2023-2024
оқу жылындағы » сыныбының
тәрбие
жұмысының жылдық есебі:
Сыныпта 38 оқушы бар. Оның ұл
бала, қыз бала. 2023-2024 оқу жылында жыл басында сынып оқушыларын
адалдыққа, еңбекке, өз Отанын құрметтеуге тәрбиелеу, жан-жақты, мол
сауатты, мәдениетті жеке тұлға тәрбиелеу мақсатында біртұтас тәрбие
бағдарламасы аясында 3 құндылық бойынша кешенді жоспар бекітілді.
Жоспарланған жұмыстар өз уақытында өткізілді. Атап
айтсам:
І. Құқықтық
тәрбие
Мақсаты:
Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге
қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың
құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік
пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын
қалыптастыру.
-
«Әділетті Қазақстан: Адал
ұрпақ, сапалы білім, табысты ұлт»
-
«Мен және менің
құқығым»
-
«Сыбайлас жемқорлыққа жол
жоқ!»
ІІ. Ар-ұят
тәрбиесі
Мақсаты:
Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің
жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен
келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын,
моральдық қасиеттерін және көзқарастарын
қалыптастыру.
ІІІ.Ұлттық мүдде
тәрбиесі
Мақсаты:
Тұлғаны ұлттық және
жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлау, ана тілін және мемлекеттік
тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен
этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге
тәрбиелеу.
IV.Талап
тәрбиесі
Мақсаты: Ата-аналарды оқыту, бала
тәрбиесінде олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттіліктерін
және жауапкершіліктерін арттыру
«Жаны саудың тәні
сау»
Жеке оқушылармен оның ішінде талантты және
дарынды балаларға күрделі тапсырмалар берілді. Ата- аналармен
тоқсан соңында оқушылардың оқу үлгерімі, кездескен қиындықтар және
оны шешу жолдарын қарастыру мақсатында жиналыстар өткіздім. Кейбір
ата-аналармен оқушылардың білімі мен тәрбиесі төңірегінде жеке және
топтық кездесулер өткіздім.
Сыныпта өткізілетін тәрбие сағаттары мен
тәрбиелік мәні бар іс-шаралардың уақытында өткізілуі нәтижесінде
құқық бұзушы бала, ата-ана
жоқ.
Нәтиже:
Оқушылардың бойынан жүргізілген әрбір тәрбие
сағаттары арқылы Отанға , мектепке, отбасына деген
сүйіспеншіліктері оянды. Адамгершілік, имандылық, үлкенді сыйлау,
кішіге көмек қолын созу, көпшілік ортада, жолда өзін қалай ұстау
керек екенін үйренді. Мен оны оқушылардың сабаққа қызығушылықпен
қатысуынан байқадым.
Жеке оқушылармен оның ішінде талантты және
дарынды балаларға күрделі тапсырмалар
берілді.
Ата- аналармен тоқсан соңында оқушылардың оқу
үлгерімі, кездескен қиындықтар және оны шешу жолдарын қарастыру
мақсатында жиналыстар өткіздім. Кейбір ата-аналармен оқушылардың
білімі мен тәрбиесі төңірегінде жеке және топтық кездесулер
өткіздім.
Сыныпта өткізілетін тәрбие сағаттары мен
тәрбиелік мәні бар іс-шаралардың уақытында өткізілуі нәтижесінде
құқық бұзушы бала, ата-ана
жоқ.
Нәтиже:
Оқушылардың бойынан жүргізілген әрбір тәрбие
сағаттары арқылы Отанға , мектепке, отбасына деген
сүйіспеншіліктері оянды. Адамгершілік, имандылық, үлкенді сыйлау,
кішіге көмек қолын созу, көпшілік ортада, жолда өзін қалай ұстау
керек екенін үйренді. Мен оны
оқушылардың сабаққа қызығушылықпен қатысуынан
байқадым.