Тәрбие сағаты, көшеде жүру және өзін өзі ұстау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәрбие сағаты, көшеде жүру және өзін өзі ұстау

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағаты Көшеде жүру және өщін өзі ұстау тақырыбында
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Мектеп директорының

тәрбие ісі жөніндегі орынбасары :

______________ Ә. Исаева

«____» _________2024 ж











Тақырыбы: «Көшеде жүру және өзін өзі ұстау»

Қауіпсіздік сабағы № 10 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»













Сынып жетекші: Бейбітжан Ақерке





















2024-2025 оқу жылы

Тәрбие сағаты


Күні

10.11.2024

Сынып жетекші:

Бейбітжан А

Класс:

Қатысушылар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көшеде жүру және өзін-өзі ұстау

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың көшеде жүріп, өзін-өзі ұстау мәдениетін қалыптастыру.
Оқушылардың көшеде адам құқықтарын құрметтеу, қауіпсіздік ережелерін сақтау, қоғамдық тәртіпке жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту.
Оқушыларды өзара қарым-қатынаста, өз тәртібінде мәдениетті болуға, қоғамдық орындарда әдебін сақтауға тәрбиелеу.

Құндылықтарды дарыту

Заң және тәртіп

Қоршаған ортаға мән бере қарауға, байқағыштыққа, тәртіптілікке баулу

Апта дәйексөзі


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Сабақтың басы (10 мин)



І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
Сыныптағы тәртіпке назар аудару.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
2. Үй тапсырмасын тексеру (5 мин)


Шеңбер ішінде балалар бір-біріне жылы лебіздерін арнап, бүгінгі сабақта сәттілік тілейді



презентация




Сабақтың ортасы (20 мин)












Алдыңғы сабақты қайталау, үй тапсырмасын сұрау.
Оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, олардың білімін тексеру.
Қосымша түсініктемелер беру қажет болса, сұрақтарды толықтыру.
3. Жаңа тақырыпқа кіріспе (10 мин)

Мұғалім көшеде жүру және өзін-өзі ұстау мәселесін оқушыларға таныстыру.
«Көшеде жүру мәдениеті» дегеніміз не? Қоғамдық орындарда өзін қалай ұстау керек? деген сұрақтарға жауап беру.
Оқушылардың пікірін тыңдай отырып, көшеде өзін-өзі ұстау мәдениетінің маңыздылығын түсіндіру.
Оқушыларға көшеде жүріп, өзін-өзі ұстау ережелері жайында бейнемазмұн көрсету. (қысқаша ролик немесе сурет арқылы түсіндіру)
4. Негізгі бөлім (20 мин)
Оқушыларды бірнеше топқа бөлу, әр топқа сұрақтар беру:

Топ 1:

Көшеде жүру кезінде қауіпсіздік ережелері қандай болуы керек?
Көшеде адамдармен қалай сөйлескен жөн?
Көшеде жүру кезінде қандай әдепсіз әрекеттерге жол беруге болмайды?
Топ 2:

Көшеде жүру мәдениетінің адамдар арасындағы қатынастарға әсері қандай?
Көшеде жүріп, өзімізді қалай ұстауымыз керек?
Көшеде ұрыс-керіске жол бермеу үшін не істеуіміз керек?
Топ 3:

Қоғамдық көліктерде өзін-өзі ұстаудың ережелері қандай?
Көшеде балалар мен қарттармен қалай қарым-қатынас жасау керек?
Көшеде телефонын пайдаланудың тәртібі қандай болуы керек?
Әр топ өз жауабын ұсынғаннан кейін, мұғалімнің қысқаша түсіндірмесі болады. Бұл жерде көшеде жүру мәдениетіне қатысты маңызды ережелерді бекіту қажет. Мұғалім нақты мысалдар мен оқиғаларды келтіріп, оқушыларға ұғындырады.

5. Пысықтау (10 мин)

Оқушыларды жеке тапсырма орындауға шақыру:
«Көшеде қауіпсіз жүру үшін қандай әрекеттер жасайсыз? Бұл ережелерді қалай қолдануға болады?»
Әр оқушы өз ойларын ортаға салып, пікірлерін бөліседі.
Сабақтың қорытындысына қарай, оқушылар көшеде жүру мәдениетін қайталайды және өз тәжірибесіне енгізуге дайын болады.

Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді























Балалар: Үлгілі, тәртіпті бала

презентация

 































https://youtu.be/Bo7mgQwTbuw


Қауіпсіздік сабағы

10 мин

«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Интернеттегі балалардың мінез-құлық нормалары мен ережелерін әзірлеу 2. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту. Құралдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, компьютер.

Сабақ барысы

1. Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері: - мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер; - субъективтіліктің аздығы; - ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру; - жаңа және инновациялық жұмыс орындары; - энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау; - медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою. Теріс ықпалы: - есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар); - жұмыс орындарын жоғалту; - хакерлік / киберқылмыс; - қалыптасқан түсініктің шектен шығуы. «Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.

Оқушылар жұмбақтардың жауабын табад

Презентация

Соңы (5 мин)






Қорытындылау
6. Сабақты қорытындылау (5 мин)

Оқушылардың сабақ барысында алған білімдері бойынша пікірлерін тыңдау.
Сабақтың негізгі идеяларын қорытындылау: көшеде өзін-өзі ұстау, қауіпсіздік ережелері, адамдармен әдепті қарым-қатынас орнату.
Оқушыларға тақырып бойынша қысқаша тапсырма беру: «Көшеде өзін қалай ұстайтының туралы эссе жазу» (үй тапсырмасы).
7. Үй тапсырмасы (2 мин)

«Көшеде өзін-өзі ұстау мәдениеті» тақырыбы бойынша эссе жазу.
Қауіпсіздік ережелерін қайтадан оқып, келесі сабақта сол бойынша тест тапсыру.
Бағалау:
Оқушылардың сабаққа қатысуы, пікірлері мен топтық жұмыстарындағы белсенділігі бойынша бағалау.
Сабақ соңында әр оқушыға кері байланыс беру.





Оқушылар сұрақтарға жауап береді







презентация





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2024
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі