Сабақтың
басы
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин)
Жаңа
тақырып
15
минут
|
Балалар, сәлеметсіздер ме ? Хал-
жағдайларың қалай?
-
-Біз қандай елде өмір сүріп жатырмыз?-
Әрине , Қазақстанда, олай болса ,біз қай тілде
сөйлейміз?
-
-қазақ тілінде сөйлейміз.
-
-
Балалар , мына мақалдарды оқып , оның
не туралы екенін ойланып айтыңдар. –Әрине, ана тілі туралы айтылған
мақалдар.
-
-
-
- Тәуелсіз мемлекетіміздің басты
белгілерінің бірі – ана тіліміз. Қазақстанда тұрған әрбір азамат
мемлекеттік тілді құрметтейді. Ана сүті бой өсірсе, ана тілі ой
өсіреді. Олай болса, ана
тілімізді құрметтеп,
-
-
қадірлеуіміз керек.
«Ұйқасын тап!» ойыны.
Тіл
туралы мақалдың жалғасын табу керек. 1. Ана тілін білмеген
адам........... (Ештеңені сезбейтін надан.)
2. Тіл
тағдыры.-.................. (ел тағдыры )
3. Тіл
тас жарады.............. (тас жармаса бас жарады
)
4. Бас
кеспек болса да.......... (тіл кеспек жоқ )
5.
Өнер алды.......... (қызыл тіл)
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,
түгенделеді, өз
орындарына отырады.
Оқушылар мақалдардың жалғасын
табады
|
Компьютер
Слайд,презентация сағатының көрнекі етіп жазылған
тақырыбы
Тіл туралы жазылған ойлы
сөздер,
Тілге
байланысты мақалдар, сынып сағатының көрнекі етіп жазылған
тақырыбы.
|
Қорытынды
1
минут
Кері
байланыс
1
минут
|
Ұлттық тіл – әр халықтың өзіндік
ой-санасы мен парасатын, бүкіл болмыс тіршілігі мен сезім-түйсігін,
ұрпақтан-ұрпаққа жеткізетін күре тамыр.
Сұрақтарға дұрыс жауап берейік
-
Мемлекеттік тіл қай тіл?
-
Халықаралық қатынас тілі қай тіл?
- Тіл
мерекесін қай күні тойлаймыз?
-
Қазақстан рәміздері дегеніміз не?
- Білім
күні қай күн?
-
Балалар , бүгінгі сабақта не
үйрендіңдер?
-
- Мақалдардан не
ұқтыңдар?
-
- Тіл болмаса адамдар бір –бірімен
қатынаса ала ма ?
Балалар, ана тілімізді қастерлеп,
қадірлеп, ана тілімізде кітаптар оқып, тілімізді одан әрі дамыта
берейік.
|
Оқушылардан тіл туралы тақпақтар сұралады
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді
Оқушылар
сұрақтарға жауап береді , өз ойларын айтады
|
Компьютер
Интернет материалдары
|