Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жүрек жылуыМақсаты: «Қайырымдылық», «мейірімділік» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.Міндеттері: - мейірімділік, қайырымдылық туралы түсініктерін кеңейту
Қамқорлық жасауға жетелеу
Мейірімділікке тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: тауық пен балапандардың суреті, үнтаспа, дәптер, оқулық.
Шаттық шеңбері-Балалар , қолдарыңды жүрек тұсына бір сәт қойып, дүрсілін тыңдап көріңдерші. Сендердің жүректерің мейірімге, қайырымға, махаббатқа, жылы сезімге толы. Адам бойындағы бар жылу мен мейірім жүректен шығады. Енді осы жүректен алған жылуымызды түсіріп алмайтындай қимылмен (қолымызды бірден төмен түсірмей, оң жағымызда тұрған баланың сол қолын қысайық) бір-біріміздің қолымызды қысайық, осылайша жүрек жылуын бір-бірімізбен бөлісейік.Мұғалім: - Жақсы көретін жан-жануарларың бар ма?-Табиғатқа қамқорлық жасаған кездерің болды ма?Мәтінмен жұмысМаржан мен жауқазынЗ.МейірхановаМаржан бала кезінен табиғатты және оның байлықтарын сүйіп өсті. Ата-бабасынан берілген қасиет шығар , атасы Есқалиды ауылдастары Мичуриннің ізбасары дейтін. Бірде Маржан серуендеп жүріп, бір жылаған дауысқа құлағын түрді. Абайласа, аяғының астындағы тастың қуысынан естіледі. Барлық күш-жігерін салып, тасты көтеріп еді, тастың астында қылтиып өсіп келе жатқан жауқазын гүлі, жапырақтары бүрісіп қалыпты, күлтесі де мыжылған. Маржан тасты көтеріп қалған сәтте-ақ, жауқазын «ух» деп тыныстады:-Мұндай жағдайға қалай тап болдың, айтшы?Жауқазын әлсіз де нәзік даусымен мән-жайды түсіндіре бастады. -Күз айының аяқ кезінде мына тас маған пана болам деп уәде беріп еді. Міне, аяғы қандай жағдайға душар болдым. Тасты алысырақ алып тастап, жауқазынның бүрісіп қалған жапырақтарын жөндеп, топырағын қопсытып, су құйды.-Жауқазын, сен налыма, менің жауқызынымсың, саған қамқоршы боламын,- деді.
Маржан жауқазынға қандай жақсылық жасады?
Тас пен Маржанның іс-әрекеттерінен қандай айырмашылық байқадыңдар?
Тапсырма-Суреттерге қараңдар. Тал мен мысыққа , үлкен кісі мен сырқат жанға қандай жақсылық жасау керек екендігі туралы айтыңдар.Балалардың жауаптары тыңдалады.Тыныштық сәті-Балалар, денелеріңді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар.Көздеріңді жұмсаңдар да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алыңдар. Өздеріңнің тыныс алуларыңды бақылап, бақытқа, махаббат пен тыныштыққа толы таза, шипалы ауаның тұла бойларыңа толғанын сезініңдер. Ал енді көздеріңді ашсаңдар да болады.Жаңа ақпаратМұғалім: Адам өзін және өзгелерді жақсы көру арқылы өмірін қуаныш пен шаттыққа, махаббат пен бақытқа бөлейді.Ойын-жаттығу «Көмек»Балапандарынан адасып қалған тауыққа көмектесу үшін балапандар суретінің артқы бетіндегі сұрақтарға жауап беріледі. Тапсырма үлгілері:-Сен досыңмен көлге шомылуға бардың. Кенет досыңның «құтқар» деген дауысын естідің. Сен не істер едің?-Сен жолда келе жатырсың. Шұңқырға түсіп кеткен балапанды көрдің. Балапан шиқ-шиқ етіп шығудың әрекетін жасайды. Бірақ оған шамасы келмейді. Осы жағдайда сен қандай әрекет етер едің?-Әр адамның жүрегі мейірімді де қайырымды болу үшін не істеу керек?Дәптермен жұмыс1-тапсырма: Өздеріңнің жақсы көретін адамдарың туралы жазыңдар.2-тапсырма: Суреттегі бос торкөздерге «Ана деген кім?» сұрағына жауаптар жазыңдар.Оқушылар орындап болған соң оқып береді.Жүректен-жүреккеОқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлері мен білімдерін өлең жолдары арқылы білдіреді. Оқушылар мұғалім соңынан қайталайды.
Қайырымды жандар айнала,Шеңберге келсін жайлана.Жалықпастан қайта біз,Махаббат сөзін айтамыз.Сүйеміз барлық ананы, Жүрегім оттай жанады.Бақыттымыз осы біз,Қасымызда досымыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз