«Мен -өз
елімнің
патриотымын»
Мақсаты:
1. Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін
тарихын білуге тәрбиелеу.
2. Оқушылардың таным белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту.
3. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз
ой - пікірін білдіре алатын оқушыларды тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, нақыл сөздер, кескіндемелер, бейне
таспа
Әнұран
Барысы:
1. Ұйымдастыру.
Отан туралы видео
(М.Мақатаев)
Мұғалім: -Балалар, біздің Отанымыз қалай
аталады екен?
Біздің Отанымыз -
Қазақстан»
Олай болса біз бүгін «Менің Отаным -
Қазақстан» тақырыбында тәрбие сағатын өткелі отырмыз. Өту барысында
өз Отанымыз туралы ой - пікірлерімізді ортаға
саламыз
:- Балалар, «Отан» деген сөзді қалай
түсінеміз?(ой - пікірлерін
тыңдау)
- Отан дегеніміз - адамның туып- өскен
жері,
-Туған- туысқандарымен, жақындарымен, бірге
тұратын атамекені.
Біз бүгін «Мен- елімнің патриотымын »
тақырыбында тәрбие сағатын өткелі отырмыз. Өту барысында өз
Отанымыз туралы ой - пікірлерімізді ортаға
саламыз.
- Отан – әр адамның жүрегіне
жылы тиер қасиетті сөз. Отан – сенің туған елің, туған жерің, дос –
жарандарың, туған - туысқаның. Отан - бұл өзіңнің тұратын, өмір
сүретін, қызметет етін жерің. Отан адам үшін біреу ғана. Отанды
анаға теңейді. Себебі, Отан сендерді анаңдай қорғайды, көмектеседі,
күш береді. Біз Отанымызды, елімізді сүйеміз. Біз, Қазақстанның
патриотымыз!. Туған жер туралы айту.
(Қаражал қаласы)
- Біздің Отанымыз қалай аталады?
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
- Қазақстан Республикасының президенті кім? - Президент деген кім?
Біздің еліміздің президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. Ал біздің
Отанымыз –
Қазақстан Республикасы. Сан
ғасырлар бойы ата - бабаларымыз жерін жаудан қорғап, бүгінгі ұрпақ,
бізге жеткізді. Қазақстан жер көлемібойынша
9орында тұр. Қазақстанда үлкен
қалалар көп. Олар: Алматы, Астана, Қарағанды, Шымкент, Көкшетау,
Қостанай, Ақтау, Павлодар, Ақтөбе, Тараз, Қызылорда, Өскемен,
Семей, Талдықорған. Бұлар – әдемі қалалар. Аталған қалаларда
қазақтар, ұрыстар, ұйғырлар, өзбектер, корейлер, украйндер және
тағы басқа ұлттардың өкілдері тұрады. Олар тату - тәтті, бірлікте
өмір сүріп жатыр.
Тақпақ
1992 жылы ҚР мемлекеттік
рәміздері қабылданды. Олар: ту, елтаңба,
гимн. Қазақстан Республикасының
мемлекеттік Туы.
Ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран
бейнеленген тік бұрышты көгілдір түсті мата. Алтын күн, қыран және
ою - өрнек біздің халқымыздың ашық келешегі мен берекесі, тыныштық
пен байлықтың белгісі..
Қазақстан Республикасының мемлекеттік Елтаңбасында көгілдір түс
аясында шаңырақ бейнеленген. Шаңырақты айнала күн сәулесіндей
тарап, уықтар шаншылған. Бес жұлдыз, қанатты тұлпар бейнеленген.
Бидай сабақтары тоқшылық, молшылықты білдіреді
Кез - келген мемлекеттік рәміздердің ең маңыздысы - Гимн. Гимн
мемлекеттік ән. Ол халықты әйгілі етеді. Оның сөздерінде халықтың
мыңдаған жылғы тарихы, бүгінгі өмірі мен келешек арманы
айтылған
МАҚАЛ-МӘТЕЛ
Отан - да
ыстық.
Отан - нан басталады.
Туған жердей жер
болмас,
Туған елдей ел
болмас
ЭКСПО
туралы – дүниежүзілік көрме, онда
дүниежүінің елдері қатысады. Мәдениетін , өнерін
көрсетеді.
ЭКСПО
(Нұрдаулет)
Шығармашылық жұмыс: Мозайка
құрастыру.Қима қағаздардан (Бәйтерек, Ханшатыр)
құрастыру.
“ Туған жеріңе не
бересің? ”ойыны
Ағаш – адамның
күнкөрісіне қажет және рухани өмірде ерекше орын алатын табиғат
нысаны. Тәуелсіз Қазақстанның болашағы сендерсіңдер!
Еліміздің көркейуіне, гүлденуіне «Туған жеріңе не бересің? ”ойыны
арқылы өз үлестеріңді қосыңдар. Егерде қолдарына бір сәтке билік
берсе не істер едіңдер туған
жерлеріңе.
Сөйлемді
аяқтау. «Патриот деген ол
….»
-
Әскери міндетке
жауапкершілікпен қарау;
-
Туған жерге деген ыстық
сезім;
-
Ата- баба өсиетіне адал
болу;
-
Өз Отанын күшті, айбынды ету,
гүлдендіруге ұмтылу;
-
Бойындағы күш- қуаты мен
білімін Отан игілігі мен мүддесі үшін
жұмсау;
-
Ана тіліне деген құрмет;
-
Өз халқының әдет- ғұрпын және салт- дәстүрін
құрметтеу;
-
Елдің тарихын құрметтеу;
-
Қазақстанда мекен ететін халықтарға деген құрмет
сезім;
-
Өз халқының әлеуметтік, мәдени жеңістері үшін
мақтану;
Мұғалім: — Ия, балалар, елін,
жерін сүйетін азамат болып шығу үшін қандай бала болуымыз
керек?
Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуымыз
керек.
Тақпақ 3
тілде
Қазақстан Республикасының
қандай азамматры болуымыз керек.
Қ- қазаққа қызмет
етемін
А- арманына
жететін
З-заңды жақсы
білетін
А-алға қарай
жүретін
Қ- қайрымды
елімнің
С-салтанатты
жерімнің
Т-толықтырам
сеніммен
А-
абыройлы
Н- намысын қолдан
бермейтін
Бәрі: МЕН БОЛАМЫН
ЕҢБЕКҚОР
Болашағы
елімнің.
Қортынды: Сабағымызды жақсы
оқып, еліміздің адал, еңбекқор азаматы болайық. Ер жетіп еліміздің
одан әрі көркеюіне, гүлденуіне өз үлесімізді қосайық.
Сондықтан, халқымыздың бүгінгі уақытқа дейінгі жеткен жетістіктері
өздеріңе аманат. Сондай - ақ, еліміздің егемендігін танытатын ресми
ерекшелік белгілері: Ана тіліміз, Елтаңбамыз, Туымыз, Ата заңымыз,
Әнұранымызды бойындағы бойтұмарындай сақтап қана қоймай, қашанда
еліміздің, жеріміздің еркіндігін сақтар мықты ұрпақ, мықты азамат
болатындарыңа сенімім мол. Еліміздің жанашыр патриоты
болайық.
ӘН: Көк тудың
желбірегені.
№1 жалпы білім беретін орта
мектебі
Өткізген
Г.М.Абикеева
2017-2018 оқу
жылы