«№6 ЖОББМ»КММ
«Бала тілі-бал»
(сайыс)
Өткізген:Кудабаева.Г.Ш
2020-2021оқу жылы
Сайыстың тақырыбы: «Бала
тілі-бал»
Сайыстың мақсаты: Балалардың танымдық ойлау қабілеттерін
дамыту,қызығушылықтарын арттыру,сөздік қорын,ой-өрісін
дамыту.
Балаларды ептілікке,шапшаңдыққа үйрету,ұтымды жауап таба білуге
тәрбиелеу.
Әдісі:
сұрақ-жауап,әңгімелесу,топтық жұмыс
Көрнекілігі: Суреттер, гүл макеті
Сайыстың барысы:
1.Ұйымдастыру
Тәрбиеші: Армысыздар,құрметті ұстаздар мен балалар!
Бүгінгі мектепалды даярлық «Ә»тобының арасында өткізгелі отырған,
«Бала тілі-бал» сайысына қош келіпсіздер!
Ортада ең ақылды,ең алғыр 5-6
жасар бүлдіршіндеріміз
-Балалар,жеңіске деген құлшыныстарың мықты ғой?!
-Ия
-Бәрекелді! Олай болса,сайысты біз бастаймыз!Алдымен бүгінгі
сайыста әділ баға берер әділ қазыларды сайлап алайық!
Ортаға ду қол шапалақпен, бүлдіршіндерімізді ортаға шақырайық!
Балақайлар ең алдымен сайыс ережесімен таныстырайын:
Сайыс 5 бөлімнен тұрады:
1. Ширату
2. Ойлан тап
3. Бұл қай кейіпкер?
4. «Кім жылдам» жұмбақ шешу
5. «Ұшқыр ой» геометриялық пішіндерден бейне құрастыру
Ендеше 1- ші бөлімге кезек
берейік. «Ширату»
Ойынның шарты: Мен сендерге
тест сұрақтарын жасырамын. Ол сұрақтар сендердің өткен оқу іс -
әрекеттеріңдегі тақырыптарға байланысты
болмақ.
1сұрақ: Не ұшады?
1) Кеме
2) Қарға
3) Машина
2
сұрақ: Не жүзеді?
1) Ұшақ
2) мысық
3) Қайық
3 сұрақ
4
сұрақ: Қазақстан Республикасының
туының түсі қандай?
1) көк
2) қызыл
3) сары
5
сұрақ: Үй жануарын тап?
1) қасқыр
2) сиыр
3) түлкі
6
сұрақ: Жабайы жануарды тап?
1) Аю
2) жылқы
3) сиыр
7сұрақ: Сиырдың төлін қалай атайды?
-
лақ
-
қозы
-
бұзау
Бірінші бөлімнің ұпай
сандарына кезек берсек....
2. Кезекті «Ойлан тап»бөліміне берсек.
Доп қай геометриялық пішінге
ұқсайды?
1) ұшбұрыш
2) төртбұрыш
3)
дөңгелек
1 - ші сұрақ: Ол бәріміздің
үйімізде бар. Ол төртбұрышты. Түсі қара. Оның басқаратын тетігі
болады. Біз одан көптеген бағдарламалар, мультфильм, кино қараймыз.
(Теледидар )
2 - ші сұрақ: Ол қазір көптеген үйлерде бар. Ол төртбұрышты.
Теледидарға ұқсайды. Біз одан көптеген мәліметтер аламыз. Ойындар
ойнаймыз. Ол арқылы ғаламторға шығамыз. Оның тышқан деп аталатын
құрылғысы бар.(Компьютер)
3 - ші сұрақ: Ол байланыс қызметі. Бәріміздің үйімізде бар. Ол
шырылдаса көтереміз. Онымен ағайындармен, достармен
сөйлесеміз.(Телефон)
4 - ші сұрақ: Ол жүреді. Оны біздің папаларымыз жүргізеді. Ол
жанармай арқылы жүреді. Оның төрт дөңгелегі бар. Түстері әртүрлі.
Бір жерге барсақ соған мініп барамыз.(Машина )
Балақайлар көзді ашып жұмғанша 3 - ші бөлімге де келіп
жеттік.
3-бөлім: «Бұл қай
кейіпкер?»
Ойынның шарты мынадай: Мен сендерге ертегі кейіпкерлеріне
байланысты сұрақтар қоямын. Соған жауап берулерің
керек.
1сұрақ: Бауырсақ ертегісіндегі
кейіпкерді тап?
1) қарға
2) түлкі
3) ит
2 - ші
сұрақ: Мақтақыз бен мысық ертегісіне
қай кейіпкер қатыспайды?
1) Қоян
2) сиыр
3) дукенші
3сұрақ: Жеті лақ ертегісіндегі
кейіпкерді тап?
1) бота
2) лақ
3) сиыр
Үшінші бөлімді де аяқтадық, енді ұпай сандарымен таныс болайық.
Балақайлар соңғы, әрі ақтық бөлімге де жетіп
қалыппыз.
4-
бөлім: «Кім
жылдам?» жұмбақтар
шешу
1.Қыста ғана болады
Ұстасаң қолың тоңады
(Қар-снег- snow)
2.Жеті қазынаның
бірі,
Адамды қорғап жүретін досы (Ит-собака-dog)
3. Қалқиып ұзынқұлағы
Елеңдеп қорқып тұрады
(Қоян - заяц - carrot)
4. Өзі айлакер, өзі бір қу,
Жүрген жері айқай да шу. (Түлкі-лиса-fox)
5.Сырт-сырт соғады ,
Уақыт озады. (Сағат-часы-clock)
6.Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама (Кітап-книга- воок)
5 -бөлім: «Ұшқыр ой» геометриялық пішіндерден бейне құрастыру
Жарайсыңдар балақайлар, қандай
тапқыр едіңдер! Төрт бөлімде де өздеріңді жақсы көрсетіп шықтыңдар!
Осымен «Бала тілі - бал» атты интеллектуалды сайысымыз өз мәресіне
жетті. Жарыс болған соң жеңімпаз болуы тиіс. Сөз кезегін әділқазы
апайларымызға береміз.
Балаларды мадақтау, марапаттау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты Бала тілі-бал Мектепалды даярлық тобы
Тәрбие сағаты Бала тілі-бал Мектепалды даярлық тобы
«№6 ЖОББМ»КММ
«Бала тілі-бал»
(сайыс)
Өткізген:Кудабаева.Г.Ш
2020-2021оқу жылы
Сайыстың тақырыбы: «Бала
тілі-бал»
Сайыстың мақсаты: Балалардың танымдық ойлау қабілеттерін
дамыту,қызығушылықтарын арттыру,сөздік қорын,ой-өрісін
дамыту.
Балаларды ептілікке,шапшаңдыққа үйрету,ұтымды жауап таба білуге
тәрбиелеу.
Әдісі:
сұрақ-жауап,әңгімелесу,топтық жұмыс
Көрнекілігі: Суреттер, гүл макеті
Сайыстың барысы:
1.Ұйымдастыру
Тәрбиеші: Армысыздар,құрметті ұстаздар мен балалар!
Бүгінгі мектепалды даярлық «Ә»тобының арасында өткізгелі отырған,
«Бала тілі-бал» сайысына қош келіпсіздер!
Ортада ең ақылды,ең алғыр 5-6
жасар бүлдіршіндеріміз
-Балалар,жеңіске деген құлшыныстарың мықты ғой?!
-Ия
-Бәрекелді! Олай болса,сайысты біз бастаймыз!Алдымен бүгінгі
сайыста әділ баға берер әділ қазыларды сайлап алайық!
Ортаға ду қол шапалақпен, бүлдіршіндерімізді ортаға шақырайық!
Балақайлар ең алдымен сайыс ережесімен таныстырайын:
Сайыс 5 бөлімнен тұрады:
1. Ширату
2. Ойлан тап
3. Бұл қай кейіпкер?
4. «Кім жылдам» жұмбақ шешу
5. «Ұшқыр ой» геометриялық пішіндерден бейне құрастыру
Ендеше 1- ші бөлімге кезек
берейік. «Ширату»
Ойынның шарты: Мен сендерге
тест сұрақтарын жасырамын. Ол сұрақтар сендердің өткен оқу іс -
әрекеттеріңдегі тақырыптарға байланысты
болмақ.
1сұрақ: Не ұшады?
1) Кеме
2) Қарға
3) Машина
2
сұрақ: Не жүзеді?
1) Ұшақ
2) мысық
3) Қайық
3 сұрақ
4
сұрақ: Қазақстан Республикасының
туының түсі қандай?
1) көк
2) қызыл
3) сары
5
сұрақ: Үй жануарын тап?
1) қасқыр
2) сиыр
3) түлкі
6
сұрақ: Жабайы жануарды тап?
1) Аю
2) жылқы
3) сиыр
7сұрақ: Сиырдың төлін қалай атайды?
-
лақ
-
қозы
-
бұзау
Бірінші бөлімнің ұпай
сандарына кезек берсек....
2. Кезекті «Ойлан тап»бөліміне берсек.
Доп қай геометриялық пішінге
ұқсайды?
1) ұшбұрыш
2) төртбұрыш
3)
дөңгелек
1 - ші сұрақ: Ол бәріміздің
үйімізде бар. Ол төртбұрышты. Түсі қара. Оның басқаратын тетігі
болады. Біз одан көптеген бағдарламалар, мультфильм, кино қараймыз.
(Теледидар )
2 - ші сұрақ: Ол қазір көптеген үйлерде бар. Ол төртбұрышты.
Теледидарға ұқсайды. Біз одан көптеген мәліметтер аламыз. Ойындар
ойнаймыз. Ол арқылы ғаламторға шығамыз. Оның тышқан деп аталатын
құрылғысы бар.(Компьютер)
3 - ші сұрақ: Ол байланыс қызметі. Бәріміздің үйімізде бар. Ол
шырылдаса көтереміз. Онымен ағайындармен, достармен
сөйлесеміз.(Телефон)
4 - ші сұрақ: Ол жүреді. Оны біздің папаларымыз жүргізеді. Ол
жанармай арқылы жүреді. Оның төрт дөңгелегі бар. Түстері әртүрлі.
Бір жерге барсақ соған мініп барамыз.(Машина )
Балақайлар көзді ашып жұмғанша 3 - ші бөлімге де келіп
жеттік.
3-бөлім: «Бұл қай
кейіпкер?»
Ойынның шарты мынадай: Мен сендерге ертегі кейіпкерлеріне
байланысты сұрақтар қоямын. Соған жауап берулерің
керек.
1сұрақ: Бауырсақ ертегісіндегі
кейіпкерді тап?
1) қарға
2) түлкі
3) ит
2 - ші
сұрақ: Мақтақыз бен мысық ертегісіне
қай кейіпкер қатыспайды?
1) Қоян
2) сиыр
3) дукенші
3сұрақ: Жеті лақ ертегісіндегі
кейіпкерді тап?
1) бота
2) лақ
3) сиыр
Үшінші бөлімді де аяқтадық, енді ұпай сандарымен таныс болайық.
Балақайлар соңғы, әрі ақтық бөлімге де жетіп
қалыппыз.
4-
бөлім: «Кім
жылдам?» жұмбақтар
шешу
1.Қыста ғана болады
Ұстасаң қолың тоңады
(Қар-снег- snow)
2.Жеті қазынаның
бірі,
Адамды қорғап жүретін досы (Ит-собака-dog)
3. Қалқиып ұзынқұлағы
Елеңдеп қорқып тұрады
(Қоян - заяц - carrot)
4. Өзі айлакер, өзі бір қу,
Жүрген жері айқай да шу. (Түлкі-лиса-fox)
5.Сырт-сырт соғады ,
Уақыт озады. (Сағат-часы-clock)
6.Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама (Кітап-книга- воок)
5 -бөлім: «Ұшқыр ой» геометриялық пішіндерден бейне құрастыру
Жарайсыңдар балақайлар, қандай
тапқыр едіңдер! Төрт бөлімде де өздеріңді жақсы көрсетіп шықтыңдар!
Осымен «Бала тілі - бал» атты интеллектуалды сайысымыз өз мәресіне
жетті. Жарыс болған соң жеңімпаз болуы тиіс. Сөз кезегін әділқазы
апайларымызға береміз.
Балаларды мадақтау, марапаттау.
шағым қалдыра аласыз













