Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие сағаты 3- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектебі: |
Б.Момышұлы атындағы №12 жбб мектеп |
|
Күні |
21.10.2024ж |
|
Сынып жетекші: |
Истелиева М |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Тақырыбы: |
Ұлттық мереке 25 қазан- «Республика күні» «Республикам-мақтанышым!» №7 сабақ «Күдікті заттар анықталғанда жасалатын бес қадам» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға Қазақстанның тарихын, мәдениетін, табиғатын таныстырып, елге деген сүйіспеншілік пен патриоттық сезімді қалыптастыру. • Оқушылардың бойында мемлекеттік рәміздерге, ұлттық құндылықтарға деген құрмет сезімін ояту.Туған жерді қорғауға және мақтан етуге тәрбиелеу |
|
Құндылықтар: |
|
|
Дәйексөзі: |
«Отанды сүю-отбасынан басталады!» |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурст |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Ұйымдастыру кезеңі Қауіпсіздік сабағымыз психологиялық ахуалдан басталды. Психологиялық ахуал : «Біз қандаймыз?» деп аталады. Әр топта отырған оқушылар бір-бірлеріне «Біз қандаймыз?» деген сұрақты қояды. Әр топтың оқушылары бір-бірлеріне әдемі сөздер айтып,тілек білдіреді.
|
Психологиялық ахуал барысында оқушылар бір-бірлеріне әдемі сөздерін айтып, тілектерін білдіреді.
|
Мадақтау |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
|
Сабақтың басы
|
Мұғалімнің кіріспе сөзі: -Отан-әр адамның жүрегіне жылы тиер қасиетті сөз. Отан-сенің туған елің, туған жерің, дос-жарандарың, туған туысқаның. Отан-бұл өзіңнің тұратын, өмір сүретін, қызмет ететін жерің. Отанды адам үшін біреу ғана. Отанды анаға теңейді. Себебі, Отан сендерді анаңдай қорғайды, көмектеседі, күш береді. Біз Отанымызды , елімізді сүйеміз. Біз, Қазақстанның патриотымыз! «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді. -Біз қандай елде тұрып жатырмыз? -25-қазан қандай күн? -Бұл күн Қазақстанда қалай аталып өтеді? |
Оқушылар қауіпсіздік сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таңысады.
Балалар қойылған сұрақтар бойынша өз пікірлерімен бөліседі. |
Мадақтау
|
презентация; тақырыпқа байланысты тақтаға ілінген суреттер
|
|
|
Ортасы |
Көп аузынан түспейтін, Отан деген немене? Оның тұлға түс кейпін, Достым білгің келе ме? Отан дейміз от жаққан жерімізді, Отан дейміз өсірген елімізді. Отан дейміз туған жер, атамекен – Биік тау, орман, тоғай көлімізді. Біздің Отанымыз – Қазақстан Республикасы. Сан ғасырлар бойы ата-бабаларымыз жерін жаудан қорғап, бүгінгі ұрпақ, бізге жеткізді. Қазақстан жер көлемі бойынша 9 орында тұр.Қазақстанда үлкен қалалар көп. Олар: Алматы, Астана, Қарағанды, Шымкент, Көкшетау, Қостанай, Ақтау, Павлодар, Ақтөбе, Тараз, Қызылорда, Өскемен, Семей, Талдықорған. Бұлар – әдемі қалалар. Астана- Отанымыздың бас қаласы, астанасы.Ол Есіл өзенінің жағасында орналасқан. Астана қаласын қазір бүкіл ел біледі. Қазақстан-тәуелсіз, егеменді, көп ұлтты мемлекет. Онда қазақтар, ұрыстар, ұйғырлар, өзбектер, корейлер, украйндер және тағы басқа ұлттардың өкілдері тұрады. Олар тату-тәтті, бірлікте өмір сүріп жатыр. Аумалы- төкпелі заманды бастан кешкен қазақ халқының өзіндік басқару жүйесі болған. Ел қамын жеген ерлері, сөзін сөйлеп, халық жағдайын жасаған шешендері, білімпаз билері, әр елде, әр ауылда сөз тыңдар ақсақалдары болған. Қазақта аты аңызға айналған Қазыбек би, Әйтеке би, Төле би сияқты би-шешендер өте көп. Сондай-ақ мемлекетіміздің өз Ата заңы бар. 1993 жылы 28 қаңтарда ҚР тұңғыш Конституциясы қабылданды. 1995 жылы 30 тамызда еліміздің жаңа конститутциясы қабылданды.Адамның өмірін, денсаулығын, тыныштығын мемлекетіміздің Ата заңы қорғайды. 1992 жылы ҚР мемлекеттік рәміздері қабылданды. Олар: ту, елтаңба, гимн. Қазақстан Республикасының мемлекттік Туы. Ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті мата. Алтын күн, қыран және ою-өрнек біздің халқымыздың ашық келешегі мен берекесі, тыныштық пен байлықтың белгісі.
Көк аспандай көкпеңбек, Қазақстан жалауы. Көк емес ол тектен-тек, Елдің ашық қабағы. Қазақстан Республикасының мемлекеттік Елтаңбасында көгілдір түс аясында шаңырақ бейнеленген. Шаңырақты айнала күн сәулесіндей тарап, уықтар Елтаңбасы елімнің, Неткен әйбәт, әдемі Тұнығындай көңілдің Ортада аспан әлемі. -Бұл біздің рәміздеріміз... - Бұл біздің егемендігміздің нышандары... Кез-келген мемлекеттік рәміздердің ең маңыздысы- Гимн. Гимн мемлекеттік ән. Ол халықты әйгілі етеді. Оның сөздерінде халықтың мыңдаған жылғы тарихы, бүгінгі өмірі мен келешек арманы айтылған.
- Өз елін сүйетін адамды кім дейміз? 2.Тақырыпты ашу «Мен патриотпын» «Синквейн»әдісі Кім?Патриот Қандай?Аса өнегелі, жауапты Не істейді?Еңбектенеді, жасайды, күреседі, Өз Отанын сүйеді, Синоним Азамат Суреттер көрмесі(суреттер арқылы тақырыпты ашу)
Патриот – Отанын, елін,халқын, жері мен суын шынайы сүйетін, халық мүддесі үшін бар күш-жігерін, қабілетін аямайтын адам. Олар - өз Отанының жалынды патриоты, өнеркәсіп, ауыл шаруашылығының озаттары. Өз Отанын, халқын шексіз сүюшілік – барша күш-жігерін Отан мүддесіне арнаған адамға тән терең сезім. Б.Момышұлы: «Патриотизм – Отанға деген сүйіспеншілік. Жеке адамның аман-саулығы, қоғамдық, мемлекеттік қауіпсіздікке тікелей байланыстылығын, өзіңнің мемлекетке тәуелді екеніңді сезіну, қысқасын айтқанда патриотизм дегеніміз мемлекет деген ұғымды оны жеке адамның барлық жағынан өткені мен бүгінгі күнімен және болашағымен қарым-қатынасын біріктіреді, - деп терең, жан-жақты анықтама берген. Қазақстандық патриотизм сезімін қалыптастыру үшін әр ұлттар мен ұлыстар тек өз мәдениетін ғана танып білуі жеткіліксіз, сонымен қатар олар бір-бірін танып біліп,құрметтеуі тиіс. Патриот – адамдардың өз Отанына деген сүйіспеншілігі мен адалдығын көрсететін сезім. Ол адамның өз Отанын күшті де айбынды етіп көрсетуге және гүлдендіруге ұмтылумен сипатталады, қандай да бір қастандық әрекеттерден Отанын қорғауға дайын болуын білдіреді. Патриоттық сезімі - өз халқының әлеуметтік, мәдени жеңістер үшін мақтану, оның жауынгерлік және еңбек дәстүрлеріне ұқыптылықпен қарау. Патриот сондай-ақ туған жерге, ата-бабасы жатқан жерге құштарлық сияқты терең перзенттік махаббатты да білдіреді. |
Балалар тақырып бойынша пайдалы кеңестермен таңысады. Өздерінің сұрақтарын қойып, пікірлерімен бөліседі.
Балалар әр топқа берілген суреттерді құрастырып, сурет бойынша сөйлейді. Әр топтан екі баладан тақтаға шығып , жағдаяттар бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. І-топ: Ақырындап қарсылық білдіру қажет, жақын мандағы дүкендерге кіру керек немесе бұл туралы ата-анаға айту. ІІ-топ: Сыпайы түрде жіберуін өтіну керек. Егер жібермей жатса «Жіберіңіз мені» деп қатты айқайлау керек. ІІІ-топ: Бұл жерде бірден адамдардың арасына кіріп, қашып кету керек. Ата-анаға хабарлып айту қажет. |
Мадақтау Жұлдызшалармен бағалау |
Презентация Презентация, қима қағаздар,суреттер
Жағдаяттардың сұрақтары жазылған қағаздар Каточкалар, презентация |
|
|
10 мин
Қортындылау Рефлексия |
№ 7 САБАҚ. «КҮДІКТІ ЗАТТАР АНЫҚТАЛҒАНДА ЖАСАЛАТЫН 5 БЕС ҚАДАМ» - Суреттерді қарап шығыңдар. Сабақ тақырыбын анықтаңдар. - Суреттерден не көріп отырсыңдар? Не айтар едіңдер? 3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау -Көшеде, автобуста, супермаркеттерде қандай да бір сөмке, пакет, қораптарды тауып алған кездерің болды ма? -Оларды тауып алғанда сендер не істедіңдер? -Мұндай заттар адам өміріне қауіпті болуы мүмкін бе? Қандай жағдайларда қауіпті болуы мүмкін? 4.Негізгі бөлім. -Төмендегі мәліметпен танысыңдар. Күдіктіз аттар анықталғанда жасалатын 5 қадам. Қоғамдық көлікте. Егер сіз қоғамдық көлік ішінде ұмыт қалдырылған немесе иесіз затты тауып алсаңыз: 1) Айналаңыздағы адамдардан сұрап көріңіз. Бұл заттың кімдікі екенін анықтауға тырысып көріңіз. 2) Егер заттың иесі анықталмаса, бұл зат туралы
Бүгінгі сабағымызды қорытындылау мақсатында «Ақиқат немесе жалған» ойының ойнайды.
|
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі |
|
Дұрыс және бұрыс белгілері бар топперлер |