жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие жоспары
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министірлігі
«Қалжыр орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін»: «Қаралды» «Келісемін»:
Мектеп директорының Сынып жетекші Директордың тәрбие міндетін уақытша атқарушы бірлестігінің жетекшісі жөніндегі орынбасары
_________А.Б.Базарбекова ___________Жүрекбаева Г.М. _________ А.М. Мамырова
7 – сынып
2018-2019 оқу жылына
Сынып жетекшісі: Зайнолдабекова Н.Қ.
Қалжыр ауылы
Сынып жетекшісінің өзекті тақырыбы:
«Қазіргі кезеңдегі инновациялық технологияларды тиімді пайдалану арқылы мұғалім мен оқушы арасындағы субъект-субъектілік қарым –қатынасты оқу- тәрбие үрдісінде іске асыру бағытында заман талабына сай өзін – өзі дамытуға ізденісі мол жеке тұлғаны қалыптастыру»
Тәрбие жұмысының мақсаты:
Қазақстандық елжандылық, азаматтық, ізгілік және жалпы азаматтық құндылықтар идеяларының негізіне тәрбиеленушінің жеке тұлға ретіндегі сапа қасиеттерін қалыптастыру.
Тәрбие жұмысының міндеттері:
-
Әрбір балаға жеке тұлға ретінде қарап, ой-пікірін ескеру мақсатында педагогикалық-психологиялық зерттеу жұмыстарын жалғастыру
-
Сынып жетекші – оқушы – ата-ана арасындағы сабақтастығының тиімді әдістерін пайдалану жолдарын іздеу.
-
Жас ұрпақты өздігінен білім деңгейін көтеруге өзін-өзі тәрбиелеуге баулу.
-
Дарынды балаларды анықтау, олардың қабілетін дамытуға жан-жақты жағдай жасауда басшылықты дамыту.
-
Өнеге, тәрбие ісін дүние жүзілік ғылыми және рухани қазынасын ұлттық мұрамен жалғастыру
Күнделікті атқаратын қызметтері:
-
Сабаққа кешігіп келген оқушылармен жұмыс және кейбір оқушылардың сабаққа қатыспай қалған себептерін анықтау.
-
Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру.
-
Сынып кабинетінде кезекшілік ұйымдастыру.
-
Оқушылармен жеке-дара жұмыс.
Апта сайын өткізілетін жұмыс:
-
Оқушылардың күнделіктерін тексеру.
-
Жоспар бойынша сыныппен іс-шара өткізу.
-
Ата-аналармен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).
-
Пән мұғалімдерімен жұмыс (нақты жағдайға байланысты).
-
Оқушылардың ауырып қалуына байланысты алған анықтамасы бойынша мектеп дәрігерімен кездесу.
Ай сайын:
-
Өз сыныбындағы сабақтарға қатысу.
-
Мектеп психологымен кездесу.
-
Ата-аналар комитетімен кездесу.
-
Жұмыс жоспарлауға байланысты мәжіліске қатысу.
Тоқсан сайын:
-
Тоқсан бойынша сынып журналын тексеру.
-
Сынып жетекшілерінің оқуына (семинарына) қатысу.
-
Тоқсан бойынша тәрбие жұмысын қорытындылау, жаңа тоқсанға жоспарды толықтыру, өзгерістер енгізу (қажет болса).
-
Ата-аналар жиналысын өткізу.
Жылына 1 рет:
-
Ашық іс-шара өткізу.
-
Оқушылардың жеке құжаттарын толтыру.
-
Сынып жұмысының жоспарын жасау және талдау.
-
Сыныптың статистикалық көрсеткіштері (1 қыркүйек күні).
-
«Білім беру туралы» ҚР заңын білуі керек;
-
Бала құқығы туралы конвенцияны /1993/ білуі керек;
-
Тәрбие тұжырымдамасын білуі керек;
-
Балалар мен жасөспірімдердің психологиясын білуі керек;
-
Әлеуметтік педагогика мен психологияны білуі керек;
-
Мектеп гигиенасын білуі керек;
-
Педагогтік этиканы білуі керек;
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білуі керек;
-
Еңбек заңының негіздерін білуі керек.
Сынып жетекшісінің диагностикалық
картасы
Сынып жетекшісінің аты -жөні: Зайнолдабекова Назерке Қанатқызы
Сыныбы: 7
Р.с |
Әрекеттер мазмұны |
Жақсы білемін |
Аздаған қиындықтар бар |
Көмек қажет етемін |
1. |
Баланың жас ерекшелігі туралы |
+ |
|
|
2. |
Оқушы тұлғасының психологиясы туралы |
|
+ |
|
3. |
Мұғалім мен оқушының өзара қатынасын түзеу |
+ |
|
|
4. |
Сынып жетекшісінің психологиялық – педагогикалық мінездемесін құруды |
|
+ |
|
5. |
Сыныпта ұйымшыл ұжым қалыптастыруды |
+ |
|
|
6. |
Сыныптағы өзін-өзі басқару мәселелерін |
+ |
|
|
7. |
«Қиын» оқушымен жұмысты |
|
+ |
|
8. |
Бала тұлғасын зерттеудің психологиялық әдістері |
|
+ |
|
9. |
Оқушылардың саналы тәртібін қалыптастыру |
+ |
|
|
10. |
Оқушыны мадақтау және жазалау әдістері |
+ |
|
|
11. |
Тәрбие жұмысының жоспарын құру |
+ |
|
|
12. |
Сынып сағатының тақырыбын таңдау |
+ |
|
|
13. |
Сынып сағатын өткізу формасын таңдау |
+ |
|
|
14. |
Оқушылармен тест, сауалнама жүргізу |
+ |
|
|
15. |
Сыныптың бос уақытын дұрыс жоспарлау теориясы мен практикасы |
+ |
|
|
16. |
Тәрбиедегі бала-бақша, бастауыш саты, орта буын арасындағы сабақтастық мәселелері |
+ |
|
|
17 |
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың негізгі бағыттары мен мазмұны |
+ |
|
|
18 |
Ата-аналар жиналысының тақырыптарын таңдау |
+ |
|
|
19 |
Аутотренинг теориясы мен практикасы туралы |
+ |
|
|
20 |
Жаңа педагогикалық әдебиеттер мен басылымдарды оқуы |
+ |
|
|
Жақсы білемін: 16 * 100-80%
Аздаған қиындығы бар: 4* 100-400
Көмек қажет етемін: 0%
Тәрбие жұмысының негізгі
бағыттары:
-
Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие;
-
Рухани-адамгершілік тәрбиесі;
-
Отбасы тәрбиесі;
-
Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру;
-
Әлеуметтік-мәнді және жеке қасиеттерін қалыптастыру;
-
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру;
-
Экологиялық тәрбие;
-
Эстетикалық тәрбие;
-
Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру;
10.Еңбек және экономикалық тәрбие;
-
Кәсіби-шығармашылық тәрбие;
-
Интеллектуалъді мәдениетті дамыту.
ТӘРБИЕЖҰМЫСЫНЫҢ БАСЫМ БАҒЫТТАРЫ
Тәрбиенің қойған мақсатына және одан туындайтын міндеттерге сүйене отырып тәрбие жұмысының мынадай бағыттары айқындалады:
-
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие. Мақсаты: гуманизмге, қазақ халқының тарихы мен салтын, тілін сұю және құрметтеуге, оның таңдаулы дәстүрлерін сақтауға және оны дамытуға, Қазақстанның басқа халықтарының мәдениетін зерттеу және игеруге негізделген азаматтық ұстанымды және патриоттық сананы, құқықтық және полимәдениетті, қалыптасқан ұлттық өзіндік сананы, ұлт аралык мәдени қарым-қатынасты, әлеуметтік және діни тезімділікті қалыптастыруы тиіс. Қазіргі жағдайда тәрбиеленушілердің құқықтық санасын, олардың балалар мен жастар ортасында құқық бүзушыларға қарсы түруға дайындығын қалыптастыру аса маңызды мәселе. Балалар мен жастардың азаматтық патриоттық, құқықтық мәдениетінің әлеуметтік мәртебесін көтеру әрі азаматтық патриоттық, құқықтық тәрбие бойынша ғылыми негізделген саясат жүргізу; білім беру ұйымдарында азаматтық құқықтық, патриоттық тәрбие беруде мазмүны мен әдіс тәсілдер мен оқу тәрбие құрылымының өзара іс әрекеттестік негізінде деңгейін көтеру;
-
Рухани-адамгершілік тәрбие. Мақсаты: өзіндік сананы дамытуға жагдай жасауды, жеке тулғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыруды болжайды. Рухани адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру; Кәсіптік және адамгершілік әдептерге байланысты бідімдерді оқу, өндірістік және қоғамдық іс әрекеттерде іске асыру;
-
Ұлттық тәрбие. Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.
-
Отбасы тәрбиесі. Мақсаты: адамдар арасындағы оңтайлы және эмоцияналды көңіл-құй қарым-қатынасы арқьлы адамгершілік, рухани және гуманитарлық құндылықтарға басымдық беруде әлеуметтік-тарихи тәжірибені таратудың анықтаушы құрамдас бөлігі болып саналады. Қазақстандық қоғамнық жалпы сұранысы және халық дәстүрлері, әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құрылған балалар мен жастарды жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлау бірінші қатарға қойылады. Тәрбиеленушілердің санасында дәстүрлі ұлттық және моралдық құндылықтар жандандыру отбасы негізінде қалыптастыруды ұялату.
-
Еңбек және экономикалық тәрбие. Мақсаты: балалардың, жас өспірімдердің, және жастардың өзіне-өзі қызмет көрсету шеберлігін және дағдыларын, еңбек қызметінің саналуан түрлсріне адалдықпен, шығармашылық және жауапкершілікпен қарап, үжымда, топта жұмыс істей білу икемдігін қалыптастырады; адамның жеке шеберлік, белсенді және болмысымен беріліп іс-әрекет жасау, қажетті ресурстарды жүмылдырып, істің мәнісін дұрыс багалап, өз іс-әрекетінің қажетсіз қалмауына мән беріп, олардың түпкілікті тиімділігін тиянақтап жаңа өндіріс және қоғам жасауды көздейді. Жастардың бойьшда еңбектің ең бірінші өмірлік қажеттілік, өмірлік табыстарга жетудің басты тәсілі мен жоғары құлдылық ретінде қалыптастыру.
-
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі. Мақсаты: әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру.
-
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие. Мақсаты: тұлғаның жалпымәдени мінез құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетиклық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарынада көпмәдениетті орта құру.
-
Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салты тәрбиесі. Мақсаты: Жастардың бойына психикалық тұрақтылықты және тиімді кәсіби қызмет қажеттілігін қамтамасыз ететін салауатты өмір салтын дарыту мен жеке түлғалық сапаны қалыптастыру мақсатын қояды. Оны іске асыруға алдын алушылық білімі кіреді. Салауатты өмір салтын калыптастыру адам ағзасының мүмкіндіктерін, онық қызметінің ерекшеліктерін болжау, адамның физикалық, психикалық және рухани саулығының өзара байланысы, сондай-ақ, тәрбиеленушілерді саналуан спорт түрлеріне тікелей қатыстыру жолымен ағартушылық және ақпараттық түсіндіруші жұмыс барысында жүзеге асырылады.
Сынып жетекші туралы мәлімет
1 |
Аты-жөні: |
Зайнолдабекова Назерке Қанатқызы |
2 |
Атқаратын қызметі: |
Тарих пәнінің мұғалімі және әлеуметтік педагог |
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
22.04.1997 жыл |
4 |
Ұлты: |
Қазақ |
5 |
Білімі: |
Жоғары |
6 |
Қашан, қайда бітірді: |
С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті, 2014-2018 ж., 2018-2019 жж. |
7 |
Педагогикалық стажы: |
1 |
8 |
Сынып жетекшілік стажы: |
1 |
9 |
Жетекшілік ететін сыныбы: |
7-сынып |
10 |
Мекен-жайы: |
Күршім ауданы, Қалжыр ауылы |
Сыныпқа мінездеме
Күршім ауданы , Қалжыр ауылы, «Қалжыр орта мектебі» КММнің 7-сыныбына 2018 – 2019 оқу жылының басында 19 оқушы қабылданды. 19 оқушының 4 оқушы озат, 5 оқушы жақсы, 10 оқушы орташа. Сынып оқушылары ұжым ішінде ұйымшыл, тәртіптері жақсы, көпшілік оқушының ұйымдастыру қабілеті жоғары дәрежеде. Мектепшілік, сынып аралық іс – шаралар мен ертеңгіліктерге бәрі белсене араласып, әр оқушы өз қабілетіне қарай берілген жұмыстарды ұйымдастыра біледі. Сыныптан тыс уақыттағы қоғамдық жұмыстарға араласа біледі. Еңбек ету, үлкенге ілтипат, жолдастық көмек, кішіге қамқорлық көрсету дағдылары әр баланың бойында жақсы қалыптасқан.Бұндай қамқорлық сияқты жақсы қасиеттер әр уақытта барлық оқушы тарапынан көрініп отырады, жолдастық көмек көрсетуге дағдыланған. Мектептен тыс үйірмелерге қатысып, танымдық қабілеттерін ұштап отырады.
Сонымен қатар сынып оқушыларының көпшілігі қоғамдық мүлікті ұстауы, бөлме өсімдіктерін күту, сынып тазалығына, мектеп ауласын көгалдандыру, көркейту кезеңдеріндегі жұмыстарға жауапкершілікпен қарап, ұқыптылықпен атқарады.
№ |
Аты-жөні |
Жұмыс орны, қоғамдық қызметі |
Телефоны |
1 |
Тотаева Лаура |
«ҚОМ»КММқам.қызм. |
87052828614 |
2 |
Саршанова Айжан |
Декреттік демалыста |
87051507283 |
3 |
Сарлханова Ардақ |
Жұмыссыз |
87773420191 |
4 |
Намазай Бақытгүл |
Жұмыссыз |
87029715600 |
Ата-аналар жиналысын өткізу
Ата-аналар жиналысы не үшін керек?
– балалар туралы қысқа әрі нақты ақпарат алу үшін;
– сынып ішімен таныстыру, оқушылардың қандай кеңістікте білім алатынан көрсету;
– ата-аналарға балалары туралы толық ақпарат беру. Оның ішінде денсаулығы турасында, тәртібі, білім сапасы, сөйлеу мәдениеті мен өзін ұстау дағдысын айту үшін;
– демалыс кезінде бос уақытты тиімді пайдалану үшін пайдалы кеңестер алу үшін;
– оқушылар арасында орын алған қатыгездікке жол беретін жайттарды айта отырып талқылау, алдын алу үшін;
– балалардың жетістігі мен шығармашылығы туралы айту үшін;
– психологиялық тренинг ретінде өткізе отырып, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту үшін;
Жиналысқа дайындалу:
– негізгі тақырыпты белгілеу, күн тәртібіндегі басты мәселені анықтау;
– уақыттың тиімділігін пайдалану;
– ата-аналарға шақырту жасау, сыпайы әрі мәдениетті жүргізуге дайындалу;
– ата-аналар келген кезде күтіп алу және олардың сырт киімдерін ілуге дейін дайындап қою;
– ақпараттық материалдарды дайындау;
– жиналыстың өту барысына қарай арнайы мамандар шақыру;
– ата-аналардың алдында өзіңізді жақсы жағыңыздан көрсету үшін, өзіңіздің сырт киіміңізге мән беріңіз.
Ата-аналар жиналысын өткізуге арналған шағын жоспар: Жиналыс белгіленген уақытта басталуы керек. Ата-аналарды кешікпеуге үйрету. Жиналыстың өту ұзақтығы – 1 не 1,5 сағат. – Сынып жетекшісінің сөйлеу уақыты – 5 мин. – ата-аналарға арналған сауалнама жүргізу – 5-7 минут. – тақырып бойынша сөйлеу, ұстаз немесе маман – 10-20 минут. – негізгі тақырыпты талдау – 20 минут.
Ата-аналар жиналысын өткізуге арналған әдіс:
– үстелдерді жинап, орындықтарды шеңбер түрінде орналастыру. Бұл ата-аналардың бір-бірін көріп, танысып отыруына жақсы;
– ата-аналардың аты жазылған парақша дайындау. Оны бір-біріне беріп танысу бұрышын жасау;
– ата-аналарды міндетті түрде аты және тегімен атаңыз. «Арманның анасы» деу сыйластық емес;
– ата-аналармен топтық және жеке дара ойындар ұйымдастыру;
– жиналыс болатын күнді есептеп барып қою. Сізге де ата-аналарға да ыңғайлы уақытқа табу керек;
– уақытпен жұмыс істеуді ұмытпаңыз.
№ |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
1 |
Химия |
Қазақстан тарихы |
Орыс тілі |
Физика |
Қазақстан тарихы |
2 |
Ағылшын тілі |
Биология |
Қазақ тілі |
Биология |
Орыс тілі |
3 |
Орыс тілі |
Қазақ әдебиеті |
Ағылшын тілі |
Геометрия |
Алгебра |
4 |
Алгебра |
Геометрия |
Алгебра |
Қазақ әдебиеті |
Қазақ тлі |
5 |
Қазақ тілі |
Физика |
Дүниежүзі тарихы |
Дене шынықтыру |
География |
6 |
География |
Өзін өзі тану |
Көркем еңбек |
Ағылшын тілі |
Информатика |
7 |
Дене шынықтыру |
Мир русс.речи |
Дене шынықтыру |
|
|
8 |
Робототехника |
|
Робототехника |
|
|
Сынып төреағалары: |
Қалибекова Аяна Айдынбек Өркен |
Мәдениет төрағалары: |
Ахметкәрім Жарқын Дидарұлы Диас |
Тазалық басшылары: |
Тоқтаубайұлы Азамат Сағынбекова Риза |
Білім басшылары: |
Молдағалиева Еркеназ Қажыбеков Ақжан |
Кітапханашылар: |
Қанатов Мерей Қабікен Шұғыла Нәсіпхан Қырмызы |
Спорт басшылары: |
Айқынбек Дәурен Саршанов Аман |
Шаруашылық басшылары: |
Қасымжанов Диас Рахымов Рүстем |
Аға кезекшілер: |
Қуанбекова Талшын, Мұхтарқызы Нұрай |
Саяси хабарлама басшылары: |
Абайханов Елдос Қайсанова Аружан |
«Қалжыр орта мектебі» КММ 7 - сынып оқушыларының тізімі
2018-2019 оқу жылы
№ |
Оқушының аты-жөні |
Туған күні,айы,жылы ЖСН |
Жынысы |
Баланың ата-анасы туралы мәлімет |
Ата-анасының жұмыс орны |
Ұялы телефоны |
1 |
Абайханов Елдос |
2005.11.07 051107550479 |
Ұл |
Тюлиндинов Дархан Тюлиндинова Жанна |
Жұмыссыз Әкімшілік |
87714373465 |
2 |
Айдынбек Өркен |
2004.03.01 040301000084 |
Ұл |
Зағат Айдынбек Қапанқызы Жайнагүл |
Жұмыссыз Жұмыссыз |
87779955709 |
3 |
Айқынбекұлы Дәурен |
2006.06.21 060621550383 |
Ұл |
Қабылаш Айқынбек Намазай Бақытгүл |
Жұмыссыз Жұмыссыз |
87787073185 |
4 |
Ахметкәрім Жарқын |
2005.11.02 051102550570 |
Ұл |
Бегалинов Ғабиден Бегалинова Толқын |
Жұмыссыз Қалжыр ортамектебі»КММ тәрбиеші |
87777903568 |
5 |
Дидарұлы Диас |
2005.10.19 051019551518 |
Ұл |
Жылқышиев Дидар Әбуғалиева Жадыра |
«Қалжырортамектебі»сыпыру ӘкімшілікӘлеум.педогог |
87715499688 |
6 |
Қабыкен Шұғыла |
2006.08.01 060801650893 |
Қыз |
Чапатов Айбек Чапатова Айжан |
Жұмыссыз «ЖОМ» мұғалім |
87779929830 |
7 |
Қажыбеков Ақжан |
2005.05.27 050527551478 |
Ұл |
Мұхамадиев Жандос Мұхамадиева Ақгүл |
Учаскел.инспектор ҚОМ КММ-Бас есепші |
87779068570 |
8 |
Қайсанова Аружан |
05.14.2006 0605146514335 |
Қыз |
Байбатыров Социал Байбатырова Гүлжиан |
Жұмыссыз шашатараз |
87773183534 |
9 |
Қалибекова Аяна |
2006.04.03 060403650909 |
Қыз |
Исаев Ерболат Исаева Назигүл |
жұмыссыз «ҚОМ»КММ Асханашы |
87055409468 |
10 |
Қанатов Мерей |
2005.08.24 050824550573 |
Ұл |
Тотаев Қанат Тотаева Лаура |
жұмыссыз «ҚОМ»КММқам.қызм. |
87052828614 |
11 |
Қасымжанов Диас |
2006.01.01 060101550811 |
Қыз |
Ғадылбеков Данияр Ғадылбеква Сәуле |
ҚОМ»КММ.от жағушы |
87057525934 |
12 |
Қуанбекова Талшын |
2005. 05.25 050525651532 |
Қыз |
Қожаханов Мейіржан Сарылханова Ардақ |
Мал дәрігері Жұмыссыз |
87051717785 |
13 |
Молдағалиева Еркеназ |
2005..10.16 051016651131 |
Қыз |
Сахариев Молдағали Сахариева Айгул |
Жұмыссыз пошташы |
87779859246 |
14 |
Мұхтарқызы Нұрай |
2006.02.07 060207651046 |
Қыз |
Жақсыбаев Мұхтар Жақсыбаева Айнаш |
ЖШХ жұмысшы Қамтушы қызметкер |
87055287914 |
15 |
Нәсіпхан Қырмызы |
2006.06.07 060607651857 |
Қыз |
Зиядан Нәсіпхан Шайырқызы Мазкен |
Жұмыссыз жұмыссыз |
87771540233 |
16 |
Рахымов Рустам |
2005. 10. 21 051021551003 |
Ұл |
Саршанова Жанар (асыраушы) |
Мұғалім |
87055095136 |
17 |
Сағынбекова Риза |
2006.04.03 060304650306 |
Қыз |
Аубакиров Айтуған Рамазанова Индира |
Жүргізуші Қам.қызметкер |
87773315420 |
18 |
Саршанов Аман |
205.28.03 050328551614 |
Ұл |
Саршанов Қуаныш Саршанова Алма |
Жұмыссыз жұмысыз |
87778529523 |
19 |
Тоқтаубайұлы Азамат |
2006.13.07 060713550492 |
Ұл |
Қапан Тоқтаубай Райхан Күлипа |
Жұмыссыз жұмыссыз |
87055204797 |
Сынып жетекшісі: Зайнолдабекова Н.Қ.
Ата-аналармен жұмыс
№ |
Іс-шара атауы |
Уақыты |
1 |
Білім күні салтанатына қатысу |
3 Қыркүйек |
2 |
Ағымды сынып ата-аналар жиналысына қатыстыру |
Жыл бойы |
3 |
Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысына қатыстыру |
Жыл бойы |
4 |
Ұйымдастырушылық қызмет -сыныптың әлеуметтік төлқұжатын толтыру; -оқушылардың тұрмыс жағдаймен танысу мақсатында олардың үйлеріне бару. |
Қыркүйек Қыркүйек |
5 |
Сауалнама жүргізу және диагностика -отбасындағы эмоционалдық атмосфераны, ата-аналардың психологиялық мәдениеті деңгейін, отбасы тәрбиесі ерекшелігін, ата-аналар мен балалардың өзара қарым-қатынас сиаптын анықтау үшін балалар мен ата-аналар арасында сауалнама жүргізу. |
Жыл бойы |
6 |
Психологиялық-педагогикалық ағарту -баланың зиянды әдеттері. Оған калай қарсы тұруға болады; -ата-аналар мен балалардың тұлғааралық қатынас мәдениеті; -есірткі және жасөспірім. |
Қараша Қаңтар Наурыз |
7 |
Психологиялық-педагогикалық кеңес беру -баланың ызақорлығының, өкпешілдігінің алдын алу; -отбасы ішілік қарым-қатынас және оның салауатты өмір салтын қалыптастырудағы рөлі, -ата-аналар мен оларды алмастырушыларға жеке отбасылық кеңес беру. |
Қаңтар
Сәуір Жыл бойы |
Сынып жетекшісі : Зайнолдабекова Назерке
Оқушылар өмірінің қауіпсіздігінің алдын алу шаралары
№ |
Іс-шаралар атауы |
Уақыты |
Жауапты |
1 |
Мектеп асханасындағы қауіпсіздік ережесімен таныстыру |
Қыркүйек |
Сынып жетекшісі |
2 |
Жол-көлік оқиғасының алдын алу бойынша тәрбие сағаты «Қауіпсіз жол» |
Қыркүйек |
Сынып жетекшісі |
|
Компьютермен жұмыс істеудің қауіпсіздік ережелерімен таныстыру |
Қыркүйек |
Сынып жетекшісі |
|
Түнгі мезгілде көшеде жүрудің қауіптілігіне байланысты әңгіме өткізу |
Қараша |
Сынып жетекшісі |
3 |
Өрт қаупсіздігі -«Өрт сөндірудің алғашқы құралдары және оларды пайдалану » - «Өрттің себептері» - «Өрт қауіпсіздік шаралары» |
Қараша
Наурыз Мамыр |
Сынып жетекшісі |
4 |
Топсеруенге шыққан кезде болатын түрлі жағдайдың алдын алу |
Қазан |
Сынып жетекшісі |
5 |
Табиғатта болып тұратын әр түрлі төтенше жағдайлармен таныстыру (жер сілкінісі) |
Қараша |
Сынып жетекшісі |
6 |
Насыбай, темекі... зиянды заттарзардаптары туралыәңгіме өткізу |
Қараша |
Сынып жетекшісі |
7 |
Қысқы мезгілде болатын төтенше жағдайларға байланысты қауіпсіздік ережелерімен таныстыру |
Желтоқсан |
Сынып жетекшісі |
8 |
Лаңкестікке қарсы қауіпсіздік -терроризм,экстремизмнің,олардың қанқұйлы жоспарлары мен акцияларын ұйымдастыру мен өткізу әдістерінің мәнін ашатын тақырыптардағы әңгімелер |
Жыл бойы |
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Сынып жетекшісі |
9 |
Жаз мезгілінде суға шомылу қауіпсіздік ережелерімен таныстыру |
Мамыр |
Сынып жетекшісі |
-
Үйірмелерге қатысу;
-
Кітапханамен байланыста болу;
-
Өлең жазуға - 2
-
Сурет салуға. -3
-
Ән айтуға- 2
-
Би билеуге - 4
-
Қолөнер бұйымдарын жасауға – 4

