Қазақстан Республикасының Оқу
ағарту министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы
педагогикалық колледжі» КМҚК
«Бекітемін»__________
Колледж әдіскері: Турбаева
М.К
«Келісемін»__________
Сынып
жетекшісі: Молдабаева
К.М
Сабақ
жоспары
Тақырыбы: Ұршық ұлттық
құндылық -ұлттық мұра
Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ»
КММ
Сынып: 3
“А”
Мерзімі:02.02.24
Тобы:
Машықкер: Махмұтова
Разия
Баға : « »
_____________________
« »
____________________
Семей 2024
жыл
Тәрбие сағатының
мақсат:.
Ұлттық сана – сезім
қалыптасқан, ұлттық мүденің өркендеуіне үлес қоса алатын ұлттық
құндылықтар мен жалпы адамзаттық құндылықтарды өзара ұштастыра
алатын ұлтжанды тұлға қалыптасады.
Тәрбие сағатының
міндеттері:
-Ұршықтың шығу тарихына тереңірек шолу жасап,
адамға деген пайдалылығы жөнінде мағлұмат
алу.
-Оқушылыардың ұлттық құндылықтарды болашақта
дәріптеуі , маңызын түсінуі
-Сабқақ барысында баланың зейінін, қабылдауын
есте сақтауын дамыту және көру кезінде заттық пішінін дұрыс ажырата
білуін, қол маторикасын
дамыту.
-Оқушыларды қол өнерге деген қызығушылығын
оятып, істеген жұмыстарына жауапкершілікпен қарауын
тәрбиелеу.
-Балалардың өз ойларын айтып . сөздік қорын
толықтыруы
Әдіс -
тәсілдері: «Бастағы қалпақ» , «Пазл» ,
«Лабиринт» , «Додекаэдр», «Сәйкестендіру»
Формасы: Ойын , оқыту,
білу
Жабдықталуы: Қалам , фломастер , қос бет ,
жақсы көңіл күй, компьютер.
Көрнекілік: Қағаз қалпақ, 3 түрлі ұлттық
мұралар бейнеленген пазл , лабиринт макеті , мульфильм
персонаждарының суреті , додекаэдр, сәйкестендіргіш
қағаздар
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
/40 минут/
І. Тәрбие сағатының
кіріспесі
1 «Көңілді амандасу» 5
минут
II.Негізгі
бөлім
1. Тақырыпты түсіндіру 10
минут
2. «Сәйкестендіру» әдісі 5
минут
3. «Додекаэдр» әдісі 6
минут
4. «Пазл» әдісі. 7
минут
5.
«Лабиринт» сергіту сәті. 5 минут
III
Қорытынды.
Рефлексия
«Кері байланыс» орнату 3
минут
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ
БАРЫСЫ
5
минут Амандасу , Психалогиялық
ахуал орнату, «миға шабуыл»
әдісі
-Сәлеметсіңдер ме оқушылар!
Қалдарың қалай? Көңіл- күйлерiн қалай? Сабаққа дайынсыздарма
?
Балалар жауп
береді
-Ендіше оны тексеріп
көрейік . Сіздер сабаққа қандай заттар керек екендігін білетін
шығарсыздар . Мен сіздерге заттардың атын атаймын , ал сіздер ол
зат сабақ кезінде керек зат болса КЕРЕК деп жауап бересіздер ,
керегі жоқ болса КЕРЕК ЕМЕС дейсіздер
Доп , ұялы телефон
,кітап ,қалам , микрофон, қайшы, қолшатыр,
дәптер
Балалар жауп
береді
Негізгі
бөлім
Балалар жауап
береді
10
минут Оқушыларға бүгінгі сабақтын
тақырыбын түсіндіру.
Тақтада көрсетілген
суреттерден нені біліп, танығандарын сұрау, олардың тақырыпқа
байланысты жалпы білімдерін тексеру , сұрастыру, «миға шабуыл»
әдісі.
Разия-Балалар, сіздер тақтадағы
көрсетілген суреттерді көрген бетте біріншіден ойларыңызға не келіп
тұр? 4 Бала қысқаша жауап
береді
3 оқушы жауап
береді
-Ал балалар барлықтарыңыз
дұрыс жауап бердіңіздер , бізідң бүгінгі
тақырып Ұршық ұлттық құндылық
-ұлттық мұра.Сіздер ұршық деген зат не екенің білесіздер ме
?
Балалар жауап
береді
Балаларға видео арқылы
ұршықтын технологиясын
түсіндіру
https://youtu.be/tR3mWiDhKag
Енді келесі сұрақ , сіздер
ұлттық құндылықтар не екенің білесіздер
ме?
Баланың өз ойларын
айтуы
Ұлттық құндылықтар – әрбір ұлттың болмысында
ғасырлар бойы атадан балаға мирас болып келе жатқан адамгершілік
қағидаттары. Ғасырдан ғасырға жеткен халықтың қазынасы –
тілі, ділі, салт-дәстүрі, әдебиеті мен өнері ұлтымыздың рухани
байлығы. Сол ұлттық құндылықтарымыздың арқасында біз өзіміздің
ұлттық қалпымызды сақтап, әлемге танылып
отырмыз.
5 минут Сәйкестендіру ойыны
арқылы балалардың сабақтың нақты мазмұның түсінгенің тексеру
үшін.
Балалар тақтаға шығып қазақ
ұлттық киімдерді , ойындарды , тамақты , муз.аспаптарын басқа
елдердің мұраларынан бөлуі
керек.
-Балалар, осы әңгімемізден
тақырыпты түсінген сияқтымыз , сол себептен маған тақтаға 5 бала
қажет. Қазір тақтадан ілінген үш ұлттық құндылыққа сәйкес келетін
суретті жанына ілеміз.
6
минут
«Додекаэдр».
Ал балалар барлықтарын
жарайсыздр орындарыңызға отыруларыңызға болады.Енді кішкене сергіп
алуларыңызға болады .Мен сіздерге қызықты допты бергім келеді , бұл
доптын әр бір қырында әр түрлі іс әрекеттер көрсетілген , сіздер
бұл допты лақтырып оның төбесінде қандай әеркет шығат соны
орындайсыздар.Бір бірден тақтаға шығулырыңызға
болады.
7
минут
«Пазл» Қатар бойынша балаларға
пазл беріледі шыққан сурет туралы айтып
береді.
-Рахмет балалар , енді
орынымызға отырамыз. Балалар біз жақсы ойын ойнаған сияқымыз , енді
тапсырма орындасақ.Мен әр бір қатарға бөліп сіздерге пазл
құрастыруға беремін , ал сіздер бір топ болып бұл пазлды жинап,
шыққан сурет туралы баяндап
айтасыздар
Қатармен бөлінген топтар
шығады , пазлдан шыққан сурет туралы
сөйлейді.
5
минут
«Лаберинт» Бірінші партада отырған
балалардан бастап Лаберинт беріледі , ол лабиринтті топпен біругу
арқылы жүзеге асырылады.
-Балалар , барлықтарыңыз
жарадыңыздар , енді сонғы ойнымызға келсек , осы лабиринттің
ішіндегі допты лабиринтті тербеу арқылы ортадағы тесіктен
шығаруларыңыз қажет.
2 мин
Рефлексия
Балаларға оқушылардың
суретін таратып ,онықт үстіне сабақ қаншаға ұнағаның
жазады
Ұнаса-
күлімдеген
Ұнамаған жағдайда –
көңілкүйсіз баланың бетін
салады