Бекітемін :
Мектеп директоры
Б.М.Аманова __________
2024-2025 оқу жылы І, ІІ, ІІІ тоқсаны бойынша тәрбие жұмысының талдауы
1. "Сынып жетекшілік" модулінің іс-шараларын жүзеге асыру
және "Негізгі мектеп істері" модулінің іс-шараларына қатысу
Жалпы мектептік деңгейдегі іс–шараларға қатысу (саны) - 3
Сынып деңгейіндегі іс–шаралар өткізілді - 2, оның ішінде КТД (ұжымдық және шығармашылық жұмыстар) -2.
2024-2025 оқу жылының тәрбие жоспары «БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ» негізінде құрылды.
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ:
Қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру.
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
Рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу: отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру;
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу; адалдық, әділдік, мейірімділік, ар-ұят пен қамқорлық, қайырымдылық және басқа да адами қасиеттерді дамыту; табиғатқа және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.
Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту: елінің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін ұялату; отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру; өз құқығы мен бостандығы, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайын болуға баулу; әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысуға тәрбиелеу.
Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру: басқалармен қарым-қатынаста адал әрі әділ болуға және әдептілік нормаларын ұстануға тәрбиелеу; өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.
Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау: әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуда даралау мен саралау тәсілдемелерін қамтамасыз ету; білім беру ортасында жағымды психологиялық-педагогикалық ахуал қалыптастыру.
Бағдарлама мазмұны: Білім алушылардың бойында құндылықтарды дамыту білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесіне жағымды жағдайында жүйелі ұйымдастырылады. Бұл міндетті іске асыру білім беру мазмұны, сынып сағаттары мен сыныптан тыс іс-шаралары арқылы жүзеге асырылады.
Ай сайын өткізілетін тұрақты іс-шаралар білім алушылардың біртұтас тұлғасын қалыптастыруға бағытталуы тиіс:
Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы;
Қазан айы – тәуелсіздік және отаншылдық айы;
Қараша айы – әділдік және жауапкершілік айы;
Желтоқсан – бірлік және ынтымақ айы;
Қаңтар – заң және тәртіп айы;
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық айы;
Наурыз – тәуелсіздік және отаншылдық айы;
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы;
Мамыр – бірлік және ынтымақ айы.Сынып оқушыларына оның ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие беру үшін бірыңғай тәсіл әзірленуі — білім беру жүйесіндегі маңызды қадам болып табылады. Бұл тәсіл оқушылардың түрлі қызығушылықтары, қабілеттері, мінез-құлықтары мен қажеттіліктеріне сай келуі тиіс.
|
Білім алушылармен жеке жұмыс |
|
|
Іс-шара |
Саны |
|
1 қыркүйек -Білім күні. «Менің Отаным - Қазақстан!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №1-САБАҚ: 1-сыныптар:«Төтенше қызмет нөмірлері». «Тілім менің – мерейім!» |
1 |
|
№1ЖЖЕ «Оқушылардың көшелерде және жолдарда өзін-өздері ұстауларының негізгі ережелері. «Мерейлі отбасым» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №2-САБАҚ: 1- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
1 |
|
«Анамның аялы алақаны» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 3-САБАҚ 1- сыныптар: «Есік қағылды. Қауіпті қалай тануға болады?» |
1 |
|
«Еңбектің наны тәтті...» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-САБАҚ 1-сыныптар: «Ойыншықтарды қауіпсіз пайдалану ережелері» |
1 |
|
«Қарты бардың қазынасы бар» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 5-САБАҚ 1-сыныптар: «Егер бейтаныс адам көшеде көмек сұраса не істеу керек?» |
1 |
|
№2 ЖЖЕ «Жүргіншілер өтпелері» «Даналық ұстаздан» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 6-САБАҚ 1- сыныптар: «Дүкенге алғашқы рет жалғыз бару» |
1 |
|
«Кітап - білім бұлағы» Кітапханашылар күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ 1- сыныптар: «Біріктіруге болмайтын өнімдердің комбинациясы» |
1 |
|
«Республикам-мақтанышым!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №8-САБАҚ 1- сыныптар: «Ата –аналармен құпия сөз» |
1 |
|
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ 1- сыныптар: «Жасанды интеллекті мүмкіндіктері. Ата – аналардың дауыстарымен қоңырау шалу» |
1 |
|
«Ұлттық валюта – теңге күні» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 10-САБАҚ 1-сыныптар :«Су қоймаларындағы қауіптер» |
1 |
|
«Үлкенге- құрмет, кішіге - ізет» Халықаралық толеранттылық күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 11-САБАҚ 1-сыныптар: «Төтенше қызмет нөмірлері» |
1 |
|
«Салауатты өмір салтын ұстанамын!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 12-САБАҚ 1- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
1 |
|
«Дүниежүзілік Еріктілер күні» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 13-САБАҚ 1- сыныптар: «Есік қағылды. Қауіпті қалай тануға болады?» |
1 |
|
«Мейірім - кең жүректе» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 14-САБАҚ 1-сыныптар: «Ойыншықтарды қауіпсіз пайдалану ережелері» |
1 |
|
«Тәуелсіздік – бастауы бар бақыттың!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ 1-сыныптар: «Егер бейтаныс адам көшеде көмек сұраса не істеу керек?» |
1 |
|
«Жаңа жылдық тарту» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 16-САБАҚ 1- сыныптар: «Дүкенге алғашқы рет жалғыз бару» |
1 |
|
№3 ЖЖЕ «Жарақаттанған кездегі алғашқы медициналық көмек» «Құстар табиғат сәні» дүниежүзілік құстар күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 1- сыныптар: «Біріктіруге болмайтын өнімдердің комбинациясы» |
1 |
|
«Адалдық пен әділдік» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 18-САБАҚ 1- сыныптар: «Ата –аналармен құпия сөз» |
1 |
|
«Мамандықтар әлемі» № 19-САБАҚ 1- сыныптар: «Жасанды интеллекті мүмкіндіктері. Ата – аналардың дауыстарымен қоңырау шалу» |
1 |
|
«Өз құқығыңды білесің бе?» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 20-САБАҚ 1-сыныптар :«Су қоймаларындағы қауіптер» |
1 |
|
«Қауіпсіз интернет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ 1-сыныптар : «Төтенше қызмет нөмірлері» |
1 |
|
«Білім – ең мықты қару» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 1- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
1 |
|
«Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 23-САБАҚ 1- сыныптар: «Есік қағылды. Қауіпті қалай тануға болады?» |
1 |
|
«Ана - өмірдегі ұлы есім!» «Жақсы мінез – сарқылмас байлық» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №24-САБАҚ 1-сыныптар: «Ойыншықтарды қауіпсіз пайдалану ережелері» |
1 |
|
ЖЖЕ№ 4 «Жарақаттанған, жаралап алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсете білуге дағдылану» «Наурыз – құт-береке бастауы!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 25-САБАҚ 1-сыныптар: «Егер бейтаныс адам көшеде көмек сұраса не істеу керек?» |
1 |
|
«Жақсы мінез – сарқылмас байлық» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 26-САБАҚ 1- сыныптар: «Дүкенге алғашқы рет жалғыз бару» |
1 |
|
|
|||||||
|
Пән мұғалімдерімен жұмыс |
|||||||
|
Іс-шара |
Тақырып |
Нәтижесі |
|||||
|
Пән мұғалімдерімен консультациялар Профилактикалық жұмыс |
|
Балалар бұл сабақтарда өздерін еркін сезініп, беріп жатқан материалдары мен тапсырмаларын жеңіл орындайды. Ұстаз бен бала арасында жағымды қарым-қатыныс орнатылады.Начало формыКонец формы «Тимбилдинг» арқылы балалар мен ұстаздар арасында ауызбіршілік күшейеді. Ата-ана басқа пәндерде де өз баласының мінезін, қабілетін біліп қана қоймай, сол пәнге деген қызығушықтарын арттыру жолын үйренеді. |
|||||
|
Тәрбие сағаттарында және оқу сабақтарында да оқушылардың мінез-құлқы, тәртіп-мәдениті туралы әңгімелесу. |
Үнемі әңгімелесу уақыты бөлінеді. |
||||||
|
Ата-аналармен жұмыс |
|||||||
|
Іс-шара |
Тақырып |
Қатысқан ата-аналардың саны |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
№1. Ата-аналар жиналысы. "Таныстыру жиналысы. Заманауи мектеп мәселелері" Сұрақтар: 1.Теорема.жиналыс тақырыбы бойынша бөлім 2. Жаңа оқу жылына арналған тапсырмалар.Күн тәртібі. 3.Оқушылардың ақпараттық қауіпсіздігі",тұмаудың, ЖРВИ алдын алу. 4.Сыныптағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру. "Отбасындағы қарым-қатынас өзара түсіністіктің негізі ретінде" тақырыбы бойынша "Табысқа жету жолы" бағдарламасын жүзеге асыру. 6.Ата-аналар комитетін сайлау. |
26 |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
№2Ата-аналар жиналысы. Күн тәртібі: 1. І тоқсан қорытындысы, балалар жетістіктерімен таныстыру. 2. Оқу жылының ІІ тоқсанына жоспарланған іс-шаралар. 3.Оқушылардың «ақпараттық қауіпсіздігі», тұмаудың, ЖРВИ алдын алу ережесімен таныстыру. |
24 |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
№3Ата-аналар жиналысы. 2. ІІ тоқсан оқу жылына арналған тапсырмалар. Күн тәртібі. Білім сапасы,тәртібі,әр түрлі мәселелер 3.Оқушылардың ақпараттық қауіпсіздігі",Жолда жүру ережелерін сақтау. |
25 |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
|
|
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
|
|
|||||
|
Жағдайы нашар отбасылармен және тәуекел тобындағы отбасылармен жұмыс |
|||||||
|
Күні, жұмыс нысаны, тақырыбы |
Дисфункция анықталған отбасы туралы мәліметтер: Ата-анасының аты-жөні, жұмыс орны (толығымен), Ф. Балалардың м.А., ш.м. г.р., оқу орны |
КІБ инспекторының ерекше назарын қажет ететін отбасылар |
|||||
|
|
- - |
-- |
|||||
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
Жарақаттанудың, қауіпсіз жүріс-тұрыстың, ЖҚЕ, өрт, терроризмге қарсы қауіпсіздіктің алдын алу бойынша оқушылармен және ата-аналармен жұмыс |
||
|
Күні |
Іс-шаралар |
Атқарылған жұмыстар |
|
02.09.2024 |
№1 "Мектепке барар жолдағы жол қозғалысы ережелері" нұсқауы, мектептегі тәртіп ережелерін сақтау |
Балалардың мектепке және кері қарай жүріп-тұруының жеке сызбасы құрастырылды, мектеп формасы туралы әңгіме жүргізілді |
|
13.09.2024ж |
Нұсқаулық №2 «Қауіпсіз демалыстар. "Нұсқаулықтарды өткізу: жол қозғалысы ережелері. ЖРВИ, ПАВ және т.б. Күзгі демалыс кезіндегі тәртіп ережелері" |
Оқушылардың күзгі демалс кезіндегі тәртіп ережелері түсіндірілді.Оқушылар нұсқаулқпен таныстырылды |
|
10.01.2025ж. |
№3 нұсқаулық "Қауіпсіз демалыстар. "Жұқа мұз". Нұсқаулықтарды өткізу: ЖҚЕ. ЖРВИ, ПАВ және т.б. Қысқы демалыс кезіндегі тәртіп ережелері" |
Оқушылар қауіпсіздік ережелерімен таныстырылдды. ЖРВИ ауруының алдын алу туралы жұмыстар жүргізілді |
|
14.03.2025ж. |
Ата-аналар мен білім алушыларға қауіпсіздік техникасы бойынша №4 нұсқаулық және балалардың өмірі мен денсаулығы үшін ата-аналардың жауапкершілігі қосымша демалыс |
Ата-аналар мен білім
алушыларға қауіпсіздік техникасы бойынша таныстырлым
жүргізілді. |
|
04.04.2025ж. |
№5 "Көктемгі каникул кезіндегі тәртіп ережелері" нұсқауы |
Көктемгі демалыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстырылды |
|
16.05.2025ж. |
№6 Нұсқама Жазғы демалыс кезіндегі тәртіп ережелері: - ЖҚЕ; -өрт қауіпсіздігі; -терроризмге қарсы іс-шаралар; -ақпараттық қауіпсіздік. |
Оқушылар жазғы демалыс кезіндегі тәртіп ережелерімен таныстырылды - ЖҚЕ; -өрт қауіпсіздігі; -терроризмге қарсы іс-шаралар |
Сынып оқушыларымен жарақаттану жағдайлары: жоқ
4. Оқушылар мен отбасыларды құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша кеңеске шақыру кәмелетке толмағандар арасында
|
Ф. Отбасы оқушысының |
Жүргізілген профилактикалық жұмыстар |
Нәтижесі |
|
- |
- |
- |
5. Әлеуметтік-педагогикалық өзара іс-қимыл
Психологиялық-педагогикалық көмек (психологпен бірлескен жұмыс)
|
Ф. Отбасы оқушысының |
Жүргізілген профилактикалық жұмыстар |
Нәтижесі |
|
Түгел сыныппен |
Сынып жетекшісінің, психологтың қатысуымен үлгерімі туралы әңгімелесу |
Психологтың жеке консультациялары |
|
Жеке оқушылармен (әрқайсысы бөлек) |
Әр баланың жеке қабілеттерін анықтау мақсатында тренингтер, анкеталар алынды. |
Сынып жетекшіге әр балаға жеке қатынас жасай білуіне көмектеседі |
6. Әлеуметтік педагогпен бірлескен жұмыс
|
Ф. Отбасы оқушысының |
Жүргізілген профилактикалық жұмыстар |
Нәтижесі |
|
1.Абдуганиев Нариман 2.Алтай Арай 3.Айтөре Саян 4.Алтай Арайлым 5. Асылханұлы Ерасыл 6.Амантай Сырым 7.Аманғали Сезім 9.Әли Сая 10.Джумашева Анель 11.Дильманов Нурбек 12.Жаңбырбай Қуантхан 13.Камалатдин Бекетай 14.Кәрібай Іңкар 15.Махаш Айзада 16.Мурат Нуржан 17.Нұрсұлтанқызы Аяна 18.Сләмғазы Айсұлтан 19.Сүйіндік Аңсар 20.Сұлтан Мұратбек 21.Темирхан Сымбат 22.Төкеш Мерей 23.Тулеген Інжу 24.Юлдаш Назерке 25.Ордабай Иманғали |
Үйге бару 2024-2025 оқу жылы 4- сынып оқушыларын әлеуметтік педагогпен бірлесе отырып, үйлерін аралап әлеуметтік жағдайын тексердік. |
Барлық сынып оқушыларының тұрмыс жағдайлары жақсы. |
7. Сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің нәтижелері
Білім алушылар саны: 25
Қалалық олимпиадаларға, байқауларға қатысу нәтижелері:
пәндік олимпиадалардың мектептік кезеңіне қатысу;
пәндік олимпиадалардың қалалық кезеңіне қатысу:
Көптеген балалар іс-шараларға белсене қатысты. Осы және басқа деңгейдегі іс-шараларға әр түрлі деңгейде (сынып, мектеп, муниципалдық) қатысқаны үшін олардың жеке жеңістері де бар. Менің ойымша, балаларды әр түрлі іс -шараларға белсенді түрде тарту қажет, мен ата -аналарға хабарласуды және оларды қатысуға тартуды жалғастырамын.
|
|
Т.А.Ә. пед. Қызметкердің |
іс-шараның деңгейі, атауы |
Не үшін марапатталды (жеңімпаздарды (балаларды) дайындағаны үшін, жұмысы үшін) |
күні |
Растайтын құжаттың болуы |
|
1 |
Абдуганиев Нариман |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
2 |
Алтай Арай |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
3 |
Айтөре Саян |
Күрестен 2-орын |
Спорт |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
4 |
Алтай Арайлым |
М.Мақатаев оқулары |
Әдебиеттік оқу пәні |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
5 |
Алтай Аяулым |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
6 |
Амантай Сырым |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
7 |
Аманғали Сезім |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
8 |
Асылханұлы Ерасыл |
«Ақбота» |
Математика-жаратылыстану |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
9 |
Әли Сая |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Математика пәні |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
10 |
Джумашева Анель |
|
|
|
|
|
11 |
Дильманов Нурбек |
«Алтын сақа» облыстан |
Математика пәні |
2024-2025 |
Диплом I I I дәрежелі |
|
12 |
Жаңбырбай Қуантхан |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
13 |
Камалатдин Бекетай |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
14 |
Кәрібай Іңкар |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
1 |
Махаш Айзада |
М.Мақатаев оқулары |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
16 |
Мурат Нуржан |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
17 |
Нұрсұлтанқызы Аяна |
М.Мақатаев оқулары |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
18 |
Сләмғазы Айсұлтан |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
19 |
Суйндик Ансар |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
20 |
Сұлтан Мұратбек |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
21 |
Темирхан Сымбат |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
22 |
Төкеш Мерей |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
23 |
Тулеген Інжу |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
24 |
Юлдаш Назерке |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІІ дәрежелі |
|
25 |
Ордабай Имангали |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
8. Сынып жетекшісінің сыныппен өткізген іс-шаралары
|
№ |
Іс-шараның толық атауы |
күні |
Кімдер қатысты (ата-аналар, әкімшілік және т.б.) |
пікірлер |
|
1 |
Білім күні |
02.09.2024 |
Ата-аналар |
Үздік |
|
2 |
Қарттар күні |
30.09.2024 |
Сынып |
Жақсы |
|
3 |
Аналар күні |
25.11.2024 |
Сынып |
Үздік |
|
4 |
Туған күн иелерін құттықтау |
Ай сайын |
Сынып |
Жақсы |
|
5 |
Жаңа жыл |
27.12.2024 |
Сынып |
Жақсы |
|
6 |
Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні |
10.01.2025 |
Әкімшілік және директор |
Жақсы |
|
7 |
Аталар сөзі-ақылдың көзі |
07.02.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздік |
|
8 |
14 ақпан – Халықаралық кітап сыйлау күні |
14.02.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
9 |
1 наурыз – Алғыс айту күні |
01.03.2025 |
Сынып ата-аналар, |
Үздіктер |
|
10 |
8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні |
07.03.2025 |
Сынып ата-аналар, |
Үздіктер |
|
11 |
21, 22, 23 наурыз – Наурыз мерекесі |
16.03.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
12 |
30 наурыз – ДүниежүзілікЖеркүні |
30.03.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
13 |
2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні |
04.04.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
14 |
7 сәуір – Дүниежүзілік денсаулық күні |
11.04.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
15 |
12 сәуір – Ғылым күні |
18.02.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
16 |
15 сәуір – Халықаралық мәдениет күні |
24.02.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
17 |
18 сәуір – Халықаралық ескерткіштер мен тарихи орындарды қорғау күні 23 сәуір – Ұлттық кітап күні |
02.05.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
18 |
1 мамыр – Қазақстан халықтарының бірлігі күні 7 мамыр – Отан қорғаушылар күні 9 мамыр – Ұлы Отан соғысының Жеңіс күні |
09.05.2025 |
Сынып ата-аналар, әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
19 |
Барлық конкурстарға қатысу |
Жыл бойы |
Әкімшілік |
Үздіктер |
|
20 |
15 мамыр – Халықаралық отбасы күні |
15.05.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
21 |
Би бояулары |
16.05.2025 |
Әкімшілік |
Үздіктер |
|
22 |
Қайырымдылық акцияларға қатысу |
Жыл бойы |
Сынып |
Өте жақсы |
|
23 |
Бастауыш сыныптардың онкүндігінде барлық байқауларға қатысу |
Қараша айында |
Сынып |
Барлық жарайсыңдар |
9. Сыныппен экскурсиялар
|
№ |
Экскурсияның толық атауы |
күні |
Оқушылар саны |
Кім жіберді (аға оқытушы/орынбасар.) |
пікірлер |
|
1 |
Театр сабағы-мектептегі қойылым |
23.10.2024 |
25 |
Әкімшілік |
Жақсы |
|
2 |
Аталар сөзі-ақылдың көзі |
07.02.25 |
25 |
Әкімшілік |
Үздіктер |
|
|
|
|
|
|
|
Бір жылдағы жұмысты талдау
Сынып ұжымы туралы жалпы мәліметтер. 4 «А» сынып
1. Білім алушылар саны 25, оның ішінде: ұлдар-14, қыздар-11
2. Жас құрамы 11-12 жас
3. Жыл ішінде орын алған сынып құрамының өзгерістері:
4. Білім алушылар отбасыларының мінездемесі, әлеуметтік жағдайы төмен отбасылардың болуы: жоқ
Оқу іс-әрекетінің мазмұны мен сипаты.
Сыныпта барлық пәндер бойынша үлгерімі жақсы. Оқушылар оқытудың маңыздылығын түсінеді, демек, оқу үлгерімі мен оқу үдерісіне деген қызығушылық (бақылау және тест тапсырмаларының нәтижелері). Сынып өте жұмысқа қабілетті.
Сабақтарда оқушылар белсенді, зейінді, зерделі, ізденімпаз, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, оқу іс-әрекетіне қызығушылық танытады, сынып жұмысын орындауға саналы түрде қарайды.Сыныптағы тәртіп жақсы. Сынып ұйымшыл және ұйымшыл. Зейіні тұрақсыз балалар бар, олар сабаққа зейінін шоғырландыруда қиналады, бір орында ұзақ отыра алмайды. Бірақ көпшілігі сыныптағы тәртіп ережелерін сақтауға тырысады. Олар болып жатқан жағдайға дұрыс жауап беруге, өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауға үйренеді. Сыныпта тәртіпті қасақана бұзатын балалар жоқ.
Сыныпта белсенді топ бар. Оқушылар қоғамдық істерге үлкен қызығушылық танытады, қоғамдық тапсырмаларды орындайды. Балалар өз тапсырмаларын орындау арқылы мұғалімге, мектепке және барлық сыныптастарына көмектесетінін түсінеді.Пән мұғалімдерімен әңгімелесуден сыныптың тәртіпті екендігі туралы қорытынды жасауға болады. Балалар байқағыштық пен ізденімпаздық танытады, сабақта белсенді жұмыс істейді, коммуникативтік дағдыларға ие, өзара көмекке, ынтымақтастыққа, жауаптылыққа қабілетті. Олардың оқуға деген құштарлығы мен қабілеті бар. Оқушылар мұғалімдермен жақсы қарым-қатынаста.
Оқушылар оқу іс-әрекетіне белсене қатысады. Оқу мотивациясы қалыптасты. Балалардың мұғалімдерден жақсы баға алуға, ата-аналардың мақтауына ұмтылысы бар. Сыныпта таным, қарым-қатынас сияқты іс-әрекет түрлеріне басымдық беріледі. Балалар сыныптық іс-шараларды өткізуге көмектесуде белсенділік пен шығармашылықты үнемі көрсетеді. Бастамашылдық, белсенділік, жаңа істерге, шығармашылық бастамаларға қызу үндеу – сынып ұжымының басты белгілері. Балалардың еңбекке ұқыпты қарауына тәрбиеленді. Олар еңбектің қадірін түсінеді, өзін-өзі күтуге саналы түрде қарайды, қоғамдық істерге үлкен қызығушылық танытады және сынып істеріне қуана қатысады.
Балалар мінез-құлық нормалары мен ережелерінің мәнін нақты түсінуге және олардың күнделікті орындалуына психологиялық тұрғыдан дайын. Оқушылар мектептің барлық ережелерін қабылдайды және оларды орындайды (мектепке сабақ басталар алдында келеді, гардеробындағы сырт киімдерін шешеді, ауыстыратын аяқ киімдерін киеді; үлкендерге құрмет көрсетеді, мұғалімдердің талаптарын орындайды; мектеп мүлкіне қамқорлық жасау; сыныптағы кезекшілік кезінде мектеп ғимаратын жинауға көмек көрсету; тәртіпті, тазалықты сақтау және т.б.). Мектептегі тәртіп ережелерін толық сақтай отырып, достық атмосфера мен жағымды психологиялық көңіл-күй қалыптасады.Себепсіз сабақтан қалу — байқалмайды.
Сыныптан тыс уақыттағы сынып өмірі.
Сыныпта сынып ұжымын біріктіретін, бүкіл ұжымның және ондағы жеке баланың жағымды қасиеттерін дамытатын дәстүрлер қалыптасты. Сынып дәстүріне әр оқушыны туған күнімен құттықтау, ұлдар мен қыздарды тақырыптық мерекелерімен құттықтау, "Сиқырлы әлем өз қолымен" шеберханасы, ата-аналарымен бірге театрларға бару жатады., сапарлар. Үйірмелерге, экскурсияларға, коллекцияларға қызығушылық: Барлық оқушылар қандай да бір қосымша сабақтарға қатысады.
Сынып ұжымын басқару және оны ұйымдастыру.
Өзін-өзі басқару процесінде балалардың бойында ұжымшылдық, бір-біріне деген жауапкершілік сезімдері қалыптасады. Оқушылар бірлесе отырып, өз сыныбын қалай әдемі ету керектігін, барлық балалардың ұқыпты және еңбекқор болуын қалай қамтамасыз ету керектігін және т.б. ойлайды. Барлық балалар активтің бұйрығын орындауға тырысады, сыныптағы активті құрметтейді.
Сынып активінің, өзін-өзі басқару органдарының сипаттамасы ...сыныпта сыныптағы істерді басқаратын мықты актив қалыптасады. Оқушылардың ата-аналары белсенді көмек көрсетеді.
Ұжым ішіндегі қарым-қатынас.
Барлық балалар тату. Төзімсіздік және агрессия көріністері байқалмайды. Оқушылар арасындағы қарым-қатынас тілектестік, жолдастық, достық және ұйымшыл. Балалар бір-біріне құрметпен, түсіністікпен, көмекке келуге, қиын жағдайда қолдау көрсетуге деген ұмтылыспен қарайды. Мектептен тыс уақытта балалар сыныптастарымен жақсы қарым-қатынаста болады.
Сыныпта ұлдар мен қыздар арасында жақсы достық қарым-қатынас қалыптасты. Олардың арасында қайшылықтар туындамайды.
Сандық құрамы бойынша сынып үлкен. Оқушыларға бірге болғанды, бірлескен іс-шараларға қатысқанды ұнатады істерде, бос уақыттарын бірге өткізуге.
Балаларды біріктіретін мотивтер:
Сыныпта көшбасшылардың көшбасшылармен өзара қарым-қатынасы жоғары деңгейде.Сыныптағы айқын көшбасшылар Жаңбырбай Қуантхан, Амантай Сырым, Сүйіндік Аңсар, Медетбек Шыңғыс. Белсенді, табанды, оқушылар арасында беделге ие. Маңыздысы – олардың барлығын, ынталы оқушыларды - сабаққа әрқашан дайын болуға тартуға деген ұмтылысы. Маңыздылары - жақсы оқитын, сонымен бірге эмоционалды тұрақтылық пен мейірімділікпен ерекшеленетін оқушылар.
Сынып ішіндегі топтар арасындағы қарым-қатынаста өзара қарым-қатынас, түсіністік, ынтымақтастық болады.
Сынып жетекшісінің қолы: ____________ Бегимбетова А.З
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие жұмысын талдау
Тәрбие жұмысын талдау
Бекітемін :
Мектеп директоры
Б.М.Аманова __________
2024-2025 оқу жылы І, ІІ, ІІІ тоқсаны бойынша тәрбие жұмысының талдауы
1. "Сынып жетекшілік" модулінің іс-шараларын жүзеге асыру
және "Негізгі мектеп істері" модулінің іс-шараларына қатысу
Жалпы мектептік деңгейдегі іс–шараларға қатысу (саны) - 3
Сынып деңгейіндегі іс–шаралар өткізілді - 2, оның ішінде КТД (ұжымдық және шығармашылық жұмыстар) -2.
2024-2025 оқу жылының тәрбие жоспары «БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ» негізінде құрылды.
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ:
Қазақстандық мәдениет құндылықтары негізінде азаматтық жауапкершілік пен патриотизм, парасаттылық пен адалдық, ар-ұждан, рухани-адамгершілік қасиеттерін бойына сіңірген, үйлесімді дамыған тұлға қалыптастыру.
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
Рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу: отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру;
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу; адалдық, әділдік, мейірімділік, ар-ұят пен қамқорлық, қайырымдылық және басқа да адами қасиеттерді дамыту; табиғатқа және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.
Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту: елінің жетістіктері үшін мақтаныш сезімін ұялату; отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру; өз құқығы мен бостандығы, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайын болуға баулу; әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысуға тәрбиелеу.
Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру: басқалармен қарым-қатынаста адал әрі әділ болуға және әдептілік нормаларын ұстануға тәрбиелеу; өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.
Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау: әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуда даралау мен саралау тәсілдемелерін қамтамасыз ету; білім беру ортасында жағымды психологиялық-педагогикалық ахуал қалыптастыру.
Бағдарлама мазмұны: Білім алушылардың бойында құндылықтарды дамыту білім беру ұйымдарының оқу-тәрбие процесіне жағымды жағдайында жүйелі ұйымдастырылады. Бұл міндетті іске асыру білім беру мазмұны, сынып сағаттары мен сыныптан тыс іс-шаралары арқылы жүзеге асырылады.
Ай сайын өткізілетін тұрақты іс-шаралар білім алушылардың біртұтас тұлғасын қалыптастыруға бағытталуы тиіс:
Қыркүйек – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы;
Қазан айы – тәуелсіздік және отаншылдық айы;
Қараша айы – әділдік және жауапкершілік айы;
Желтоқсан – бірлік және ынтымақ айы;
Қаңтар – заң және тәртіп айы;
Ақпан – жасампаздық және жаңашылдық айы;
Наурыз – тәуелсіздік және отаншылдық айы;
Сәуір – еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы;
Мамыр – бірлік және ынтымақ айы.Сынып оқушыларына оның ерекшеліктеріне сәйкес тәрбие беру үшін бірыңғай тәсіл әзірленуі — білім беру жүйесіндегі маңызды қадам болып табылады. Бұл тәсіл оқушылардың түрлі қызығушылықтары, қабілеттері, мінез-құлықтары мен қажеттіліктеріне сай келуі тиіс.
|
Білім алушылармен жеке жұмыс |
|
|
Іс-шара |
Саны |
|
1 қыркүйек -Білім күні. «Менің Отаным - Қазақстан!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №1-САБАҚ: 1-сыныптар:«Төтенше қызмет нөмірлері». «Тілім менің – мерейім!» |
1 |
|
№1ЖЖЕ «Оқушылардың көшелерде және жолдарда өзін-өздері ұстауларының негізгі ережелері. «Мерейлі отбасым» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №2-САБАҚ: 1- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
1 |
|
«Анамның аялы алақаны» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 3-САБАҚ 1- сыныптар: «Есік қағылды. Қауіпті қалай тануға болады?» |
1 |
|
«Еңбектің наны тәтті...» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 4-САБАҚ 1-сыныптар: «Ойыншықтарды қауіпсіз пайдалану ережелері» |
1 |
|
«Қарты бардың қазынасы бар» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 5-САБАҚ 1-сыныптар: «Егер бейтаныс адам көшеде көмек сұраса не істеу керек?» |
1 |
|
№2 ЖЖЕ «Жүргіншілер өтпелері» «Даналық ұстаздан» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 6-САБАҚ 1- сыныптар: «Дүкенге алғашқы рет жалғыз бару» |
1 |
|
«Кітап - білім бұлағы» Кітапханашылар күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 7-САБАҚ 1- сыныптар: «Біріктіруге болмайтын өнімдердің комбинациясы» |
1 |
|
«Республикам-мақтанышым!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №8-САБАҚ 1- сыныптар: «Ата –аналармен құпия сөз» |
1 |
|
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9-САБАҚ 1- сыныптар: «Жасанды интеллекті мүмкіндіктері. Ата – аналардың дауыстарымен қоңырау шалу» |
1 |
|
«Ұлттық валюта – теңге күні» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 10-САБАҚ 1-сыныптар :«Су қоймаларындағы қауіптер» |
1 |
|
«Үлкенге- құрмет, кішіге - ізет» Халықаралық толеранттылық күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 11-САБАҚ 1-сыныптар: «Төтенше қызмет нөмірлері» |
1 |
|
«Салауатты өмір салтын ұстанамын!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 12-САБАҚ 1- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
1 |
|
«Дүниежүзілік Еріктілер күні» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 13-САБАҚ 1- сыныптар: «Есік қағылды. Қауіпті қалай тануға болады?» |
1 |
|
«Мейірім - кең жүректе» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 14-САБАҚ 1-сыныптар: «Ойыншықтарды қауіпсіз пайдалану ережелері» |
1 |
|
«Тәуелсіздік – бастауы бар бақыттың!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 15-САБАҚ 1-сыныптар: «Егер бейтаныс адам көшеде көмек сұраса не істеу керек?» |
1 |
|
«Жаңа жылдық тарту» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 16-САБАҚ 1- сыныптар: «Дүкенге алғашқы рет жалғыз бару» |
1 |
|
№3 ЖЖЕ «Жарақаттанған кездегі алғашқы медициналық көмек» «Құстар табиғат сәні» дүниежүзілік құстар күні Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 1- сыныптар: «Біріктіруге болмайтын өнімдердің комбинациясы» |
1 |
|
«Адалдық пен әділдік» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 18-САБАҚ 1- сыныптар: «Ата –аналармен құпия сөз» |
1 |
|
«Мамандықтар әлемі» № 19-САБАҚ 1- сыныптар: «Жасанды интеллекті мүмкіндіктері. Ата – аналардың дауыстарымен қоңырау шалу» |
1 |
|
«Өз құқығыңды білесің бе?» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 20-САБАҚ 1-сыныптар :«Су қоймаларындағы қауіптер» |
1 |
|
«Қауіпсіз интернет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ 1-сыныптар : «Төтенше қызмет нөмірлері» |
1 |
|
«Білім – ең мықты қару» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 1- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
1 |
|
«Алғыс – ізгі ниет» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 23-САБАҚ 1- сыныптар: «Есік қағылды. Қауіпті қалай тануға болады?» |
1 |
|
«Ана - өмірдегі ұлы есім!» «Жақсы мінез – сарқылмас байлық» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) №24-САБАҚ 1-сыныптар: «Ойыншықтарды қауіпсіз пайдалану ережелері» |
1 |
|
ЖЖЕ№ 4 «Жарақаттанған, жаралап алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсете білуге дағдылану» «Наурыз – құт-береке бастауы!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 25-САБАҚ 1-сыныптар: «Егер бейтаныс адам көшеде көмек сұраса не істеу керек?» |
1 |
|
«Жақсы мінез – сарқылмас байлық» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 26-САБАҚ 1- сыныптар: «Дүкенге алғашқы рет жалғыз бару» |
1 |
|
|
|||||||
|
Пән мұғалімдерімен жұмыс |
|||||||
|
Іс-шара |
Тақырып |
Нәтижесі |
|||||
|
Пән мұғалімдерімен консультациялар Профилактикалық жұмыс |
|
Балалар бұл сабақтарда өздерін еркін сезініп, беріп жатқан материалдары мен тапсырмаларын жеңіл орындайды. Ұстаз бен бала арасында жағымды қарым-қатыныс орнатылады.Начало формыКонец формы «Тимбилдинг» арқылы балалар мен ұстаздар арасында ауызбіршілік күшейеді. Ата-ана басқа пәндерде де өз баласының мінезін, қабілетін біліп қана қоймай, сол пәнге деген қызығушықтарын арттыру жолын үйренеді. |
|||||
|
Тәрбие сағаттарында және оқу сабақтарында да оқушылардың мінез-құлқы, тәртіп-мәдениті туралы әңгімелесу. |
Үнемі әңгімелесу уақыты бөлінеді. |
||||||
|
Ата-аналармен жұмыс |
|||||||
|
Іс-шара |
Тақырып |
Қатысқан ата-аналардың саны |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
№1. Ата-аналар жиналысы. "Таныстыру жиналысы. Заманауи мектеп мәселелері" Сұрақтар: 1.Теорема.жиналыс тақырыбы бойынша бөлім 2. Жаңа оқу жылына арналған тапсырмалар.Күн тәртібі. 3.Оқушылардың ақпараттық қауіпсіздігі",тұмаудың, ЖРВИ алдын алу. 4.Сыныптағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру. "Отбасындағы қарым-қатынас өзара түсіністіктің негізі ретінде" тақырыбы бойынша "Табысқа жету жолы" бағдарламасын жүзеге асыру. 6.Ата-аналар комитетін сайлау. |
26 |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
№2Ата-аналар жиналысы. Күн тәртібі: 1. І тоқсан қорытындысы, балалар жетістіктерімен таныстыру. 2. Оқу жылының ІІ тоқсанына жоспарланған іс-шаралар. 3.Оқушылардың «ақпараттық қауіпсіздігі», тұмаудың, ЖРВИ алдын алу ережесімен таныстыру. |
24 |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
№3Ата-аналар жиналысы. 2. ІІ тоқсан оқу жылына арналған тапсырмалар. Күн тәртібі. Білім сапасы,тәртібі,әр түрлі мәселелер 3.Оқушылардың ақпараттық қауіпсіздігі",Жолда жүру ережелерін сақтау. |
25 |
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
|
|
|||||
|
Ата-аналар жиналысы |
|
|
|||||
|
Жағдайы нашар отбасылармен және тәуекел тобындағы отбасылармен жұмыс |
|||||||
|
Күні, жұмыс нысаны, тақырыбы |
Дисфункция анықталған отбасы туралы мәліметтер: Ата-анасының аты-жөні, жұмыс орны (толығымен), Ф. Балалардың м.А., ш.м. г.р., оқу орны |
КІБ инспекторының ерекше назарын қажет ететін отбасылар |
|||||
|
|
- - |
-- |
|||||
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|||
|
Жарақаттанудың, қауіпсіз жүріс-тұрыстың, ЖҚЕ, өрт, терроризмге қарсы қауіпсіздіктің алдын алу бойынша оқушылармен және ата-аналармен жұмыс |
||
|
Күні |
Іс-шаралар |
Атқарылған жұмыстар |
|
02.09.2024 |
№1 "Мектепке барар жолдағы жол қозғалысы ережелері" нұсқауы, мектептегі тәртіп ережелерін сақтау |
Балалардың мектепке және кері қарай жүріп-тұруының жеке сызбасы құрастырылды, мектеп формасы туралы әңгіме жүргізілді |
|
13.09.2024ж |
Нұсқаулық №2 «Қауіпсіз демалыстар. "Нұсқаулықтарды өткізу: жол қозғалысы ережелері. ЖРВИ, ПАВ және т.б. Күзгі демалыс кезіндегі тәртіп ережелері" |
Оқушылардың күзгі демалс кезіндегі тәртіп ережелері түсіндірілді.Оқушылар нұсқаулқпен таныстырылды |
|
10.01.2025ж. |
№3 нұсқаулық "Қауіпсіз демалыстар. "Жұқа мұз". Нұсқаулықтарды өткізу: ЖҚЕ. ЖРВИ, ПАВ және т.б. Қысқы демалыс кезіндегі тәртіп ережелері" |
Оқушылар қауіпсіздік ережелерімен таныстырылдды. ЖРВИ ауруының алдын алу туралы жұмыстар жүргізілді |
|
14.03.2025ж. |
Ата-аналар мен білім алушыларға қауіпсіздік техникасы бойынша №4 нұсқаулық және балалардың өмірі мен денсаулығы үшін ата-аналардың жауапкершілігі қосымша демалыс |
Ата-аналар мен білім
алушыларға қауіпсіздік техникасы бойынша таныстырлым
жүргізілді. |
|
04.04.2025ж. |
№5 "Көктемгі каникул кезіндегі тәртіп ережелері" нұсқауы |
Көктемгі демалыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстырылды |
|
16.05.2025ж. |
№6 Нұсқама Жазғы демалыс кезіндегі тәртіп ережелері: - ЖҚЕ; -өрт қауіпсіздігі; -терроризмге қарсы іс-шаралар; -ақпараттық қауіпсіздік. |
Оқушылар жазғы демалыс кезіндегі тәртіп ережелерімен таныстырылды - ЖҚЕ; -өрт қауіпсіздігі; -терроризмге қарсы іс-шаралар |
Сынып оқушыларымен жарақаттану жағдайлары: жоқ
4. Оқушылар мен отбасыларды құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша кеңеске шақыру кәмелетке толмағандар арасында
|
Ф. Отбасы оқушысының |
Жүргізілген профилактикалық жұмыстар |
Нәтижесі |
|
- |
- |
- |
5. Әлеуметтік-педагогикалық өзара іс-қимыл
Психологиялық-педагогикалық көмек (психологпен бірлескен жұмыс)
|
Ф. Отбасы оқушысының |
Жүргізілген профилактикалық жұмыстар |
Нәтижесі |
|
Түгел сыныппен |
Сынып жетекшісінің, психологтың қатысуымен үлгерімі туралы әңгімелесу |
Психологтың жеке консультациялары |
|
Жеке оқушылармен (әрқайсысы бөлек) |
Әр баланың жеке қабілеттерін анықтау мақсатында тренингтер, анкеталар алынды. |
Сынып жетекшіге әр балаға жеке қатынас жасай білуіне көмектеседі |
6. Әлеуметтік педагогпен бірлескен жұмыс
|
Ф. Отбасы оқушысының |
Жүргізілген профилактикалық жұмыстар |
Нәтижесі |
|
1.Абдуганиев Нариман 2.Алтай Арай 3.Айтөре Саян 4.Алтай Арайлым 5. Асылханұлы Ерасыл 6.Амантай Сырым 7.Аманғали Сезім 9.Әли Сая 10.Джумашева Анель 11.Дильманов Нурбек 12.Жаңбырбай Қуантхан 13.Камалатдин Бекетай 14.Кәрібай Іңкар 15.Махаш Айзада 16.Мурат Нуржан 17.Нұрсұлтанқызы Аяна 18.Сләмғазы Айсұлтан 19.Сүйіндік Аңсар 20.Сұлтан Мұратбек 21.Темирхан Сымбат 22.Төкеш Мерей 23.Тулеген Інжу 24.Юлдаш Назерке 25.Ордабай Иманғали |
Үйге бару 2024-2025 оқу жылы 4- сынып оқушыларын әлеуметтік педагогпен бірлесе отырып, үйлерін аралап әлеуметтік жағдайын тексердік. |
Барлық сынып оқушыларының тұрмыс жағдайлары жақсы. |
7. Сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің нәтижелері
Білім алушылар саны: 25
Қалалық олимпиадаларға, байқауларға қатысу нәтижелері:
пәндік олимпиадалардың мектептік кезеңіне қатысу;
пәндік олимпиадалардың қалалық кезеңіне қатысу:
Көптеген балалар іс-шараларға белсене қатысты. Осы және басқа деңгейдегі іс-шараларға әр түрлі деңгейде (сынып, мектеп, муниципалдық) қатысқаны үшін олардың жеке жеңістері де бар. Менің ойымша, балаларды әр түрлі іс -шараларға белсенді түрде тарту қажет, мен ата -аналарға хабарласуды және оларды қатысуға тартуды жалғастырамын.
|
|
Т.А.Ә. пед. Қызметкердің |
іс-шараның деңгейі, атауы |
Не үшін марапатталды (жеңімпаздарды (балаларды) дайындағаны үшін, жұмысы үшін) |
күні |
Растайтын құжаттың болуы |
|
1 |
Абдуганиев Нариман |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
2 |
Алтай Арай |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
3 |
Айтөре Саян |
Күрестен 2-орын |
Спорт |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
4 |
Алтай Арайлым |
М.Мақатаев оқулары |
Әдебиеттік оқу пәні |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
5 |
Алтай Аяулым |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
6 |
Амантай Сырым |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
7 |
Аманғали Сезім |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
8 |
Асылханұлы Ерасыл |
«Ақбота» |
Математика-жаратылыстану |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
9 |
Әли Сая |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Математика пәні |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
10 |
Джумашева Анель |
|
|
|
|
|
11 |
Дильманов Нурбек |
«Алтын сақа» облыстан |
Математика пәні |
2024-2025 |
Диплом I I I дәрежелі |
|
12 |
Жаңбырбай Қуантхан |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
13 |
Камалатдин Бекетай |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
14 |
Кәрібай Іңкар |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
1 |
Махаш Айзада |
М.Мақатаев оқулары |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
16 |
Мурат Нуржан |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
17 |
Нұрсұлтанқызы Аяна |
М.Мақатаев оқулары |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
18 |
Сләмғазы Айсұлтан |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
19 |
Суйндик Ансар |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
20 |
Сұлтан Мұратбек |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
21 |
Темирхан Сымбат |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом I дәрежелі |
|
22 |
Төкеш Мерей |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
23 |
Тулеген Інжу |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
|
24 |
Юлдаш Назерке |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІІ дәрежелі |
|
25 |
Ордабай Имангали |
Халықаралық «Пони» байқауы |
Ұлы тілтану елінде байқауы |
2024-2025 |
Диплом IІ дәрежелі |
8. Сынып жетекшісінің сыныппен өткізген іс-шаралары
|
№ |
Іс-шараның толық атауы |
күні |
Кімдер қатысты (ата-аналар, әкімшілік және т.б.) |
пікірлер |
|
1 |
Білім күні |
02.09.2024 |
Ата-аналар |
Үздік |
|
2 |
Қарттар күні |
30.09.2024 |
Сынып |
Жақсы |
|
3 |
Аналар күні |
25.11.2024 |
Сынып |
Үздік |
|
4 |
Туған күн иелерін құттықтау |
Ай сайын |
Сынып |
Жақсы |
|
5 |
Жаңа жыл |
27.12.2024 |
Сынып |
Жақсы |
|
6 |
Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні |
10.01.2025 |
Әкімшілік және директор |
Жақсы |
|
7 |
Аталар сөзі-ақылдың көзі |
07.02.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздік |
|
8 |
14 ақпан – Халықаралық кітап сыйлау күні |
14.02.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
9 |
1 наурыз – Алғыс айту күні |
01.03.2025 |
Сынып ата-аналар, |
Үздіктер |
|
10 |
8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні |
07.03.2025 |
Сынып ата-аналар, |
Үздіктер |
|
11 |
21, 22, 23 наурыз – Наурыз мерекесі |
16.03.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
12 |
30 наурыз – ДүниежүзілікЖеркүні |
30.03.2025 |
Әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
13 |
2 сәуір – Халықаралық балалар кітабы күні |
04.04.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
14 |
7 сәуір – Дүниежүзілік денсаулық күні |
11.04.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
15 |
12 сәуір – Ғылым күні |
18.02.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
16 |
15 сәуір – Халықаралық мәдениет күні |
24.02.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
17 |
18 сәуір – Халықаралық ескерткіштер мен тарихи орындарды қорғау күні 23 сәуір – Ұлттық кітап күні |
02.05.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
18 |
1 мамыр – Қазақстан халықтарының бірлігі күні 7 мамыр – Отан қорғаушылар күні 9 мамыр – Ұлы Отан соғысының Жеңіс күні |
09.05.2025 |
Сынып ата-аналар, әкімшілік және директор |
Үздіктер |
|
19 |
Барлық конкурстарға қатысу |
Жыл бойы |
Әкімшілік |
Үздіктер |
|
20 |
15 мамыр – Халықаралық отбасы күні |
15.05.2025 |
Сынып |
Үздіктер |
|
21 |
Би бояулары |
16.05.2025 |
Әкімшілік |
Үздіктер |
|
22 |
Қайырымдылық акцияларға қатысу |
Жыл бойы |
Сынып |
Өте жақсы |
|
23 |
Бастауыш сыныптардың онкүндігінде барлық байқауларға қатысу |
Қараша айында |
Сынып |
Барлық жарайсыңдар |
9. Сыныппен экскурсиялар
|
№ |
Экскурсияның толық атауы |
күні |
Оқушылар саны |
Кім жіберді (аға оқытушы/орынбасар.) |
пікірлер |
|
1 |
Театр сабағы-мектептегі қойылым |
23.10.2024 |
25 |
Әкімшілік |
Жақсы |
|
2 |
Аталар сөзі-ақылдың көзі |
07.02.25 |
25 |
Әкімшілік |
Үздіктер |
|
|
|
|
|
|
|
Бір жылдағы жұмысты талдау
Сынып ұжымы туралы жалпы мәліметтер. 4 «А» сынып
1. Білім алушылар саны 25, оның ішінде: ұлдар-14, қыздар-11
2. Жас құрамы 11-12 жас
3. Жыл ішінде орын алған сынып құрамының өзгерістері:
4. Білім алушылар отбасыларының мінездемесі, әлеуметтік жағдайы төмен отбасылардың болуы: жоқ
Оқу іс-әрекетінің мазмұны мен сипаты.
Сыныпта барлық пәндер бойынша үлгерімі жақсы. Оқушылар оқытудың маңыздылығын түсінеді, демек, оқу үлгерімі мен оқу үдерісіне деген қызығушылық (бақылау және тест тапсырмаларының нәтижелері). Сынып өте жұмысқа қабілетті.
Сабақтарда оқушылар белсенді, зейінді, зерделі, ізденімпаз, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, оқу іс-әрекетіне қызығушылық танытады, сынып жұмысын орындауға саналы түрде қарайды.Сыныптағы тәртіп жақсы. Сынып ұйымшыл және ұйымшыл. Зейіні тұрақсыз балалар бар, олар сабаққа зейінін шоғырландыруда қиналады, бір орында ұзақ отыра алмайды. Бірақ көпшілігі сыныптағы тәртіп ережелерін сақтауға тырысады. Олар болып жатқан жағдайға дұрыс жауап беруге, өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарауға үйренеді. Сыныпта тәртіпті қасақана бұзатын балалар жоқ.
Сыныпта белсенді топ бар. Оқушылар қоғамдық істерге үлкен қызығушылық танытады, қоғамдық тапсырмаларды орындайды. Балалар өз тапсырмаларын орындау арқылы мұғалімге, мектепке және барлық сыныптастарына көмектесетінін түсінеді.Пән мұғалімдерімен әңгімелесуден сыныптың тәртіпті екендігі туралы қорытынды жасауға болады. Балалар байқағыштық пен ізденімпаздық танытады, сабақта белсенді жұмыс істейді, коммуникативтік дағдыларға ие, өзара көмекке, ынтымақтастыққа, жауаптылыққа қабілетті. Олардың оқуға деген құштарлығы мен қабілеті бар. Оқушылар мұғалімдермен жақсы қарым-қатынаста.
Оқушылар оқу іс-әрекетіне белсене қатысады. Оқу мотивациясы қалыптасты. Балалардың мұғалімдерден жақсы баға алуға, ата-аналардың мақтауына ұмтылысы бар. Сыныпта таным, қарым-қатынас сияқты іс-әрекет түрлеріне басымдық беріледі. Балалар сыныптық іс-шараларды өткізуге көмектесуде белсенділік пен шығармашылықты үнемі көрсетеді. Бастамашылдық, белсенділік, жаңа істерге, шығармашылық бастамаларға қызу үндеу – сынып ұжымының басты белгілері. Балалардың еңбекке ұқыпты қарауына тәрбиеленді. Олар еңбектің қадірін түсінеді, өзін-өзі күтуге саналы түрде қарайды, қоғамдық істерге үлкен қызығушылық танытады және сынып істеріне қуана қатысады.
Балалар мінез-құлық нормалары мен ережелерінің мәнін нақты түсінуге және олардың күнделікті орындалуына психологиялық тұрғыдан дайын. Оқушылар мектептің барлық ережелерін қабылдайды және оларды орындайды (мектепке сабақ басталар алдында келеді, гардеробындағы сырт киімдерін шешеді, ауыстыратын аяқ киімдерін киеді; үлкендерге құрмет көрсетеді, мұғалімдердің талаптарын орындайды; мектеп мүлкіне қамқорлық жасау; сыныптағы кезекшілік кезінде мектеп ғимаратын жинауға көмек көрсету; тәртіпті, тазалықты сақтау және т.б.). Мектептегі тәртіп ережелерін толық сақтай отырып, достық атмосфера мен жағымды психологиялық көңіл-күй қалыптасады.Себепсіз сабақтан қалу — байқалмайды.
Сыныптан тыс уақыттағы сынып өмірі.
Сыныпта сынып ұжымын біріктіретін, бүкіл ұжымның және ондағы жеке баланың жағымды қасиеттерін дамытатын дәстүрлер қалыптасты. Сынып дәстүріне әр оқушыны туған күнімен құттықтау, ұлдар мен қыздарды тақырыптық мерекелерімен құттықтау, "Сиқырлы әлем өз қолымен" шеберханасы, ата-аналарымен бірге театрларға бару жатады., сапарлар. Үйірмелерге, экскурсияларға, коллекцияларға қызығушылық: Барлық оқушылар қандай да бір қосымша сабақтарға қатысады.
Сынып ұжымын басқару және оны ұйымдастыру.
Өзін-өзі басқару процесінде балалардың бойында ұжымшылдық, бір-біріне деген жауапкершілік сезімдері қалыптасады. Оқушылар бірлесе отырып, өз сыныбын қалай әдемі ету керектігін, барлық балалардың ұқыпты және еңбекқор болуын қалай қамтамасыз ету керектігін және т.б. ойлайды. Барлық балалар активтің бұйрығын орындауға тырысады, сыныптағы активті құрметтейді.
Сынып активінің, өзін-өзі басқару органдарының сипаттамасы ...сыныпта сыныптағы істерді басқаратын мықты актив қалыптасады. Оқушылардың ата-аналары белсенді көмек көрсетеді.
Ұжым ішіндегі қарым-қатынас.
Барлық балалар тату. Төзімсіздік және агрессия көріністері байқалмайды. Оқушылар арасындағы қарым-қатынас тілектестік, жолдастық, достық және ұйымшыл. Балалар бір-біріне құрметпен, түсіністікпен, көмекке келуге, қиын жағдайда қолдау көрсетуге деген ұмтылыспен қарайды. Мектептен тыс уақытта балалар сыныптастарымен жақсы қарым-қатынаста болады.
Сыныпта ұлдар мен қыздар арасында жақсы достық қарым-қатынас қалыптасты. Олардың арасында қайшылықтар туындамайды.
Сандық құрамы бойынша сынып үлкен. Оқушыларға бірге болғанды, бірлескен іс-шараларға қатысқанды ұнатады істерде, бос уақыттарын бірге өткізуге.
Балаларды біріктіретін мотивтер:
Сыныпта көшбасшылардың көшбасшылармен өзара қарым-қатынасы жоғары деңгейде.Сыныптағы айқын көшбасшылар Жаңбырбай Қуантхан, Амантай Сырым, Сүйіндік Аңсар, Медетбек Шыңғыс. Белсенді, табанды, оқушылар арасында беделге ие. Маңыздысы – олардың барлығын, ынталы оқушыларды - сабаққа әрқашан дайын болуға тартуға деген ұмтылысы. Маңыздылары - жақсы оқитын, сонымен бірге эмоционалды тұрақтылық пен мейірімділікпен ерекшеленетін оқушылар.
Сынып ішіндегі топтар арасындағы қарым-қатынаста өзара қарым-қатынас, түсіністік, ынтымақтастық болады.
Сынып жетекшісінің қолы: ____________ Бегимбетова А.З
шағым қалдыра аласыз













