5
мин
5
мин
15
мин
5
мин
5
мин
5
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу. “Амандасу”
тренингі
Оқушылар дөңгелене отырады.
Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнеленсе, онда бір -
бірімізге күлімсірей қараймыз, қол бейнеленсе - қолымызды қысып
амандасамыз, күн бейнеленсе - жақсы ықыласпен сәлемдесеміз, жүрек
бейнеленсе – құшақтасамыз.
Біз бүгін «Менің Отаным - Қазақстан»
тақырыбында тәрбие сағатын өткелі
отырмыз.
- Балалар, біздің Отанымыз қалай аталады
екен? -
Қазақстан - Қазақстан жері
қандай? - Қазақстан жері үлкен, әдемі, әрі
бай. - Дұрыс айтасыңдар, балалар, Қазақстан жері
батыстан шығысқа қарай 300 000 шақырымға, солтүстіктен оңтүстікке
қарай 1700 шақырымға созылып
жатыр. - Біздің еліміз - жерінің кеңдігімен қатар,
табиғи байлығы да мол мемлекет. Өріс толы малы, тайдай тулаған
балығы, теңіздей толқыған егіні, дала толы аң - құсы, таусылмас кен
байлығы да жеткілікті, мол.
Енді отанымыз Қазақстан туралы білімімізді
ортаға салып көрейік.
Отан дегеніміз- әр адамның туып өскен жері,
туған туыстарымен, жақындарымен бірге тұратын
атамекені.
Сабақ
барысы
ІІ.Бәйге
1
топ
1.Қазақстан қандай
мемлекет?
2.Республиканың тұңғыш президенті
кім?
3. ҚР қай елдермен
шектеседі?
4.Әнұранның авторы
кім?
5. ҚРмемлекеттік тілі қай
тіл?
6. ҚР мемлекеттік
рәміздері?
7.Ахмет Иассауи кесенесі қай қалада
орналасқан?
8.Түйе сүтінен жасалған
сусын
9. Қазақстанның тұңғыш
академигі?
10. Невада –Семей қозғалысын
ұйымдастырушы?
3
топ
1.Елтанбанын авторы
кім? Облыс әкімі
кім?
3.16-желтоксан кандай
мейрам?
4.Жер аумағынын үлкендігі
бойынша нешінші орын алады?
5.Түркі тілдес елдердін жаңа
жылы? 6.Казакстаннын тұнғыш ғарышкері? 7.Алыс шетел құрамындағы
елдер? 8.Ұлы Жеңістің неше жылдығын
тойламакпыз? ТМД толык
айт? Елтаңбада не
бейнеленген?
ІІІ. Жалғасын
тап
Мұғалім: Әр елдін тарихи
медениеті, салт-дәстүрі, эдет -ғұрпы бар. Біз атадан балаға мұра
болып калатын әдебиетіне тоқталайык. Онда қазақ халкының өмірі,
мейірімділік пен катігездік, сарандык, ержүректік айтылган. Ендігі
кезекті мақал-метелдер сайысына кезек берейік. Туган жер, Отан
туралы макалдар беріледі?
«Тарихи
тұлға» _
Үш конверт: Әркайсысында сөз
жазылған. Сол сөздер арқылы тарихи тұлғаны сипаттап, кім екенін
табу керек. Ойлануға 1-минут уакыт
беріледі.
VІІ «Оқушы
үні» әдісі арқылы кері
байланыс
«Болашақта қандай үлес
қосамын?»
– Балалар, мен сіздерге кішігірім ұшақтар
таратамын, ал сіздер сол ұшаққа өз арман-тілектеріңізді, болашақта
қандай мамандық иесі болғыңыз келетін туралы өз ойларыңызды
жазыңыздар.
|
Оқушылар шеңбер болып тұрады,
бір-бірімен амандасады
Сұрақтарға жауап беріп өз
ойларымен бөліседі
Топтық
жұмыс
1-топ
2-топ
3-топ
2
топ
Тудын авторы
кім? К.Р. улттык
акшасы? К.Р. Тауелсіздігіне биыл неше
Жыл толды? К.Р. жер ауматы
канша? Неше облыс бар? б.Казакстан
кай континентте орналаскан? Юнесконын есебіне алынган
біздін жеріміздегі тарихи мадени ескерткіштер?
Биенін сутінен жасалыниан
сусын? Семей атом полигонында неше
рет жарылыс болды? Таяу шетел курамында болатын
елдер?
-
Отан үшін күрес — ерге тиген
үлес.
-
Орағың өткір болса, қарың
талмайды, Отаның берік болса, жауың
алмайды..
-
Егілмеген жер жетім, Елінен
айырылған ер жетім.
-
Ерінен айырылған көмгенше
жылайды, Елінен айырылған өлгенше
жылайды.
-
Отан — отбасынан
басталады.
-
Опасызда oтан
жоқ.
-
Отан оттан да
ыстық.
-
Отансыз адам — ормансыз
бұлбұл.
С.Назарбаева, А.Кунанбаев,
К.Рыскулбеков
– Біз – тәуелсіз қазақ елінің ең
жас жеткіншектеріміз. Сондықтан
өз жерімізді, өз елімізді, әкелеріміз бен аталарымыз сияқты
қадірлеуге, сүюге, қорғауға тиісті екенімізді естен шығармайық
дегім келеді.
|
суреттер
|