатын төтенше жағдайларға байланысты қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

Желтоқсан

Сынып жетекшісі

8

Лаңкестікке қарсы қауіпсіздік

-терроризм,экстремизмнің,олардың қанқұйлы жоспарлары мен акцияларын ұйымдастыру мен өткізу әдістерінің мәнін ашатын тақырыптардағы әңгімелер

Жыл бойы

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Сынып жетекшісі

9

Жаз мезгілінде суға шомылу қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

Мамыр

Сынып жетекшісі

































Shape8

  • Үйірмелерге қатысу;

  • Кітапханамен байланыста болу;



Shape9



  • Өлең жазуға - 2

  • Сурет салуға. -3

  • Ән айтуға- 2

  • Би билеуге - 4

  • Қолөнер бұйымдарын жасауға – 4























ЖИ арқылы жасау
12 Қараша 2018
1416
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі