№57
И.В.Панфилов атындағы жалпы орта мектебі КММ бастауыш сынып
мұғалімі:Сайдикаримова Мухайе Ирисматовна
Тәрбие сағат : «Көңіл –
күйімізді басқара білейік.»
Өмір
деген жарыста
Шаттанған, дос, қалыспа!
Ш.
Смаханұлы.
Мақсаты: « Махаббат », « бақыт » адамгершілік
құндылықтары туралытүсініктерін кеңейту.
Міндеттері: - жағымды
қарым – қатынастар туралы түсінік беру.
-
Өзін - өзі ұстай білу
іскерліктерін дамыту.
-
Ұстамдылыққа,сабырлыққа,
ризашылыққа тәрбилеу.
Көрнекі
құралдар: Әр түрлі
көңіл – күйді білдіретін суреттер.
Оқушылар шеңбер құрып
тұрады, сәлемдеседі. « Кел,балалар, күлейік » өлең шумақтарын бәрі
біргеқосылып айтады.
Әңгімелесу.
Әңгімелесудің мақсаты – оқушылардың жағымды көңіл – күй,
ұстамды болу және әр түрлі жағдайларда өзін ұстай білуі туралы
ойларын тыңдап, өміріндегімәнінтүсіндіру.
1. Ренжіген немесе
қуанған кездеріңде өздеріңді қалай ұстайсыңдар?
2.
Адамдардың көңіл – күйі сендерге қалай әсер етеді?
Мәтінмен жұмыс.
Мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбын ашып түсіндіру мақсатында мәтінмен жұмыс
жүргізеді. Оқушылар мәтінді оқып, ондағы айтылған негізгі ойды
ашады, сұрақтарға жауап береді.
-
Аңызда адамның қандай
көңіл – күйі сөз болады?
-
Өздерің қандай қорытынды
жасар едіңдер?
Оқулықта берілген» Адамның көңіл – күйі әр түрлі
жағдайларға байланысты болады. Жақсы іс, ізгі ниет, жылы сөз,
жақсылық хабар, қуаныш адамның көңіл – күйінің көтерілуіне әсер
етеді » деген түйіндеу сөзбен танысады. Жаңа ақпаратты талдау
оқушылардың тақырыпқа байланысты өз көзқарастарын қалыптастыруға
негіз болады. Жақсы іс, жағымды әрекет, ізгі ниет, жылы сөз,
жақсылық хабар, қуаныштың адам өміріндегі маңызын түсінуге мұғалім
бағдар береді.
Тапсырма
Жаңа
ақпаратта берілген ойларды түйіндеу және қуаныш, таңдану, көңілді,
көңілсіз, қорқыныш, реніш сияқтыадамның бет- бейнесі арқылы көңіл –
күйдіқалай байқауға болатынын үйрену мақсатында тапсырма
ұсынылады.
Онда « Суреттегі
балалардың бет – бейнелеріне қарап,қандай көңіл – күйде тұрғанын
әңгімелеп беру » тапсырылады. Оқушылар ұсынылған суреттерге қарап,
ондағы балалардың көңіл – күйін ажыратып айтады. Оқушылар орындаған
тапсырманы жария ету кезінде мұғалімнің көмегімен « Бет әлпетіне
қарап адамдарды жайдары,жылы жүзді, түсі суық, ренжулі деп
ажыратуға болады. Жақсы көңіл – күй адамға қуат береді. Ал
сабарлыболу адамның әр түрлі жағдайларда өзін ұстай білуі, ұстамды
болуы » деген қорытынды жасайды.
Қорытынды
-
Балалар, біздің бүгінгі
сабағымыз « Көңіл күйімізді басқара білейік » деп аталады. Бұл
дегеніміз қандай жағдайда болмасын сабыр сақтап, өзімізді ұстай
білуімізді және өзімізге, айналамызға қуаныш сыйлауымызды
білдіреді.
Дәптермен жұмыс.
Дәптерде мынадай
тапсырма берілген:
Ребусты ( орындық,
сызғыш, айна, от, шаш суреттері берілген ) шешеіңдер.
Дұрыс шешсеңдер, мақал
шығады. Мақалды оқыңдар және жазыңдар. ( Шешуі: « Орынсыз ашу – от
шашу »)
Балалар шеңберге тұрып, бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
айтып, өз көңіл күйі қандай екенін сыныптастары алдында жария
етеді.
Мысалы: « Менің көңіл
күйім көтеріңкі, өйткені жақсы көңіл күй қуаныш әкеледі»