Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
тәрбие сағаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Home and away |
Мектеп: Жамбыл атындағы орта мектеп Панфилов ауданы Ақжазық ауылы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалім: Джамалова Айнур Акангалийевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Homes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
S1. Provide basic information about themselves and others at sentence level on an increasing range of general topics. S4. Respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics. W1. Plan, write, edit and proofread work at text level with support on a limited range of general and curricular topics. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: бөлмелер туралы сөздерді біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басым бөлігі: бөлмелер тақырыбында суреттей алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: мысалдар келтіреді, әңгіме құрайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Бөлмелер туралы сөздік қоры көбейді Бөлмелерді сипаттай алады Мысалдар келтіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тыңдалым: Мәтінді тыңдап көреді. Айтылым:бөлмелер жайлы айтады. Оқылым:сөйлемді жаза алады және тиісті сөздерді қояды. Жазылым : бөлмелер тақырыбында шағын әңгіме жазады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлау, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету,көзқарастарына құрметпен қарау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі,орыс тілі, сурет. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Homes |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
Ұ йымдастыру кезеңі : «Шаңырақ жылуы» тренингі
The order from the agent office. -Good afternoon, pupils. - Good afternoon. -I am from in Agent office. Are you pupils which giving in order? -Yes, we are. -All of you here? Who is absent? 1.Қызығушылықты ояту Топқа бөлу: «Пазл құрастыру» әдісі Today I want to give you the key of the flat. The key of the living room for the first team. The key of the bedroom for the second team. The key of the kitchen for the third team. 1-топ:«bedroom» 2-топ:«living-room» 3-топ: «kitchen» ( әр топқа топтың атауы жазылған ватман таратылады) «Миға шабуыл» әдісі арқылы ұжымға сұрақтар қойылады.
a kitchen A living room a fridge
A bedroom a bed Who is the best decorator? Who is the first? Who wants to speak about room? Бағалау: Мадақтау әдісі (От шашу арқылы) |
Бөлмелер суреті түрлі-түсті маркерлер, ватмандар . Алдыңғы білім мен оқу материалдары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин |
2.Мағынаны тану Grammar. “There is”, ”There are” Describe you room using this rule. 1-топ:«bedroom» 2-топ:«living-room» 3-топ: «kitchen» тақырыбына постер қорғайды. Топ арасында ақылдаса отырып, түзетулер жүргізіледі. Өзге топтар толық айтып кеткен мәліметтерге тоқталмау. Бағалау:Жұлдызша арқылы Деңгейлік тапсырмалар беру (Оқушыларға деңгейлік сұрақтары бар үлестірмелі материалдар беру арқылы тақырыптағы түсініктерін тексеру) А деңгейі сұрақтар Scrambled letters. You must make up some words and translate them into Kazakh.
t, l, a, f
–
В деңгейілі
сұрақтар Complete the
sentences: С деңгейлі сұрақтар
Use prepositions. Complete the description of Sadie’s room. The bed’s on the left and there’s small wardrobe on the right. There are some posters …… the wall …… the bed. There is a table …… the bed, and there is a lamp and clock …… the table. There is a chest of drawers …… the table, and there are some shelves …… the chest of drawers. There is a desk …… the door, …… the window. There is a chair in the corner and another chair ….. the desk. You can see Sadie’s tennis racket …… the desk.
Бағалау:Смайликтермен бағалау Working in groups. ”What do you do in your room ? ” In living room. In kitchen
In bedroom.
Бағалау:«Бармақ әдісі» Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы – жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма) Қабілетті оқушыға анағұрлым ауқымды көлемді материалдық тапсырма берілді . Work with pictures. “At home- rooms.” 1. Dinning room 2. Bedroom 3. Living room 4. Kitchen 5. Bathroom 6. Study
There is a dishwasher, a fridger, plates, cups. We usually cook here. /4/ |
Қосымша мәтін,ватмандар, стикер, маркер «Топтық жұмыс критериі» Стикерлер Саралау Жауаптар жазылған слайд Оқулық 5-сынып Дарынды оқушымен жұмыс Қалыптастырушы бағалау парағы АКТ-ны қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 мин |
Біліміңді тексер Guess the crossword. Each team must find 10 words about house.
Ой-толғау Do you like your room? Why? What kind of rooms do you know? Conclusion. Your marks……. Diploma. Hometask. To draw a house which your dream. Write a story about your flat. |
Стикерлер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қабілетті оқушыға : (Эссе) «А.Тевкелевтің Кіші жүз ханы Әбілхайыр Ресей империясының құрамына кіруіне себепші болуы туралы»
|
Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер арқылы» «Бас бармақ» «Жұлдызша арқылы» «Кері байланыс»
|
АКТ пайдалануда қауіпсіздік техникасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|