Материалдар / Тәрбие жұмысының жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбие жұмысының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
білім беру үрдісіндегі және сыныптағы қарым-қатынасты талдау, үйлестіру мен түзетуді;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
441
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін» «Келісемін»Мектеп Мектеп директорыныңдиректоры: тәрбие жұмыстары жөніндегі Шакенова К.Е. орынбасары: Фаруазова Ж.К«___»_____ 2017 жыл «___»_____ 2017 жыл



Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы









Айсары ауылыСыныптағы сынып жұмысын ұйымдастыру үрдісінде сынып жетекшісі келесі міндеттерді жүзеге асырады:
  • оқушыны жеке зерттеуді;
  • білім беру үрдісіндегі және сыныптағы қарым-қатынасты талдау, үйлестіру мен түзетуді;
  • сынып оқушыларымен жұмыс істейтін педагогтардың білім берудегі жұмыстарын үйлестіру;
  • сынып ұжымындағы өмір тіршілігінің және сыныптың іс-шараларын, сынып сағаттарын, ақпараттық минуттар мен пікірлесулерді, ұжымның шығармашылық жұмыстарын, байқауларды жоспарлау, дайындау, өткізу және қорытындысын жасауды ұйымдастыру;
  • оқушыларды әлеуметтік қорғау;
  • оқушылардың ата-анасымен жұмыс;
  • сыныптағы оқушылардың өзін-өзі басқару қызметін педагогикалық тұрғыда қамтамасыз ету;
  • оқушылардың күнделігі мен мен сынып журналын жүргізуді ұйымдастыру.


Сынып жетекшісі өз міндетін жүзеге асыру барысындаА) оқу жылының басында:
  • сынып тізімін жасайды және сынып журналы мен тәртіп дәптерін толтырады;
  • мектеп кітапханасынан оқулықты алуды ұйымдастырады;
  • оқушылардың отбасындағы тәрбиесімен танысады;
  • сыныптың әлеуметтік паспортын жасайды;
  • сынып оқушыларының қосымша білім мекемелеріне қатысуы туралы толық ақпарат жасайды;
  • оқушылардың бейімділігін дамыту мақсатында оларды әртүрлі қызметке, шараларға тарту жұмысын жүргізеді;
  • сынып өмірінің қызметін ұжымдық жоспарлауын ұйымдастырады;
  • сынып жетекшілерінің ӘБ жетекшісімен келісе отырып, сынып жұмысының тәрбие жоспарын жасап, тәрбие жөніндегі мектеп директорының орынбасарына бекітуге тапсырады.
Ә) күнделікті:
  • оқушылардың күнделікті сабаққа қатысуын бақылауды жүзеге асырады;
  • сыныптағы оқушылардың өзін-өзі басқару органына педагогикалық көмек көрсетуді жүзеге асырады;
  • оқушылардың сырт пішінін бақылауды жүзеге асырады;
  • іс-шаралар өткізу кезіндегі сынып оқушыларының тәртіп мәдениетін бақылауды жүзеге асырады;
  • асханада оқушылардың ыстық тамақпен тамақтануын бақылауды жүзеге асырады;
  • оқушылардың үзіліс кезіндегі тәртібін қадағалайды;
  • оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау дәптерін толтырады.
Б) әр аптада:
  • оқушылар күнделігін тексереді;
  • пән мұғалімдерінің сынып журналын толтыруын қадағалайды;
  • сынып сағатын және жарты сағаттық ақпарат және пікірлесуді жүргізеді;
  • сыныптарға бөлінген жер үлескілерінің тазалығын бақылауды жүзеге асырады.
Г) ай сайын:
  • мектеп жұмыстарына сынып ұжымының қатысуын ұйымдастырады;
  • жол жүру ережелері, құқықтық жалпыға міндетті оқу туралы сабақтар, өмір мен техника қауіпсіздігі бойынша жоспарланған нұсқаулықтар өткізеді;
  • мектеп жоспарына сәйкес жалпы мектептік кештерде және басқа да іс-шараларда кезекшілік атқарады;
  • ерекше педагогикалық қадағалауды қажет ететін өз сынып оқушыларының үйірме, секция, клуб т.б. бірлестіктерге қатысуын бақылайды.
Тоқсан аралығында:
  • оқушылардың денсаулығын қорғау бойынша медицина қызметкерлерінің ұсынысын орындауды ұйымдастырады;
  • сынып жетекшілердің ӘБ-не, семинарларға, тәрбие жұмысы жөніндегі жиналыстарға қатысады;
  • ата-ана жиналысын өткізеді;
  • педагогикалық консилиум өткізеді
Тоқсан соңында:
  • оқу-тәрбие жөніндегі мектеп орынбасарына сыныптың үлгірімі туралы есепті және сынып журналын тапсырады.;
  • оқушылардың каникул кезіндегі бос уақытын ұйымдастырады және ұйымдастыру есебін мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына тапсырады.
Каникул кезінде:
  • сынып жетекшілердің ӘБ-ң демалыстағы жұмысына қатысады;
  • оқушылардың бос уақытындағы іс-әрекеттерін тексереді;
  • әлеуметтік педагогпен рейдке шығады.
Жартыжылдық аяғында:
  • сыныптың тәрбие жұмысына есеп береді (мәтіндік есеппен қоса фото коллаж тапсырады).
Оқу жылының аяғында:
  • оқу жылындағы сынып жұмысының қорытындысын шығаруды ұйымдастырады;
  • сыныптың оқу-тәрбие үрдісіне педагогикалық сараптама жасап, оны ТЖЖ мектеп орынбасарына өткізеді:
  • сынып кабинетін жөндеуді ұйымдастырады;
  • мектеп кітапханасына оқулықтарды өткізуді ұйымдастырады;
  • баласының жазғы демалысы туралы ата-анасынан мағлұмат алады.


Жоғарыда көрсетілген сынып жетекшісінің қызметтік міндеттерімен келісемін және орындауға міндеттімін.



Сынып жетекшісінің қолы: ___________________________________________

























5 сыныптағы тәрбие жұмысының тақырыбы:Заманауи құзіреттіліктер қалыптасқан, ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген табысты жеке тұлға тәрбиелеу.

Тәрбиенің жұмысының мақсаты мен міндеттері Мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан- жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу. Міндеттері: 1. Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету. 2. Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету. 3. Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету. 4. Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету. 5. Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ коэволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басшылыққа алуына ықпал ету. 6. Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету. 7. Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту. 8. Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.







СЫНЫП БЕЛСЕНДІЛЕРІНІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
ТАҚЫРЫБЫУАҚЫТЫЖАУАПТЫ
1Оқушыларды мектеп ішіндегі қоғамдық жұмыстарға жұмылдыру

күнделікті
Сынып белсенділері
2Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалаукүнделіктіСынып белсенділеріСынып әкімі
3Сынып тазалығын қадағалау, сынып оқушыларының тазалығын бақылау күнделіктіСынып белсенділері

4Сынып кабинетіндегі қоғамдық мүліктерге жақсы көзқараспен қарауға шақыру

күнделікті
Сынып белсенділері
5Оқушылардың тәрбиелік деңгейін көтерукүнделіктіСынып белсенділері
6Үлгерімі төмен оқушыларға көмек беруАпта сайынСынып белсенділері
7Қиын оқушыларды алға тартукүнделіктіСынып белсенділері
8Әр тоқсан сайын есеп беруТоқсан сайынСынып белсенділері
9Жыл соңындағы бақылау қорытындысы, нәтижесіЖыл соңы Сынып белсенділері








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!