|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 8 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ»Сабақтың мақсаты: төтенше жағдай кезінде және қажет болған жағдайда жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондарын қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы
Қауіпсіздік қызметтерін шақыру ережелері
Қаланың қауіпсіздік қызметінің диспетчері сіздің қоңырауыңыздың себебін тез түсініп, соған сүйене отырып әрекет етуі үшін сізге төнген қауіпті жағдай туралы телефон арқылы дұрыс және анық хабарлай білуіңіз керек. Қауіпті жағдай туралы телефон арқылы хабарлаудың жалпы ережелері: Егер сіз телефон арқылы көмек сұрасаңыз, қысқаша хабарлаңыз:
Қолданыстағы жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондарын қайталау, қажет болған жағдайда қайда және неге қоңырау шаламыз (презентацияда). Қоңырау кезінде не хабарлаймыз, сөйлесуді қалай және қашан аяқтаймыз? Жалған қоңыраулар қандай? Рольдік ойын Оқушыларды жұптарға бөліп, «Қате қоңыраулар» ұғымын және олардан қалай аулақ болу керектігін талқылаңыз. Сондай-ақ, төтенше жағдайлар қызметі мен қоғамға жалған қоңыраулардың салдары туралы қысқаша талқылауды ұсыныңыз.
3. Қорытынды (2 минутқа дейін) Сабақты қорытындылау - Тыңдалған тақырып бойынша есептерді шешу. «Әзіл-қалжыңға» және жедел жәрдем менеджеріне қоңырау шалуға деген ұмтылыс көптеген адамдарда болуы мүмкін, бірақ мұны жасамас бұрын, мұндай «ләззат» пен көңілділік бірнеше сағатқа созылатынын және олар үшін бірнеше жыл төлеуге тура келетінін есте ұстаған жөн. Алайда жалған қоңыраудың бағасы тек ақшалай баламамен өлшенбейтінін ұмытпаңыз. Бұл, ең алдымен, адамдардың өмірі мен әл-ауқаты! Және бұл әрқайсымызға әсер етуі мүмкін. Дегенмен өрттің немесе басқа оқиғаның нақты қаупі болған кезде, әрқашан қажетті шұғыл қызмет нөмірін немесе 112 бірыңғай құтқару телефонын теріңіз, сонда көмек міндетті түрде келеді! Алгоритмді тарату. Пайдалы сілтеме: https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тәрбие папкасы
тәрбие папкасы
|
Апта дәйек сөзі |
«Білім – қымбат қазына, қанағат тұтпа азына» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
||
|
Сынып: 8 кл |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Менің Отаным Қазақстан» |
|
|
Құндылық |
«еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
№ 1 САБАҚ. «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу (мысалы, облыстар бойынша). Кіріспе бөлім: Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатының тақырыбы — "Менің Отаным – Қазақстан". Қазақстан – тәуелсіз, егеменді ел. Ол – кең байтақ, табиғаты тамаша, халқы қонақжай ел. Біздің Отанымызды мақтан тұтып, оның тарихын, мәдениетін білу әрбір азаматтың міндеті». Оқушылардан: «Отан дегеніміз не? Отанға деген сүйіспеншілікті қалай түсінесіңдер?» деген сұрақтар қою арқылы талқылау өткізу. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Қазақстанның табиғаты мен байлығы. Мұғалім: «Қазақстан – табиғаты әсем, жері кең, байлыққа толы ел. Біздің елімізде Алтайдан Каспийге дейін созылып жатқан кең дала, биік таулар, мөлдір өзендер мен көлдер бар». Оқушылардан Қазақстанның ең көрікті жерлері туралы сұрақтар қойылады (Балқаш көлі, Бурабай, Шарын шатқалы, т.б.). 2. Тарихи тұлғалар. Мұғалім: «Қазақстан тарихында елін қорғаған батырлар, ел басқарған тұлғалар көп. Олар біздің мақтанышымыз». Оқушыларға Абылай хан, Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр және тағы басқа тұлғалар туралы қысқаша әңгіме айту ұсынылады. 3. Мемлекеттік рәміздер. Оқушылармен бірге Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран) туралы қысқаша түсінік беру. Рәміздердің мағынасын талқылау (Тудағы күн мен қыран, елтаңбадағы шаңырақ). 4. Қазіргі Қазақстан. Елдегі жетістіктер (экономика, мәдениет, спорт, ғылым). Қазақстанның тәуелсіздігіне 30 жылдан асқандығын атап өтіп, қазіргі уақыттағы мемлекеттің даму барысы жайлы әңгіме қозғау. Сергіту сәті: Оқушылармен бірге «Қазақстаным – жүрегімде» атты өлең немесе ән айту. |
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Мұғалім: «Отан – әр адамның жүрегінде. Біз Қазақстанды дамыту үшін еңбектеніп, білім алып, елге үлес қосуымыз керек. Отанымызды мақтан тұтайық, оның жарқын болашағы біздің қолымызда!» Оқушылардан: «Сендер Қазақстанды болашақта қалай көргілерің келеді?» деген сұрақ қою арқылы сыныппен ой бөлісу. Бағалау және мадақтау: Оқушылардың белсенділігі мен жауаптары үшін алғыс білдіріп, үздік жауап бергендерді марапаттау. |
|
|
презентация |
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ ЖӘНЕ СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ»Сабақтың мақсаты: төтенше жағдай кезінде және қажет болған жағдайда жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондарын қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы
Қауіпсіздік қызметтерін шақыру ережелері
Қаланың қауіпсіздік қызметінің диспетчері сіздің қоңырауыңыздың себебін тез түсініп, соған сүйене отырып әрекет етуі үшін сізге төнген қауіпті жағдай туралы телефон арқылы дұрыс және анық хабарлай білуіңіз керек. Қауіпті жағдай туралы телефон арқылы хабарлаудың жалпы ережелері: Егер сіз телефон арқылы көмек сұрасаңыз, қысқаша хабарлаңыз:
Қолданыстағы жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондарын қайталау, қажет болған жағдайда қайда және неге қоңырау шаламыз (презентацияда). Қоңырау кезінде не хабарлаймыз, сөйлесуді қалай және қашан аяқтаймыз? Жалған қоңыраулар қандай? Рольдік ойын Оқушыларды жұптарға бөліп, «Қате қоңыраулар» ұғымын және олардан қалай аулақ болу керектігін талқылаңыз. Сондай-ақ, төтенше жағдайлар қызметі мен қоғамға жалған қоңыраулардың салдары туралы қысқаша талқылауды ұсыныңыз.
3. Қорытынды (2 минутқа дейін) Сабақты қорытындылау - Тыңдалған тақырып бойынша есептерді шешу. «Әзіл-қалжыңға» және жедел жәрдем менеджеріне қоңырау шалуға деген ұмтылыс көптеген адамдарда болуы мүмкін, бірақ мұны жасамас бұрын, мұндай «ләззат» пен көңілділік бірнеше сағатқа созылатынын және олар үшін бірнеше жыл төлеуге тура келетінін есте ұстаған жөн. Алайда жалған қоңыраудың бағасы тек ақшалай баламамен өлшенбейтінін ұмытпаңыз. Бұл, ең алдымен, адамдардың өмірі мен әл-ауқаты! Және бұл әрқайсымызға әсер етуі мүмкін. Дегенмен өрттің немесе басқа оқиғаның нақты қаупі болған кезде, әрқашан қажетті шұғыл қызмет нөмірін немесе 112 бірыңғай құтқару телефонын теріңіз, сонда көмек міндетті түрде келеді! Алгоритмді тарату. Пайдалы сілтеме: https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













