Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін Келісемін

    №40 шағын орталықты Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

    мектеп-лицейінің директоры _____________ М.К.Молжанова

    ____________ Г. Тұрлыбек «__» _________ 2020 жыл

    «__» __________ 2020 жыл





    Тәрбие жоспары

    2020-2021 оқу жылы













    6 «Б» сыныбы

    Сынып жетекшісі: Боранбай А.Е.









    Тақырыбы:





    «Жеке тұлғаны қалыптастыруда жан – жақты білім және саналы тәрбие беру»
















    Мақсаты:

    Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.

    Міндеттері:

    • Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.

    • Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.

    • Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.

    • Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.

    • Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ эволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басiылыққа алуына ықпал ету.

    • Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.

    • Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.

    • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.



    Күтілетін нәтиже:

    • Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриот қалыптасады.

    • Ана тілі мен қазақ халқын, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтейтін тұлға қалыптасады.

    • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгереді



    Өткен оқу жылындағы сыныптың тәрбие жұмысына талдау

    1. Өткен оқу жылындағы сыныптың тәрбие жүйесін жоспарлауы мен тиімді мақсаттың талдауы:

    • Өткен жылдың тәрбие міндеттерінің нәтижесі, олардың қойылу мақсатқа дайындығы;

    • Оқушылардың іс-әрекет пен қарым-қатынасқа түскен кезде негізгі бағыттың дұрыс таңдалуы, мазмұны, жұмыс түрі, педагогикалық құралдардың әсері, тәсілдері;

    1. Оқушылардың дамуына әлеуметтік жағдайының динамикасының талдауы:

    • Оқушылардың дамуына әлеуметтік жағдайдың ерекшелігі, өткен жылдағы өзгерістер. Осы жағдайдың өзгеруіне қандай факторлар әсерін тигізді?

    • Оқушы тұлғасының дамуына, мінезінің қалыптасуына, шығармашылық дарындық пен физикалық қабілеттілігіне жақын қоршаған әлеуметтік орта қандай әсер тигізді?


    1. Сынып ұжымы дамуына талдау:

    • Сыныптың ұжымдық қарым - қатынасы;

    • Сыныптағы рухани – психологиялық ауа – райының ерекшелігі: оқушылардың қарым қатынастық мінезі сыпайылық, бір – біріне сыйластық, ұлдар мен қыздар арасындағы қарым – қатынасының басымдылығы;

    1. Мектеп өміріне сынып оқушыларының қатысуын талдау:

    • Мектеп шараларында сынып оқушыларының негізгі қатысу түрткісі, мектеп өміріне оқушыларды жұмылдыру мен қызығушылық деңгейі, белсенділік пен нәтижелігі, мектеп істерінде сынып ұжымы мүшелерінің қатысуы;

    • Өткен жылы өткізілген қандай шаралар мен ұжымдық шығармашылық істер, сынып ұжымының ұйымшыл болуына ықпалын тигізді









    Тәрбие жұмысының басым бағыттары

    Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.

    1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие

    2. Рухани-адамгершілік тәрбие

    3. Ұлттық тәрбие

    4. Отбасы тәрбиесі

    5. Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

    6. Көпмәдениетті, көркем-эстетикалық тәрбие

    7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық тәрбие

    8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты тәрбиесі



    Рухани жаңғыру – патриотизмге тәрбиелеудің негізі

    Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасының негізгі міндеттерінің бірі қазақстандық патриотизмге, төзушілікке, биік мәдениетке, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге тәрбиелеу болып табылады. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының мақаласының 4 кіші бағдарламасы: «Тәрбие және білім», «Рухани қазына», «Атамекен», «Ақпарат толқыны».

    «Болашаққа бағдар рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласының тұтас қоғамның және әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртудың критерийлері: бәсекелік қабілет, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімнің салтанат құру, қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы, сананың ашықтығы.

    «Бәсекелік қабілет» бағытына енгізілген бағдарламалар: «Цифрлы Қазақстан», «Үш тілде білім беру», «Мәдени және конфессияаралық келісім».

    «Бәсекелік қабілет» бағытының міндеті – компьютерлік сауаттылық, шетел тілдерін білу, мәдени ашықтық.

    «Прагматизм» бағытының міндеті – өзінің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, оны үнемді пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды жоспарлай білу.

    «Ұлттық бірегейлікті сақтау» бағытының міндеті – ұлттық салт-дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз жоралғыларымыз – ұлттық рухымыздың бойымызда мәңгі сақтаулы.

    «Білімнің салтанат құруы» бағытының міндеті – технологиялық революцияның беталысымен таяу онжылдықта қазіргі кәсіптердің жартысы жойылып кетеді. Сондықтан кәсібін неғұрлым қиналмай, жеңіл өзгертуге қабілетті, аса білімдар адамдар ғана табысқа жетеді.

    «Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы» бағытының міндеті – Біздің кешегі тарихымыз бұлтартпас бір ақиқатқа – эволюциялық даму ғана ұлттың өркендеуіне мүмкіндік беретініне көзімізді жеткізді.

    «Сананың ашықтығы» бағытының міндеті – Жер шарының өзіне қатысты аумағында және өзінің елінің айналасында не болып жатқанын түсіну; жаңа технологияның ағыны алып келетін өзгерістерге дайын болу; өзгелердің тәжірибесін ең озық жетістіктерін меңгеру.





    Тәрбие жұмысының жоспары

    №

    Белгіленген мақсаттарға жету деңгейін өлшеудің критерийлері

    Тақырыбы

    Қызметтің бағыттары

    Педагогикалық мақсаттар

    Мерзімі

    Жұмыс түрі

    Күтілетін нәтиже және оны талдау

    1

    Прагматизм

    Саналы ұрпақ -жарқын болашақ

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие


    Оқушыларды Отан сүйгіштікке баулу, өз еліне, жеріне деген патриоттық сезімін ояту

    02.09.19

    Білім сабағы

    Қазақстан Республикасының болашақ ту ұстар елін, жерін қорғар азамат болып өсуіне ықпал етеді

    2

    Бәсекелік қабілет

    Латын әліпбиі - қазақ тілінің жаңа белесі

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие


    Латын әліпбиіне көшудің маңыздылығы туралы терең мағлұмат беру, қоғамдық пікір қалыптастыру.

    09.09.19

    Білім сабағы

    Латын әріптерін білу, ой-өрісін кеңейту

    3

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Тіл-халықтар достығының кепілі

    Ұлттық тәрбие




    Әр ортада өздерінің жан-жақтылығын жетілдіру, таныту, толеранттылыққа баулу

    16.09.19

    Тәрбие сағаты

    Адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажетті байлық екендігін ұғынадыы

    4

    Сананың ашықтығы

    Біздің қала (кент), аудан

    Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

    Оқушыларды жолда жүру ережелерін түсіндіру

    23.09.19

    Тәрбие сағаты дебат

    Жолда жүру ережесін біледі

    5

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Отбасы – өмір аясы


    Отбасы тәрбиесі


    Отбасы арасында салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңызын түсіндіру

    30.09.19

    Тәрбие сағаты әңгіме

    Отбасы құндылықтарын сақтауға үйренеді

    6

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Мен үшін қымбат нәрсе

    Отбасы тәрбиесі


    Білім беру кеңестігін тұлғаның өзін-өзі сәйкестендіруінің көпмәдениетті ортасы ретінде құру

    07.10.19

    Тәрбие сағаты

    Елін, халқын, жерін, тілін, әдет-ғұрпын құрметтейтін жаны таза, адамгершілігі мол, өз Отанын сүйетін азаматты қалыптастырады

    7

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Табиғат-тіршілік көзі

    Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие


    Экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту

    14.10.19

    Тәрбие сағаты дебат

    Ой-өрісін кеңейту, Отанды сүюге тәрбиеленеді

    8

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Әдеп және әдет

    Көпмәдениетті, көркем-эстетикалық тәрбие


    Рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру

    21.10.19

    Тәрбие сағаты әңгіме

    Дамытушылық тіл байлықтарын, таным белсенділіктерін арттырады

    9

    Сананың ашықтығы

    Ақша және өмірдің мәні

    Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

    Өмір жолының, өз алдына қойған өмірлік мақсат – мұраттары мен жалпы адамгершілік құндылығының адам өміріндегі маңызы туралы өсуге тәрбиелеу.

    04.11.19

    Тәрбие сағаты

    Оқушылардың өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның ара жігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйренеді

    10

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Батаменен ел көгерер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Боранбай Ақбота Ерболқызы
    06 Ақпан 2021
    1799
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тәрбие жоспары 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тәрбие жоспары 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тәрбие сағаты бойынша ұзақ мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін Келісемін

    №40 шағын орталықты Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

    мектеп-лицейінің директоры _____________ М.К.Молжанова

    ____________ Г. Тұрлыбек «__» _________ 2020 жыл

    «__» __________ 2020 жыл





    Тәрбие жоспары

    2020-2021 оқу жылы













    6 «Б» сыныбы

    Сынып жетекшісі: Боранбай А.Е.









    Тақырыбы:





    «Жеке тұлғаны қалыптастыруда жан – жақты білім және саналы тәрбие беру»
















    Мақсаты:

    Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.

    Міндеттері:

    • Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.

    • Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.

    • Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.

    • Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.

    • Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ эволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басiылыққа алуына ықпал ету.

    • Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.

    • Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.

    • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.



    Күтілетін нәтиже:

    • Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриот қалыптасады.

    • Ана тілі мен қазақ халқын, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтейтін тұлға қалыптасады.

    • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгереді



    Өткен оқу жылындағы сыныптың тәрбие жұмысына талдау

    1. Өткен оқу жылындағы сыныптың тәрбие жүйесін жоспарлауы мен тиімді мақсаттың талдауы:

    • Өткен жылдың тәрбие міндеттерінің нәтижесі, олардың қойылу мақсатқа дайындығы;

    • Оқушылардың іс-әрекет пен қарым-қатынасқа түскен кезде негізгі бағыттың дұрыс таңдалуы, мазмұны, жұмыс түрі, педагогикалық құралдардың әсері, тәсілдері;

    1. Оқушылардың дамуына әлеуметтік жағдайының динамикасының талдауы:

    • Оқушылардың дамуына әлеуметтік жағдайдың ерекшелігі, өткен жылдағы өзгерістер. Осы жағдайдың өзгеруіне қандай факторлар әсерін тигізді?

    • Оқушы тұлғасының дамуына, мінезінің қалыптасуына, шығармашылық дарындық пен физикалық қабілеттілігіне жақын қоршаған әлеуметтік орта қандай әсер тигізді?


    1. Сынып ұжымы дамуына талдау:

    • Сыныптың ұжымдық қарым - қатынасы;

    • Сыныптағы рухани – психологиялық ауа – райының ерекшелігі: оқушылардың қарым қатынастық мінезі сыпайылық, бір – біріне сыйластық, ұлдар мен қыздар арасындағы қарым – қатынасының басымдылығы;

    1. Мектеп өміріне сынып оқушыларының қатысуын талдау:

    • Мектеп шараларында сынып оқушыларының негізгі қатысу түрткісі, мектеп өміріне оқушыларды жұмылдыру мен қызығушылық деңгейі, белсенділік пен нәтижелігі, мектеп істерінде сынып ұжымы мүшелерінің қатысуы;

    • Өткен жылы өткізілген қандай шаралар мен ұжымдық шығармашылық істер, сынып ұжымының ұйымшыл болуына ықпалын тигізді









    Тәрбие жұмысының басым бағыттары

    Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.

    1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие

    2. Рухани-адамгершілік тәрбие

    3. Ұлттық тәрбие

    4. Отбасы тәрбиесі

    5. Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

    6. Көпмәдениетті, көркем-эстетикалық тәрбие

    7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық тәрбие

    8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты тәрбиесі



    Рухани жаңғыру – патриотизмге тәрбиелеудің негізі

    Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасының негізгі міндеттерінің бірі қазақстандық патриотизмге, төзушілікке, биік мәдениетке, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге тәрбиелеу болып табылады. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының мақаласының 4 кіші бағдарламасы: «Тәрбие және білім», «Рухани қазына», «Атамекен», «Ақпарат толқыны».

    «Болашаққа бағдар рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласының тұтас қоғамның және әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртудың критерийлері: бәсекелік қабілет, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімнің салтанат құру, қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы, сананың ашықтығы.

    «Бәсекелік қабілет» бағытына енгізілген бағдарламалар: «Цифрлы Қазақстан», «Үш тілде білім беру», «Мәдени және конфессияаралық келісім».

    «Бәсекелік қабілет» бағытының міндеті – компьютерлік сауаттылық, шетел тілдерін білу, мәдени ашықтық.

    «Прагматизм» бағытының міндеті – өзінің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, оны үнемді пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды жоспарлай білу.

    «Ұлттық бірегейлікті сақтау» бағытының міндеті – ұлттық салт-дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз жоралғыларымыз – ұлттық рухымыздың бойымызда мәңгі сақтаулы.

    «Білімнің салтанат құруы» бағытының міндеті – технологиялық революцияның беталысымен таяу онжылдықта қазіргі кәсіптердің жартысы жойылып кетеді. Сондықтан кәсібін неғұрлым қиналмай, жеңіл өзгертуге қабілетті, аса білімдар адамдар ғана табысқа жетеді.

    «Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы» бағытының міндеті – Біздің кешегі тарихымыз бұлтартпас бір ақиқатқа – эволюциялық даму ғана ұлттың өркендеуіне мүмкіндік беретініне көзімізді жеткізді.

    «Сананың ашықтығы» бағытының міндеті – Жер шарының өзіне қатысты аумағында және өзінің елінің айналасында не болып жатқанын түсіну; жаңа технологияның ағыны алып келетін өзгерістерге дайын болу; өзгелердің тәжірибесін ең озық жетістіктерін меңгеру.





    Тәрбие жұмысының жоспары

    №

    Белгіленген мақсаттарға жету деңгейін өлшеудің критерийлері

    Тақырыбы

    Қызметтің бағыттары

    Педагогикалық мақсаттар

    Мерзімі

    Жұмыс түрі

    Күтілетін нәтиже және оны талдау

    1

    Прагматизм

    Саналы ұрпақ -жарқын болашақ

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие


    Оқушыларды Отан сүйгіштікке баулу, өз еліне, жеріне деген патриоттық сезімін ояту

    02.09.19

    Білім сабағы

    Қазақстан Республикасының болашақ ту ұстар елін, жерін қорғар азамат болып өсуіне ықпал етеді

    2

    Бәсекелік қабілет

    Латын әліпбиі - қазақ тілінің жаңа белесі

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие


    Латын әліпбиіне көшудің маңыздылығы туралы терең мағлұмат беру, қоғамдық пікір қалыптастыру.

    09.09.19

    Білім сабағы

    Латын әріптерін білу, ой-өрісін кеңейту

    3

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Тіл-халықтар достығының кепілі

    Ұлттық тәрбие




    Әр ортада өздерінің жан-жақтылығын жетілдіру, таныту, толеранттылыққа баулу

    16.09.19

    Тәрбие сағаты

    Адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажетті байлық екендігін ұғынадыы

    4

    Сананың ашықтығы

    Біздің қала (кент), аудан

    Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

    Оқушыларды жолда жүру ережелерін түсіндіру

    23.09.19

    Тәрбие сағаты дебат

    Жолда жүру ережесін біледі

    5

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Отбасы – өмір аясы


    Отбасы тәрбиесі


    Отбасы арасында салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңызын түсіндіру

    30.09.19

    Тәрбие сағаты әңгіме

    Отбасы құндылықтарын сақтауға үйренеді

    6

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Мен үшін қымбат нәрсе

    Отбасы тәрбиесі


    Білім беру кеңестігін тұлғаның өзін-өзі сәйкестендіруінің көпмәдениетті ортасы ретінде құру

    07.10.19

    Тәрбие сағаты

    Елін, халқын, жерін, тілін, әдет-ғұрпын құрметтейтін жаны таза, адамгершілігі мол, өз Отанын сүйетін азаматты қалыптастырады

    7

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Табиғат-тіршілік көзі

    Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие


    Экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту

    14.10.19

    Тәрбие сағаты дебат

    Ой-өрісін кеңейту, Отанды сүюге тәрбиеленеді

    8

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Әдеп және әдет

    Көпмәдениетті, көркем-эстетикалық тәрбие


    Рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру

    21.10.19

    Тәрбие сағаты әңгіме

    Дамытушылық тіл байлықтарын, таным белсенділіктерін арттырады

    9

    Сананың ашықтығы

    Ақша және өмірдің мәні

    Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

    Өмір жолының, өз алдына қойған өмірлік мақсат – мұраттары мен жалпы адамгершілік құндылығының адам өміріндегі маңызы туралы өсуге тәрбиелеу.

    04.11.19

    Тәрбие сағаты

    Оқушылардың өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның ара жігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйренеді

    10

    Ұлттық бірегейлікті сақтау

    Батаменен ел көгерер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сынып жетекші Оқу жылы 6 сынып
    06.02.2021
    1799
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Боранбай Ақбота Ерболқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации