Материалдар / Тәрбие сағаты: Ағымдағы мәселе 7- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәрбие сағаты: Ағымдағы мәселе 7- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
“Жасөспірімдер арасындағы буллиннтің алдын алу” тақырыбында, оқушыларға тәлім тәрбие беруге арналған сынып сағатының жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А. Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университетi Костанайский региональный университет имени А. Байтұрсынұлы Педагогика, психология және арнайы білім беру кафедрасы/ Кафедра педагогики, психологии и специального образования
































ЖОСПАР-КОСПЕКТ СЫНАҚ ТӘРБИЕ ІС-ШАРАСЫ.




ТАҚЫРЫБЫ: Ағымдағы мәселе



Мектеп: Қостанай қаласының білім бөлімінің "Мариям Хакімжанова атындағы №20 жалпы білім беретін мектебі" КММ




Өткізілу уақыты: 30 Қаңтар сынып: 7 “А”
























Костанай, 2024

Тәрбие сағатының жоспары


Мектеп: Қостанай қаласының білім бөлімінің "Мариям Хакімжанова атындағы №20 жалпы білім беретін мектебі" КММ

Күні: 30.01.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Аружан Серікқызы

Сынып: 7 “a”

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Жасөспірімдер арасындағы буллинг

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

  • Балалардың қорлау, психологиялық зорлық-зомбылық сияқты ұғымдарға теріс көзқарасын қалыптастыру;

  • Буллинг жағдайларымен күресу дағдыларын дамыту;

  • Тұлға аралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту;

  • Оқушылардың жеке тұлғасы мен мінез-құлқының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері

  • оқушыларды «буллинг» түсінігімен, буллингтен зардап шегуші мен зардап шектіруші балалардың типтік ерекшеліктерімен таныстыру;

  • буллингке тап болған кезде мінез-құлық дағдыларын дамыту;

  • заңға бағынатын азаматтарды тәрбиелеуге үлес қосу.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы




5 мин

Кіріспе бөлім:


-Қайырлы күн. Біздің бүгінгі тәрбие сағатымыз жасөспірімдер арасындағы қарым-қатынас мәселесіне арналады. Бірақ бұл тақырыпқа шындап кіріспес бұрын, тәрбие сағатының мақсатын анықтап алайық!


-Бүгін біз “буллинг” тақырыбын баяндайтын боламыз. Сонымен қатар, мына сұрақтарға жауап іздейміз:

  • Буллинг дегеніміз не?

  • Буллингтің алдын алу үшін не істеу керек?


Сабақтың ортасы
















10 мин





























2 мин














10 мин





















5 мин

Негізгі бөлім:


-Ағылшын тілінен аударғанда “буллинг” сөзі (bully)-қорқыту деген мағынаны білдіреді, және бұл мектепте, оқушылар арасында жиі кездесіп жатады. Буллингке ұшырасқан адам, психологиялық немесе физикалық түрде зардап шегуі мүмкін.

Баланы жәбірлеу (буллинг) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау және (немесе) қорқыту, оның ішінде қандай да бір әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған әрекеттер, сол сияқты жария түрде немесе бұқаралық ақпарат құралдары және (немесе) телекоммуникация желілері пайдаланыла отырып жасалған дәл сол әрекеттер (кибербуллинг)

Сонымен қатар, соңғы жылдары мектеп қорқытуының жаңа түрі пайда болды, бұл кибербуллинг деп аталатын, жәбірленушінің электрондық пошта мекенжайына немесе басқа электрондық құрылғылар арқылы қорлау, бопсалау хабарламаларын жібереді.


-Буллингтің алдын алу үшін не істеу керек?

Психологтың сөзіне сүйенсек, жасөспірімдер арасындағы буллинг – кешенді тәсілді қажет ететін мәселе. Мектептегі қудалаумен бала жалғыз өзі емес, бүкіл тарап – оқушының өзімен қатар ата-ана мен мұғалім де күресуі керек. Буллингке ұшырағандарға айтылатын алғашқы кеңес – маманның көмегіне жүгінген жөн. Психолог бұл мәселелерді жік-жікке бөліп айтып берді.

  • Өзі сенім артатын үлкендерге болып жатқан қысым туралы айту;

  • Қудалауға қатігездікпен жауап берем деп үміттену дұрыс емес. Бұл тағы да басқа мәселелерді тудыруы мүмкін;



«Мен кіммін?» жаттығуы

Жаттығудың сипаттамасы: мұғалім оқушылардан қағаз бен қаламды алуын сұрайды және бір минут ішінде олардың тұлғалық ерекшеліктерін анықтайтын бағанға 10 сөз жазуды ұсынады - оң (5 сөз). ) және теріс (5 сөз). Берілген уақытты орындау керек.

Содан кейін мұғалім қатысушылардан парақтарды қоюды сұрайды және оларға кейін оралу керек екенін айтады.


-Енді біз қорқытуға қатысушылардың «портреттерін» жасауға тырысамыз, яғни осы құбылыстың кейіпкерлерінің мінез-құлқының негізгі сипаттамаларын, белгілерін, ерекшеліктері мен мотивтерін сипаттаймыз. Ол үшін екі топқа бөлінуді ұсынамын.


«Портрет» жаттығуы (шағын топтарда жұмыс)

Жаттығудың сипаттамасы: барлық қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа ватман қағазының үлкен парақтары беріледі. Бірінші топқа жәбірлеушінің, екінші топқа әдетте жәбірленушінің мінез-құлқы мен ерекшеліктерін жазады. Содан кейін, топтар өз нәтижелерін ұсынады.


-Енді өздерің туралы 10 сөз жазған парақшаларыңа қараңдар. Тізімді өзіңізбен бірге үнсіз талдаңыз. Мүмкін, сіз өзіңіздің жеке тұлғаңызда анықтаған сипаттамалар арасында сізді жәбірлеуші немесе жәбірленуші тобына жатқызуға болатын қасиеттер бар. Менің ойымша, қазір біздің әрқайсымызда ойланатын нәрсе бар... Мүмкін, кейбіреулеріңіз ашық айтқыңыз келетін шығар?



«Логикалық тізбек» жаттығуы

Жаттығудың сипаттамасы: мұғалім шеңбердегі бірінші қатысушыны негізгі сөйлемді жалғастыруға шақырады: «Қорқытуға қатысушы болмау үшін сізге не керек?». Тренинг алдыңғы қатысушы құрастырған сөз тіркесі негізінде шеңбердегі келесі қатысушыға негізгі сөз тіркесін құрастырады. Мысалы, «Қорқытудың қатысушысы болмау үшін сізге кез келген жағдайда өзіңізді қорғай білу керек». Содан кейін, «Кез келген жағдайда өзіңізді қорғай алу үшін сізге өзіңізге сенімді болуыңыз керек». Осылайша, ойын жалғасады. Соңында мұғалім өзінің бірінші түйінді сөзін қайталап, соңғы қатысушы айтқан оймен аяқтайды.

Презентация (канва)



















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!