Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәрбие сағаты "Мамандықтар әлемінде"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ашық тәрбие сағаты: «Профи TIME»
мамандықтар әлемінде
Сыныбы:11а
Сынып жетекші: Г.У.Танашева
2021-2022 ж
Ақкемер ЖББОМ
|
|
|||||
Педагогтың аты-жөні |
Танашева Г.У |
|||||
Күні |
22.01.24 |
|||||
Сынып 11а |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||
Сабақтың тақырыбы |
«Профи TIME» мамандықтар әлемінде («Жеткіншектің Жеті жарғысы» жобасы) |
|||||
|
Талап |
|||||
Сабақтың мақсаты |
«Сыни және креативті ойлау» |
|||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы 7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, сыныпты түгелдеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ойын-баттл: "Әріпті мамандық" Ескерту: Бір ойыншыға қатарынан доп лақтыруға болмайды. Және қолда допты үш секундтан артық ұстамау керек. Сұрақ: «Қиналған себептеріңіз не?» Нақыл сөздер арқылы топқа бөлу.
Сол істің маманы болыңыз. Даңқым шықсын десеңіз, Көпшіліктің адамы болыңыз. (Әл-Фараби)
|
Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Олар бір- біріне доп лақтыру арқылы өз аттарының әріпіне сай мамандық түрлерін айтады. Кім де кім көп мамандық атаса сол жеңіске жетеді. Оқушылар қима-қағаздар алу арқылы топқа бөлінеді
|
|
Доп Қима қағаздар |
||
Ортасы 25 минут |
Аяқталмаған сөйлем «Мамандық .....» Американдық кәсіптер сөздігінің мәліметтері бойынша әлемде 22 қызмет саласы бойынша 114 топқа бөлінген 40 мыңға жуық мамандық түрі бар екен. Қазақстанда осы мамандықтардың 300-ге жуық түрі кездеседі. Профессия — латын сөзінен шыққан, “professio”, -анықталған іс, мамандық дегенді білдіреді. "Мамандық" сөзі латын сөзінен шыққан, "жұрт алдында сөйлеу, жариялау" дегенге саяды. «Білеміз бе?» Постер Сарапшыларының айтуынша, әр заманда кейбір мамандықтарға сұраныс тоқтайды. Есесіне жаңа мамандықтар пайда болады. Бұл – уақыт талабы және өмір заңы. Жылдар өткен сайын технологиялар жаңарып, қондырғылар ескіреді, құрал-жабдықтар металл үйіндісіне айналады. Соған орай мамандықтар да ескіріп, мүлде жойылады.
І топқа «Қазіргі уақытта жойылып кеткен мамандықтар» ІІ топқа «Қазіргі заманның мамандықтары» ІІІ топқа «Болашақтың мамандықтары» Білетін, естіген, көрген мамандықтарымызды теріп жазамыз және дәлелдейміз
Жаттығу: «Таңда, ойыңды дәлелде» "Трендтегі мамандықтар". "Әрқашан қажет мамандықтар". "Ең батыл мамандықтар". |
Оқушылар сөйлемді аяқтап ойларын жеткізеді. —
Біздің
болашағымыз — арманыңды іске асыру; — келешекке қойған
жоспары Оқушылар берілген тақырып бойынша постер дайындап қорғайды. . Оқушылар карточкалардағы қатысты бір мамандықты атап, дәлелдейді. |
|
Таратпа материалдар, маркер, плакат Слайд Карточкалар |
||
Сабақтың соңы 10 минут
Сергіту сәті |
Ашық микрофон 1. Мамандық таңдауда ең бастысы не: қабілет пе, дарын ба әлде мамандықтардың қоғамдағы беделі ме? 2. Ауыл экономикасын көтеру үшін, ауылға ең алдымен қандай мамандықтар қажет деп ойлайсыңдар? 3. Белгілі бір кәсіптің иесі болу үшін міндетті түрде жоғары білім алу қажет пе? 4. Қазіргі заманғы жоғары білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? 5.Жақсы маман болу үшін адам нені білуі және үйренуі керек? 6.Адам өзің белгілі бір мамандыққақашан, қалай дайындауы керек «Уақыт капсуласы» 2022-2032ж Оқушылар өздерің он жылдан кейін қалай көретіндігін, қандай мамандық иесі болатындығын жазады. Сіз қай мамандыққа лайықсыз? |
Оқушылар өздерің он жылдан кейін қалай көретіндігін, қандай мамандық иесі болатындығын жазады Қалам,қағаз алып өздеріңе ұнаған геометриялық фигура салады.
|
|
Микрофон |
||
Рефлексия: 1 мину |
Рефлексия. 1.Сен өзің үшін жаңалық алдың ба? 2. Сен үшін бүгін не нәрсе күрделі болды? 3.Саған бүгін не нәрсе ұнады? 4.Бүгін қандай жаңа мамандықтар туралы мәлімет алдың? 5.Бүгін қандай мамандықтар туралы айтылды? Қорытынды: Жүсіпбек Аймауытов: «Өмірде өз мақсаттарымызға жету үшін қабілетімізге қарай мамандықты таңдай білуіміз керек» деген тұжырым жасаған. Себебі жарқын болашақтың кепілі- жаныңа жақын кәсіп таңдау Мамандық таңдаудан жаңылмай, өз өміріңіздің бір кірпішін дұрыс қалауыңызға тілектеспіз. |
Оқушылар алған ақпараттары туралы ой қорытады. |
|
Қима қағаздар |
||
|
|
|
|
|
|
|