|
-Саламатсыздар ма, құрметті
оқушылар! Бүгінгі біздің тәрбие сағатының
тақырыбы «Мектебім -мейірімділік
мекені». Адамның жақсы қасиеттерінің бірі мейірімділік туралы
әңгімелесеміз.
- «Мейірімді адам» бойындағы
қасиеттерді атап өтейік?
— Әрине мейірімді жандардың
қатарында ең бірінші біздің аналарымыз тұрады
екен.
— Адамзат ненің,кімнің
мейіріміне бөленген?
— Күн, табиғат, ана, ұстаз,
дәрігер және тағы басқалардың мейіріміне
бөленеді.
Тапсырма: «Кім және не
мейірімді?» түсіп қалған сөздерді
орнына қою керек. (баяу музыка ойнап
тұрады)
Күлімдеген …. мейірімді.
(күн)
Кіршіксіз ақ ….
мейірімді! (қар)
Таза мөлдір….
мейірімді! (су)
Бәрімізді көтеріп түрған
…. мейірімді! (жер)
Аяулы …. мейірімді!
(анам)
Қадірлі …. мейірімді!
(әкем)
Әлпештеген …. мейірімді!
(әжем)
Еркелеткен …. мейірімді!
(атам)
Жылы жүзді ….
мейірімді! (ұстазым)
Тату-тәтті ….
мейірімді! (достарым)
«Мейірімділік нұры»
жаттығуы.
Орнымыздан тұрып,
бір-бірімізге күліп, мейірлене қарап, тілек
айтайық.
-
Балалар, міне, биыл сендер
бастауыштың соңғы сыныбын оқып отырсыңдар, ата-аналарың да сендерге
үміт артып, сабақтарыңды жақсы оқыңдар деп тілеп отыр. Жаз бойы
жақсылап демалып, күшті жігермен, күш-қуатпен келіп, 4 сыныпта
жақсы оқып, еңбектеніп, жақсы жақтарынан көрінеді деген
ниеттемін.
-
Тақтада өздерің танитын
қазақтың ғұлама, ақиық ақындары, жазушылары, ұстаздарының сендерге
арнаған сөздері тұр. Тақтаға шығып оқып
шығайық.
-
Ендеше, аталар сөзін өнеге
қылған , осындай үлгілі оқушыларымызды марапаттайық! «Пони»
олимпиадасының грамоталарын беру.
-
Балалар, еліміздің патриоты
болайық. Қандай рәміздеріміз бар
еді?
-
Авторлары
кімдер?
-
Оларда не
бейнеленген?
-
Ендеше, әнұранымызды
орнымыздан тұрып, жүрегімізді ұстап тұрып
шырқайық!
-
Осымен сабағымыз аяқталды. Қош
сау болыңдар.
|
Оқушылар мейірімділік
қасиеттерін атайды.
Мейірімді адамдар қатарын
айтады.
Түсіп қалған сөздерді
айтады.
Бейнежазбаны
көреді.
Жаттығу
Өлеңдерді оқып, мағыналарын
түсіндіреді.
Марапаттау.
Рәміздер
туралы.
Әнұран.
|
Тақы-рып
Ой
толғау
Өлең
Бейне-жазба
көрнекілік
грамота
Әнұран әуені
|