Материалдар / Тәрбие жоспары 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбие жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты бойынша ұзақ мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2021
887
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін Келісемін

40 шағын орталықты Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

мектеп-лицейінің директоры _____________ М.К.Молжанова

____________ Г. Тұрлыбек «__» _________ 2020 жыл

«__» __________ 2020 жыл





Тәрбие жоспары

2020-2021 оқу жылы













6 «Б» сыныбы

Сынып жетекшісі: Боранбай А.Е.









Тақырыбы:





«Жеке тұлғаны қалыптастыруда жан – жақты білім және саналы тәрбие беру»
















Мақсаты:

Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.

Міндеттері:

  • Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету.

  • Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету.

  • Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету.

  • Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету.

  • Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ эволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басiылыққа алуына ықпал ету.

  • Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.

  • Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту.

  • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.



Күтілетін нәтиже:

  • Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриот қалыптасады.

  • Ана тілі мен қазақ халқын, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтейтін тұлға қалыптасады.

  • Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгереді



Өткен оқу жылындағы сыныптың тәрбие жұмысына талдау

  1. Өткен оқу жылындағы сыныптың тәрбие жүйесін жоспарлауы мен тиімді мақсаттың талдауы:

  • Өткен жылдың тәрбие міндеттерінің нәтижесі, олардың қойылу мақсатқа дайындығы;

  • Оқушылардың іс-әрекет пен қарым-қатынасқа түскен кезде негізгі бағыттың дұрыс таңдалуы, мазмұны, жұмыс түрі, педагогикалық құралдардың әсері, тәсілдері;

  1. Оқушылардың дамуына әлеуметтік жағдайының динамикасының талдауы:

  • Оқушылардың дамуына әлеуметтік жағдайдың ерекшелігі, өткен жылдағы өзгерістер. Осы жағдайдың өзгеруіне қандай факторлар әсерін тигізді?

  • Оқушы тұлғасының дамуына, мінезінің қалыптасуына, шығармашылық дарындық пен физикалық қабілеттілігіне жақын қоршаған әлеуметтік орта қандай әсер тигізді?


  1. Сынып ұжымы дамуына талдау:

  • Сыныптың ұжымдық қарым - қатынасы;

  • Сыныптағы рухани – психологиялық ауа – райының ерекшелігі: оқушылардың қарым қатынастық мінезі сыпайылық, бір – біріне сыйластық, ұлдар мен қыздар арасындағы қарым – қатынасының басымдылығы;

  1. Мектеп өміріне сынып оқушыларының қатысуын талдау:

  • Мектеп шараларында сынып оқушыларының негізгі қатысу түрткісі, мектеп өміріне оқушыларды жұмылдыру мен қызығушылық деңгейі, белсенділік пен нәтижелігі, мектеп істерінде сынып ұжымы мүшелерінің қатысуы;

  • Өткен жылы өткізілген қандай шаралар мен ұжымдық шығармашылық істер, сынып ұжымының ұйымшыл болуына ықпалын тигізді









Тәрбие жұмысының басым бағыттары

Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар тұтас педагогикалық процестің өзегі бола отыра, тәрбие жұмысының барлық бағыттары арқылы өтеді.

1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие

2. Рухани-адамгершілік тәрбие

3. Ұлттық тәрбие

4. Отбасы тәрбиесі

5. Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

6. Көпмәдениетті, көркем-эстетикалық тәрбие

7. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық тәрбие

8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты тәрбиесі



Рухани жаңғыру – патриотизмге тәрбиелеудің негізі

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасының негізгі міндеттерінің бірі қазақстандық патриотизмге, төзушілікке, биік мәдениетке, адам құқықтары мен бостандықтарын құрметтеуге тәрбиелеу болып табылады. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының мақаласының 4 кіші бағдарламасы: «Тәрбие және білім», «Рухани қазына», «Атамекен», «Ақпарат толқыны».

«Болашаққа бағдар рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласының тұтас қоғамның және әрбір қазақстандықтың санасын жаңғыртудың критерийлері: бәсекелік қабілет, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімнің салтанат құру, қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы, сананың ашықтығы.

«Бәсекелік қабілет» бағытына енгізілген бағдарламалар: «Цифрлы Қазақстан», «Үш тілде білім беру», «Мәдени және конфессияаралық келісім».

«Бәсекелік қабілет» бағытының міндеті – компьютерлік сауаттылық, шетел тілдерін білу, мәдени ашықтық.

«Прагматизм» бағытының міндеті – өзінің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу, оны үнемді пайдаланып, соған сәйкес болашағыңды жоспарлай білу.

«Ұлттық бірегейлікті сақтау» бағытының міндеті – ұлттық салт-дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз жоралғыларымыз – ұлттық рухымыздың бойымызда мәңгі сақтаулы.

«Білімнің салтанат құруы» бағытының міндеті – технологиялық революцияның беталысымен таяу онжылдықта қазіргі кәсіптердің жартысы жойылып кетеді. Сондықтан кәсібін неғұрлым қиналмай, жеңіл өзгертуге қабілетті, аса білімдар адамдар ғана табысқа жетеді.

«Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы» бағытының міндеті – Біздің кешегі тарихымыз бұлтартпас бір ақиқатқа – эволюциялық даму ғана ұлттың өркендеуіне мүмкіндік беретініне көзімізді жеткізді.

«Сананың ашықтығы» бағытының міндеті – Жер шарының өзіне қатысты аумағында және өзінің елінің айналасында не болып жатқанын түсіну; жаңа технологияның ағыны алып келетін өзгерістерге дайын болу; өзгелердің тәжірибесін ең озық жетістіктерін меңгеру.





Тәрбие жұмысының жоспары

Белгіленген мақсаттарға жету деңгейін өлшеудің критерийлері

Тақырыбы

Қызметтің бағыттары

Педагогикалық мақсаттар

Мерзімі

Жұмыс түрі

Күтілетін нәтиже және оны талдау

1

Прагматизм

Саналы ұрпақ -жарқын болашақ

Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие


Оқушыларды Отан сүйгіштікке баулу, өз еліне, жеріне деген патриоттық сезімін ояту

02.09.19

Білім сабағы

Қазақстан Республикасының болашақ ту ұстар елін, жерін қорғар азамат болып өсуіне ықпал етеді

2

Бәсекелік қабілет

Латын әліпбиі - қазақ тілінің жаңа белесі

Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие


Латын әліпбиіне көшудің маңыздылығы туралы терең мағлұмат беру, қоғамдық пікір қалыптастыру.

09.09.19

Білім сабағы

Латын әріптерін білу, ой-өрісін кеңейту

3

Ұлттық бірегейлікті сақтау

Тіл-халықтар достығының кепілі

Ұлттық тәрбие




Әр ортада өздерінің жан-жақтылығын жетілдіру, таныту, толеранттылыққа баулу

16.09.19

Тәрбие сағаты

Адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажетті байлық екендігін ұғынадыы

4

Сананың ашықтығы

Біздің қала (кент), аудан

Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

Оқушыларды жолда жүру ережелерін түсіндіру

23.09.19

Тәрбие сағаты дебат

Жолда жүру ережесін біледі

5

Ұлттық бірегейлікті сақтау

Отбасы – өмір аясы


Отбасы тәрбиесі


Отбасы арасында салауатты өмір салтын қалыптастырудың маңызын түсіндіру

30.09.19

Тәрбие сағаты әңгіме

Отбасы құндылықтарын сақтауға үйренеді

6

Ұлттық бірегейлікті сақтау

Мен үшін қымбат нәрсе

Отбасы тәрбиесі


Білім беру кеңестігін тұлғаның өзін-өзі сәйкестендіруінің көпмәдениетті ортасы ретінде құру

07.10.19

Тәрбие сағаты

Елін, халқын, жерін, тілін, әдет-ғұрпын құрметтейтін жаны таза, адамгершілігі мол, өз Отанын сүйетін азаматты қалыптастырады

7

Ұлттық бірегейлікті сақтау

Табиғат-тіршілік көзі

Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие


Экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту

14.10.19

Тәрбие сағаты дебат

Ой-өрісін кеңейту, Отанды сүюге тәрбиеленеді

8

Ұлттық бірегейлікті сақтау

Әдеп және әдет

Көпмәдениетті, көркем-эстетикалық тәрбие


Рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру

21.10.19

Тәрбие сағаты әңгіме

Дамытушылық тіл байлықтарын, таным белсенділіктерін арттырады

9

Сананың ашықтығы

Ақша және өмірдің мәні

Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

Өмір жолының, өз алдына қойған өмірлік мақсат – мұраттары мен жалпы адамгершілік құндылығының адам өміріндегі маңызы туралы өсуге тәрбиелеу.

04.11.19

Тәрбие сағаты

Оқушылардың өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның ара жігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйренеді

10

Ұлттық бірегейлікті сақтау

Батаменен ел көгерер

Ұлттық тәрбие

Оқушыларға бата туралы мағлұмат беру, түрлерімен таныстыру, қандай қасиеті бар екенін ұғындыру

11.11.19

Тәрбие сағаты

Батаны өмірде қолдана білуге, бата беріп үйренуге баулиды

11

Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы

Менің тұңғыш президентім


Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

1-желтоқсан Тұңғыш Президенті күніне назар аудару, отансүйгіштікке тәрбиелеу

18.11.19

Тәрбие сағаты

Елбасыға өмірбаянымен, еңбек жолымен таныстыру. Ой-өрісін кеңейту

12

Прагматизм

Менің атамекенім (тәуелсіздік күніне

Еңбек, экономикалық, экологиялық тәрбие

Тәуелсіздік туралы ұғындыру, туған жерін, елін сүюге, ел рәміздерін тарихын білуге үйрету

25.11.19

Тәрбие сағаты

Отанын қастерлеуге, шыншылдыққа тәрбиелеу

13

Ұлттық бірегейлікті сақтау

Мен және менің достарым

Рухани-адамгершілік тәрбие

Адам қарым-қатынасындағы достық ұғымы туралы түсінік беру.

05.12.19

Тәрбие сағаты әңгіме

Оқушыларды сыйластыққа,әдептілікке, шынайылыққа, адалдыққа  тәрбиеленеді

14

Прагматизм

Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде

Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты тәрбиесі

Оқушыларды өз денсаулығына күтім жасай білуге тәрбиелеу

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!