Жаңа сабаққа
кіріспе

|
Сендер Тәуелсіз Қазақстан
еліміздің перзентісіндер, тәуелсіз елде туып, тәуелсіз елде тәрбие
алдындар. Сендердің азат ойларымен кемел білімдерін біздің қол
жетпес мақсаттарымызға апаратын
құдіретті
күш. Әрине жарқын болашақ білімді
жастардың қолында деп санаймын. Елбасымыз жастар ұрпақтың сапалы
біліммен саналы тәрбие алуына баса мән беруде. Жастардың заман
талабына сай білім алу үшін үлкен мүмкіндіктер жасауда. Осының
барлығы егеменді еліміздің халыққа деген ыстық ықыласы мен
көзқарасының
арқасында.
|
Атыңнан айналайын, егемен
ел,
Тәуелсіз күнің туды кенеле
бер.
Мерейің құтты болсын,
Тәуелсіздік!
Ғасырдың тойы болшы келе
берер.
Қазақ жері бір шетінен екінші
шетіне дейін құс қанаты талатын ұлан-ғайыр кең өлке. Ол
солтүстігінде Ресеймен, Шығысында Қытай халық Республикасымен, ал
батысында Әзірбайжан Республикасымен шектеседі. Қазақ жері кең
байтақ, табиғаты да әр
алуан.
|
|
Сабақтың
ортасы
26 мин.

|
ХVІІІ-ХІХ ғасырларда халқымыз
еркіндік пен тәуелсіздігінен айырылды. Көмек күткен ақ орыс қазақ
халқын аздыра бастады. Ұлан-ғасыр даламыз империя меншігіне
айналды. Халқымыздың басынан қара тұман серпілмеді. ХХ ғасырдың 16
жылы маусым жарлығына жігіттерді бермейміз деп қарсылық
көрсеткендері оққа ұшырады. Азамат соғысы жылдарында шаруашылық
күйзеліске ұшырауынан, адамдардың ашаршылыққа душар болуына 950 млн
қазақ. Яғни халқымыздың 19 пайызы апат болып, 400 мың қазақ отбасы
елден кетуге мәжбүр
болды.
Астанадағы Бейбітшілік және
келісім сарайында Қазақстан халқы Ассамблеясының мерейтойлық ХХ
сессиясы өтті. Сессияда Елбасы Қазақстан халқы Ассамблеясын «Бүкіл
халықтық өкілдік!» деп атады. Көреген Ұлт Көшбасшысының ұлы
мақсатын сессияның аты да әйгілеп тұр: «Қазақстан-2050»
Стратегиясы: бір халық – бір ел – бір
тағдыр»!
Елбасы сессияда сөйлеген өз
сөзінде:
«Бір
жер» – бұл барлығымыз үшін ортақ
ұлттық мүдделер,
«Бір
ел», бұл – барлығымыз үшін ортақ
Отан.
«Бір
болашақ», бұл – біз бірге жүріп өткен
қиындықтар мен
жеңістер!
Міне, қазақстандық қоғамдық
келісімді шайқалтпай ұстап тұратын табаны таудай үш таған. Қоғамдық
келісімсіз мемлекет бір адым да ілгері жылжи алмайды
деді.
Қазақ халқының ең соңғы өліп,
тірілуі – біздің халқымыздың қайғы-қасіретіне, сонымен бірге
мақтанышына айналған 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы еді. Осы оқиғаға
қатысты деген жалған жаламен 99 адам сотталды, 264 адам жоғарғы оқу
орындарынан, 758 адам комсомолдан, 52 адам коммунистік партия
қатарынан шығарылды, әртүрлі жазалар
берілді
|
1923-1933 ж. Болған адам
айтқысыз ашаршылықта 9 млн-дай халықтың 2,2 миллионы опат болды.
Тағы да аштық, тағы да жалаңаштық, тағы да өлім. Әл жоқ, дымы
құрыған сорлылар елін тастап кетуге мәжбүр болды. Бүгінде
атамекенін тастап кеткен халқымыздың саны 1 миллион 518
мың.
: 1937 жылы қазақ халқының
қаншама аяулы азаматтары, бетке ұстар шамшырақтары қуғын-сүргінге
ұшырап, елім деп жүріп – халық жауы атанды. Сол кезде абақтыға
жабылғандардың саны 105 мыңға жетті. Олардың 27 мыңнан астамы
атылды.
1941-1945 ж. Аралығында азамат
тарихында болмаған алапат соғыста бірлік, достық жолында жан қиған
қазақ батырлары фашизммен бүкіл адамзаттықты қорғап, ерекше ерлік
үлгісін көрсетті. Бұл қасіретті соғыста құрбан болған 27 млн
адамның 350 мыңнан астамы қазақтар
еді.
Интернетті дұрыс мақсатқа пайдалансаң, ісің де оңынан болады,
Интернетті қажетіне қарай, шамамен пайдалана білу мәдениетін
қалыптастыру да көп ойланатын
дүние.
.
|
интерактивті тақта, тақырыпқа
байланысты дидактикалық материалдар, мультимедиа
құралдары.
|
|
Отанымыздың ұлттық мақтанышы –
мемлекеттік рәміздерге арналады. Онда мемлекетіміздің рәміздері
туралы білімдерімізді толықтырып, құрметтеуге үйренеміз. Кез келген
мемлекеттің айшығы – мемлекеттік рәміздері екені белгілі. Бізде
бүгінгі сабағымызды еліміздің Гимнімен бастайық. (Гимн
орындалады)
Елін, жерін сүю мен Отанға деген
адалдықтың бір белгісі – мемлекеттік рәміздерімізді қадір тұту
болып табылады. Жас ұрпақты елжандылық негізде тәрбиелеуде де
мемлекеттік нышандардың алар орны ерекше. Олай болса, рәміз
дегеніміз не?
Рәміз –
белгілі идеяны білдіретін белгі, бейне. Адамға ой-пікір туғызады.
Ортақ түсінік бойынша, орақ еңбекті, таға бақытты, зәкір (якорь)
үмітті, лира музаны, арыстан құдіретті бейнелеген көкшіл жалау
бейбітшілік рәмізі. Рәміздік белгілер ғасырлар бойы дами келе
мемлекеттік рәміздерге (ту, елтаңба, гимн)
айналды.
Ту – тұтастық пен бірліктің,
ынтымақтың құдіретті белгісі. Ол елдік пен егемендікті дүниеге паш
етіп тұрады.
Елтаңба – мемлекеттік мөрлерде (облыс,
қала, мекеме), алтын, күміс ақшаларда бейнеленген ажырату
белгілері.
Әнұран – өлеңге жазылған салтанатты
ән.
Қазақстан Республикасы Президентінің
1998 жылғы 4 маусымдағы №3827 Жарлығына толықтырулар енгізіліп, 4
маусым – Мемлекеттік рәміздер күні ретінде аталып өтетін
болды.
1992 жылы 6 маусым күні тәуелсіз
еліміздің тұңғыш мемлекеттік рәміздерінің тұсаукесер салтанаты
өтіп, сол күні Президент сарайы мен Парламент Үйінің төбесіне Ту
көтерілді, Елтаңба орнықты. 6 ай өткен соң 1992 жылы 11 желтоқсанда
Мемлекеттік Гимннің мәтіні бекітілді. Ол 2006 жылы қайта өзгеріп,
желтоқсан айында жаңа Гимн қабылданды.
Біздер тәуелсіз қазақ елінің ең жас
ұландарымз. Сондықтан өз жерімізді, өз елімізді әкелер мен
аталарымыз сияқты қадірлеуге,сүюге, қорғауға тиіс екенімізді
естен шығармайық.
Отан дегеніміз
не?
-Туып өскен жеріміз,
егеменді еліміз.
– Табиғатымыз, қазба
байлықтарымыз, өзен-көліміз, ұлан байтақ жеріміз, Мемлекеттік
тіліміз және басшымыз.
|
Тәуелсіз Қазақстан – ұлы
Отаным,
Көк туымды қалайша
құлатармын.
Тып-тыныш тұрып жатқан жайымыз
бар,
Бәріміз баласындай бір
атаның.
Елімізде бақ-береке, ырыс
болсын,
Қызыл тілім қанжардай қылыш
болсын.
Халқымның ахуалы дұрыс
болсын.
Отанымыз әрқашанда тыныш
болсын!
|
|
Қауіпсіздік 10
мин

|
-Үйде
бізге
қандай
қауіп
төнуі
мүмкін?
(Балалар қорқыныш тудыратын жағдайларды айтады).
-Ал көшеде
қандай
қауіп
төнуі
мүмкін?
(Балалардың жауаптары)
-Қауіп
төндіретін адамдарды
қалай
атайды?
(Қылмыскерлер, алаяқтар).
-Сондай
адамдар
қандай
қауіп
төндіруі
мүмкін
(Балалар
жауап
береді).
-Өте
дұрыс, олар
адам өлтіруі балаларды ұрлап
кетуі үйді тонауы т.б.
көптеген жағдайларды жасауы
мүмкін.
Осындай жамандықтан құтылу
үшін
мына ережелерді есте
сақтаңыздар: Бүгінгі сабақта біз
осылар туралы біліп
алайық!
1-ереже. Есікті
танымайтын адам
түртсе не
қоңырау соқса,
ашуға
бола ма? (Балалардың жауаптары:
Жоқ, ашуға болмайды, анамызға, не әкемізге
қоңырау соғып хабарласу керек,
полицияға да хабарлауға болады).
Ешкімге
есікті ашуға
болмайды! Себебі қылмыскер киімді ауыстырып киіп
алуы мүмкін.
-Ал қылмыскер
есікті бұзғысы
келсе, не істейміз ? (Балалардың жауабы: ата-анамызға қоңырау соғамыз).
-Телефон жоқ болса ше? (Балалардың жауаптары)
-Дұрыс, балконнан немесе терезеден қатты айқайлап көмекке шақырамыз.
|
|
https://youtu.be/8rz3wsHhc0Y?si=rP-
qFZQQiq3UWV8Z
https://youtu.be/8rz3wsHhc0Y?si=rP-
qFZQQiq3UWV8Z
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Қорытынды:
Қазақстан
халқы ұлы тарихтың
иесі атануға
лайық.
Біз көздеген мақсатымызға
міндетті түрде жетеміз.
Аңсарлы
азаттығымыз бен тәу етер
тәуелсіздігіміз баянды
болсын!
Мәңгілік Ел
болу жолындағы ұлы істеріміз
жаңа дәуірлерге жол ашсын! -деген елбасымыздың қорытынды сөзімен
сабағымды аяқтаймын.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|


|