Материалдар / тәрбие сағат
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

тәрбие сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие сағат жоспары балдарға деген тәрбие, мәдениеттілік мейірімділік жайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2018
1153
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін_______________________Сыныбы: 7 «А» Күні:____________Тақырыбы: «Мен - өз Отанымның патриотымын»Мақсаты: 1.    Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін, тарихын білуге тәрбиелеу.2.    Оқушылардың таным белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту.3.    Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой-пікірін білдіре алатын оқушыларды  тәрбиелеу. Оқушылар, бүінгі келіп жеткен жаңа оқу жылымен шын жүректен құттықтаймын. Алдағы уақытта сіздермен білім саласында жақсы жетістіктерге жетеміз деген үміттеміз.Отан дейміз т жаққан жерімізді,Отан дейміз -өсірген елімізді.Отан дейміз уған жер, атамекен,Биік тау, орман тоғай көлімізді.Отаным менің кең байтақ Қазақстан,Аман өткен талай дүлей азаптан.Бар әлемді өз аузына қаратқан,Кім бар қане артық дейтін Қазақстан?!Оқушылар, бұл өлеңде не туралы айтылған? Отан дегенді қалай түсінесіздер? (оқушылар жауаптары)Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Мен өз елімнің потриотымын» деп аталады. Мен өз елімнің патриотымын. Алдымен «патриот» деген кім, ол қандай адам деген сұраққа анықтам аберіп кеткенім жөн болар. Патриот – ұлтын сүйетін, өз тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт – дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлесқосатын саналы тұлға. Туған елі үшін үнемі тер төге қызмет етіп, халқымыздың мол рухани құндылықтарын бағалай білетін асыл тұлға. Патриоттық тәрбие, ең алдымен, әрбір жеке тұлғаның ата – анасын, туған – туыстарын жақсыкөруден басталады емес пе?! Өз баласына жақсы тәрбие беру кез келген адамның міндеті, мейлі ол мұғалім, мейлі ол жұмысшы, дәрігер, не тағы басқа маман иесі болсын қоғамда парасатты, адамгершілігі жоғары бала тәрбиелеу кез келген адамның міндеті болуы тиіс. Тату тірлік пен ауызбірлік жылы ұямызға арқасын кең жайғанда адамгершілік атты асыл қасиеттердің адам бойына нық қонатынына, әрине, еш шүбә жоқ.Патриот дегеніміз- қысқаша айтқанда өз Отанын өте қатты құрметтейтін, өз Отанын шексіз сүйетін адам екен.Мұғалім: Отан туралы мақал-мәтел білеміз бе? Ойын «Мақал-мәтел» жалғасын тап.Отан- оттан да ыстық.Отан т басынан басталады.Отансыз дам, ормансыз- бұлбұл.Отан үшін отқа түс күймейсің,Отан үшін суға түс батпайсың.Отан –қуат,Отбасы – шуақ.Отан үшін күрес,Ерге тиген үлес.Отан туралы қандай өлеңдер білеміз?Абай атамыз айтқандай, бүгінгі жастардың дүниенің кетігін тауып, қалануды көздеу, қоғамдық өмірден қол үзбей, өз елін сүюге, өз елінің тұрмыс – тіршілігін, салт – санасын, әдет – ғұрпын білуге тәрбиелеу – нарықтық кезеңде маңызы жоғары тұрған зор міндеттердің бірі деп ойлаймын. Осы тәрбиенің ең маңыздысы – балаға патриоттық тәрбие беру. Халқымыздың тарихына терең үңіле білсек, жасынан жарқыраған күміс көмей әнші, жаужүрек батыр, нар тұлғалы палуан елі мен жері үшін аянбағаны баршаға мәлім. «Барлық халық пен ұлт барлық ұлы және тамаша нәрселерді жасауға қабілетті, әрбір азамат өз ұлтын сүюге тиіс және өз ұлтына деген терең сүйіспеншілігі мен мақтаныш сезімі арқылы басқа ұлттарды танып, құрметтеп, оларды сүйе білуге тиіс» дегенеді ұлтымыздың мақтанышы, ұлы патриот атамыз Бауыржан Момышұлы айтқан болатын. Бұлсөздің астарында өз ұлтыңды ерекше сүй, сол арқылы өзге ұлтты сүюге үйрен деген ой жатыр.Біз тәуелсіз мемлекетпіз. Біздің өз рәміздеріміз бар. Біздің рәміздерімізге нелер жатады?Рәміздер туоалы сұрақ-жауап алмасу. (рәміздер туралы сұрау, авторларын сұрау)Міне, біздің өз рәміздеріміз бар екен. Біздің өз елбасымыз бар. Оның аты кім екен? Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев өте дана, алаш жұртын алға сүйреген, тәуелсіз елімізді басқарып отырған бірден бір асыл тұлға. Сол басшымыздың арқасында біз осындай Отанда өмір сүріп жатырмыз. Ел болдық ерік алдық астаналы    Енді кімнен қазағым жасқанады?        Тәуелсіз мемлекеттің шежіресі,    Нұрсұлтанның атымен басталады.Біз жас ұрпақ өз елімізді әрқашан құрметтеп, мемлекеттік рәміздерімізді аялап, президентімізді сыйлап, бейбіт елдің бейбітшілігін, тыныштығын сақтай білуіміз керек.Бекітемін_______________________Сыныбы: 7 «А» Күні:___________Тақырыбы: «Жақсы сөз-жарым ырыс» Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқытудың сұрақ-жауап тәсілі арқылы балаларды қарым-қатынасқа түсіру, балаларды екі топқа бөліп, сабақты жарыс түрінде өткізу, балалардың қызығушылығын арттыра отырып, «Жақсы сөз-жарым ырыс»тақырыбы бойынша алған білімдерін кеңейту. Түзете-дамытушылық: «Жақсы сөз-жарым ырыс» тақырыбына байланысты көріністерді , сөздерді көру және есту арқылы қабылдау. Сабақ барысында үлгі ретінде көрсетілген жақсы іс-әрекеттер мен сөздерді естеріне сақтау. Мақал-мәтел жарысында, логикалық және рөлдік ойындарында зейінді шоғырландыру, ойлау қабілетін дамыту және диалогтік, монологтік с.т. қалыптастыру. Тәрбиелік: Балаларды сөз әдебіне, үлкенді сыйлауға, қол ұшын беру, көмектесе білуге баулу. Жұмбақты шешу арқылы тапқырлыққа тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекіліктер: карточка, плакаттар, буклеттер. Сабақ түрі: Топтық Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Сұрақ – жауап жарысы 3. Бөлім « Ақыл әліппесі » 4.Логикалық ойын 6. « Мен қандай болам » ой талқы 7. Қортындылау, бағалау 1. Сабақ барысы Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушылардың іс - әрекеті Сәлеметсіздерме балалар Тренинг Балалар, бүгінгі сабағымыз сәтті өту үшін бір-бірімізге шын жүректен жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейік Балалар, айтыңдаршы қандай сезімдесіңдер? Иә, жақсы сөз жан жылытады. Дұрыс айтасыздар, адамдар өзара жымиып, амандасып, немесе жақсы тілектер айтып жатса, әрқашан адам көңіліне жанына асқан жылулық ,мейірім орнайды Балалар бүгін бізде жарыс сабақ, тақырыбы «Жақсы сөз-жарым ырыс» Балалар бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын, топтар жетекшісі өздерін және команда мүшелерін таныстырсын.Ал, енді бөлімдермен танысайық: Сәлеметсізбе.«Тілек шоғы» Балалар қолдарындағы гүл шоқтарын бір - біріне тілек айту арқылы ұсынады. Жақсы , бақытты сезімдеміз. Балалар өз ойларын айтады 2. Бөлім « Сұрақ – жауап » - Ас атасы ? - Үйге ұя салатын құстың аты ? - Киіз үйдің тірегі ? - Қазақтың ұлттық аспабы ? - Ас үйде қолданылатын зат атауы ? - Ыстық мезгілді ата ? - «Кең» сөзінің антонимі ? - Ұлы ақын ? - Ең мамыражай мезгіл ? - Үлкендерді силайтын бала ? - Нан - Қарлығаш - Уық - Домбыра - Ыдыс - Жаз - Тар - Абай - Көктем - Әдепті бала 3. Бөлім « Ақыл әліппесі » - Қандай ақыл кеңесі мол тақпақтар білесіңдер ? - Екі топ жарысамыз - « Тапқыр » тобы Т.Нұрсұлтан- Ата – ананың, тілегі, Адам болып өскенің. Адамдықтың тірегі, Адал болып өскенің. Ернар Әдептілік дегенің, Әрқашанда керегің. Әсемпаздық дегенің, Әуре сарсаң әлегің. Бағлан - Кім үлкенді силаса, Кім үлкенді тыңдаса, Силы болмақ өзіде. - Бұл жолы алғыр тобы көп айтты, «тапқыр» тобы қалыспаңдар «Алғыр» тобы Алия-Тәртіпті бала сүйеніш, Төбең бір көкке жетеді Тәртіпсіз бала күйеніш, Төмендеп басың кетеді Қарсы ал ерте күн көзін Төсегіңді жина өзін Асықпай іш тамақты Жалама аяқ-табақты ДәуіржанПышақты ұста оң қолмен , Шанышқыны сол қолмен Нанды үгітпе қадірле, Қабығымен бәрін же Саусағыңды сормағын Салдыр салақ болмағын 4. бөлім «Логикалық ойын» Екі топ бір-бірлеріңе жұмбақ тақпақтар жасырыңдар «1»топ Балалар жүр көшеде естіледі шу, айғай. Сен де шықтың көшеге Қойып кеттің байқамай Мұнда не деу керек Осы келген бетіңде допты қудың жарыстың Көшенің сол шетінде Кезікті бір танысың Ұмыттың сен не деуді? -Мен істеймін Рұқсат па? Кешіріңіз -Сәлеметсізбе «2» топ Үй артында қоқыста, Жатқан үйіліп қоқысты Тазалайды қарт кісі Белі зорға иіліп Не дегенің жөн еді? Әжең сенің түскі асқа Қасықтарды қойды мол Жұрттан бұрын ыдысқа Қолды бұрын салдың сен Жөн еді не айтқаның? 5 .бөлім Ситуациялық сұрақтар 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқаныңда алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек.? 3. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек? 4. Сыныпқа мұғалім келгенде бала не істеу керек? Жол бере едім Тыныштық сақтауың керек Сыпайы сөйлесу керек Орнынан тұрып амандасу керек ҚожаахметЖақсылыққа жақсылық ет қолдан келгенше Қуандық1. Жақсы адам ай мен күндей Әлемге бірдей. Жансая1. Ұлық болсаң - кішік бол. 2. Кішіден ізет - үлкеннен құрмет Осымен бүгінгі тәрбие сағатымыз аяқталды, уақыт бөліп келгеніңізге, зейін қойып тыңдағаныңызға рақмет сау болыңыздар «2» топ Қалмау үшін керісіп, Кел алайық келісіп, Атқарайық үйдегі жұмысты тең бөлісіп ЖұлдызКел самаурын қайнатып Дастарханды жайнатып Отырайық бөлмеде Гүлдерді де суарып АқеркеЕденді де жуайық Келген кезде жұмыстан Қалсын анам қуанып Біз сабақта сұрақтарға жауап бердік Ойландық Ойнадық Жұмбақ шештік АрғынЖақсылық жолға келе жатып Жаман әдет көрсетпе Н.Нұрсұлтан Жақсылыққа жақсылық әр кісінің ісі Жамандыққа жақсылық ер кісінің ісі НұрайымЖақсы адам өзінің жыртық тонымен де сыйлы. Сау болыңыз



























Бекітемін_______________________Сыныбы: 7 «А» Күні:___________

Тақырыбы: «Менің сүйікті спортшым» Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: оқушыларды өткен тақырып бойынша игерілген білімдерін     еске түсіру, жинақтау ,пысықтау, жаңа білімді меңгерту.2. Дамытушылық: оқушылардың сөздік қорын байыту,ауызекі сөйлеу тілдерін дамыту,ой-өрісін кеңейту,шығармашылық қабілеттерін жетілдіру,пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.3.Тәрбиелік: спортқа,денсаулыққа байланысты қазақтың мақал-мәтелдерін пайдалана отырып, оқушыларды салауатты өмір сүруге, спортты сүюге, еліміздің әйгілі спортшыларын құрмет тұтуға тәрбиелеу.Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, ойландыру, іздендіру, әңгімелеу, прблемалық сұрақ қою, ойын.Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның танымал спортшыларына арналған буклет-кітап, сандықПәнаралық байланыс: әдебиет, орыс тілі, дене шынықтыру.Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі.Сөйлесім.         сәлемдесу.оқушыларды психологиялық дайындау.қазақ тілі – бал тілім.Өзің барда шалқыдым.Тілімнен нәр табармын,Тіліме кім тағар мін?  - деп , қазақ ті
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!