Психологиялық қызмет бойынша жасалған іс-шара
жұмысының нәтижесі бойынша
1 сыныптан Керн Ирассек әдістемесі бойынша сауалнама алынды
Мақсаты Оқушылардың мектепке дайындығын анықтау
сауалнамаға 5 оқушы қатысты.сауалнама қорытындысы бойынша мектепке
дайындығы төмен оқушылар болмады. 2 оқушы жоғары 3оқушы орта
деңгейді көрсетті төмен деңгей көрсеткен оқушы болмады.
2ә сынып оқушыларының таным процесін бақылау бойынша тест алынған
болатынМақсаты Оқушылардың қабылдау ойлау, қиялдау процестерін
анықтау Бұл сауалнамада суреттіаяқтау,жұп сандарды
қос,дөңгелектерден белгілі бір заттың бейнесін жасау Бұл
сауалнамаға 5оқушы қатысты Жоғары деңгей 3 оқушы
орта деңгей 2оқушы көрсетті
3 сыныптар арасында «мектепке көзқарас» тесті алынды.
Мақсаты:Оқушылардың оқу процесіне бейімделуін бақылау тестке 3
сыныптан
10 оқушы қатысты тест қорытындысы бойынша Қорқынышпен келетін оқушы
болмады.
8сынып оқушыларынан алынған тест қорытындысы бойынша сабаққа бар
ықыласымен келетінін айтты.пәнге қызығушылығы жоқ оқушы
болмады.
5-6
сынып оқушыларынан агрессивтілікті анықтау тесті алынды. Тест
мақсаты оқушылардағы агрессивтілікті ліктің белгілерін
анықтауболатын 5 сынып оқушыларынан агрессивтілік белгі
анықталмады.6а 6әсыныптарынан алынған тест қорытындысы бойынша 2
оқушы жоғары деңгейді көрсетті, 6 оқушы орта деңгейді көрсетті.3
оқушы агрессивтілік деңгейінің жоқ екенін
көрсетті.
8-11 сыныптар арасында ресурс тесті алынды. Тест
бойынша барлығы жасыл зонаға шықты
Қараша айында 8-11 сыныптар арасында «Жанұя»қолдау орталығының
Буллинг Федоренко ,Олвеус тесті алынды.Білім алушылар арасында
интернет ресурстарын тиімді пайдалану бойынша сауалнама
алынды.Мектепішілік зорлық -зомбылық бопсалаушылық және жыныстық
тиіспеушілік фактілерін анықтау бойынша сауалнама алынды .9 сынып
оқушыларынан
Желтоқсан айында 3-4 сынып оқушыларынан агрессияны анықтау
сауалнамасы алынды.Сауалнама қорытындысы бойынша агрессивтілік
байқалмады.Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін
диагностикалау жұмыстары жүргізілді.
9
сынып оқушыларынан сенің кәсіби ой-ниетің тақырыбында сауалнама
алынды.
Мақсаты жеке тұлғаның кәсіби түрін кәсіби саласын
мамандық таңдауға дайындығын зерттеу Кеңес беру арқылы жоғары сынып
оқушыларының назарына кәсіби мамандықты ұсыну. Сауалнама7 сұрақтан
тұрады.Сауалнама қорытындысы 2 оқушы колледжге кететінін және
8оқушы 11 сыныпты аяқтайтындығын айтты таңдаған мамандықтарының
мазмұнын білетіндігін айтты.
Оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін
диагностикалау бойынша
5-8
сыныптардан сауалнама алынды.
Мақсаты:оқушылардың оқу процесіне бейімделуін
анықтау болатын осы сауалнаманың нәтижесінде көп оқушының спортқа
қызығушылықтарының бар екендігін дотарымен уақыт өткізетінін
жақсыкөретінін атап өткен. Сауалнама нәтижесі бойынша ұсыныс сынып
жетекшісі әр оқушымен жұмыс жасау керектігі айтылды.Қорқу сезімдері
бар балалармен психолог түзету жұмыстарын жүргізу керек деген шешім
қабылданды.
5сынып оқушылары арасында түймедақ гүлі суретін
салып әр өтілетін сабақтарын жазу ұсынылған бұл сауланамаға 5 оқушы
қатысты.болатын қызықты өтетін сабақтардыы қызыл түспен қиын
пәндерді көк түспен қызықсыз сабақтарды сары түспен ұнамайтын
сабақтарды қара түспен бояулары ұсынылды.
Мақсаты:оқушылардың кіші мектеп жасынан орта
мектеп жасынан өтудегі пәндік бейімделу
Қорытынды:Мазасыздық деңгейі қалыпты,топтық
бірлік жоғары,өзін-өзі бағалауы жағымды.психикалық көңіл күйлері
жақсы қалыптасқан.
7-11 сыныптар арасында темпераментті анықтау
тесті алынды.
Мақсаты оқушылардың темпераментін
анықтау.
Осы
сыныптар арасында 16 оқушы холерик
9
оқушы сангвиник
14
оқушы меланхолик
6
оқушы-флегматик
2023-2024 оқу жылында Буллинг жоспары бойынша
іс-шара жоспары жасалынды.Бопсалау әлімжеттілік бойынша 7-8
сыныптар арасында сауланама алынды.
Мақсаты:мектеп оқушыларынан бопсалау әлімжеттік
пен кибербуллингті анықтау
Қорытынды:Оқушылар арасында әлімжеттік бопсалау
фактілері анықталмады,осындай жағдайға тап болса кімге айту
керектігін толық түсінген.
«Бірлік-Сүмбе орта
мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің2023-2024 оқу жылындағы
педагог психолог К.Сагабаеваның
жарты жылдықтағы атқарған
жұмысының қорытынды есебі