Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін»Мектеп Мектеп директорыныңдиректоры: тәрбие жұмыстары жөніндегі Шакенова К.Е. орынбасары: Фаруазова Ж.К«___»_____ 2017 жыл «___»_____ 2017 жыл
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы
Айсары ауылыСыныптағы сынып жұмысын ұйымдастыру үрдісінде сынып жетекшісі келесі міндеттерді жүзеге асырады:
оқушыны жеке зерттеуді;
білім беру үрдісіндегі және сыныптағы қарым-қатынасты талдау, үйлестіру мен түзетуді;
сынып оқушыларымен жұмыс істейтін педагогтардың білім берудегі жұмыстарын үйлестіру;
сынып ұжымындағы өмір тіршілігінің және сыныптың іс-шараларын, сынып сағаттарын, ақпараттық минуттар мен пікірлесулерді, ұжымның шығармашылық жұмыстарын, байқауларды жоспарлау, дайындау, өткізу және қорытындысын жасауды ұйымдастыру;
оқушыларды әлеуметтік қорғау;
оқушылардың ата-анасымен жұмыс;
сыныптағы оқушылардың өзін-өзі басқару қызметін педагогикалық тұрғыда қамтамасыз ету;
оқушылардың күнделігі мен мен сынып журналын жүргізуді ұйымдастыру.
Сынып жетекшісі өз міндетін жүзеге асыру барысындаА) оқу жылының басында:
сынып тізімін жасайды және сынып журналы мен тәртіп дәптерін толтырады;
мектеп кітапханасынан оқулықты алуды ұйымдастырады;
оқушылардың отбасындағы тәрбиесімен танысады;
сыныптың әлеуметтік паспортын жасайды;
сынып оқушыларының қосымша білім мекемелеріне қатысуы туралы толық ақпарат жасайды;
оқушылардың бейімділігін дамыту мақсатында оларды әртүрлі қызметке, шараларға тарту жұмысын жүргізеді;
сынып өмірінің қызметін ұжымдық жоспарлауын ұйымдастырады;
сынып жетекшілерінің ӘБ жетекшісімен келісе отырып, сынып жұмысының тәрбие жоспарын жасап, тәрбие жөніндегі мектеп директорының орынбасарына бекітуге тапсырады.
Ә) күнделікті:
оқушылардың күнделікті сабаққа қатысуын бақылауды жүзеге асырады;
сыныптағы оқушылардың өзін-өзі басқару органына педагогикалық көмек көрсетуді жүзеге асырады;
оқушылардың сырт пішінін бақылауды жүзеге асырады;
іс-шаралар өткізу кезіндегі сынып оқушыларының тәртіп мәдениетін бақылауды жүзеге асырады;
асханада оқушылардың ыстық тамақпен тамақтануын бақылауды жүзеге асырады;
оқушылардың үзіліс кезіндегі тәртібін қадағалайды;
оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау дәптерін толтырады.
5 сыныптағы тәрбие жұмысының тақырыбы:Заманауи құзіреттіліктер қалыптасқан, ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген табысты жеке тұлға тәрбиелеу.
Тәрбиенің жұмысының мақсаты мен міндеттері Мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан- жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.Міндеттері:1. Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азамат пен патриоттың қалыптасуына; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыруға; балалар мен жастардың құқықтық санасының өсуіне, оның балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайын болуына ықпал ету. 2. Тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық принциптерін, оның қазақстандық қоғам өмірінің нормалары және дәстүрлерімен келісілген моральдық қасиеттері мен мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету. 3. Тұлғаның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағдарлануына, ана тілі мен қазақ халқының, Қазақстан Республикасында тұратын этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуіне ықпал ету. 4. Бала тұлғасын қалыптастыруда ата-аналардың ағарту жұмысын, психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін күшейтуге, бала тәрбиесі үшін олардың жауапкершілігін арттыруға ықпал ету. 5. Тұлғаның еңбек дағдыларын, экономикалық ойлауы мен кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі іске асыруына саналы қарым-қатынас қалыптастыру, экологиялық мәдениетін дамыту, сондай-ақ коэволюция идеяларын қабылдау қабілетіне және оны күнделікті өмірде басшылыққа алуына ықпал ету. 6. Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру, оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету. 7. Білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құруға ықпал ету, жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнерде және болмыста эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту. 8. Салауатты өмір салты дағдыларын тиімді меңгеру, дене дамуы мен психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату.
СЫНЫП БЕЛСЕНДІЛЕРІНІҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
№
ТАҚЫРЫБЫ
УАҚЫТЫ
ЖАУАПТЫ
1
Оқушыларды мектеп ішіндегі қоғамдық жұмыстарға жұмылдыру
күнделікті
Сынып белсенділері
2
Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау
күнделікті
Сынып белсенділеріСынып әкімі
3
Сынып тазалығын қадағалау, сынып оқушыларының тазалығын бақылау
күнделікті
Сынып белсенділері
4
Сынып кабинетіндегі қоғамдық мүліктерге жақсы көзқараспен қарауға шақыру
күнделікті
Сынып белсенділері
5
Оқушылардың тәрбиелік деңгейін көтеру
күнделікті
Сынып белсенділері
6
Үлгерімі төмен оқушыларға көмек беру
Апта сайын
Сынып белсенділері
7
Қиын оқушыларды алға тарту
күнделікті
Сынып белсенділері
8
Әр тоқсан сайын есеп беру
Тоқсан сайын
Сынып белсенділері
9
Жыл соңындағы бақылау қорытындысы, нәтижесі
Жыл соңы
Сынып белсенділері
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз