Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
А. Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университетi Костанайский региональный университет имени А. Байтұрсынұлы Педагогика, психология және арнайы білім беру кафедрасы/ Кафедра педагогики, психологии и специального образования
ЖОСПАР-КОСПЕКТ СЫНАҚ ТӘРБИЕ ІС-ШАРАСЫ.
ТАҚЫРЫБЫ: “Ағымдағы мәселе”
Мектеп: Қостанай қаласының білім бөлімінің "Мариям Хакімжанова атындағы №20 жалпы білім беретін мектебі" КММ
Өткізілу уақыты: 30 Қаңтар сынып: 7 “А”
Костанай, 2024
Тәрбие сағатының жоспары |
Мектеп: Қостанай қаласының білім бөлімінің "Мариям Хакімжанова атындағы №20 жалпы білім беретін мектебі" КММ |
||||
Күні: 30.01.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: Аружан Серікқызы |
||||
Сынып: 7 “a” |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы |
“Жасөспірімдер арасындағы буллинг” |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
|
||||
Сабақтың міндеттері |
|
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5 мин |
Кіріспе бөлім: -Қайырлы күн. Біздің бүгінгі тәрбие сағатымыз жасөспірімдер арасындағы қарым-қатынас мәселесіне арналады. Бірақ бұл тақырыпқа шындап кіріспес бұрын, тәрбие сағатының мақсатын анықтап алайық! -Бүгін біз “буллинг” тақырыбын баяндайтын боламыз. Сонымен қатар, мына сұрақтарға жауап іздейміз:
|
|
|||
Сабақтың ортасы 10 мин 2 мин 10 мин 5 мин |
Негізгі бөлім: -Ағылшын тілінен аударғанда “буллинг” сөзі (bully)-қорқыту деген мағынаны білдіреді, және бұл мектепте, оқушылар арасында жиі кездесіп жатады. Буллингке ұшырасқан адам, психологиялық немесе физикалық түрде зардап шегуі мүмкін. Баланы жәбірлеу (буллинг) – қорлау сипатындағы жүйелі (екі және одан көп) әрекеттер, қудалау және (немесе) қорқыту, оның ішінде қандай да бір әрекетті жасауға немесе жасаудан бас тартуға мәжбүрлеуге бағытталған әрекеттер, сол сияқты жария түрде немесе бұқаралық ақпарат құралдары және (немесе) телекоммуникация желілері пайдаланыла отырып жасалған дәл сол әрекеттер (кибербуллинг) Сонымен қатар, соңғы жылдары мектеп қорқытуының жаңа түрі пайда болды, бұл кибербуллинг деп аталатын, жәбірленушінің электрондық пошта мекенжайына немесе басқа электрондық құрылғылар арқылы қорлау, бопсалау хабарламаларын жібереді. -Буллингтің алдын алу үшін не істеу керек? Психологтың сөзіне сүйенсек, жасөспірімдер арасындағы буллинг – кешенді тәсілді қажет ететін мәселе. Мектептегі қудалаумен бала жалғыз өзі емес, бүкіл тарап – оқушының өзімен қатар ата-ана мен мұғалім де күресуі керек. Буллингке ұшырағандарға айтылатын алғашқы кеңес – маманның көмегіне жүгінген жөн. Психолог бұл мәселелерді жік-жікке бөліп айтып берді.
«Мен кіммін?» жаттығуы Жаттығудың сипаттамасы: мұғалім оқушылардан қағаз бен қаламды алуын сұрайды және бір минут ішінде олардың тұлғалық ерекшеліктерін анықтайтын бағанға 10 сөз жазуды ұсынады - оң (5 сөз). ) және теріс (5 сөз). Берілген уақытты орындау керек. Содан кейін мұғалім қатысушылардан парақтарды қоюды сұрайды және оларға кейін оралу керек екенін айтады. -Енді біз қорқытуға қатысушылардың «портреттерін» жасауға тырысамыз, яғни осы құбылыстың кейіпкерлерінің мінез-құлқының негізгі сипаттамаларын, белгілерін, ерекшеліктері мен мотивтерін сипаттаймыз. Ол үшін екі топқа бөлінуді ұсынамын. «Портрет» жаттығуы (шағын топтарда жұмыс) Жаттығудың сипаттамасы: барлық қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа ватман қағазының үлкен парақтары беріледі. Бірінші топқа жәбірлеушінің, екінші топқа әдетте жәбірленушінің мінез-құлқы мен ерекшеліктерін жазады. Содан кейін, топтар өз нәтижелерін ұсынады. -Енді өздерің туралы 10 сөз жазған парақшаларыңа қараңдар. Тізімді өзіңізбен бірге үнсіз талдаңыз. Мүмкін, сіз өзіңіздің жеке тұлғаңызда анықтаған сипаттамалар арасында сізді жәбірлеуші немесе жәбірленуші тобына жатқызуға болатын қасиеттер бар. Менің ойымша, қазір біздің әрқайсымызда ойланатын нәрсе бар... Мүмкін, кейбіреулеріңіз ашық айтқыңыз келетін шығар? «Логикалық тізбек» жаттығуы Жаттығудың сипаттамасы: мұғалім шеңбердегі бірінші қатысушыны негізгі сөйлемді жалғастыруға шақырады: «Қорқытуға қатысушы болмау үшін сізге не керек?». Тренинг алдыңғы қатысушы құрастырған сөз тіркесі негізінде шеңбердегі келесі қатысушыға негізгі сөз тіркесін құрастырады. Мысалы, «Қорқытудың қатысушысы болмау үшін сізге кез келген жағдайда өзіңізді қорғай білу керек». Содан кейін, «Кез келген жағдайда өзіңізді қорғай алу үшін сізге өзіңізге сенімді болуыңыз керек». Осылайша, ойын жалғасады. Соңында мұғалім өзінің бірінші түйінді сөзін қайталап, соңғы қатысушы айтқан оймен аяқтайды. |
Презентация (канва)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |