Сабақтың басы
5
мин
|
1Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздерме,
оқушылар! Бойыма рух, жігер берген,
Әнұраным айтар әнім... Топқа
біріктіру
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Тақырыпқа
шығу
Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Екінші тоқсанның
басында жақсы көңіл күймен бастау Оқушыларды «Селфи әдісі» арқылы
телефонға екі оқушыны суретке түсірткіземін. Суретке түскен екі
оқушы бір-бірімен жақынырақ танысып, өздері туралы
айтады.
Жұбын таныстыру үшін
сағат суретін беремін, сол сағаттың әрбір тіліне қасындағы оқушы
туралы мәліметін жазып алады. Жұптарымен танысып болғаннан кейін,
барлық оқушыларға , әр оқушы жұбын таныстырады. Топтастыру. 3 топқа
біріктіремін.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Әнұран орындайды
3. Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы өз болжамдарын
айтып, талқылау жүргізеді
|
Слайдтар
А4
парақ
Даналық
сөздер
|
Сабақтың ортасы
23 мин
|
Топтастыру: 1- Топ «Адал азамат» 2- Топ «Адал
еңбек» 3- Топ «Адал табыс»
Топтық
жұмыс 1-топ
«Адал азамат» тобына Тапсырма№1
Адал азамат қандай болу керек? Постер жасап
қорғап шығарды.
2-Топ
«Адал еңбек» тобына
Тапсырма №2
Топтен жұмыс жасап, адал еңбек туралы постер
жасап қорғап шығу.
3-Топ
«Адал табыс» тобына Тапсырма №3
Топтен жұмыс жасап, адал табыс туралы постер
жасап қорғап шығу.
Дескрипторлар:
1. Топпен бірлесіп жұмыс жасауы. 2. Адал
азамат қандай болу керектігін көрсету 3. Адал еңбек етудің жолдарын
айту
4. Адал
табыс табу үшін қандай жұмыс істеу
керек?
|
1 топ:
1. Адал азаматтың мінез құлқы? 2. Адал
азаматтың түр сипаты? 3. Адал азамат деген атқа лайық болуы үшін не
істеу керек?, қандай болу керек? 4. Адал азаматтың мемлекетімізге,
қоғамға керегі барма?
ІІ топ:
1. Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
2. Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? 3. Өздерің еңбектің қандай
түрлерімен айналысқанды ұнатасыңдар? 4. Адал еңбек дегенді қалай
түсінесіңдер?
ІІІ топ:
1. Адал табыс табу дегенді тақалай
түсінесіңдер? 2. Қанша табыс тапқанды қалар едіңдер? 3. Тапқан
табыстарыңды қайда жұмсар едіңдер? 4. Табыс табу адамға не үшін
керек?
Деген сұрақтарға жауап
береді.
|
Суреттер
Плакаттар
Слайдтар
Видеолар
|
Қауіпсіздік сабағы
10мин
|
№ 9 - САБАҚ: «ИНТЕРНЕТТЕГІ
ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕГІ ЖЕКЕ ШЕКАРАЛАРДЫ
ҚОРҒАУ»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға интернеттегі және
әлеуметтік желілердегі жеке шекараларды қорғау туралы нұсқау
беру.
Негізгі
міндеттері:
Оқушыларды интернет және әлеуметтік желілерде
жеке қауіпсіздігін сақтауға
үйрету;
Интернет және әлеументік желілердің
қауіпсіздік мүміндіктері мен құпиялық сақтау қосымшаларымен
таныстыру.
Сабақтың
барысы.
1.Кіріспе
«Ақпараттық қауіпсіздік» тақырыбындағы
бейнероликті тамашалау.
2. Негізгі бөлім (6 минутқа
дейін):
«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке
шекараларды қорғаудың маңыздылы» тақырыбында қысқаша пікір
алмасу.
Интернетте және әлеуметтік желілерде жеке
мәліметтердің құпиялылығын сақтауға көмектесетін тиімді
қосымшалармен бөлісу.
|
«Интернеттегі және әлеуметтік желілердегі жеке
шекараларды қорғаудың маңыздылы» тақырыбында қысқаша пікір
алмасады.
Оқушылар өз смартфондары арқылы пайдалы
ақпаратпен бөліседі.
Интернетте және әлеуметтік желілерде жеке
мәліметтерді қорғауға арналған
кеңестер
№1
кеңес
Бөлек элетронды пошта
ашыңыз.
№2
кеңес
Екінші телефон нөмірін
пайдаланыңыз
№3
кеңес
Өз деректеріңізді көпшілікке қолжетімді
жерлерде қалдырмаңыз
(Әлеуметтік желілерде және форумдарда
құжаттардың сканерлері мен фотосуреттерін немесе телефон нөмірлерін
жарияламаңыз. Құпия деректерді жалпыға қол жетімді жерлерде
орналастырмаңыз. Интернетте сіз туралы ақпарат неғұрлым аз болса,
соғұрлым сенімді болады: алаяқтар ықтимал құрбандардың әлеуметтік
желілерін зерттеп, оны сенімге ену үшін
пайдаланады).
№4
кеңес
Сенімді құпия сөздерді ойлап табыңыз. Күдікті
сілтемелерді баспау.
3.Қорытынды.
Интернетте және әлеуметтік желілерде жеке
мәліметтерді қорғауға арналған кеңестер
таныстыру.
|
Пайдалы сілтемелер:
https://youtu.be/Fk3EcLgJsgY
https://youtu.be/DsjtBSucAIs
|
Қорытынды
Сабақтың соңы
|
Мұғалімнің қорытынды
сөзі: Адал еңбектің пайдасы – тәрбиелейді,
жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақытты етеді, өмір сүруге
үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады,
шынықтырады. Адал
еңбек еткен адам, адал табыс табады. Ол Адал азамат болып саналады.
Адалдық ол адам бойындағы таза ниет , бағалы
қасиет.
Бағалау.Белсенді
қатысқан оқушыларды мадақтау.
|
Рефлексия
Ø Нені
білдім,
Ø нені
үйрендім
Ø Нені толық түсінбедім
Нені білгім келеді?
|
|