Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен


    Сабақтың тақырыбы: Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»(үзінді)


    Бөлім:

    Биотехнология жаңалықтары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    08.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»(үзінді)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу

    9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау

    Сабақтың мақсаты

    Бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазады

    Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасайды

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық
    Жаңа сөздермен таныстыру :

    Таңғажайып, барлаушы, өнерпаз, жарған, өртеген, үңгірде, қоршауда, тесіп, тұтқынға

    Амандасады

    Сабақ ережесін сақтайды


    Сөздік дәптерге жазады





    Сабақтың ортасы 28 мин

    Айтылым.1-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер.

    1.таңғажайып оқиға дегенді қалай түсінесің?

    2. сендердің өмірлеріңде таңғайып оқиға болды ма?

    3. сыныпта өнерпаз оқушы бар ма?

    2-тапсырма. Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құра

    Таңғайып, құбылыс, өнер, өнерпаз

    Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. Мәтінді оқу. Қара әріппен берілген сөздердің мағынасын анықтау

    Тб.Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем

    6,7-тапсырма. Дұрыс жауапты айту

    8-тапсырма. Жауынгер Шыңғыстың жасаған ерлігін диаграммаға жаз

    жауап бер

    Сұрақтарға жауап береді






    Сөйлем құрайды



    Қара әріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды

    Диаграмма
    жазады






    Сабақтың соңы

    7мин

    9-тапсырма. Сұрақтиарға

    Сұрақтарға жауап береді





































     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен


    Сабақтың тақырыбы: Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»(үзінді)


    Бөлім:

    Биотехнология жаңалықтары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    09.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Нәтиже сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу


    Сабақтың мақсаты

    коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсінеді, өз ойын жеткізеді

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық


    Амандасады

    Сабақ ережесін сақтайды





    Сабақтың ортасы 35 мин

    2-тапсырма.Сұрақтарға жауап жаз

    3-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер

    4-тапсырма



    Сұрақтарға жауап береді














     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен


    Сабақтың тақырыбы: «Алаш» ұғымы нені білдіреді?


    Бөлім:

    Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    15.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Алаш» ұғымы нені білдіреді?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау

    Сабақтың мақсаты

    тақырыпқа сай берілген сөздерді орынды қолдана алады, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құра алады

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық
    Жаңа сөздермен таныстыру:

    Сана-сезім, ілім-білім, алашордалықтар, құрбан, мұрат, ұлтжанды

    Амандасады

    Сабақ ережесін сақтайды





    Сөздік дәптерге жазады





    Сабақтың ортасы 28 мин

    1-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер.

    1. «Ассоциограмма» «Алаш» сөзіне ассоциограмма құрап жазу

    5-тапсырма. Мәтінді оқы. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» бойынша мәтіннің мазмұнын талда.

    6-тапсырма. Қара әріппен берілген сөз тіркестерінің мағынасын анықтау. Оларды қатыстырып , мәтіннің мазмұнын айту

    ТБ. Мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем



    Сұрақтарға жауап береді



    Мәтінді оқиды, мазмұнын талдайды

    Қара әріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды оларды қатыстырып мәтіннің мазмұнын айтады ,





    Сабақтың соңы

    7мин

    7-тапсырма.Берілген сөздермен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп , сөйлем құрап жазу

    Мағынасына қарай сәйкестендіреді, сөйлем құрап жазады





































     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен

    Сабақтың тақырыбы: Алаш қозғалысына 100 жыл

    Бөлім:

    Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    16.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Алаш қозғалысына 100 жыл

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау

    Сабақтың мақсаты

    ғылыми стильде (мақала, баяндама, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық
    Жаңа сөздермен таныстыру:

    Аян, тартыс, осал, намысшыл, мұрагер, қуғын-сүргін, насихат

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Базарбаева Айжан Бериковна
    25 Ақпан 2021
    610
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тәрбие сағаты Еңбекші орта мектебі МДШО КММ 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тәрбие сағаты Еңбекші орта мектебі МДШО КММ 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға . оқушылар тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен


    Сабақтың тақырыбы: Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»(үзінді)


    Бөлім:

    Биотехнология жаңалықтары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    08.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»(үзінді)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.4.5.1 тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазу

    9.3.4.1 мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау

    Сабақтың мақсаты

    Бас әріппен жазылатын күрделі, құрама атауларды дұрыс жазады

    Мәтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасайды

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық
    Жаңа сөздермен таныстыру :

    Таңғажайып, барлаушы, өнерпаз, жарған, өртеген, үңгірде, қоршауда, тесіп, тұтқынға

    Амандасады

    Сабақ ережесін сақтайды


    Сөздік дәптерге жазады





    Сабақтың ортасы 28 мин

    Айтылым.1-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер.

    1.таңғажайып оқиға дегенді қалай түсінесің?

    2. сендердің өмірлеріңде таңғайып оқиға болды ма?

    3. сыныпта өнерпаз оқушы бар ма?

    2-тапсырма. Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құра

    Таңғайып, құбылыс, өнер, өнерпаз

    Мәтінмен жұмыс. 4-тапсырма. Мәтінді оқу. Қара әріппен берілген сөздердің мағынасын анықтау

    Тб.Қарсылықты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем

    6,7-тапсырма. Дұрыс жауапты айту

    8-тапсырма. Жауынгер Шыңғыстың жасаған ерлігін диаграммаға жаз

    жауап бер

    Сұрақтарға жауап береді






    Сөйлем құрайды



    Қара әріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды

    Диаграмма
    жазады






    Сабақтың соңы

    7мин

    9-тапсырма. Сұрақтиарға

    Сұрақтарға жауап береді





































     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен


    Сабақтың тақырыбы: Медеу Сәрсеке «Жетінші толқын»(үзінді)


    Бөлім:

    Биотехнология жаңалықтары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    09.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Нәтиже сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу


    Сабақтың мақсаты

    коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсінеді, өз ойын жеткізеді

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық


    Амандасады

    Сабақ ережесін сақтайды





    Сабақтың ортасы 35 мин

    2-тапсырма.Сұрақтарға жауап жаз

    3-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер

    4-тапсырма



    Сұрақтарға жауап береді














     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен


    Сабақтың тақырыбы: «Алаш» ұғымы нені білдіреді?


    Бөлім:

    Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    15.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    «Алаш» ұғымы нені білдіреді?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау

    Сабақтың мақсаты

    тақырыпқа сай берілген сөздерді орынды қолдана алады, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құра алады

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық
    Жаңа сөздермен таныстыру:

    Сана-сезім, ілім-білім, алашордалықтар, құрбан, мұрат, ұлтжанды

    Амандасады

    Сабақ ережесін сақтайды





    Сөздік дәптерге жазады





    Сабақтың ортасы 28 мин

    1-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер.

    1. «Ассоциограмма» «Алаш» сөзіне ассоциограмма құрап жазу

    5-тапсырма. Мәтінді оқы. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» бойынша мәтіннің мазмұнын талда.

    6-тапсырма. Қара әріппен берілген сөз тіркестерінің мағынасын анықтау. Оларды қатыстырып , мәтіннің мазмұнын айту

    ТБ. Мезгіл бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем



    Сұрақтарға жауап береді



    Мәтінді оқиды, мазмұнын талдайды

    Қара әріппен берілген сөздердің мағынасын анықтайды оларды қатыстырып мәтіннің мазмұнын айтады ,





    Сабақтың соңы

    7мин

    7-тапсырма.Берілген сөздермен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп , сөйлем құрап жазу

    Мағынасына қарай сәйкестендіреді, сөйлем құрап жазады





































     

    Бұйрығына 7-қосымша

     

    Нысан


    Еңбекші орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен

    Сабақтың тақырыбы: Алаш қозғалысына 100 жыл

    Бөлім:

    Алаш идеясы мен қайраткерлері. Дидахмет Әшімхан «Бес арыс»

    Педагогтің аты-жөні

    Базарбаева А.Б.

    Күні:

    16.02.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Алаш қозғалысына 100 жыл

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала, баяндама, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау

    Сабақтың мақсаты

    ғылыми стильде (мақала, баяндама, презентация) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 5 мин

    Амандасу

    Түгендеу

    Сабақтың ережесі:

    1.Белсенді қатысу

    2.Тыныштық сақтау

    3.Бірін-бірі тыңдау

    4.Ойын ашық айту

    5.Ынтымақтастық
    Жаңа сөздермен таныстыру:

    Аян, тартыс, осал, намысшыл, мұрагер, қуғын-сүргін, насихат

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сынып жетекші Ата-аналармен жұмыс 5 сынып
    25.02.2021
    610
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Базарбаева Айжан Бериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации