Сынып сағатының тақырыбы: «Менің Отаным - Қазақстан»
|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 10 «В» |
02.09.2025 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Менің Отаным - Қазақстан |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Отаншылдыққа, ұлттық салтты, дәстүрді түсініп, құрметтеу |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға білімнің Отан үшін қажеттілігін, тәрбие мен білімнің қоғамдағы маңыздылығы мен пайдасы туралы, ғылым жаңалықтарымен танысу. Оқушылардың ана тілін сүюге, адамгершілік қасиетін қалыптастыру,бабалардан қалған ұлағатты ғибрат сөздерді түсіндіріп, содан үлгі өнеге алуға баулу. |
|
Тәрбие сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Тәрбие сағатының басы |
Бүгін біз ерекше тақырыпта әңгімелесеміз. Ол – бәріміздің жүрегімізге жақын Отан, яғни – Қазақстан. Әрбір адамның дүниеде ең қымбат екі қазынасы бар: біріншісі – отбасы, екіншісі – Отаны. Отбасы – шағын Отан, ал Қазақстан – біздің үлкен Отанымыз. Біз қайда жүрсек те, жүрегіміздің төрінде «Менің елім, менің жерім – Қазақстан» деген мақтаныш сезімі бірге жүреді. Қазақстан – ұлан-ғайыр жері
бар, табиғаты әсем, тарихы терең ел. Біз – осы байтақ жердің
болашақ иесіміз. Сондықтан да елімізді танып-білу, құрметтеу,
қорғау – біздің ең басты міндетіміз. Қай заман болсын адамзат алдында тұратын басты міндет –
адал, білімді, еңбек сүйгіш ұрпақ тәрбиелеп
өсіру. Шын мәнінде білім бар болғаны
кілт қана, оның орнын тауып қолдана білсең ғана күш - қайратқа ие
боласың. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.
Ортаға шеңбер құрып, бір-бірімен амандасады. 3 топқа бөлінеді. |
https://www.youtube.com/watch?v=LQBmdC2RS1k Слайд https://www.youtube.com/watch?v=cwBQS79xp9M
|
|
Тәрбие сағатының ортасы
|
Ой қозғау ? Егер сен шетелге барсаң, Қазақстанды қалай таныстырар едің? ? Сен үшін Отан деген бір сөзді қалай сипаттар едің? Топтық жұмыс І топ – “Қазақстанның тарихы мен тәуелсіздігі” Тапсырма: Қазақстанның тәуелсіздікке жету жолын постерде бейнелеңдер. * Маңызды даталарды, тарихи оқиғаларды (1991 ж. тәуелсіздік, алғашқы Конституция, алғашқы Президент, рәміздер қабылдануы) көрсетіңдер. ІІ топ – “Қазақстан – білімді жастар елі” Тапсырма: Қазақстандағы білім мен ғылымның жетістіктерін көрсететін постер жаса. Белгілі ғалымдар мен ғарышкерлерді ата (Т. Әубәкіров, Ә. Сәтбаев, Д. Қонаев). «Білімді ұрпақ – елдің болашағы» деген ойды нақыл сөзбен толықтыр. ІІІ топ – “Қазақстанның болашағы – біздің қолымызда” Тапсырма: Қазақстанды 2050 жылы қалай елестетесіңдер? (ғылымы дамыған, экологиялық таза, инновациялы мемлекет т.б.). Постерге сурет, сызба, ұран қосыңдар. * Әр топ мүшесі Қазақстанның болашағына бір тілегін жазады. Мақсаты: оқушылардың қиялын дамыту, ел болашағына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу. Жұптық жұмыс. Тапсырма атауы: «Білімді жастар – Қазақстанның болашағы» Оқушылар екі-екіден жұптасады. Әр жұпқа мына тақырыптардың біреуі беріледі: 1. Қазақстанның дамуына жастардың қосатын үлесі қандай? 2. XXI ғасырда ең маңызды білім мен дағды қайсы? 3. Білімсіз қоғамның болашағы бар ма? 4. Қазақстанды әлемге танытуда жастардың рөлі қандай? Жеке тапсырма: Мен Қазақстанның болашағын қалай көремін? * Әр оқушы 3–4 сөйлемнен тұратын шағын ойтолғау жазады. * Қалаған оқушылар өз ойларын сыныпта оқиды. |
Оқушылар өз ойларымен бөліседі Постердің атауын қойып, сыныпқа қысқаша таныстырады
Топ бойынша берілген тапсырманы қорға Сұрақтарға жауап береді.
Бір оқушы – пікірді айтады, екіншісі – мысалмен толықтырады. Соңында қысқаша сыныпқа ортақ ойларын жеткізеді (әр жұпқа 1 минут). |
|
|
Тәрбие сағатының соңы |
Қорытынды: Бүгін біз Отан, туған жер, білімнің қадірі туралы ой бөлістік. Қазақстан – бізге бабалардан жеткен қасиетті аманат, ал білім – сол аманатты сақтап, болашаққа жеткізетін күш. Сендер – тәуелсіз елдің білімді жастарысыңдар. Алдағы оқу жылы – жаңа мүмкіндіктерге, үлкен жетістіктерге бастар жол. Әрқайсың алған біліміңмен еліңнің дамуына үлес қосып, Қазақстанды әлемге танытатын тұлға болуға тиіссіңдер. Есіңде болсын: * Білімді адам – биікке жетеді. * Елін сүйген жас – елдің мақтанышы болады. Сондықтан алдарыңдағы оқу жылы сәтті болып, білімге деген құштарлықтарың ешқашан сөнбесін! |
Стикерге жазылған сұрақтарға жауап береді.
|
Стикер,фонарик |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәрбие сағаты «Менің Отаным - Қазақстан»
Тәрбие сағаты «Менің Отаным - Қазақстан»
Сынып сағатының тақырыбы: «Менің Отаным - Қазақстан»
|
Бөлім: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: 10 «В» |
02.09.2025 |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
Менің Отаным - Қазақстан |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Отаншылдыққа, ұлттық салтты, дәстүрді түсініп, құрметтеу |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
Оқушыларға білімнің Отан үшін қажеттілігін, тәрбие мен білімнің қоғамдағы маңыздылығы мен пайдасы туралы, ғылым жаңалықтарымен танысу. Оқушылардың ана тілін сүюге, адамгершілік қасиетін қалыптастыру,бабалардан қалған ұлағатты ғибрат сөздерді түсіндіріп, содан үлгі өнеге алуға баулу. |
|
Тәрбие сағатының барысы:
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Тәрбие сағатының басы |
Бүгін біз ерекше тақырыпта әңгімелесеміз. Ол – бәріміздің жүрегімізге жақын Отан, яғни – Қазақстан. Әрбір адамның дүниеде ең қымбат екі қазынасы бар: біріншісі – отбасы, екіншісі – Отаны. Отбасы – шағын Отан, ал Қазақстан – біздің үлкен Отанымыз. Біз қайда жүрсек те, жүрегіміздің төрінде «Менің елім, менің жерім – Қазақстан» деген мақтаныш сезімі бірге жүреді. Қазақстан – ұлан-ғайыр жері
бар, табиғаты әсем, тарихы терең ел. Біз – осы байтақ жердің
болашақ иесіміз. Сондықтан да елімізді танып-білу, құрметтеу,
қорғау – біздің ең басты міндетіміз. Қай заман болсын адамзат алдында тұратын басты міндет –
адал, білімді, еңбек сүйгіш ұрпақ тәрбиелеп
өсіру. Шын мәнінде білім бар болғаны
кілт қана, оның орнын тауып қолдана білсең ғана күш - қайратқа ие
боласың. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.
Ортаға шеңбер құрып, бір-бірімен амандасады. 3 топқа бөлінеді. |
https://www.youtube.com/watch?v=LQBmdC2RS1k Слайд https://www.youtube.com/watch?v=cwBQS79xp9M
|
|
Тәрбие сағатының ортасы
|
Ой қозғау ? Егер сен шетелге барсаң, Қазақстанды қалай таныстырар едің? ? Сен үшін Отан деген бір сөзді қалай сипаттар едің? Топтық жұмыс І топ – “Қазақстанның тарихы мен тәуелсіздігі” Тапсырма: Қазақстанның тәуелсіздікке жету жолын постерде бейнелеңдер. * Маңызды даталарды, тарихи оқиғаларды (1991 ж. тәуелсіздік, алғашқы Конституция, алғашқы Президент, рәміздер қабылдануы) көрсетіңдер. ІІ топ – “Қазақстан – білімді жастар елі” Тапсырма: Қазақстандағы білім мен ғылымның жетістіктерін көрсететін постер жаса. Белгілі ғалымдар мен ғарышкерлерді ата (Т. Әубәкіров, Ә. Сәтбаев, Д. Қонаев). «Білімді ұрпақ – елдің болашағы» деген ойды нақыл сөзбен толықтыр. ІІІ топ – “Қазақстанның болашағы – біздің қолымызда” Тапсырма: Қазақстанды 2050 жылы қалай елестетесіңдер? (ғылымы дамыған, экологиялық таза, инновациялы мемлекет т.б.). Постерге сурет, сызба, ұран қосыңдар. * Әр топ мүшесі Қазақстанның болашағына бір тілегін жазады. Мақсаты: оқушылардың қиялын дамыту, ел болашағына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу. Жұптық жұмыс. Тапсырма атауы: «Білімді жастар – Қазақстанның болашағы» Оқушылар екі-екіден жұптасады. Әр жұпқа мына тақырыптардың біреуі беріледі: 1. Қазақстанның дамуына жастардың қосатын үлесі қандай? 2. XXI ғасырда ең маңызды білім мен дағды қайсы? 3. Білімсіз қоғамның болашағы бар ма? 4. Қазақстанды әлемге танытуда жастардың рөлі қандай? Жеке тапсырма: Мен Қазақстанның болашағын қалай көремін? * Әр оқушы 3–4 сөйлемнен тұратын шағын ойтолғау жазады. * Қалаған оқушылар өз ойларын сыныпта оқиды. |
Оқушылар өз ойларымен бөліседі Постердің атауын қойып, сыныпқа қысқаша таныстырады
Топ бойынша берілген тапсырманы қорға Сұрақтарға жауап береді.
Бір оқушы – пікірді айтады, екіншісі – мысалмен толықтырады. Соңында қысқаша сыныпқа ортақ ойларын жеткізеді (әр жұпқа 1 минут). |
|
|
Тәрбие сағатының соңы |
Қорытынды: Бүгін біз Отан, туған жер, білімнің қадірі туралы ой бөлістік. Қазақстан – бізге бабалардан жеткен қасиетті аманат, ал білім – сол аманатты сақтап, болашаққа жеткізетін күш. Сендер – тәуелсіз елдің білімді жастарысыңдар. Алдағы оқу жылы – жаңа мүмкіндіктерге, үлкен жетістіктерге бастар жол. Әрқайсың алған біліміңмен еліңнің дамуына үлес қосып, Қазақстанды әлемге танытатын тұлға болуға тиіссіңдер. Есіңде болсын: * Білімді адам – биікке жетеді. * Елін сүйген жас – елдің мақтанышы болады. Сондықтан алдарыңдағы оқу жылы сәтті болып, білімге деген құштарлықтарың ешқашан сөнбесін! |
Стикерге жазылған сұрақтарға жауап береді.
|
Стикер,фонарик |
шағым қалдыра аласыз













