Материалдар / Тәрбие сағаты "Діни білім - тәрбие с
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тәрбие сағаты "Діни білім - тәрбие с

Материал туралы қысқаша түсінік
қушылармен амандасу, түгендеу. І. Ұйымдастыру 1.Экстремизм, терроризм дегеніміз не? Экстремизмнің негізгі белгілерін қалай ажыратамыз? 2. «Діннен адастырар ағымдар» бейнеролик талқылаймыз. 3. “Абайлаңыз секта! Дінімізге берік болайық!” 4. Тренинг ұйымдастыру 5. “Не істер едің?" Жағдаяттардың шешімін табу. "Діннен адастырар теріс ағым" атты видеоролик көру. Бұл роликтен не көрдіңіздер? Дұрыс,бүгінгі сабағымыз осы тақырып төңірегінде. Оқушылар видеороликтен экстремистік, террорлық әрекеттерді, жарылыс, мешіттерді қиратушылар туралы, имам мен мәсхабты мойындамаушылар , қазақ халқының салт -дәстүрін , әдет- ғұрпына қарсы шығушылар туралы көргендерін айттып, бүгінгі сабағымыз экстремизм мен терроризм жайлы екендігін айтады. Дін – миллиондаған адамдардың рухани өмірі мен мәдениетіндегі, сондай — ақ саяс
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Bilimland

Автор: Кадырова Эльмира Абдикамаловна

Пән: Қазақ әдебиеті

Сынып: 9-сынып

Бөлім: Адам жанының құпиясы

Тақырып: "Құлагер" поэмасының композициясы мен сюжеті

Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

  әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

Сабақтың мақсаты:

Барылығы:Поэмаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды

Көпшілігі:Композициясындағы нақтылы тартыстың басталуы мен сюжеттік желісін байланыстырып талдай алады;

Кейбірі:Сюжеті мен композициясындағы теориялық ұғымдарды анықтап,,өз ойымен айта алады;

Тілдік мақсаттар:

Поэма,сюжет,композиция,ат сыны, бәйге

Сыншының бағасы,Құлагердің сипаты,Ақанның өнері,Көкшетау табиғаты

Күтілетін нәтиже:

Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасай алады.

Бағалау критерийлері:

-Поэма сюжеті бойынша композициялық талдау жасайды

-Композициялық желі құрылымын игереді.

Құндылықтарды дарыту:

Туған жер табиғаты және тарихи тұлғалар туралы білу және құрметтеуге үйрену

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Интербелсенді тақта

Пәнаралық байланыс:

Тарих,география

Бастапқы білім:

Ақын І.Жансүгіров туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

(4 минут)

Ұйымдастыру кезеңі:Шаттық шеңберін құрып,оқушыларды ынталандыру

Үй тапсырмасын "Миға шабуыл" әдісі арқылы сұрап, қалыптастырушы бағалау жасау.

Бағалау: "Басбармақ" арқылы бағалау жасау

http //adebiportal kz/kz

Сабақтың ортасы

(25 минут)

Топқа бөлу: "Пазл" әдісі бойынша.

Сұрыптап талдау жұмысы.Сынып төрт топқа бөлінеді де тапсырмаларын алады.

А тобы-поэмада суреттелген эпизодтар табады.

Ә тобы-сюжетке арқау болған негізгі оқиға

Б тобы-поэмада айтылған сюжеттердің салыстырмалы кестесін дайындайды

В тобы-оқиғаларда адамдар бейнесі қалай көрсетілген?

Сабақтың тақырыбымен ,оқу мақсаттарымен , бағалау критерийлерімен таныстыру

https //martebe.kz

Сабақтың соңы

(4 минут)

Сабақты бекіту.

Белсенді әдіс . "Хан тағы" әдісі

Бұл әдісте хан тағында отырған оқушыға сұрақ жазылған қағаз тапсырады.

1.Ақын не себепті Көкшетау табиғатын суреттеп бастады? т,б,

Бағалау: "Жұлдызшалар" арқылы өзара бағалайды.

Үйге тапсырма: "Құлагер" поэмасынан үзінді жаттау.

Әдістер жинағы

Рефлексия

(3 минут)

 "Блоб ағашы" әдісі арқылы оқушы өзін-өзі бағалайды.Сабақ соңында оқушы сабақта өзін қалай ұстайды,қандай дәрежеде өз білімін көрсете алды,ағаштан өзін тауып бояп қояды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!