А ғылшын тілі пәнінен
сыныптан тыс шара
Тақырыбы: «Funny English»
Күні:
14.09.2022 ж
Сынып: 2-3
сыныптар
-
Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың сөздік қорын бақылау, ізденімпаздылыққа, шапшаңдыққа
тәрбиелеу, топта ынтымақтастықта жұмыс жасауға
дағдыландыру.
-
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың сөздік қорлары бақыланады. Топта ынтымақтаса жұмыс
жасауға дағдыланады.
Сабақ
бөлімдері
Мұғалімнің және мұғалім
көмекшілерінің іс-әрекеті
Қатысушы оқушылардың
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар мен керекті
құрал-жабдықтар
1.Кіріспе
бөлімі.
-
Мұғалімнің
сөзі:- Good morning dear pupils
and our quests! You are welcome to our party which
called «Funny English» Today we have two teams. They are
‘’The Sun’’ and ‘’The Star’’. I think that all pupils will be
active today. So let’s
begin our game.
-
Сабақты бастамас бұрын
«Шаттық шеңберінде» «Сиқырлы таяқшамен» оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер тілейді.
-
Мұғаліммен
амандасады.
-
«Шаттық шеңберінде» бір
біріне жақсы тілектер тілейді.
-
My name is
…..
-
I wish you
…..
Үш
шапалақ
Сиқырлы
таяқша
2.Негізгі
бөлім
Балалар, бүгін біз
сабақты ертегі кейіпкерлерімен бірге өткіземіз. Яғни ертегі
кейіпкерлері бізде бүгін қонақта. Олай болса бірінші «Маша мен
Аюды» қарсы алайық.
-
Оқушылар мұғалімді
тыңдайды.
Ертегі кейіпкерлері
қонаққа келеді.
Бағалау парақтарын
орналастыратын стенд.
-
Маша мен Аю
тапсырмасы: Қайырлы
күн, кішкентай бүлдіршіндер! Біздің сіздерге әкелген тапсырмамыз
Өзіміздің отбасымыз туралы болмақ.
Яғни ‘’My
family’’ тақырыбында
болмақ. Ол үшін мына тапсырмалар бойынша жұмыс жасайсыздар. Отбасы
мүшелерін орналастырып. Атап шығу керек боласыздар. Олай болса
бастаймыз.
/соңында екі топты
бағалап кетеді./
-
Оқушылар берілген
постерлерге отбасы мүшелерінің суреттерін ретімен жабыстырып, атап
шығады.
-
This is my
mother
-
This is my
father
-
This is my sister
etc
Фигуралар арқылы
бағалау
Өте
жақсы
жақсы
орташа
Тал және алақан
кейпіндегі қималар, отбасы суреттері, желімдер, бағалау
парақшалары.
-
Көбелектер
тапсырмасы: Қайырлы
күн, оқушылар. Біздің сіздерге әкелген
тапсырмамыз Түстер мен
оқу құралдары жайлы
болмақ. Олай болса тапсырманы мұқият тыңдап алыңыздар. Алдарыңызда
тұрған ноутбуктен наушник арқылы ағылшын тіліндегі сөздерді тыңдап,
сол естіген затты осы кабинеттен тауып әкеліп, мына парталарға
жинауларыңыз керек. Әр оқушы кезек-кезек тыңдап, затты
іздейді.
/соңында екі топты
бағалап кетеді./
2.Оқушылар наушник
арқылы тыңдап, сол заттарды кабинеттен тауып әкеліп бір үстелдің
үстіне түгел жинап шығу керек. Атап өтеді.
A
pen, a pencil, a book, a copy book, a ruler, a rubber, a
bag.
5-өте жақсы
4-жақсы
3-орташа
Класс
кабинетіндегі барлық оқу құралдары. бағалау парақшалары
-
Клоун
тапсырмасы:
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар. Сендерді көргеніме сондай қуаныштымын. Мен сендердің
сондай ақылды екендеріңді білген соң сендерге тапсырмалар әкелдім.
Олай болса бастаймыз. Мен атаған сөздерді топта ойласа отырып,
жылдам әкеліп жабыстыруларыңыз керек. Сол кезде адам мүсіні шығу
керек. Олай болса іске сәт.
/head-бас, arm-қол,
leg-аяқ, body-дене, eye-көз, nose-мұрын,
ear-құлақ./
3.Оқушылар топта ойласа
отырып, аталған дене мүшелерді орналастыра отырып, адамның мүсінін
жасап шығу керек.
/head-бас, arm-қол,
leg-аяқ, body-дене, eye-көз, nose-мұрын, ear-құлақ./ сынды дене
мүшелерді құрастыра отырып мүсін
шығарады.
Бағдаршам әдісімен
бағалау.
Жасыл түс- өте
жақсы
Сары түс-
жақсы
Қызыл түс-қателіктер
болды.
Адамның дене мүшелері
салынған қималар, бағалау парақшалары
3.Сергіту
сәті
4. Дене мүшелерге
қатысты сергіту сәті жүргізіледі, клоунмен бірге «My
Body»
4.Тұсаукесер
бөлімі
5. Пират
тапсырмасы: -
Сәлем,достар! Сендерге бүгінгі ойында сәттілік тілей отырып,
мынандай тапсырма бергім келіп тұр, барлығымыз қатысып отырайық,
жарай ма? Мен сіздерге табиғат тақырыбынан сөздер айтамын. Естіген сөздеріңізді
постерге түсіресіздер. Бұл ойында жылдамдық керек.Олай болса
бастаймыз.
Trees-талдар, mountain-
тау, sun- күн, stаr- жұлдыз, flowers-гүлдер,
river-өзен
Оқушылар естіген сөздің
аудармасын топта ойлана отырып, тауып әр оқушы алма – кезек шығып
сол суретті салады.
Trees-талдар, mountain-
тау, sun- күн, stаr- жұлдыз, flowers-гүлдер, river-өзен суреттерін
салады.
Бармақ арқылы
бағалау
тамаша орташа
төмен.
Постерлер мен
маркерлер.бағалау парақшалары
6. Қояндар
тапсырмасы: -Амансыңдар ма, кішкентай достарым
менің, менің
де сендерге әзірлеп келген тапсырмаларым бар. Менің
тапсырмаларымның тақырыбы Ойыншықтар және
Жануарларға арналмақшы. Олай болса зер салып тыңдап
отырайық. Бірінші тапсырманы орындау үшін тақтаға назар аударайық.
Пу деген аюға ойыншықтарын тауып беруіміз
керек.
Екінші тапсырма былай
болмақ. Мен аңдарды қимыл қозғалыспен көрсетемін. Сендер соның
қандай аң немесе жануар екенін табуларыңыз керек. /cat-мысық,
dog-ит, lion-арыстан, tiger-жолбарыс, elephant-піл, rabbit-қоян,
bear-аю/
Электронды оқулық
бойынша берілген ойыншықтармен жұмыс жасайды. Пу атты аюдың
ойыншықтарын тауып береді.
Мимикамен көрсетілген
жануарларды тауып, ағылшын тілінде атау керек./cat-мысық,
dog-ит,lion-арыстан, tiger-жолбарыс, elephant-піл, rabbit-қоян,
bear-аю/
Смайликтер арқылы
бағалау
өте
жақсы орташа
мәлімет
аз
Электронды
оқулық,бағалау парақшалары
7. Феялар
тапсырмасы: -Сәлеметсіңдер ме, достар! Біздің де тапсырмаларымызды
мұқият орындайсыңдар деп ойлаймыз. Олай болса тыңдаңыздар. Бұл
тапсырма сандарға байланысты болады, «Қармақ салу» әдісі арқылы
мына жерде жатқан сандарды аулап алып, сол сандарды ағылшын тілінде
атауымыз керек. Ал іске сәт.
Қармақпен сандарды
аулап, екі тілде айтып береді.
Көтерме бағалау ақылы
бағаланады.
1-10 дейінгі сандар.
Қармақ, бағалау парақшалары
8. Екінші тапсырма киімдер тақырыбына келеді. Мына екі баланы киіндіруіміз
керек. Киімдердің атауларын атай
отырып.
Киімдердің атауларын
ағылшын тілінде атай отырып, балаларға киімдер
кигізеді.
5.Қорытынды
бөлім
1. Ән
айту
2. Оқушыларды
марапаттау. Барлық қатысқан оқушыларға сертификаттар
табысталады.
1.Оқушылар ертегі
кейіпкерлеріне алғысы ретінде ән орындап
береді.
2.Оқушылар
марапатталады.
От
шашу
Марапаттау
сертификаттары.
6. Кері
байланыс
«Көңіл күй букеті»
арқылы кері байланыс орнатылады.
Көк гүл-сабақ
ұнамады.
Қызыл гүл- сабақ өте
ұнады.
Көңіл күй
букеті.
Құмыра және
гүлдер.