Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
тәрбие сағаты
Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбие сағатын өткізуге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
366
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Home and away | Мектеп: Жамбыл атындағы орта мектепПанфилов ауданы Ақжазық ауылы | |
Күні: | Мұғалім: Джамалова Айнур Акангалийевна | |
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Homes | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | S1. Provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics.S4. Respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics.W1. Plan, write, edit and proofread work at text level with support on a limited range of general and curricular topics. | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: бөлмелер туралы сөздерді біледі | |
Басым бөлігі: бөлмелер тақырыбында суреттей алады | ||
Кейбір оқушылар: мысалдар келтіреді, әңгіме құрайды. | ||
Ойлаудағдыларының деңгейі | Қолдану Талдау | |
Бағалау критерийі | Бөлмелер туралы сөздік қоры көбейдіБөлмелерді сипаттай аладыМысалдар келтіреді | |
Тілдік мақсаттар | ||
Тыңдалым: Мәтінді тыңдап көреді. Айтылым:бөлмелер жайлы айтады.Оқылым:сөйлемді жаза алады және тиісті сөздерді қояды.Жазылым : бөлмелер тақырыбында шағын әңгіме жазады | ||
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету,көзқарастарына құрметпен қарау; | |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі,орыс тілі, сурет. | |
Алдыңғы білім | Homes | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы10 мин | Ұйымдастыру кезеңі : «Шаңырақ жылуы» тренингі «Миға шабуыл» әдісі арқылы ұжымға сұрақтар қойылады. | Бөлмелер суреті түрлі-түсті маркерлер, ватмандар . Алдыңғы білім мен оқу материалдары |
Сабақтың ортасы25 мин | 2.Мағынаны тануGrammar.“There is”, ”There are”Describe you room using this rule. 1-топ:«bedroom» 2-топ:«living-room» 3-топ: «kitchen» тақырыбына постер қорғайды. Топ арасында ақылдаса отырып, түзетулер жүргізіледі. Өзге топтар толық айтып кеткен мәліметтерге тоқталмау.Бағалау:Жұлдызша арқылыДеңгейлік тапсырмалар беру(Оқушыларға деңгейлік сұрақтары бар үлестірмелі материалдар беру арқылы тақырыптағы түсініктерін тексеру)А деңгейі сұрақтар Scrambled letters. You must make up some words and translate them into Kazakh.t, l, a, f –e, r, u, t, c, i, p –b, e, l, a, t –c, r, e, o, o, k –e, g, f, r, i, d –k, s, i, n –m, p, a, l –r, a, i, c, h –i, o, r, d, a –r, o, d, o –В деңгейілі сұрақтар Complete the sentences:1. We cook in the …2. We sleep in the …3. We wash in the …4. We watch TV in the …5. We eat in the …6. We read books in the С деңгейлі сұрақтар Бағалау:Смайликтермен бағалауWorking in groups. ”What do you do in your room ? ”In living room. In kitchen In bedroom. Бағалау:«Бармақ әдісі»Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы – жеке жұмыс(кеңейтілген тапсырма)Қабілетті оқушыға анағұрлым ауқымды көлемді материалдық тапсырма берілді .Work with pictures. “At home- rooms.”1. Dinning room2. Bedroom3. Living room4. Kitchen5. Bathroom6. Study | Қосымша мәтін,ватмандар, стикер, маркер «Топтық жұмыс критериі» Стикерлер Саралау Жауаптар жазылған слайд Оқулық 5-сынып Дарынды оқушымен жұмысҚалыптастырушы бағалау парағыАКТ-ны қолдану |
Сабақтың соңы10 мин | Біліміңді тексерGuess the crossword. Each team must find 10 words about house. Ой-толғау Do you like your room? Why? What kind of rooms do you know?Conclusion.Your marks…….Diploma.Hometask.To draw a house which your dream.Write a story about your flat. | Стикерлер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасын сақтау |
Қабілетті оқушыға : (Эссе)«А.Тевкелевтің Кіші жүз ханы Әбілхайыр Ресей империясының құрамына кіруіне себепші болуы туралы» | Қалыптастырушы бағалау«Смайликтер арқылы»«Бас бармақ»«Жұлдызша арқылы»«Кері байланыс» | АКТ пайдалануда қауіпсіздік техникасы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)